ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دوست دختر دوست پسر(رابطه جنسی)

این متن را پس از درخواست خانمی که خواستند در مورد رابطه دوستی میان پسرها و دخترها مطلب درج کنم نوشتم البته شخصا اعتقادی به این رابطه ها ندارم تنها به عنوان شناخت امیال جنس مخالف می پذیرم و هرگونه وابستگی در این دوره را رد می کنم چرا که پس از شکست و یا خیانت که امروزه مد شده ضربه احساسی شدیدی به یکی از دو طرف یا هردو وارد می کند که بی تاثیر نیست .

در هر رابطه ای وجود روابط جانبی اجتناب ناپذیر می باشد تا حالا هیچ دختری نبوده که با دوست پسر خود در خانه و یا محلی مشابه تنها بوده و پسر در گوشه ای از اتاق و دختر در گوشه دیگر نشسته باشند شما هم اگر جایی شنیدید حکم دروازه را اجرا کنید میل جنسی یک میل دو طرفه میباشد از لحظه ای که دو جنس مخالف علاقه مند به هم در محیطی بدون وجود فرد بیگانه در کنار هم قرار بگیرند خواه یا ناخواه افکاری در ذهن آنها بوجود می آید که آنها را به میل جنسی سوق می دهد شاید ابراز نکنند اما مطمئن باشید این افکار طبیعی هستند چرا که چیزی که شما نیاز دارید و نیاز خود را می توانید در جنس مخالف خود برطرف کنید این حس در جنس مخالف شما هم وجود دارد پس اگر دخترانی پیدا می شوند که چنین ادعایی دارند که با دوست پسر خود در منزل بوده اند و حتی دست همدیگر را هم نگرفته اند بهتره پوز خندی بزنید و حرف را عوض کنید چرا که اگر واقعا انسانی اینچنین باشد باید بداند که دچار مشکل روان جنسی است و باید به یک روانپزشک مراجعه کند اینم باید اضافه کنم من منظورم به هیچ وجه این نیست که هر پسر و دختری در حکم دوستی این رابطه را تجربه کنند اما باید بدانند که در رابطه ای مثل رابطه دوستی با جنس مخالف باید بیش از 50 درصد امکان پیدایش رابطه جنسی را بدهند پس اگر از آندسته از افرادی هستند که نمی توانند این مسئله را بپذیرند در آغاز دوستی حد و مرز یکدیگر را تعیین کنید و ترجیحا وارد این روابط نشوید ، زمانی که فردی تشنه باشد هر چه لیوان آب گورار را بیشتر ببیند عطش فشار بیشتری به او وارد میکند ، تا زمانی که خانم ها بنده احساس و آقایان بنده نفس خود هستند ( معمولا در سن جوانی ) عدم ورود به این روابط ، بهترین روش جهت جلوگیری از مشکلاتی نظیر بی اعتمادی، شکست های عاطفی ، تغییر مسیر زندگی و عقب ماندن از از برنامه های زندگی میباشد،رابطه جنسی در یک ارتباط نشانه پایداری آن رابطه نمیباشد، در دوستیهای امروزه متاسفانه همیشه یکی باید کوتاه بیاید و اعتقادات و یا نیازهای خود را ندیده بگیرد باید عرض شود این قانون زندگیه شما با به دست آوردن شاید حتی یک چیز خیلی چیزهای دیگر را از دست خواهید داد پس در انتخاب خود دقت کنید و کسی را انتخاب کنید که نیاز نباشد برای حفظ او ازا عتقادات خود بگذرید چرا که اگر کسی به اعتقادات شما احترام نگذارد نمیتواند به شما نیز احترام بگذارد و این روابط ( دوستی ) نتیجه ای جز شکست بهمراه ندارد  . ممنون علی س م

نظرات 60 + ارسال نظر
زمان پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 05:08 http://zamanphp.blogsky.com

سلام علی جون
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم
و امیدوارم سال خوبی رو همراه با موفقیت پیش رو داشته باشید
حافظ می گوید:
دلت به وصل گل ای بلبل سحر خوش باد
که در چمن همه گلبانگ عاشقانه توست

مهتاب یکشنبه 7 خرداد 1385 ساعت 18:25

سلام علی خر

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد 1385 ساعت 01:43

baran سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 14:01

salam agha ali
man vaghti avale in matlab ro neghah kardam(dost dokhtar va dost pesar va rabeteye jensi) fekr kardam chize jalebi neveshti mesle tamame matalebet vaghti khondam didam hich chize amozande i tosh nist age chizi pedya kardi hatman to webloget bezar movafagh bashi

مهشاد سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 01:15

مهشاد سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 01:24

سلام علی جان.
اگرر امروز پسرها باید مواظب باشند.بخاطر اینه که همه اونا فکر میکنن از اسمون افتادن پایین و دخترها خیلی شانس اوردن که تونستن در کنار اونها باشن.
اتفاقا باید بگم در این موارد دخترها خیلی با معرفت و شجاع تر از پسرها هستن.همه چیزو گردن میگیرن...
اما پسرها.تزسو و با قبیحند.زیر همه چیز میزنن و میرن...

شمیم یکشنبه 5 شهریور 1385 ساعت 12:57

سلام
من شمیم هستم که دوست پسر دارم به من پیشنهاد سکس داده و تاحالا همچین کاری نکردم از دوست پسرم مطمینم حالا به من بگین چیکار کنم

حسین چهارشنبه 10 مرداد 1386 ساعت 14:39

سلام آقا علی
فقط می خوام بگم که از وبلاگت خوشم اومده
مرسی از مطالب

سلام
سپاسگذارم
مرسی نظر لطف شماست
موفق باشید

ارتین یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 09:15

از حرفاتون خیلی متشکریم چون واقعیت را گفتید اره من هم دوست دختری داشتم که تا سرحد مرگ و نابودی مرا پیش برد می خواستم در همین جا از تمامی پس رها بگم با هیچ دختری صمیمی نشوید و اگر شدید مواظب باش که با احساساتتون بازی نکنند

نعیم سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 16:10 http://http:/aftabgardan.darabgerd.ir/

جالب بود دستت درد نکنه

علی چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 02:23 http://www.viroone.blogfa.com

سلام علی آقا
دنبال همچین مطالبی میگشتم ولی کاملتر... واقعا به کمک نیاز دارم. نمیدونم این مطلب کی آپ شده ولی به منم کمک کن...

سحر جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 22:09

salam.harfat hagh nistan va yektarafean
inrooze hameye pesara hamino az 2khtara mikhan vali in 2khtara hastan ke bayad movazeb bashan va tahte hich sharayeti farib nakhoran hata dar ehsasitarin lahazat ba tarafe moghabel
hamin

الهه عشق جمعه 12 مهر 1387 ساعت 00:33

سلام . مطلب جالبی بود .اما شما می گید اگه یک دختر و پسر تو یک اتاق تنها باشن هیچ وقت نمی تونن خودشون رو کنترل کنن و اگه یکی گفت با دوستش تنها بوده اما حتی دست دوستش رو نگرفته بیماره اما به نظر من آدم می تونه خودش رو کنترل کنه پس دینمون چی می شه پس اگه این یک امر طبیعیه نباید گناه باشه چون دست خودمون نیست . به نظرم من که آدم می تونه حتی اگه تنها هم باشه تحریک نشه.

مرزان چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 21:12

با سلام خدمت شما بزرگوار
من مدتها ست سوالی تو ذهنم دارم ولی چون نمیدونستم از کی بپرسم حالا فرصتی شد تا از شما بپرسم سوالم اینه چرا پسرها دوست ندارند با دوست دختر هایشان ازدواج کنن خیلیها رو دیدم که این حرفو میزنن شما میدونین دوست گرامی؟

سلام از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید

parisa پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 16:00

salam mersi az matni ke neveshti

نیکان سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 23:41

سلام

منظور علی از اینکه پسرا وابسته نشن مثل این شعر معروفه که میگه:

بسوزد بخت سربازی
که سوزان جگرم دوست دخترم!
مادر شدو من هنوزم پسرم...

آخه شما دخترا نمیتونید درک کنید پسر نمیتونه دوست دخترشو تو بغل یکی دیگه درک کنه میترکه!!

البته یه طرفه نمیشه صحبت کرد دختر هم میتونه آسیب ببینه چون دختر خیلی عاطفی تر هستش وقتی بهش خیانت بشه و بفهمه دوست پسرش واسه چیز دیگه با اون دوست بوده خیلی ضربه روحی میخوره تازه یه دختر مگه چقد بخت واسه خاستگار خوب داره!!؟؟

نازنین دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:18

راجع به دوستی دختر و پسر با همدیگه باید بگم که معمولا بیشتر پسرا به خاطر میل جنسی شدیدی که دارن سعی دارن تا هر جا که امکانش هست از دوست دخترشون نهایت استفاده رو ببرن حالا تا هر جا که راه بده( یه پسربرای برآورده شدن یه آرزو با 1000تا دختر دوست میشه و یه دختر با 1000تا آرزو با یه پسر دوست میشه) ولی معمولا پسرا توی این دوستی ها وابسته به میل جنسی هستن تا عشق اما یه دختر واقعا عاشق میشه و طرفش رو دوست داره

مهیسا شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 15:31 http://guloypyl;

مطالب خوب بود ولی دخترها باجنس مخالف کاری نمی کنند

صبا دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 18:48

آقای سلطانی عزیز از اینکه این قدر خوب و واضح اطلاع رسانی میکنید ممنونم .فکر میکردم این اعتقاد از بین رفته . باتشکر

محمد جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 23:09

البته آقا علی درست می فرمایند.تو جامعه ما ۱ دختر نباید اصلا قبول کنه که با دوست پسرش تنها برن توی یه خونه..چون مطمئنا توی آیندش اثرات خیلی بدی داره.مطمئنا واسه ازدواج همین پسرا هم دنبال دخترایی هستن که سابقه خونه خالی نداشته باشن.
چند نصیحت به دختر خانومای گل:پیشنهاد دوستی هرکسی را نپذیرند.دنبال کسی باشین که دنبال رابطه آینده داره.نه افراد هوس باز خوش گذرون.بهترین پسران کسانی هستن که موضوع ازدواج پیش بکشن(متاسفانه با کمبود مواجهیم).

ارشین چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 16:27

مطمئن باشید یک پسر اگه با دختری توی یک محیط تنهاباشه یک لحظه هم معطل نمی کنه

EMANDO جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 07:31 http://WWW.GOOGLE.COM

این روابط اجتناب نا پذیرند ولی اگر کنترل شده باشند هیچ موردی ندارد. یعنی یک صیغه محرمیت بخوانند . از وسایل زد بارداری استفاده کنند . فیلم هم از یکدیگر نگیرند.

ارزو شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 17:56

کاملا حرفاتون درسته

saeedeh یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 01:48

من کاملا با حرفت موفقم علی جون تو این دوره ای که ما زندگی می کنیم پسرا باید بیشتر بمراقب خودشون باشن!من خیلی از دخترارو میشناسم که خیلی راحت با احساس پسرا بازی می کنن و وقتی پا یه آدم بهتر وسط میاد دوست پسر قبلیشو نو جوری دک می کنن که ا نگار اونم احساس داره

حامد یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 02:40

با تمام احترامی که براتون قائلم و قدرشناسی که بابت مطالب دیگتون دارم ولی باید بگم واقعا از این حرفتون خیلی جا خوردم. من تازه با سایت شما آشنا شدم، خیلی از مطالبشو خوندم و خیلی بهره بردم. جدا هم از شما ممنونم.
اما این که گفتید کسی توی یه محیط خلوت با دوست دخترش دست اون رو هم نگیره مشکل روان جنسی داره و دیگران نباید حرفشون باور کنن و بخندن، منو به خنده انداخت.
اینقدر این حرف به نظرم مسخره اومده که حتی نمی دونم چی باید بگم!
نه جناب، اینطوریا هم نیست. فکر کنم باید یکم تجدید نظر تو مطالب قدیمیتون بکنید. چون بازم از این دست مطالب که به نظرم اشتباهه، تو آرشیو و مطالب قدیمیتون دیدم اما هیچ کدوم به اندازه ی این منو وادار نکرد که بخوام نظر بدم.
می خواستم بازم حرف بزنم در این مورد ولی انگار مطلب خیلی طولانی شد.
ولی در کل (نه به خاطر این مطلب!!) اینو از ته قلبم میگم خدا پدر مادر و خود بانی این سایت رو بیامرزه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 13:51

سلام ممنون از زحماتت
ولی من بااین حرفات موافق نیستم و نظرت رو اشتباه میدونم
ولی برای اینکه نظرت رو گفتی متشکرم
لطفا اگر دلت خواست به وب من هم سری بزن
www.aboalfzl.blogfa.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 17:17

حالا خوبه یه کلیشه درست شد که دخترا عاشقن و معصوم و پسرا هوس باز!
اتفاقا دخترا هستن که پسرا رو قربونی هوسشون میکنن، هوس شیطونی به سرشون میزنه میرن با عشوه و چرب زبونی پسره ی خوش قلب و بااحساس رو وابسته می کنن
بعدا هم میگن ما به درد هم نمیخوریم و همه ی رفتار گذشتشونو انکار میکنن و میگن من رابطم با تو همیشه معمولی بوده

مهتاب خانوم سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 17:32 http://mahtabdehghan.blogfa.com

سلام آقای علی !
ممنون از بابت مطالب . . .اما . . .
فکر نمیکنی بدجور یه طرفه قضاوت کردی؟!؟!؟!
با نظر نازنین جان هم موافقم(پسرا واسه یه آرزو با ۱۰۰۰تا دختر دوست میشن اما دخترا با۱۰۰۰تا آرزو با یه پسر دوست میشن!!)به هر حال . . .پایدار باشی و بیکران.

نیما شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 15:21

سلام. من تا حالا فقط با یک دختر دوست شدم که خیلی راحت مثل یک دستمال کثیف انداخت دور. البته چون دوستش داشتم اذیتش هم نکرده بودم . ولی باعث شد همه دخترارو به چشم اون ببینم و دیگه بهشون اعتماد نکنم. چون واقعا موجودات قانعی نیستن و همیشه یک چیزی هست که کم باشه

soraya یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 18:58 http://asheghi4u.blogsky.com

سلام من بایکی دوست هستم ولی اینقدر دوسش دارم ودوستم داره که حاظرم به خاطرش ازهمه چیزم بگذرم . نیمای عزیزاون دختر فقط به فکر هوس خودش بوده وهیچ وقت به فکر دل تونبوده که بارفتنش چه بلای سرش میاد ولی اینوهم بدونید که همه مثل هم نیستن .

نگین سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 22:21

ثریا خانم.این حرف و نزن. با خوندن این حرف تعجب کردم.دخترا خیلی بی عقل هستن.درسته خیلی دوسش داری.شاید بدون اون نتونی طاقت بیاری.اماهرچی باشه اون پسره.به تو اول به چشم دخترنگاه میکنه بعد به دید یه عشق.
مواظب خودت باش در کل.طرز فکرت و عوض کن.یه نگاه به دورو برت بنداز متوجه میشی چی میگم.دخترا خیلی ساده هستن.از عقل تصمیم بگیر.و در درجه اول یادت باشه تو مسلمانی.

gf&bf شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 19:36 http://aloneboyalone.blogfa.com

سلام
کاملا با شما موافقم.خوشحال میشم بهم سری بزنید.

gf&bf شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 19:38

راستی بدون اجازه لینکتون کردم.ببخشید دیگه.

مهتاب سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 14:03 http://khateratesourati.blogfa.com

سلام به علی عزیز.وب زیبا و خیلی خوبی داری!
با خاطرات صورتی منتظر قدمهای سبزت هستم.
سال نو مبارک!
پایدار باشی و بیکران.

رحیم دهقان شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 11:36

با سلام.
کاملا با مطلب شما موافقم.
من از حدود ۱۷سالگی عضو گروه کوهنوردی بودم.کلاس موسقی وزبان میرفتم.بعدش هم دانشگاه.
توی همه این مدت فقط و فقط از رابطه های دوست پسری و دوست دختری در اطراف بی ابرویی دیدم وبس.
راستش علت یابی کردم دیدم تمام ما در مملکتی بزرگ شدیم که همیشه محدودیت ها حرف اول را می زدندو در یک کلام ما همگی عقده ای بار امدیم.حلا خودتون حساب کنید اگر دخترو یا پسری شانس بیاره تا سن ۳۰ سالگی ازدواج کنه توی این فاصله چه راههایی برای کنترل نیروی جنسی با این همه قدرت وجود دارد.ایا براستی اعتقادات دینی به تنهایی می تواند در برابر شبکه های متعدد اینترنتی و ماهواره ای دوام بیاورد.جوانان ما همانند رودهایی هستندکه در مسیر دریا در حرکتند اما متاسفانه راه رسیدن را بسته اند.در این حال دو راه وجود ندارد
۱.ذره ذره بخار شدن تا نهایت به پایان رسیدن
۲.طاقت ذره ذره بخار شدن را نداشتن و تبدیل به باتلاق شدن
ودر پایان روی سخنم با دختران پاک وطنم به عنوان برادری کوچک که سردی و گرمی ایام را زیاد کشیده است می باشد.

۱.اغلب پسرانی که در غالب دوست وارد می شوندفقط وفقط قصد سواستفاده دارندو بس.

۲.از پسرانی که ادعایی باکلاسی و بچه بالا شهری شان می شود زیاد تر از بقیه بترسیداین ها بچه همان دهاتی و یا عشایری هستند که دیروز باباشون گوسفنداشون را فروخته وامروز در بهترین جای شهر خانه گرفته اندو اکثرا لهجه شان از لهجه اصیل و بومی غلیظ تر می باشد.

۳.همیشه به عاقبت کار بیندیشید.ایا یک لحظه خوشی به یک عمر پشیمانی و برباد رفتن ابروی یک خانوادویا یک فایل می ارزد

۴.ایا هر تجربه ای ارزش بدست اوردن دارد.شما از ارتفاع ۶۰متری می پرید این یک تجربه ای است که هزینه اش خیلی سنگین است حلا خودتان با کمی تامل هزینه تجربه سوار شدن سوار ماشین اخرین سیستم ویا شب به پارتی رفتن و...را حساب کنید
ایا واقعا می ارزد چه چیز به دست می اورید؟و چه چیز را از دست می دهید.؟

۵.امن ترین جای جهان برای شما خانه شماست و بزرگترین حامی شما بعد از خدا خانواده شماست

۶ در پایان افتخار می کنم به عنوان برادری کوچک اگر خدای متعال عنایت کند در صورت توان به هر کسی که سوالی در ذهن خود دارد کمک نمایم .
از طریق ایمیل زیر در خدمتتان هستمdehghanrahim77@yahoo.com

مهدی دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 00:43

مطالب شما خوب بود خوشم اومد.به قول شما خیلی باید پسرها مواظب باشن

مریتال شاپ جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 21:55 http://maritalshop.shadlife.com

سلام علی آقا
واقعا وبلاگ خیلی قشنگ و با حالی داری
امیدوارم که همیشه موفق باشی .اگر توانستی به وب من هم سر بزن.اگر به دنبال مطالب آموزشی و محصولات با کیفیت زناشویی هستی می توانی از وب من استفاده کنی.
با تشکر
مریتال شاپ-پایگاه آموزشی و فروشگاهی زناشویی
http://maritalshop.shadlife.com

سامان دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 09:44 http://shologhi.mihanblog.com

سلام علی جان
خوشحال میشم یه سر به وبلاگم بزنی
کارت خوبه

محمد دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 23:49 http://smpposter.blogfa.com

سلام.

تا حدی با شما موافقم.

سجاد دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 00:15

سلام به همگی.....آقا علی با نظرت موافقم اما تو یه جا گفتی پسرا باید موظب باشند.....این شاید نظز فردی خودت باشه اما اگه به نظرات عمومی نگاه کنی میبنی که تو اکقر این روابط دخترا آسیب میبینند....چون فقط با آرزوی اینکه که دوست پسرش باهاش ازدواج میکنه دوست میشند اما پسرا فقط به خاطر زابطه جنسی و بعدش خیلی راحت دختره رو عین یه دستمال میندازند دور....حال خودت قضاوت کن کی بیشتر ضربه میخوره....درسته من خودم یه پسرم اما زیاد شنیده ام پس بیزحمت این قسمتش رو درست کن!

مونس یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 02:02

با سجاد موافقم

علیرضا یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 18:11

سلام علی اقا مطلبتون خیلی خوب بود

ارش سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 11:57 http://facebook.com/arash77

با دوست دختر خودتون ازدواج کنید تا مجبور نشید با دوست دختر مردم ازدواج کنید!

حالا بماند چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 23:55

که مشکل از دختراس کوتاه بیا این دختر نیس که بلا سر پسر میاره دنیا پسکی شده همه چی احساس و ضربه روحی نی .مشکل از پسرای مکار وهوسی که دخترای خرو خر میکنن واقعا که بعضی از دخترا آبروی صنف شریف و مغرور وباعزت بانو رو بردن متاسفم مهمتر از احساس پسر آبروی دختره عفتش ok???

بنده خدا سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 01:08

مگه پسرا از دخترا چی میخوان؟ نهایتش سکسه دیگه. دخترا چی میخوان؟ اونا هم عشق و عاشقی یا شایدم سکس. خب ما میتونیم به راحتی نیازامونو برطرف کنیم یعنی هیچ کدوم واسه هم کم نذاریم. ولی بیاید یه فکری واسه دو جنسه های بیچاره ای کنیم که با نظرات نسبتا محترمی که دادن دچار تغییر هویت شدن کنیم. بابا بیخیال... همه دارن واسه هم تعارف میکنن. بسه دیگه تا کی میخواید...

شهرام چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 01:52

من تا حالا عاشق نشدم و نمیدونم عشق یعنی چه

سکوت پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 20:36

کاملا موافقم بانظرت واقعا همینطوره

اق پسر جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 17:59

واقعا برای سجاد متاسفم.یکی بایدبه بعضی پسرا حالی کنه که همه ی پسرا ایجوری نیستند. بابا پسرا مثل دخترا میمونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هانی دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 16:53

بنظر من آدما آزادن که به غیر از آسیب زدن به دیگران هر کاری دوست دارن بکنن...............ولی باید تمامی عواقب بعدی کارهای خودشونو خودشون به عهده بگیرن

بهاره یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 18:57

ب نظر من دخترا بدبختن
چون زود عاشق میشن و دیر فراموش میکنن
پسرا هم بی نهایت تنوع طلبن(این نشد یکی دیگه........چیزی ک زیاده دختر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد