ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

انحرافات جنسى ، احکام اسلام و راه درمان انحرافات جنسی

انحرافات جنسى ، احکام اسلام و  راه درمان انحرافات جنسی

ارسال مقاله از آقای رحمان عطائی

حاکم بر نظام آفرینش , انحراف نام دارد.غریزه جنسى که مبدا آفرینش , آن را جهت خیر وکمال و بقاى نسل بشر در وجود انسان به ودیعت نهاده است , ممکن است مورد سؤ استفاده وتجاوز قرار گیرد..خود ارضایى و کام گرفتن از خود, یک نوع انحراف جنسى است که جسم و روان را ضعیف کرده و این نوع شهوترانى با طبیعت آدمى مغایراست .

پـیـدایـش ایـن عـادت شـوم در جـوان , بـیش از هر چیز دیگر, قدرت اراده اش را ضعیف کرده و شخصیتش را تباه خواهد ساخت .جوان منحرف با این کار, موجبات تضعیف قواى ادراکى و عقلى و زمینه پیدایش پیرى زودرس را براى خود فراهم خواهد ساخت .

زمینه ها:

زمینه هاى انحراف جنسى در شرایطى که انسان رشد مى یابد وپابه مرحله بلوغ مى گذارد, فراوان بـوده و ممکن است در دوران زندگى بسیارى ازجوانان پیش آید و شهوت جنسى آنان را تحریک نماید و درنهایت موجبات آلودگى و انحراف آنها را فراهم سازد.

تـخـیـلات تـحریک آمیز جنسى و عوامل محرک محیطى به عنوان زمینه هاى انحرافند, اما عامل سـومـى کـه مـوجب دعوت انسان به سوى انحراف جنسى مى گردد, همان وسوسه هاى شیطانى اسـت کـه درایـن صورت باید از شر وسوسه هاى شیطانى به خداوند پناه برد.

عشق و جوانى :

احـسـاسـات مـحـبت آمیزى که دردوران جوانى رخ مى دهد و تحت عنوان عشق خوانده مى شود, ممکن است مورد سؤ استفاده قرار گرفته و جوان رااز جاده مستقیم کمال , منحرف سازد.

عـشق نوعى کشش وجاذبه اى نیرومند است که بین انسان و یک موجود خارجى , براى رسیدن به یک هدف , ایجاد مى گردد.اگـر مـنـشـا آگـاهـانـه و انـگـیزه الهى داشته باشد, یکى از عالیترین تجلیات روحى انسان و از پرشکوه ترین جلوه هاى آفرینش به شمار مى رود, اما اگرهمین جاذبه عشق تنها ریشه اى غریزى و شـهـوانى داشته باشد و انگیزه شیطانى پیدا کند,ازمظاهر نفس اماره بوده و در این حالت , عقل و ایـمان رادروجود آدمى تضعیف مى کند, بطورى که فرد عاشق , دیوانه وار براى رسیدن به معشوق خـود بـه هـر کـار نـامـشـروعـى دسـت مـى زند تا به کام خودبرسد, حتى اگر در نظر مردم هم رسواییهایى به بار آورد.

پـسـران و دخـتـران جوان باید مراقب این دامهاى خطرناک وگوناگون باشند که با نام دروغین عـشق پاک بر سر راه آنان قرارمى گیرد, دامهایى که پس ازافتادن در آن غالبا رهایى از آن , بسیار دشـوار اسـت و کـفاره لحظه اى غفلت و خوش بینى بیجا و تسلیم شدن در برابر الفاظ ریاکارانه و تـوخـالـى را,گـاهـى در یـک عـمـر هـم نـمى توان پرداخت , بخصوص کسانى که از نظر محبت کـمبودهایى دارند و در محرومیت به سر برده اند, خیلى زود تسلیم این اظهار عشقها و محبتهاى ظاهرى و دروغین شده و به دام افراد منحرف و حرفه اى مى افتند.

اقدام شتاب زده در این باره در ابتداى جوانى , موجبات سرگردانى و رسوایى و بد عاقبتى را براى آنان به بار خواهد آورد.بنابراین , محبت و عشقى مطلوب است که در سایه ایمان به خدا با درنظر گرفتن شرایط مناسب و آمادگى روحى , اقتصادى و شغلى حاصل شود.چـنـیـن انـتـخـابـى براى جوان , قابل اطمینان بوده و مى تواند مقدمه یک زندگى آرام بخش و سعادتمندانه باشد.

در غـیر این صورت , دوستیها و دلبستگیهاى غیرعاقلانه , که تفکرى منطقى به دنبال آن نباشد, با کـمـال تـاسـف مـوجـب ارتباطهاى نامشروع ـبه صورت نامه , تلفن و ملاقات در کوچه و خیابان ـ مـى شود که عشقهاى دروغین و هوسهاى زودگذرى بیش نخواهند بود و نقطه پایانى آن ارضاى کامجوییهاى گناه آلود و بى قید و شرط است و پس از آن با فرونشستن آتش هوس و شهوت از هم جدا شده و بعد از اندکى همه چیز فراموش مى گردد و عشق سوزان مبدل به حالت پشیمانى و غم و انـدوه و بـى آبـرویـى و رسـوایى و سردرگمى در آغاز زندگى خواهد شد و این خود اختلالها و ناسازگاریهاى مراحل بعدى زندگى را به دنبال خواهد داشت .

مـیـدان نـدادن بـه عقل و بازگذاردن عرصه شهوت , چشم و گوش انسان را کور و کر مى کند, بـطـورى کـه عـواقب وخیم و خطرناک آن را تنها پس ازارتکاب عمل مى فهمد, زیرا قبل از عمل , رسوایى کار ناپیدا و پوشیده است .

علل پیدایش انحراف جنسى :

معمولا پیدایش روابط نامشروع و انحراف جنسى در جوان بر اثر علتهاى زیر به وجود مى آید:.

1 ـ مساعد نبودن شرایط خانوادگى و محیط زندگى .

2 ـ رعایت نکردن حریم بین زن و مرد.

3 ـ عدم توجه والدین به احکام دینى زناشویى در ارتباط با یکدیگر.

4 ـ بى توجهى در مجالستها و همنشینى با افراد بى بند و بار و لاابالى و منحرف خانواده هاى فامیل .

5 ـ برنامه نداشتن دراوقات فراغت و بیکار بودن .

6 ـ رفت و آمد در محیطهاى آلوده و چشم چرانى .

7 ـ گـوش دادن بـه گـفـتـگـوهـاى افراد منحرف و آلوده درباره مسائل جنسى و کسب اطلاع نادرست و نامناسب و نداشتن آگاهى صحیح از مسائل بلوغ .

8 ـ نارساییهاى ذهنى و عدم کسب موفقیتهاى تحصیلى و درسى .

9 ـ خیال پردازیهاى انحراف آمیز در هنگام تنهایى .

10 ـ تحریکات جنسى از طریق عکسها و تصویرها.

11 ـ ضعف ایمان و نداشتن تربیت صحیح دینى .

12 ـ همنشینى با دوست و رفیق منحرف .

همه اینها مى تواند زمینه هاى بروز انحرافات جنسى را در جوان فراهم سازد.

اگـر در ریشه هاى پیدایش انحرافات جنسى ـاز قبیل روابط نامشروع بین دختر و پسر, همجنس گـرایـى , اسـتـمنا ـ تحقیق نماییم مى بینیم که هرخانواده اى که دستورهاى اسلامى ـبخصوص حـریـم بـیـن زن و مـرد و دخـتـر و پـسـر ـرا رعایت نکرده باشد به نوعى از انواع انحراف جنسى مبتلاگردیده است

هشدار:

اگـر جـوان در هـنـگام پیدایش حالت خود ارضایى , استمنا و روابط نامشروع به انحرافى بودن و خـطـرنـاک بـودن عمل خود توجه نکند و آن را ترک ننماید بزودى این رفتار شکل عادت به خود مـى گـیـرد, عـادتـى ریـشـه دار وکشنده که جوان پاک را آلوده ساخته و نیروى شاداب جوانى و خـلاقـیـت واسـتـعـدادهاى او را به نابودى مى کشاند, بطورى که ادامه آن , موجب عواقب شوم و ناگوارى خواهد شد

باید دانست که خطرناکتر از این براى جوان ـ پس از آگاهى به پیامدهاى شوم آن ـ یاس و ناامیدى اسـت کـه در راه مـبـارزه با این عادت به خود راه مى دهد, زیرا نومیدى بزرگترین سد راه نجات مبتلایان به این بیمارى خواهد بود.

پـس جـوان بـه مـحـض آگـاهـى به زیانها و خطرهاى این کار به جاى هرگونه سستى و یاس و اضـطراب بى فایده , باید با اعتماد کامل به نصرت الهى , اقدام به ترک آن کند و بداند که اگر واقعا قصد ترک آن را داشته باشد, قطعا موفق خواهد شد

بازگشت:

جـوان مبتلا به انحراف جنسى و روابط نامشروع , باید بداندکه او قادر خواهد بود و مى تواند از این عـمـل زشت , دست بردارد و تصمیم جدى وحقیقى به توبه بگیرد, بخصوص که سن چندانى از او نمى گذرد و این کار هنوز به صورت عادت در عمق وجودش رخنه نکرده است .

با قدرى همت و یارى خواستن از خدا, بزودى مى تواند از این رفتار نابهنجار ـکه ویرانگر سلامتى و سـرمـایه جوانى اوست ـ دست بردارد و خود رااز چنگال این عادت شوم نجات بخشد و به زندگى عـادى و پـاک خـویـش بـازگـردد, در هـر حـال , بـایـد بـداند که اگر اسلام , این اعمال را نهى کرده ,حکمتى جز مصلحت فرد و جامعه را منظور نداشته است .

آنچه علم  پزشکی امروز در باره خودارضائی می گوید با احکام اسلام مطابقت دارد :

بارها به عواقب اعتیاد به عمل خود ارضایی اشاره کرده ایم در اینجا به چند سرفصل آن اشاره خواهیم کرد تا یاداوری باشد.

1) ضعف بینائی

2) عدم قدرت تمرکز و تسلط بر قسمت منطقی مغز

3) ضعف در حافظه کوتاه مدت مغز

4) اختلالات جنسی ( انزال زودرس ، عدم لذت در برقراری رابطه جنسی حقیقی ، عدم رشد جنسی ، کم شدن قدرت باروری ، نازایی در زنان ، عدم تکامل کامل جنین در رحم ، پایین آمدت قدرت شیردهی در زنان  ، عدم رشد آلت تناسلی نردانه ، کمبود میزان اسپرم در مردان و...)

5) ضعف دستگاه عصبی و کنترل اعصاب

6) ضعف قوای جسمانی و لاغری مفرط

7)اختلالات خواب

8) اختلالات روانی

و چندین مشکل دیگر برگرفته از مجله پزشکی   sex in world  شماره 141 ماه سپتامبر سال 2005 صفحات 13 تا 16 .

احکام انحراف جنسى از نظر اسلام :

1 ـ استمنا یا خود ارضایى : از گناهان کبیره بوده و موجب کیفراست .

2 ـ هـمـجـنـس گـرایى یا لواط: براى این عمل شنیع پس از اعتراف یا اقرار یکى از آن دو فرد و یا شهادت گواه معتبر, احکام زیر جارى مى شود:

الف)از دو نفر, چنان که یکى کودک و دیگرى بالغ باشد, کودک تادیب و بر بالغ , حد جارى مى گردد.

ب ) اگر آمیزش دو فرد به تجاوز نینجامد, صد ضربه تازیانه , حدآن است .

ج ) اگر آمیزش دو فرد به تجاوز بینجامد و هر دو بالغ باشند, حکمشان اعدام است .

د) نحوه اعدام براى هر دو را حاکم شرع مى تواند یکى از چند نوع زیر تعیین کند:

ـ زدن گردن .

ـ پرتاب کردن از بلندى , مانند کوه در حالى که دست وپایش بسته باشد.

ـ سوزانیدن با آتش .

ـ سنگسار کردن .

ـ دیوار را بر سرش خراب کردن .

3 ـ حـد شـرعـى و کـیفر زنا در مورد مرد مجرد, صد ضربه تازیانه است , چنانچه سه بار حد بر هر کدام , جارى شود, در مرتبه چهارم باید اعدام شوند.

4 ـ حد و کیفر زنا در مورد زن و مرد همسردار, اعدام و سنگساراست .

ایـن کیفرهاى سخت در مورد انحرافات و مفاسد جنسى , نشانگراهمیتى است که اسلام براى پاک بودن جامعه از این مفاسد قائل است .

توصیه هاى عملى

چـون عـمـل خود ارضایى از جمله گناهان کبیره به شمار مى رود, فرد مبتلا به آن , ابتدا خود را تـطـهـیـر نماید, وضو بگیرد و دو رکعت نماز به جا آورد ودرباره گناهان گذشته خود از پیشگاه خـداونـد طلب آمرزش کند و از او بخواهد

که وى را در راه ترک این عادت شوم یارى دهد, سپس نکته هاى زیر را دقیقا به مرحله اجرا در آورد و عمل نماید:.

1 ـ خود را از محیطها و موقعیتهاى تحریک آمیز دور نگه دارد و از خلوت گزینى اجتناب ورزد.

2 ـ از پـوشیدن لباسهاى تنگ و چسبنده خوددارى ورزیده و از تماس و لمس نمودن اعضاى بدن خود یا دیگران شدیدا دورى گزیند.

3 ـ از نگاه به نامحرم و چشم چرانى خوددارى ورزد.

4 ـ تـخـیـلات و تـفکرات خود را کنترل کند و بداند هر آنچه که به ذهن و اندیشه اش مى گذرد, خـداونـد بـه آن , آگـاه اسـت و در این زمینه مسوولیت داردو باید تنها به آنچه که عقل و قوانین شـرعـى تـاییدمى کنند بیندیشد تا رستگار شود, زیرا تخیل و تصور درباره مسائل جنسى و شهوت آلود منجر به تحریکهاى مداوم گردیده و نیروى حیات را از بین برده و انسان را از مسائل حقیقى و واقعى زندگى بازمى دارد

5 ـ با توجه به این که دوران جوانى , دوران پرشور و حساس عمر به حساب مى آید, شایسته است که جـوان بـا بـرنـامـه ریـزى دقیق براى اوقات شبانه روزى به یارى کار و تلاش مداوم در زمینه هاى تـحـصـیـلـى و عـلـمـى و مـطـالـعـاتـى و کـارهـاى ذوقـى و تفریحى , حداقل زمان لازم را به خوابیدن اختصاص دهد و زمانى به بستر رود که خواب بر او مستولى شده , تا زود به خواب رود.

6 ـ بـا اشـتغال به مطالعه کتب سودمند و مراجعه به کتابخانه ها در اوقات فراغت , زمینه موفقیت تحصیلى آینده خود را فراهم سازد.

7 ـ در تیمها و گروه هاى ورزشى شرکت فعال داشته باشد و نیز در فعالیتهاى تربیتى , فرهنگى و مـذهـبـى شرکت نماید, زیرا این اشتغالات در افزایش ایمان و توفیق در ترک معاصى به وى کمک مى نماید.

فعالیتهاى سالم و جهت دار سودمند, مقدار فراوانى ازانرژیهاى جوان را به خود اختصاص مى دهد و از تـحـریـکهاى جنسى و شهوت انگیز جلوگیرى مى نماید, چرا که مبتلایان به این عادت زشت , بیشتر میل به گوشه گیرى دارند.شرکت در فعالیتهاى تربیتى و اجتماعى و گروههاى قرآن در مساجد و کتابخانه ها و تماس با افراد مومن و پاک درتقویت روحیه و ایمان این گونه جوانان بسیار موثر است .

8 ـ در برنامه غذایى خود دقت کند و از مداومت در مصرف بعضى از خوردنیهاى محرک و مقوى شـهـوت کـه اصطلاحا گرم گفته مى شود, مثل :گردو, خرما, کشمش , پسته , گز [خربزه , پیاز, شـیـریـنى جات ] خوددارى ورزد و یا کمتر, میل نماید و بیشتر به غذاهایى که اصطلاحا سرد است روى آورد.

9 ـ قبل از خواب حتما دستشوئی بروید و مثانه را تخلیه کنید و حتی المقدور خود را با آب سرد بشوئید.

10- تاکید بر آن است هنگام تحریک شدن یک دوش آب سر بگیرید

11- خیلی ها اهال نمازو روزه گرفتن نیستند اما خواندن نماز خود باعث می شود تا عمل خودارضایی کم شود چرا که اگر اهل نماز باشید باید بعد از هر بار خودارضایی غسل کنید پس این عمل را کمتر انجام میدهید تا کمتر مجبور به غسل کردن شوید به هر حال هر رزو که نمیتوانید به حمام بروید و بریا خودارضایی غسل کنید.

13 ـ هـمـواره و در هـر حال با ذکر و یاد خدا انس و الفت داشته باشد, چرا که در قرآن آمده است : آگاه باشید که تنها با یاد خدا قلبها آرامش مى یابد ونیز هر کس از یاد خدا فاصله گیرد, زندگانى براو سخت و دشوار خواهد گشت

.

امـا کسانى که پس ازترک این عادت شوم نجات یافته اند, بایدقدرجوانى و پاکى خود را بدانند و در حـفـظ و نگهدارى آن نهایت مراقبت را بنمایند وخود را از معرض هرگونه تحریکها و وسوسه هاى شـهـوانـى دور کـنـند و به هیچ قیمت , دیگر حاضر نشوند در محیطهاى آلوده و با افراد منحرف وبى بندوبار مجالست و ارتباط داشته باشد.البته در این راه گاهى ممکن است خللى در تصمیم آنان پدید آید, ولى باید استقامت و پشتکار را از دست ندهند و با ایمانى کامل به یارى خدا امیدداشته باشند تا در حفظ این پاکى موفق بمانند.

* قال رسول اللّه (ص ): ما من شئ احب الى اللّه من شاب تائب پـیـامـبـر اکـرمر فرمود: محبوبتر از هر چیز نزد خداوند, جوانى است که از گناه توبه مى کند و از پیشگاه الهى طلب آمرزش مى نماید.

 

ارسال مقاله از آقای رحمان عطائی  تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 2/5/86

 

نظرات 21 + ارسال نظر
محمد صادق س از لاهیجان جمعه 29 تیر 1386 ساعت 11:01

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر علی سلطانی.
(۱) در مورد مساله استمنا که چند بار البته از جهات مختلف در این سایت صحبت شد ؛ در برخی موارد عملی محسوب شد که انجام دادنش (به صورت غیر افراطی) مفید تعریف شد؛ در صورتی که مایل باشید عین مقاله را در* نظرات* میاورم :
**امروزه تشویق کودکان به استشهاد امری ناپسند
و یا اشتباه تلقی می شود این درصورتی است که سکسولوژیست ها در کلینیک های درمانی خود از استشهاد به عنوان فنی برای رفع مشکلات جنسی افراد اعم از انزال زودرس و ناتوانی جنسی استفاده می کنند. البته ریشه این گونه خرافات، از قبیل اینکه خود ارضایی موجب کوری، صرع، نازایی و اختلالات روانی می شود و همچنین کار آدمهای تنها و افسرده است، به قرن هفدهم میلادی برمی گردد
ضررات خود ارضایی علنا‌! یک خرافه توصیف شد!‌
متوجه نشدم که چه باید کرد‌! دلیل این دوگانگی عجیب چیست ؟
********************************************
(۲) وقتی جوانی که از حدود ۱۴ سالگی ارگان های جنسی اش بیش از پیش فعال میشود؛چطور میتواند ۱۰ سال صبر(!!!) کند بدون اینکه از قوانین اسلام تخطی کند؟با هر روشی‌! کسی نیست که تجربه نکرده باشد و خود را در مقابل استمنا در سنین خاص خودش توانسته کننترل کند(تا بحال نمونه ای ندیدم که بتواند)
********************************************
در ضمن در مقالات قبلی که کارهایی که پیشنهاد میشد در پاره از موارد از نضر دین اسلام صراحتا‌! گناه محسوب میشود.
با اینکه من هیچ تعصبی به اسلام و هر دین دیگر ندارم: ولی ادعای اینکه این سایت بر پایه قوانبن جمهودی اسلام ایران است و ... غیر ممکن است.
********************************************
با تشکر فراوان از این وب سایت بی همتا.

سلام مرسی از نظر شما
دوست عزیز جالب اینجاست که بدونید شما اصلا توجهی به اینگونه مقالات و کلا به محتوای این وبلاگ نداشته اید چرا که هیچ جای آن ذکر نشده که آقای علی سلطانی مجد دکتر هستند حتی جلوی اسم ایشون قید شده محقق .
********************************
اما درمورد نظر شما در بند ۱
هیچ مقاله ای از نویسنده این وبلاگ ( علی سلطانی مجد ) در این وبلاگ درج نشده که افکار عمومی را به سمت عمل استشهاد تشویق کند لطفا در پایان هر مقاله منبع و نام ارسال کننده مقاله را بخوانید سپس به ما حمله کنید.
************************************************
بند ۲

خود ارضائی را همه برحسب لذت یا تجربه شاید انجام دهند اما اعتیاد به این مسئله بوده که مورد توجه ما قرار گرفته اعتیاد یعنی زیاده روی و عادت در انجام کاری و در ۸ مقاله موجود در این وبلاگ که به خود ارضایی پرداخته شده در تمامی آنها این مسئله مردود بوده و خودارضایی را شدیدا رد کرده ایم چرا که عملی ناپسند میباشند .
*******************************************
اما در مورد بند آخر کلیه مشخصات و عملکرد شخص آقای علی سلطانی مجد در قالب پرونده ای همراه با تعهد نامه مکتوب نزد مراجع مربوطه قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران میباشد. و بر حسب همین تعهد نامه برخی مقالات از وبلاگ حذف گردید . پس لطفا در مورد آنچه که نمیدانید نظری ندهید.
با تشکر از انتقادهای شما سپاسگذارم
امیدوارم لحن بیان بنده به گونه ای نبوده باشه که خاطر حضرت عالی ناراحت شده باشد.

مازیار جمعه 29 تیر 1386 ساعت 12:04 http://bestgarden.persiangig.com

سلام. مطلب خوب و مفیدی بود. ولی باید یک نکته مد نظر نویسندگان گرامی باشد، و آن هم اینکه بهتر بود همین مسایل را به طور غیر مستقیم مطرح می کردین، چرا که این طرز بیان همواره جاری است و همه جا مطرح می شود، پس بهتر بود حرفی نوتر که مزمون آن اسلامی است و لی بیان آن جالب تر و جوان پسند تر، بیان می کردید.
این را به خاطر آن گفتم که خیلی ها تا همان کلمه ی اسلام را در عنوان می بینند بی خیال مطلب می شوند.
به هر حال از اینکه این مطالب را جمع آوری کردید ممنونم و از خداوند می خواهم اجرتون را بیش از پیش کند.

با سلام ممنونم از نظر شما اما بارها به این مسئله پرداخته ایم و فقط در این مقاله بر حسب درخواست برخی کاربران اشاره به قوانین و احکام اسلام کردیم .
اینکه بعضی از افراد تا نام اسلام وسط میاد از خواندن مقاله منصرف می شوند نظر خودشونه اما بنده شخصا با اینکه آدم مذهبی و دو آتیشه ای نیستم تا حالا ندیدم که نظریات اسلام با نظریلات علم روز مغایرتی داشته باشد و از اینرو خوشحالم که مسلمان هستم .
سپاسگذارم از نظر شما

رضا ب جمعه 29 تیر 1386 ساعت 16:59 http://www.raheravan.blogfa.com

سلام.
مطلب آموزنده ای بود.
من در مقاله ای از دکتر محمد ولی مجد خواندم که غذاهای گرم ( گردو و ..) بر شدت قوای جنسی تاثیری ندارد .
ولی تجربه این تاثیر را تایید میکند؟
شاید هم این مسئله نسبی بوده یعنی روی یک نفر موثر و دیگری بی تاثیر است!
موفق باشید

سلام
در این موارد نظر قطعی نمیتوان ارائه داد و بیشتر نظریات برپایه تحقیقات میباشد که معمولا تحقیقات همیشه استثناء هم دارد.

کیمیا جمعه 29 تیر 1386 ساعت 22:12

سلام آقای مجد. خسته نباشید .درمورد نظر آقای محمدصادق میخواستم عرض کنم بنده دربعضی مقالات نوشته برخی روشنفکران خونده ام که خودارضایی هیچ عارضه ای به غیر از همین مسئله بددانستن اون وعذاب وجدان پس از انجام این عمل وهمینطور استرسی که طی انجام اون فرد داره (که معمولا به دلیل ناامن بودن مکانی که دراون هستش بوجودمیاد)نداره. البته این مسئله هم هست که دراحکام اسلام گناه کبیره محسوب شده اما سئوال اینجاست که واقعا نوشته این محقق درسته؟ایشون تاکید داشتند که اگر خودارضایی ویا همین اعتیاد به اون مضربود تاحالا باید همه ادم های اطرافمون همگی مشکل بینایی و لرزش دست و....داشتند.

سلام ممنونم از حمایت شما والا قبلا بارها عرض کردم من نمیتونم مسائل رو باز مطرح کنم که بتوانم جواب دوستان را با دلیل بدهم پس ناچارم که نظرشون را بپذیرم .

ف جمعه 29 تیر 1386 ساعت 23:28

سلام

خسته نباشید

دست شما با اقای عطایی با هم درد نکنه

نمی دونم نظر قبلی واسه بست قبلی چه ایرادی داشت که تایید نکردید اما اشکال نداره من تشکر می کنم شما تایید نکنید.


ادمامثل کتابن ,از روی بعضی ها باید مشق نوشت و از روی بعضی هاجریمه نوشت,بعضی از آدمارو باید چند بار خوند تا معنیشون بفهمی بعضی از آدمارو باید نخوند

موفق باشید.

سلام
مرسی از نظر شما
اما من و دوستانم فقط نظریاتی رو که در آن دشنام و با الفاظ نادرست ما را نشانه میروند تایید نمیکنیم وگرنه تمامی نظرات تایید می شود .
در هر صورت اگر اینطور بوده ببخشید.
موفق باشید

محمد صادق س از لاهیجان جمعه 29 تیر 1386 ساعت 23:52

سلام.جناب علی سلطانی مجد.با عرض پوزش؛اگر سو ء تفاهمی پیش اومد.من به شما حمله نکردم‌‌.چطور همچین استنباطی کردید(؟‌!).
من در مورد >> مدارک << شما در مورد قانونی بودن این سایت عرضی نکردم ؛فقط گفتم که در برخی موارد بر خلاف گفته های اسلام بوده . با اینکه حتی ممکن است آن گفته ها درست هم باشند‌‌! ولی موضوع اینجاست درتاریخ ۵/۲/۱۳۸۵از منبع womanology که نام ارسال کننده هم علی مجد است(امیدوارم دیگه ننویسید : ***لطفا در پایان هر مقاله منبع و نام ارسال کننده مقاله را بخوانید سپس به ما حمله کنید.***من خونده بودم آقای مجد.‌!!!گمان نمیکنم اسلام با این گفته موافق باشد >>************* اگر به اشتباه بودن روش خودارضایی شان پی بردید سعی کنید دوستانه و بدون سرزنش روش صحیح استشهاد را بدانها بیاموزید.*****************
اسلام گفته خود ارضایی حرامه‌!!! نگفته فقط اگه افراطی باشه حرامه‌!!(منم مثه شما مذهبی دو آتیشه نیستم...)موضوع اعتقاد نیست ؛بلکه تناقضه.اگر در ۸ مقاله استشهاد را شدیدا رد کردید(و قبول دارم که رد کرده بودبدولی اینجا منظورتون چی بود؟ من نمیدونم‌؛ پس نظر نمیدم چون شما خوتستید) پس شما بفرمایید منظورتون چی بود.نمیگم مخالفم‌!من به کسی حمله نکردم‌! احتمالا شما با لحن تند نامه رو خوندید.خیلی هم عصبانی و بی رحمانه جواب دادید‌! اینکه من اشتباها دکتر خطابتون کردم دلیل بر این نیست که بنویسید : شما اصلا توجهی به اینگونه مقالات و کلا به محتوای این وبلاگ نداشته اید .*
همچین خطایی به این علت بود که در برخی نظرات تعداد معدودی به اشتباه گفتند دکتر مجد ‌! و من رفت تو ذهنم.ولی کسی نگفت:سلام محقق مجد ‌!!! ( چون رایج هم نیست) چون من این اشتباه رو کردمم پس(؟؟)>>>>>اصصصصصلا‌!!! توجهی به محتوی وبلاگ نداشتم؟؟‌!!!!(مگه اگر دکتر بودید از محتواش چیز دیگری میشد فهمید که من بخوام از محتواش به دکتر نبودن شما پی ببرم؟؟؟؟؟ فقط اون گوشه نوشته دکتر مجد: محقق ‌! که من هم اونو ندیدم . و چون اون قسمت رو ندیدم‌! پس>> اصصصصلا از محتوای کل سایت چیزی نفهمیدم‌‌!!!‌>>‌(من عذر میخوام که نفهمیدم ؛ فکر نمی کردم کل محتوای وبلاگ در اون گوشه باشه)
این موضوعی نبود که شما بخواید من رو مورد تمسخر قرار بدید گرچه من اصلا ناراحت نشدم.
لخت بودن والدین همراه کودک برای آموزش‌!‌(آیا من واقعا اشتباه خوندم؟؟؟) چه بسا این کار بسیار خوب باشد. از نظر اسلام گناه است‌!(باز هم میگویم موضوع اسسسلام نیست‌!)
ضمنا اینکه منبع از کجاست مهم نیست بلکه مهم اینه که شما به عنوان آموزش آن را در وبسایت قرار دادید و قطعا قبولش دارید.
در خاتمه لطفا صبور باشید و به حاشیه ی عرایض بنده حساس نباشید.
پیروز باشید.

سلام
مرسی از این همه وقتی که جهت درج نظر اعمال میکنید
در ضمن من پاسخ نظر قبلی شما رو ندام همکارن من این کار رو انجام دادن که باعث شد من مجددا نظر قبلی شما رو مطالعه کنم
اگر نام منبع غیر از نام نویسنده باشد که خوب مقاله از ما نیست کماینکه فکر میکنم مقاله مورد نظر شما حذف گردیده .
من به عنوان یک محقق در خدمت شما هستم متاسفانه بعضی جا ها شرع با عرف مغایرت دارد و البته خدا رو شکر در اکثر جاها مطابقت .

من اینجا مسلما نمیتونم بیام بگم خودارضائی در بعضی مواقع می تونه مفید هم باشه چون تا بخواهم شرح دهم که چرا و برای چی فورا مورد بازخواست قرار میگیرم در مورد استشهاد هم نظریات متفاوته و دقیقا به خاطر مسائل شرعی هیچ نظر قطعی در اینباره ارائه نمی شود به نوعی پرداختن به این موضوع کلا کنار گذاشته شده و همه یکپارچه بر این نظر هستند که خودارضائی یک عمل مخرب است که خب واقعا هم همینطوره پس دقیقا زیاد مانوری روی استهاد داده نمی شود.

و اگر جایی در مورد استشهاد نظریاتی درج می شود بیشتر ترجمه از سایتهای خارجیست و اونا که به مسائل شرعی ما آگاهی ندارند . اما نکته ای که اهمیت زیادی دارد اینه که حتی اونطرفی ها هم کم کم دارند به نتایج این طرفیها میرسند و کم و بیش در مورد خودارضائی به درج مقالاتی در حالا سایت وبلاگ یا مجلات می پردازند و این عمل را رد می کنند حال آنکه مقاله مورد نظر ششاید بریا دو یا سه سال پیش بوده در حالی که حدودا یکسال و نیم است که در مورد خودارضائی به این نتیجه رسیده اند که یک عمل مخرب است . در ضمن من همه مسائل را نمی تونم به صورت باز مطرح کنم چرا که دسترسی به اینترنت شرایط سنی خاصی ندارد و امکان داره باعث انحراف گروه سنی خاصی بشوم .

acorp جمعه 29 تیر 1386 ساعت 23:55

من تا به حال چند بار مطلب در مورد استمنا خوندم ولی هیچکدوش روی من انقدر تاثیر نذاشته بود و امیدوارم با نکاتی که گفتین بتونم این عادت گند و کثیف را کنار بذارم .

راجع به مشکلات جنسی که در اثر استمنا به وجود آیا هیچکدوم از این مشکلات پس از ترکش از بین میره ؟؟؟
چون من فکر کنم دقیقا دچار یکی از این مشکلات شدم و اونم زرد شدن منیم هست و وقتی فهمیدم دقیقا دچار همون افسردگی شدم که گفتین .

حالا امیدوارم یه راه چاره واسه من بگین . چون من هنووز جوون تر از اونم که بخوام افسردگی بگیرم و درس و همیچیه دیگرو به خاطره اون مسئله کنار بذارم..!

سلام
مرسی از نظر شما و خوشحالم که تصمیم در ترک این عادت دارید امیدورام موفق باشید

اما در مورد عوارض خوب باید عرض کنم جلوی ضرر رو هر موقع بگیرید سودمنده .
در مورد افسردگی نگران نباشید من کمتر کسی را بالای سن ۲۰ سالگی دیدم در ایران که افسردگی نداشته باشد البته نه به صورت آشکار .
موفق باشید

شاکی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 02:39

بهتره به اسم سایت یه نگاهی بندازین بعد بیاین در مورد انحرافات جنسى ، احکام اسلام و راه درمان انحرافات جنسی صحبت کنید !!!! اگه سایت شما مذهبیه و احکام دینی رو آموزش بدین بهتره برید سایتتون رو جمع کنید ! شما اگه قراره در مورد روابط زناشویی صحبت کنید دیگه لازم نیست بیاین احکام اسلام رو آموزش بدین، شایدم بهتره اسم سایتتون رو عوض کنید !!! شما به جای اینکه بیاین و در مورد انواع بیماریهای مقاربتی ، راه های موثر در جلوگیری از بارداری و خیلی چیزای دیگه که اصلا در این سایت مطرح نکردین ، صحبت کنین میاین و در مورد احکام اسلامی صحبت می کنین و سی دی می فروشین !!! شما اگه واقعا قصدتون آموزشه پس این کارا چیه می کنید ، توی سایت نوشتین که بحث در مورد مسائل جنسی و روابط زناشویی !!!! نه درست و حسابی در مورد مسائل جنسی صحبت می کنید و نه در مورد روابط زناشویی ، امروز به خاطر اینترنت همه روابط جنسی رو خوب بلد هستن مطمئن باشید هر بچه دو ساله ای بهتر از یه فرد 30 ساله این مسائل رو بلده و لازم نیست آموزش بدین ولی روابط زناشویی ( منظورم س..ک..س..نیست ) و نحوه رفتار کردن دو نفر که با هم ازدواج کردن یا همو برا ازدواج می خوان رو اصلا ننوشتین !!! روابط زناشویی از دو ماقوله س..ک..س و رفتار کردن درست با هم تشکیل شده که از هیچ کدومشون به درستی صحبت نمی کنید ، اگه از ف..ی..ل..ت..ر شدن سایت می ترسید پس چرا سایت با این اسم ( بررسی مسائل جنسی و روابط زناشویی ) می زنید در ضمن از همه چی غیر از عشق صحبت کردین ، تمام سایتتون رو داونلود کرد به غیر از اندک مقاله هاتون از خودتون نوشتین تمام مقاله های دیگه تون از سایت ها مختلفه که بعضیاشون رو هم با اسم خودتون معرفی کردین !!!! و با یه سرچ کوچیک می تونید عینشون رو پیدا کنید !!! اگرم کار سختیه می تونم کمکتون کنم ، این تعداد بازدید کننده هم به خاطر اسم وبلاگتون نه به خاطر مطالب متفاوت !!!! به جای جواب دادن به سوال مذهبی خواننده هاتون چندین کار میشه کرد : قبل از هر کاری اون خواننده ای اینجور سوال ها رو توی این سایت مطرح مکنه مطمئنا ضریب هوشی در حد میگو داره !! اگرم دوست دارین به این جور آدما جواب بدین بهتره که به ایمیلش جواب رو ارسال کنید ( به خدا کار سختی نیست ) ، بهتره در مورد نحوه نوشتن مطالب سایت یه خورده تجدید نظر کنید

اولا سلام

دوم انیکه ممنونم از اینکه این همه وقت صرف درج نظر کردید دوست عزیز عجیب نیست واقعا در حدود ۴۲۳ مقاله در وبلاگ موجود بوده که خوب البته حدود ۱۲۰ مقاله اون که مربوط به مسائل جنسی که جنبه تحریک آمیز بودن داشته و بریا شرایط سنی خاصی بوده را بر حسب تعهدات اخلاقی حذف کردیم یا ویرایش کردیم حدود ۲۰۰ مقاله در مورد روابط زناشوئی ُ و بیماریهای مقاربیتی و مشاوره های خانوادگی درج کردیم در این بین فقط ۶مقاله در مورد مسائل مذهبی بوده شما اگر دنبال فلان مطالب هستید اشتباه اومدید بهتر بود یه سری به سایر مقالات میزدید بعدا با این لحن انتقاد می کردید در هر صورت من به نظر شما احترام میذارم در ضمن در مورد مقالاتی که از منابع دیگر میباشد ما نام منبع رو ذکر میکنیم و هیچ ادعلیی مبنی بر اینکه مقالات از ما میباشد نیست چون ما در مورد مقالاتی که با نام خودمان میباشد پاسخگو هستیم نه از سایر منابع و آنچه که مفید به نظر بیاید را گلچین و در اینجا جمع آوری می کنیم .
انتقاد به جا مورد پذیرش ماست ُ اما اول بررس یکنید ببینید ما چندتا مقاله مذهبی داریم اگر تعداد اونا بیشتر از ۶ تا بود فرمایشات شما به جاست در حالیکه میبینیم احکام اسلام با علم پزشکی روز کاملا مطابقت دارد .
در مورد روابط زناشویی : شما ذکر کردید بچه ها هم از مسائل جنسی سر در می آورند اما من می توانم ثابت کنم حتی خوده شما هم که بچه نیستید نمی دانید سکس چیست و خیلی از مشکلات در روابط زناشویی به علت همین نا دانستنیهاست و مورد بعدی وقتی افرادی مثل شما آدرس ایمیل نمی گذارند ما جوابشون رو به کجا ارسال کنیم ؟
در هر صورت یه سری به دادگاه خانواده بزنید تا ببینید مشکلات خانوادگی از کجا سرچشمه میگیرد فراموشم نکنید مسائل جنسی خود زیر مجموعه ای از روابط زناشوئی میباشد این حرف من نیست حتی یک دانشجوی ترم اولی رشته روانشناسی هم به این موضوع آگاهی دارد . شما هم بهتره از همون سایتهای یکه مثال زدید استفاده کنید کسی شما رو مجبور نکرده و بریا اینکه خدایی نکرده نا خواسته وارد این وبلاگ نشوید آی پی شما رو بن میکنیم که اگر ناخواسته هم قراره وارد این وبلاگ شوید این امکان برای شما فراهم نشود
موفق باشید

سارا شنبه 30 تیر 1386 ساعت 10:50

سلام و باز هم ممنون از راهنمایی های شما .

علل انحرافات جنسی عالی بود و کاملا ملموس و واقعی .
اما احکامش ........ یه کم .............. نمی دونم .

سلام مرسی از نظر شما . در مورد احکام هم خوب کاری از دست من بر نمی آید .موفق باشید

مانی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 11:02

سلام ممنون از درج این مقاله
البته فکر می کنم که در این موارد تا حالا مقاله های دیگری هم بوده
به هر حال زحمت کشیدید که به طور کامل و کنار هم مقاله ای رو در شایت گذاشتید
موفق باشید

سلام . ممنونم از نظر شما . موفق باشید

امیر شنبه 30 تیر 1386 ساعت 16:33

با سلام ونهایت ادب و احترام خدمت شما و تمامی همکارانتان
من هم زمانی جز همین نوع افراد بودم .اما از زمانی که با وب لاگ شما آشنا شدم و اطلاعاتی را در باره مضرات این کار نا معقول بدست آوردم با خود و خدای خود عهد کردم که دیگر به هیچ عنوان دست به چنین کاری نزنم الان هم نزدک به یک ماه و اندی است که به امید خدا به عهد خود پایبندم .و هفته ای یک بار هم با دوستان به کوه میروم که لااقل سودی داشته باشد و انرژی خود را به حداقل برسانم بعد از ظهر پنجشنبه هم به کنار رودخانه میروم تا که خود را بیرون از خانه سرگرم کنم و تا به امروز هم تر ک عادت نه تنها موجب مرض من نشده است بلکه هزار با از روز اول سر حال تر وشاداب تر شده ام همیشه با خود می گویم میگویم ای کاش می شد وزودتر با شما آشنا میشدم . و ای کاش تمامی جوانان مثل من قیل از هرکاری فکر کنیم جوانب را بسنجیم و بعد کاری را شروع کنیم . واقعاً نمی دانم چگونه از شما تشکر کنم . فقط آرزو میکنم خداوند هر آرزویی دارید برای شما مستجاب کند . موفق پیروز وسربلند باشید.

سلام امیر آقای عزیز دوست من
خیلی خوشحالم که حداقل شاید توانسته باشم حتی شده یک نفر را از انجام این کار منع کنم و این کار جز با اراده شما انجام پذیر نمی شد.
خوشحالم و عمل شما را تحسین میکنم .
موفق و پاینده باشید.

شاکی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:10

سلام
اگه بد حرف زدم ازتون معذرت می خوام !! خدایی از دستتون شاکی بودم به 2 دلیل : 1- از خوانندگان همیشگی سایتتون بودم و هستم ( مخصوصا الان که چند روزی میشه امتحانات دانشگاه تموم شده ) 2- اسم سایت با مطلبش توی این چند مورد همخونی نداره و همین باعث میشه تو ذوق خواننده بخوره هر چند به قول شما نمیشه مذهبی رو در این موارد نادیده گرفت ولی به هر حال هنوزم سر حرفم هستم !!!! و اگه کسی دنبال مسائل شرعی در مورد روابط جنسی بگرده خیلی راحت می تونه توی اینترنت پیداشون کنه
وقتتون رو زیاد نمیگیرم و میرم سر حرفای اصلی :
از اینکه جواب کامنت منو دادید اولا ممنون
ایمیل اصلی خودم رو هم گذاشتم که سو تفاهم پیش نیاد دوست عزیز و فکر نکنید خدایی نکرده جهت اذیت کردن دارم کامنت میذارم
اینکه فرمودین که من از مسائل جنسی چیزی نمیدونم ، شاید شما درست بگید چون من اصلا هیچ ادعایی ندارم ولی مطمن باشید در مورد این مسائل کم اطلاع هم نیستم و یه آرشیو خیلی کامل رو از سال 80 تا حالا از سایتای مختلف جمع کردم و دارم جمع می کنم و سایت شما هم یکی از اوناست !!!!
در ضمن مطمئن باشید اگر می خواستم برم سراغ سایتایی که فرمودین دیگه رو سایت شما اینجوری حساسیت نداشتم ( قبول دارم یه خورده به دور از ادب حرف زدم!! ) و نظرم رو نمیگفتم
چندتا پیشنهاد دارم و امیدوارم در بهتر شدن سایتتون مثمر ثمر واقع بشه :
1- در مورد مشکلاتی که در زندگی زناشویی پیش میاد و از عوامل مهم مراجعه زیاد خانواده ها به دادگاه هستش بیشتر صحبت کنید و مطلب توی سایت بذارید و هر مشکل رو بررسی کنید و راه حلی که در زندگی آینده با این مشکلات برخورد نکنیم و یاکمتر برخورد کنیم رو هم توضیح بدین( مقاله عندالاستطاعه یا روشی جهت رفع مشکل مهریه و قوانین جدید بسیار عالی بود از این نوع مقاله ها بیشتر بذارید )
2- در مورد روابط زناشویی ( روابط رفتاری زوجین با هم ) از کتابها ( مثل مردان مریخی زنان ونوسی که واقعا کتاب تکیه ) می تونید کمک بگیرید
بازم اگه کامنت اولم باعث رنجشتون شد معذرت !! ( به دلایلی که اول گفتم خیلی شاکی شدم )
وقتتون رو زیاد گرفتم موفق باشید

era چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 12:47

باسلام
خوب مطالب جالب بود و بارها و بارها شنیده ایم . ولی این نوع احکام و ... واقعاً وجود داره ؟ چطور الآن در دنیار حتی در رابطه با ارتباط همجنس با هم مقاله می نویسند با هم ازدواج میکنند ، مخصوصاً در مردهای سن بالا به کرات دیده میشه که پس از زندگی زناشوئی رو به زندگی همجنس بازی میآورند ؟؟!! همه اینها سئوالات و ابهاماتی است که ذهن من را مشغول کرده . لطفاً پاسخی صریح و روشن بدهید که اگر آنجا این مدلی پس ما چکار داریم میکنیم ، حرف ما درست یا عمل اونها . ممنونم .

سلام دوست من مرسی از نظر شما
ببنید در مورد گروهای همجنسبازان gay یا lesbian مکشلات هورمونی مشکلات روانی وجود و شکل گیری فانتزیهای سکسی و اتفاقاتی که در دوران کودکی مثل تجاوز برای فرد شکل گرفته باعث بوجد امدن چنین گرایشاتی می شود البته دلایل دیگری هم داره اما چیزی که مسلم است همه رفتارها به خاطر شکل گیری مشکلات بوده پس اشتباه است .
موفق باشید.

حسین ... جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 00:03

با عرض سلام
مطالب , جالب وسود مند هستند در این مورد جدآ به شما خسته نباشید میگم .

سلام دوست عزیز
متشکرم و ممنون

محمد دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 18:04

با عرض سلام و خسته نباشید
واقعا مطالب جالب و مفید بود و خسته نباشید فقط میخواستم بگم یه جوون که نخواد گناه کنه برای حل مسائل جنسی باید چکار کنه (یه جوون مذهبی که شرایط اقتصادی خوبی نداره) ؟؟ فقط نگین که باید صبر کنه چون ۲۲ سال صبر کم نیست!!!

سلام به شما
دوست عزیز برخی مواقع انسان باید در مقابل غریزه خودش مقاوم باشه قرار نیست هر چه که نیاز داریم همان موقع فراهم باشه پس مقاومت چی میشه ؟

محمد چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:39

با سلام و عرض خسته نباشید
فقط اومدم بگم واقعا گل کاشتید خدا خیرتون بده که ما جوونارو راهنمایی میکنین و باعث میشین طرف گناه نریم.
دوستون دارم از ته قلب

سلام
ممنونم از لطف شما موفق باشید

مسعود چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 02:55

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی
بنده از شما سوال میکنم اگر ما قرار باشد با این وضع اقتصادی خراب که پیش رو داریم تا سن ۳۰سال ویا حتی بیشتر
ازدواج نکنیم ونیز در این دوره خود ارضایی هم نداشته باشیم و
ازدواج موقت را هم به دلایلی که یک مورد ان مشکلاتی است
که برای دختران در این مورد پیش می اید ونیز مشکلاتی از این
قبیل که وجود دارد را انجام ندهیم پس باید چه کاری انجام دهیم تا مشکلات جنسی خودمان را برطرف کنیم.

سلام به نظر من شما به جای برطرف کردن مشکلات جنسی اگر به فکر بر طرف کردن مشکلات اقتصادی باشید تا به شرایط مطلوب برای ازدواج برسید خیلی بهتره چرا که خود به خود مشکل جنسی شما نیز برطرف می شود البته شاید نظرم غیر منطقی باشه .

مجید شنبه 15 دی 1386 ساعت 11:49

سلام

در زمینه ازدواج موقت چطور میشه متوجه شد که طرف مقابل باکره نیست؟

البته خوب مشخصه که زنی که باهاش ازدواج میکنیم قبلا ازدواج کرده ولی منظورم اینه که آیا از راه دیدن بدن(واژن) میشه تشخیص داد که باکره هست یا نه؟

در ضمن یه سوال دیگه

آیا شما آزمایش قبل از ازدواج موقت رو پیشنهاد میکنید؟
چون لذت مقاربه فقط در دخول نیست بلکه این معاشقه هست که طرفین رو آماده میکنه ولی یه سوال اگه طرفمون مریض باشه از طریق بوس کردن امکان انتقال وجود داره؟
پس برای اینکه خیال آدم جمع بشه لا اقل باید از سلامت طرفش خیالش جمع بشه که من فکر کنم با آزمایش میشه تشخیص داد نظر شما چیه؟

و برای آزمایش باید به کجا مراجعه بشه؟


ممنون از سایت خوبتون.

با سلام دوست عزیز در قسمت نظرات به سوالات پاسخ داده نمی شود.

ش یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 01:32

سلام
دست و پا رو ببندن و بدازن پایین؟؟ دیوار خراب کردن؟؟ سوزاندن؟؟
جالبن. آدم رو یاد شکنجه های قرون وسطی می ندازن.. بگذریم
راجع به انحراف جنسی قرار بود بنویسید که فقط به خود ارضایی و روابط نامشروع اشاره کردید و آن هم به قسمتهای ترسناک و حساسیت برانگیزش
عرض کنم که می تونم به جرات بگم بیش از 70 درصد جوونها چه اعتقاد به حلال و حرام داشته باشند و چه قبول کنند ضرر داره و چه نکنند دارند این کار رو انجام می دن.
همیشه سوال داشتم که ارضا شدن از طریقی غیر از رابطه چه فرقی با داشتن رابطه داره که اینقدر عوارضش رو توی بوق و کرنا می کنند
مگه آ ل ت یک مرد می فهمه که داره مایعش رو کجا می ریزه؟
اما الان می دونم ضرر خود ارضایی برای مردان هستش اونم بیشتر قبل از کامل شدن بلوغ جنسی، چون در صورت بیرون نریختن مایع ، جذب بدن می شه و گویا چیزی مفیدی هستش. اما از اونجایی که م ن ی نباید توی بدن بمونه اینه که مردها خوابهای س ک سی می بینند و خود به خود انزال صورت می گیره. هنوز به چیز خاصی راجع به خانمها نرسیدند.
بزرگترین ایرادی که می شه به خودارضایی گرفت عادت به ارضا شدن توسط خود و ارضا نشدن همراه با کسی دیگه هستش که اگه طرف واقعا بفهمه و به تفاهم کامل برسین می شه حلش کرد ، اما خوب دیگه خیلی جذاب نمی مونه (عین کتابی که بدونین آخرش چیه)
اما خود ارضایی حسنهایی هم داره که مهمترینش کشف حساسیتهای بدن و انواع لذت بردنهاست. کسی که می دونه چه جوری به اوج لذت می رسه دیگه لازم نیست کلی تو سر خودش و همسرش بزنه تا بفهمند چه جوری به ارگاسم میرسن.
تنها توصیه ای که می کنم اینه که سعی کنید خود ارضایی براتون تبدیل به عادت نشه ، در واقع بهش معتاد نشید. چون دیگه هیچ لذتی براتون نداره و اگه قبلا در عرض 30 ثانیه ارضا می شدین حالا باید 1 ساعت عرق بریزید. ضمنا سعی کنید کمتر از عکسها و فیلمها و مطالب تحریک آمیز استفاده کنید. خلاصه کاری نکنید که جذابیت سکس براتون کم بشه، چون واقعا به مشکل می خورید خصوصا اگه خیلی با همسرتون راحت نباشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 14:49

برای مشکلی که دلشتم می گشتم که به اینجا رسیدم.نامزد من علاقه ی شدیدی به رابطه جنسی با زنان مسن داره.حتی مادرم.چی کار میشه کرد؟چه جوری کمکش کنم؟

سلام از طریق فرم ارسال سوال اقدام نمایید.

نسیم شنبه 30 آذر 1387 ساعت 01:47

با سلام وخسته نباشید.دختری ۲۲ ساله هستم که مدت هاست دچار خودارضایی هستم ایا امکان داره در اینده نازا بشوم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد