ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

Fetish sex چیست؟ و چند نکته

سوالات زیادی از من در مورد فتیش سکس و اواع آن پرسیده اند در پاسخ باید عرض کنم معمولا افرادی در زیر مجموعه این روابط قرار میگیرند که دارای احساسات زیادی نسبت به طرف مقابلشون هستند و از رابطه به صورت هارد لذت نمیبرند یا بهتر عرض کنم اینگونه افراد بیشتر از لذت بردن طرفشون لذت میبرند و بیشتر خواهان آن هستند که طرفشون به اوج ارگاسم برسد چرا که آنها از ارضاء شدن طرفشون لذت میبرند رایج ترین این سبک از رابطه جنسی Foot Fetish میباشد فتیش پا بعنوان مثال جنس مذکر با ملیدن لیسیدن مکیدن انگشتان پای جنس مونث باعث تحریک هورمون هیپوتالاموس شده و جنس مونث شدیدا تحریک می شود تا جایی که امکان ارضاء شدن خیلی زود تر به انجام میرسد برخی افراد علاقه مند به Slave شدن هستند اینگونه افراد اکثرا زیر مجموعه رابطه فتیش هستند و اغلب مذکر میباشند حالا چنانچه همسر شما علاقه مند به برقراری رابطه فتیش با شماست نکات زیر را رعایت کنید :

اول اینکه تمامی قسمتهای بدن را کاملا تمیز و اصلاح کنید  لاک ناخن انگشتهای پا فراموش نشود اگر شما این رفتار از شوهرتان را قبول دارید زمان برقراری رابطه فتیش به یادآوری کنید که چقدر لذت میبرد از انواع فتیش میتوان به فتیش های چون فتیش باسن - فتیش ادرار و.. اشاره کرد در عین حال سلامت بدن خود را حفظ کنید متاسفانه در ایران فضای آموزشی در مورد مسائل جنسی بسته میباشد و سایتها یا وبلاگهی اینچنینی به محض اطلاع فیلترمیشوند در کتب آموزشی ما مشکلات فراوانی وجود دارد عشق در روابط جنسی عاملی ضروری میباشد رابطه جنسی سالم در محیط آرام و بدور از استرس باعث رشد سلولهای بدن -باعث آزادی قدرت تفکر -لذت روحی و جسمی - عشق بیشتر و حس علاقه دو چندان و .. میشود  بیایید سبکهای مختلف این رابطه را در نظر بیاوریم ودر مورد آنها بحث کنیم بیش از ۸۰ درصد زنان ایرانی ارضاء نمی شوند و این درست به علت عدم شناخت این رابطه میباشد توصیه من به مردان رابطه جنسی فقط هارد نیست لذت سافت چندین برابر هارد میباشد به طرفین خود بها بدهید دختران و زنان موجوداتی با لطافت زیاد هستند آنها جذاب هستند آنها زیبا هستند آنها پاک هستند اما آنها وسیله ایبرای ارضاء شدن نیستند پس همین امشب دست به کار شوید و انواع روابط جنسی را در مورد همسرتان اعمال کنید   با تشکر از شما

                                                                                  علی س م

نظرات 8 + ارسال نظر
َََََََََََََعلی دوشنبه 15 اسفند 1384 ساعت 14:39 http://iranmehre.persianblog.com

آفرین اطلاعات خوبی داری!! ناقلا از کجا یاد گرفتی این همه اطلاعات را ای هم اسم من؟ جدا از شوخی از این همه دانش و تجربه شما خوشم آمد. یکی از بدبختی های مردان و زنان در این جامعه این است که عشق ورزی را که لازمه یک زندگی آرام و ملایم است نمی شناسند. موفق باشی.

رها پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 00:51

عالی بید!

فرشاد چهارشنبه 24 اسفند 1384 ساعت 17:13 http://www.farshad29_blogsky.com

سلام با تشکر از شما خیلی مطالب ارزشمندی در سایت شما هست امیدوارم به کار خود ادامه بدهید .

مهتاب شنبه 10 تیر 1385 ساعت 15:30

سلام من واقعا از نوشته های شما استفاده می کنم و بابت زحماتتون تشکر تشکر تشکر

صبا یکشنبه 11 تیر 1385 ساعت 15:46

سلام

با تشکر از مطالب مفیدتون لطفا طرز انجام فتیش باسن و ادرار و... رو هم توضیح بدید.

سپاسگزارم

بریسا شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 08:21

لطفا به این ادرس برای من جواب بدید.٬

سوال خود را از طریق ایمیل مطرح کنید

رامین پنج‌شنبه 16 شهریور 1385 ساعت 11:43

با تشکر از مطالب مفیدتون لطفا طرز انجام فتیش باسن و ادرار و... رو هم توضیح بدید

هستی پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 20:00

با سلام و تشکر فراوان بابت زحمتی که برای سایت می کشین
ببخشید اگه رک می گم ولی منو نامزدم یه رابطه معاشقه داریم که من بیشتر دوست دارم حرکات سفت و محکم با شه و طوری که درد رو احساس کنم . به قول ایشون فتیش حال می کنم یعنی خشن به ارگاسم می رسم .
با توجه به سخنان شما این تعبیر اشتباه؟ اسم این حالت چیه؟
ایا اصلا ایراد و مشکلی از طرف منه که اینطوری وست دارم؟
با تشکر - هستی

سلام
دوست عزیز ممنون از لطف شما اما در قسمت نظرات به سوالات پاسخ داده نمی شود بااین حال فتیش یا فانتزی رابطه جنسی که برگرفته از ذهنیت و روان شما از رابطه جنسی است در این حد غیر طبیعی نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد