ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

عشق در روایط زنااشویی؟

این واژه کم و بیش برای  همه ما آشناست عشق اما آیا همه ما اونو لمس کردیم در هر رابطه ای عشق وجود دارد اما خیلی وقتها لمس آن مشکل رابطه زناشویی خود سرشار از عشق و لذت است اما خیلی ها آنرا لمس نمی کنند چرا؟ عدم آموزش صحیح قبل از ازدواج  دید بد نسبت به بعضی مسئله ها و ... دوست داشتن  منشاء عشق و چه خوبه که عشق منشاء رابطه جنسی باشه نه هوس  عقده های دوران مجردی  رو نباید در زمان متاهلی خالی کرد باید بدونیم گذشته و رفته

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 11:15 http://loveyou.blogsky.com

سلام علی جان . شاید به نظر خیلی ها خوندن این جور وبلاگ ها مثل شما صحیح نباشه ولی به نظر من آموزش چیز خوبیه فقط باید انسان به درجه بالایی از شعور و جنبه رسیده باشه . کارت درسته همین طور ادامه بده . مفیده

سلام دوست عزیز ممنون از نظرت مرسی که به وبلاگ من سر زدی

اطهر پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 11:21 http://brightfire.blogsky.com

عاشقم
عاشق هر چه نام توست بر آن
و زخم های من همه از عشق هست از عشق ....

مرسی دوست عزیز که به وبلگ من سر زدید

ایمان یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 16:35

با سلام حق باشماست باید عشق در روابط زناشویی باشه ولی مسئله چیز دیگه است متاسفانه اگه مجرد باشی مثل من وبه پدرت یا مادرت بگی فلانی رو دوست دارم ومیخوام با اون ازدواج کنم خودت رو وارد جهنم کرئی مثل چند وقت پیش که به سر من اومد من شنیدم میگن عشق وعلاقه مال بعد ازدواجه ولی این عشق نیست تحمل کردنه به دختره مورد علاقت نرسی زوری با یکی دیگه ازدواج کنی تو حاضری این کارو انجام بدی

حبیب سه‌شنبه 7 شهریور 1385 ساعت 04:13

سلام
سایت با حالی دارید
ممنون
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد