ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چگونه در انتخاب عشق اشتباه میکنید

  چگونه در انتخاب عشق اشتباه میکنید

برگرفته از مجله asheghi4u

یکی از مواردیکه پدر صاحاب دخترها و پسرها را در آورده است عاشق شدن آنها می باشد. امکان ندارد کسی را پیدا کنید که عاشق نشده باشد و روزی 2000 مرتبه به خود بد و بیراه نگفته باشددلیل اصلی آن عدم شناسایی عشق از جاذبه طرفین به دلیل کم تجربگی آنان میباشد.اینکه میبینیدهمواره پسرها دخترها را متهم به بیوفایی میکنند و می خواهند از آنان انتقام بگیرند! و دخترها هم پسرها را نامرد میخوانند ،همه مرگش همین موردیه که گفتم…عوامل دیگری نیز وجود دارد ولی موارد زیر مراحل و عوامل غلطی هستند که شما را از حقیقت دور میکنند و نمی گذارند فکر کنید.مسلماً یک رابطه که بر پایه بنیانی کج قرار گرفته نمی تواند چیز سالمی باشد…ولی اکنون شما آنها را خواهید شناخت و با کمی تمرین می توانید چشمانتان را باز کرده و خود را کنترل کنید..با بیاد داشتن این موارد دیگر براحتی اشتباه نمی کنید….
1-مکان اشتباه…در این گونه عشقها مکان آشنایی یک محل عمومی مثل کافی شاپ ، پارک ، خیابان و غیره و یا مکانهایی مثل مهمانی ، عروسی و نظایر اینها میباشد.نکته اصلی اینجاست که شما در هیچیک از این مکانها نمی توانید آزادانه با هم حرف بزنید و اگر هم بتوانید بدلیل اتفاقی بودن برخورد مختان کلید کرده و دستخوش هیجان میباشد.

2--غیبت معشوق…جمله ای از آلن وجود دارد که میگوید : قدرت عشق در غیبت آن میباشد.شما بعد از برخورد یا به معشوق دسترسی ندارید یا یک دسترسی کوتاه مثل تماس تلفنی یا 2 دقیقه دیدار سر کوچه!!!..شما وقتی امکان برخورد و یا تبادل نظر ندارید امکان ندارد بتوانید بگویید که طرف برای شما مناسب است یا خیر..فقط یک واقعیت وجود دارد وآن هم اینکه شما نقاط ضعف وی را نمیبینید و تمام آنچه را که دوست دارید فرد مورد علاقه تان داشته باشد برای او فرض میکنید!!!!شما از او یک شخصیت می سازید و آن را میبینید نه آنچه که واقعاً او هست…
3-دروغگویی…این عامل بیشتر از جانب پسرهاست.آنها بمحض آشنایی با فردی می دانند که وی را نمی خواهند ولی برای یک استفاده جنسی شروع به پرت و پلا گویی میکنند.دخترها هم مسلماً نمی خواهند که اسباب لذت باشند پس مقاومت می کنند.در نتیجه یک حباب از رابطه شکل میگیرد که بسرعت میترکد و چیزی جز پاره ای ضربات روحی باقی
نمی گذارد…
4-تلقین…شما در برخورد اولیه عموماً جذب صورت و اندام طرف میشوید.شما مدام به هم عادت میکنید و خواهان یکدیگر میشوید در حالیکه در باطنتان گرایش چیز دیگریست.مثل انسان تشنه برای آب به هر دری میزنید و بعد از سیرابی چشمانتان را باز میکنید.مقوله ها را لطفاً با هم قاطی نکنید…سر حد یک رابطه عاشقانه می تواند یک رابطه جسمی باشد ولی یک خواهش جسمی در پناه عشق بزودی شما را با لگد از خواب بیدار میکند…
5-چشمان بسته…در ملاقاتها و دیدار ها آنچنان تو کف لعبتی که تور زده اید میروید که دیگر نه هیچ چیز میشنوید نه میبینید!!!بعد از یک چنین ملاقاتهایی اگر به شما بگویند چی شد؟؟شما فقط دری وری خواهید گفت!!پس این ملاقاتها هیچ نکته مثبتی ندارد.
6-تقلای بیمورد..شما برای تور کردن طرف مورد علاقه از همه چیز و همه کار میزنید و تمام تمرکزتان را برای بدست آوردن معشوق جمع میکنید.بعد که تلاشهای شما به اشتباه از سمت وی علاقه شدید معنی شد و شما خیالتان راحت شد ، بادتان می خوابد و دوباره خودتان میشوید..حالا بامبول در میارین…چون دچار یک نارضایتی پنهان از تلاشی که کرده اید میباشید..رابطه شما بزودی از هم میپاشد…

7-…پسرها و دخترها از سنین پایین شروع به یافتن همسر میکنند.در زمانی که هیچ آمادگی اجتماعی ندارند.آنها یک نیاز ساده دوستی با جنس مخالفرا که بدلیل بلوغ شکل میگیرد را به غلط عشق تعبییر میکنند..با مغزی خام به هم تعهداتی میدهند.غافل از اینکه زمان ، شرایط واقعی را برایشان آشکار میکند و آنها براحتی ضربه روحی می خورند…این ضربات آنقدر تاثیر دارد که در سنین بالا بدور خود دیواری از بی اعتمادی بکشند و همان دیوار باعث تنهائی شان بشود

 برگرفته از مجله asheghi4u   تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : ۵/۵/۸۶

نظرات 10 + ارسال نظر
شاکی دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 02:11

دوباره سلام
توی این مدت از شروع به کار وبلاگتون هیچ نظری نمی فرستادم !!! ولی الان دوست دارم بنویسم ، خوشحال میشم از راهنماییاتون استفاده کنم .
مقاله خوبی بود و به نظر من عاشق شدن در سنین پایین و فردی که هنوز از این دنیا یه تصور کاملا ساده ای داره ، کاملا اشتباهه ولی چند سوال دارم ، شما چه سنی رو بهترین زمان عاشق شدن میدونید ؟ شرایط درک فکری و عقلی شرط اصلی عاشق شدنه یا شرایط سنی ؟ صحبت کردن در مورد توقعات ، انتظارات و اخلاق خوب و بد در مرحله اول آشنایی بعدش در صورت توافق طرفین عاشق شدن و رابطه ای بهتر از قبل رو بازم اشتباه میدونید ؟
موفق باشین

سلام آقا یا خانم شاکی
در مورد نظر شما باید عرض کنم اولا سنی برای عاشق شدن در نظر گرفت هنشده این بستگی به خود افراد داره و دیدشون نسبت به خود و جامعه و فرد مقابلشون .
بزودی روز جمعه یه مقاله میزارم که از خودمه اگه باز نگید من جای دیگه خوندم بخدا هنوز ننوشتمش فردا میخوام تایپش کنم هیچ جا هم نیست
یا همون روز جمعه میزارم تو وبلاگ یا هفته آینده بخونید بد نیست به جواب پرسشهاتون میرسید.
موفق باشید

مانی دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 10:46

خیلی با مزه بود
لحن جذابی داشت ممنون از درج این مقاله
موفق باشید

ممنون و سپاسگذارم

یه عاشق دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 12:29

ببینم عشق اینترنتی چی؟من خودم یک ساله که از طریق اینترنت با یه دختر آشنا شدم.توی چتروم نه.هر دومون عضو یه سایت طرفدارای هری پاتری بودیم.من ۱۷ و اون ۱۶ ساله.اول فقط ازش خوشم میومد.ولی بعد بهش علاقه پیدا کردم.از ماه دی که بهش گفتم تا الان دارم سعی میکنم راضیش کنم.من حتی تا حالا قیافش رو ندیدم.فقط هم یه بار اتفاقی صداشو شنیدم.
ولی از اخلاق و رفتارش خوشم اومد.میدونم الان بهم میگید این شناخت کافی نیست و ممکنه یه طرف خودشو غیر ازون چیزی که هست نشون بده و ...ولی من به هر حال دوسش دارم و بنا دارم که پایه ی زندگی آیندمو باهاش بسازم(احتمالا الان دارید میخندید)
ولی ازوقتی که بهش گفتم اون شدیدا داره مقابل من مقاومت میکنه.حتی بارها هزاران عیب روی خودش گذاشته تا منو منصرف کنه.بارها بهم جواب رد داده ولی مرغ من یه پا داشته.تا تقریبا ۲هفته پیش قبول کرد تا زمان ازدواج باهم باشیم.ازون به بعد هر روز تلفونی باهم صححبت میکردیم تا چند شب پیش اون دوباره پشیمون شد و گفت فکر کن اگر ما این مدت با هم باشیم و بعد نتونیم ازدواج کنیم چی میشه؟بهتره تا زمان ازدواج از هم جدا باشیم.بعد اگر تا اون موقع عشقت هنوز مونده بود یه کاریش میکنیم.اما مشکل اینجاست که من شدیدا بهش وابسته شدم و این چند وقت که ازهم دور هستیم خیلی بهم سخت گذشته.حتی فکر خودکشی به سرم زده بود.من چه جوری این چند سالو تحمل کنم.ببخشید اگر انقدر طولانی شد.حتی اگر خود پیام رو توی سایت نزاشتید مهم نیست.ولی لطفا پاسخش رو بزارید.دارم دیوونه میشم.

اولا سلام
دوما من به هیچ یک از رفتارهای شما نخندیدم دوست عزیز تمایم حالات شما در سنی که دراید طبیعی است اما مسئله مهم اینکه شما الان در سنی هستید که مقتضیات سنی شما می طلبه که با جنس مخالفت رابطه دوستی برقرار کنی اما یک رابطه دوستی ساده بریا شناخت دنیای جنس مخالفت . شما در سنی که هستید معیارهاتون شکل واقعی به خود نگرفته چطور با یک سری از معیار های سطحی به فکر انتخاب همسر برای چند سال آیندتون افتادید ؟ مطمئنا زماین که معیارهاتون شکل بگیره در دنیای چت به دنبال همسر نخواهید گشت مسئله بدی اینکه شما تا سن ازدواج از این نوع رابطه ها رو بارها تجربه میکنید این حس شما عشق نیست یک وابستگیه و زمانی شما وقتی فکر میکنید که به خاطر همچین حسی می خواتید خودتو را بکشید این شمائید که می خندید نه من در هر صورت در این نوع روابط وابسته نشوید و فقط روی یک دوستی سطحی فکر کنید تا زماین که معیارهای شما شکل گرفت نه اینکه شما الان خواسته هاتون با یک ساله دیگه فرق کنه هر زمان که در طول ۳ سال معیارهاتون ثابت شد ان زمان به دنبال انتخاب همسر باشید.
همه ما این دوران را تجربه کردیم حتی خوده من پس حس و حال شما را درک میکنم
موفق باشید

اناهیتا سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 01:16

سلام
اقای مجد امیدوارم که حالتون خوب باشه این مقاله واقعیت امروز جامعه ماست .و سوال من اینه که چطور میشه یک رابطه اشنایی سالم را در محیطی مثل دانشگاه به وجود اورد اگر مقاله ای هم در این زمینه بنویسید بسیار سپاسگزار می شوم
خدا قوت
پاینده باشید

سلام مرسی از نظر شما
من یک مقاله کلی در مورد آشنایی میزارم تو سایت تا هفته آینده بخونید بد نیست .
موفق باشید

میترا چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 11:31

سلام .روزتون بخیر
مقاله جالبی بود مرسی .منتظر مطالب بعدیت هستم.قرار بود در باره دخترها یه مطلب بزاری .موفق و سربلند باشید

سلام . ممنونم
بله حق باشماست . قرار بود مطلبی در مورد آنچه که دخترها باعث آن می شوند بود به دستم برسه راستش اینقدر اوضاع برخی خانمها در این مقاله وحشتناک بود که باعث انحراف افکار در مورد دخترخانمها می شد آما و ارقام عجیبی بود که برای اطمینان از آمار مقاله رو به مراجع مربوطه ارجاع دادم تا در مورد صحت آمار پیگیری بشه نتیجه که اومد حتما در سایت منتشر میکنم.

مرجان چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 14:00

سلام خدمت سرکار آقای مجد
ممنون که چنین مقالات زیبایی اینجا می گذارید.خیلی خیلی ممنون.

سلام خدمت خانم مرجان
ممنون و سپاسگذارم از نظر لطف شما
موفق و پاینده باشید.

رضا ب چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 20:08

واقعا درسته
البته ببخشید . اول سلام
جالبه که اکثر این اشتباهات در حول و حوش سنین بحرانی ۱۷-۲۲ روی میدهد
سنی که احساس خیلی قوی است .
یا سنی که فرد تازه وارد محیطی به نام دانشگاه شده و یا شهری دیگر
پیروز باشید

سلام مرسی از نظر شما مقاله بعدی جواب شما را میدهد . موفق باشید

نیکا یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 10:42

سلام.
اگه میشه به من بگید که شما برای مشاوره وقت میدید؟ممنون میشم

سلام
اگر منظورتون مشاوره حضوری میباشد من خودم اینکارو نمیکنم اما می تونم به همکاران معرفی کنم . موفق باشید.

دختر شب جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 13:29

سلام من ۱۷ سالمه و مثلا عاشق پسر خاله ۲۲ سالم شدم البته اون خیلی بیشتر از من منو دوست داره .یه سالو خورده ای هست که علاقش رو بهم ابراز کرده و رابطه ما اصلا مثل دوستی های خیابانی نیست .ما همه چیمون با هم فرق می کنه.افکار و اعتقاداتمون م همینطور .اون نماز نمیخونه.مشروب می خوره تو نوجوونیش هم کلی رفیق داشته .هر دومون هم میدونیم که خانواده هامون اصلا با ازدواج ما موافقت نمیکنن. من دختر مذهبی هستم و می دونم رابطه دختر با جنس مخالفش کلی گناه در پی داره و لی با اینکه همه اینا رو میدونم بازم گرفتارش شدم و نمیدوم چی کار کنم.من دختر فوق العاده احساسی هستم و می ترسم یه روزی از این رابطه اشتباهم ضربه بخورم در ضمن من امسال کنکور دارم و مدرک اون هم دیپلمه . من خودم مطمئن که وقتی بزرگ شم و برم دانشگاه دیگه دوسش ندارم .لطفا راهنمایی کنین چون واقعا به کمک یکی خیلی نیاز دارم ممنون

سلام
اگر به دنال حقیققت هستید من فصور نمیکنم رابطه شما سرانجام خوبی داشته باشد بهتر است قبل از بیشتر شدن وابستگی به این رابطه خاتمه دهید .

دختر شب شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 08:35

ممنون ولی چه جوری رابطمنو رو تموم کنیم این مهمه .لطفا اینو یگین

سلام ببخشید من آقای مجد نیستم ایشون بیمار هستند و نمیتونند به نظرات پاسخ بدهند ممنونم از نظر شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد