ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

تفاوت دیدگاههای دختران و پسران در روابط دوستی امروزی

تفاوت دیدگاههای دختران و پسران در روابط دوستی امروزی

مقاله از علی سلطانی مجد

مسلما پسران و دختران در خیلی از رفتارها نقاط مشترک و در خیلی بیشتر تفاوتهایی با هم دارند حتی اهداف این دو جنس با هم متفاوت است بعنوان مثال یکی از اهداف کلیدی برای پسران در روابط دوستی تامین غریزه جنسی میباشد که بسیار پر رنگ است این در حالیست که دختران به دنبال تامین نیازهای احساسی خود هستند پس از اشنایی که حالا در هر مکانی و هر زمانی و هر ابزاری امروزه میشه این اشنایی رو بوجود اورد معمولا یکی دو بار تماس تلفنی و ردو بدل شدن حرفها عجیب که عبارتند از :

حرفهاییکه  در تماسهای اولیه توسط دختران و پسران گفته می شود:http://asheghi4u.blogsky.com

پسرانی که به دنبال جذب دختر و رسیدن به مرحله رابطه جنسی هستند (دسته اول) http://asheghi4u.blogsky.com

معمولا این گروه در اولین تماسها  بین خود و پسرانی که پیشنهاد رابطه جنسی را به دختران میدهند 180 درجه تفوت قائل می شوند و ابراز میکنند من از اون پسرهای نیستم که دنبال اون قضیه باشم من دنبال یک رابطه هدفمند هستم دوست دارم یه مدت یکی رو بشناسم و رابطه دراز مدت و هدفمند داشته باشیم ( منظور ازدواج )http://asheghi4u.blogsky.com

پسرانی که به دنبال جذب دختر و رسیدن به مرحله رابطه جنسی  هستند (دسته دوم)

خیلی راحت صحبت می کنند و عموما میگن تنها هستند و دوست دختر سابقشون بهشون خیانت کرده و خب داستان سرایان خوبی هم هستند و یک داستان همراه با شکست عشقی تعریف میکنند تا صدای اخی اخی دخترو در بیارن این افراد از در دلسوزی وارد می شوند یعنی دوست دارند کاری کنند که طرف دختر براشون دل بسوزونه  و بگن چه پسر مهربونیhttp://asheghi4u.blogsky.com

پسرانی که به دنبال جذب دختر وکلاس گذاشتن هستند http://asheghi4u.blogsky.com

معمولا عنوان می کنند شرایط مالی خوبی دارند با خاتوادشون اختلاف نظر دارند روی پای خودشون وایستادن اهل کار و زندگی هستند اتو کشیده هستند براشون شخصیت دختر مهمه من از شخصیت شما خوشم اومده و دوست دارم بیشتر بشناسمتون .

دختران :http://asheghi4u.blogsky.com

دختران در تماسهای تلفنی اولیه بیشتر از اینکه از خودشون صحبت کنند از دوستاشون صحبت میکنند اگر از گذشته انها و روابط سابق بپرسید اکثرا جوش میارن و شاید بگن گذشته هر کس به خودش مربوطه این دختران مدت دوستی های سابق خودشونو چند ماهی فاکتور میگیرن و برخی از روابط دوستی  قبلی خود را حتی جزء امار حساب نمی کنند و همیشه هم پسری که تو زندگیشون بوده  ، پسر بدی بوده . http://asheghi4u.blogsky.com

دختران هوشیار باشند :http://asheghi4u.blogsky.com

احساسات دختران میتواند  با شندین صدا و حرفهای زیبا از پشت تلفن تحت تاثیر قرار گیرد جرقه اولین حالت وابستگی زده می شود از اینرو توصیه می شود تماسهای تلفنی قبل از ملاقات زیاد نباشد اما پسران به تن صدا و حالت حرف زدن دختران توجه می کنند انها کلا به حرفهای دختران گوش نمیدهند و فقط به حالت حرف زدن انها توجه می کنند . ( فراموش نکنید هوس در  پسران براکثر برداشتهاشون تاثیر گذاره ) http://asheghi4u.blogsky.com

روز ملاقات

پسرها :

عموما پسرها کاری به حرفهای دخترا ندارند و فقط تائید می کنند بیشتر به صورت و اندام دختر توجه میکنند اگر اون دختر از این نظر انها را جذب کنه کمی هم به چشمان دختر نگاه میکنند و حرفهای دختر رو ادامه میدهند  یا نظرشونو ابراز میکنند خلاصه هر کاری می کنند که اون جلسه ملاقات کمی به طول بیانجامد اما اگر از ظاهرو اندام و کلا از دختر خوششون نیاد مدام اینطرف و انطرف نگاه می کنند دستشون یا پاشونو تکون می دهند ساعتشونو نگاه می کنند تند تند حرفهای اون خانم رو با تکان دادن سر تائید می کنند ودنبال این هستند که هرچه زودتر این جلسه تمام بشه  یا  کاری میکنند که  خوده دختر خانم دیگه تماس نگیرهhttp://asheghi4u.blogsky.com

دخترها :

یک نگاه کلی به سرو وضع ظاهری پسر کافیه که همه جزئیات بیاد دستشون  دختران در ملاقاتها 3 فاکتور را بیشتر مد نظر قرار میدهند نگاه شما ، رفتارهای  قیزیکی شما و مهمترین عاملی که در نظر دارند  حرفهای شماست ،  دختران دو دسته هستند یا از پسران شاد و شنگول و شیطون خوششون میاد یا کاملا برعکس از پسرانی که جنتلمن باشند کمتر دختر ی پیدا میشه که هر دو گروه را دوست داشته باشه دختران نگاههای شما را دنبال میکنند که مطمئن شوند حواستان به اونهاست  ، دختران از حرفهای سطحی و سبک در ملاقاتهای اولیه بیذارند دختران از اینکه یک پسر مدام راجع به مسایل جنسی صحبت کنه اونم در اولین ملاقات بیذارند دختران تمایل ندارند با دختر دیگری مقایسه شوند دختران توجه طلب هستند و نکته بین سعی کنید ترو تمیز باشید و فراموش نکنید ملاقات اول شاید برای پسران فراموش شدنی باشه اما دختران در صورتی که از رفتار شما خوششان امده باشه  در خلوت خود ملاقاتهارو بررسی میکنند .http://asheghi4u.blogsky.com

حسهای دو جانبه در روابط دوستی

 دوست داشتن - وابستگی - عادت کردن - عاشق شدن

الزاما نه در همه دوستیها اما هر چه پیش میرویم در اکثر دوستیهای امروزی همانطور که در مقالات متعدد بدان اشاره کردیم مشکل اصلی ما اینه که در طول رابطه  فرق میان 4 حس وابستگی - دوست داشتن - عادت کردن و عاشق شدن را نمی دانیم و فقط زمانی متوجه آن می شویم که اون رابطه یا به اتمام رسیده باشد یا به مرحله آشفتگی . هنوز مدتی نگذشته که دو طرف ادعای دوست داشتن میکنند به 6 ماه نکشیده فکر میکنند عاشق هم شدند اما متاسفانه به یکسال نکشیده جدا شدند و سایه همو با تیر میزنندhttp://asheghi4u.blogsky.com

مشکل اصلی دختران و پسران در روابط دوستی

مشکل اصلی اینجاست که دخترها تصور می کنند دیدگاه پسرها همانند انها میباشد و همینطور بالعکس پسرها چنین تفکری دارند ، اساس روابط دوستی شناختن دیدگاهها و طرز فکر جنس مخالف در روبه رو شدن با وقایع و اتفاقات است تا از این تجربه در زندگی مشترک بتوان استفاده کرد اما این یک اصل گم شده در روابط دوستی میباشد.  دختران تصور می کنند پسران تشنه احساسات هستند و پسران تصور می کنند دختران نیاز جنسی زیادی  دارند . طرز فکر پسران و دختران را اگر بخواهیم قیاس کنیم تقریبا همانند زیر است :http://asheghi4u.blogsky.com

پسران :  وابستگی - هوس - غریزه جنسی - وابستگی جنسی - دلزدگی   -   و دختران : احساسات - -هوس - وابستگی  - غریزه جنسی - وابستگی زیاد

ترجمش میشه : پسران درروابط دوستی به هوس و غریزه جنسی خود بیشتر بها می دهند و پس از اولین ارتباط جنسی دچار وابستگی جنسی می شوند یعنی رابطه جنسی انها گسترده تر می شود انها در تمامی ملاقاتهای بعدی دنبال فرصت برای تامین این نیاز هستند و تاز مانی که طرفشان پاسخگوی این نیاز باشد این رابطه ادامه دارد و هر زمان که طرفشان از  رابطه جنسی خودداری کند یا اخلاق و رفتار پسر تغییر میکند یا مدام بهانه گیری می کنند یا ان رابطه را تمام می کنند.

دختران : تا زمانی که به فردی احساس نداشته باشند و وابستگی احساسی پیدا نکنند نمی توانند ربطه جنسی را با آن فرد تجربه کنند دختران ترجیح می دهند این رابطه از روی عشق دو طرفه باشد انان از اینکه بدون احساس تن به چنین رابطه ای بدهند بیذارند . دختران پس از رابطه جنسی دچار وابستگی بیشتری می شوند وبیشتر دوست دارند مورد توجه احساسی طرف مقابل خود قرار بگیرند اکثر روابطی که دختران در آن رابطه جنسی را تجربه کرده و لی رابطه دوستی انها به اتمام رسیده دچار افسردگی موقتی می شوند . در عین حال دختران بیشتر تمایل دارند دوست داشته شوند تا اینکه  دوست بدارند دختران می توانند بارها حس عاشقی را تجربه کنند اما این در حالیست که پسرها فقط یکبار عاشق می شوند و اولین عشق را فراموش نمی کنند .

پسران اگر واقعا کسی را دوست داشته و عاشق باشند هر کاری برای  بدست اوردن طرف می کنند به اصطلاح به اب و اتش می زنند و اشکال اینجاست که همه انرژی خود را قبل از ازدواج صرف  طرف می کنند این در حالیست که نیازهای احساسی و حتی جنسی زنان پس از ازدواج بیشتر از دوران قبل از ازدواج میباشد به همین علت است که مدام از سردی همسر خود شکایت دارند. اما دختران قبل از ازدواج تمایل دارند طرفشان به سمت انها بیاید و بیشتر تلاش کند تا اینکه خوده انها به سمت آن پسر بروند که این قضایا بعد از ازدواج دگرگون می شود و این زنان هستند که به سمت همسر خود میروند و مردان تلاشی نمی کنند .http://asheghi4u.blogsky.com

در نهایت آیا رابطه دوستی بین دوجنس مخالف خوب است یا بد ؟

هر ارتباط سالمی میتواند سازنده باشد به شرط انکه حد و حریمی بران قائل باشیم به شرط انکه منطق غالب بر احساسات باشد انسان از هرچه منع شود جذب ان می شود با توجه به شرایط کنونی جامعه اگر قرار است ارتباطی بین دو جنس مخالف وجود داشته باشد چه بهتر که با اطلاع و شناخت هر دو خانواده باشد چه بهتر که این ارتباط با هدف شناخت جنس مخالف باشد نه تامین غرایز و هوس . متاسفانه پنهانی بودن این روابط ، احساساتی بودن دختران و غریزه جنسی پسران سه فاکتور مهم در به انحراف کشیده شدن روابط و شکست در ان میباشد. 

حرف اخر :http://asheghi4u.blogsky.com

غریزه جنسی هم در مردان وجود دارد و هم در زنان این یک غریزه مقدس و نعمتی از سوی خداست به شرط انکه در مسیر صحیح خود قرار بگیرد . شدت این غریزه در مردان نشانه بد بودن انها نیست چرا که ساختار افرینش انها اینگونه است همانطور که احساسات در زنان بیشتر از مردان است . ظاهر بین بودن مردان در ذات انهاست وفقط کنترل ان در دست خوشان است  همانطور که دختران در دوره سنی خاص تمایل دارند تا موقعیتهای مختلف را شناسایی کنند اما کنترل ان در دست خودشان است . در نهایت انتخاب با شماست پس بهترینهارا انتخاب کنید . موفق باشید

با تشکر از شما

علی سلطانی مجد

حرف امروز

دشوارترین قدم، همان قدم اول است.

 

نظرات 27 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 13:29

سلام آقای مجد
خسته نباشید . بازم ممنونم که یه مقاله ارائه دادید ولی من فکر میکنم جدیدا مقاله هاتون خیلی نزدیک بهم شده و با تغییرات جلاب و توی قالب کلمات دیگه بیان میشه این برای من که یه خواننده ژرو ژا قرصتونه اصلا خوش آیند نیست .اگر یکم دامنه مقاله هاتون رو بیشتر کنید از تکرار جلو گیری میشه . ممنومنم

سلام ممنون از نظر شما در جواب شما باید عرض کنم ما در قرار دادن برخی مقالات با محدودیتهایی همراه هستیم و حدود ۲۰۰ مقاله ما قابل انتشار به صورت عمومی نمیباشد

س سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 13:50

اتفاقا به نظر من آسون ترین قدم ، قدمه اوله
سختی کار تو ادامه دادن قدمهای بعدیه

dany سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 18:30

خودت از کودوما هستی مثبت ؟ منظورم کدوم دسته
مقالاتت داره روز به روز بدتر میشه چون تو داری خودخواه تر میشی

هر کسی با توجه به فهم و درک خود نظرشو ابراز میکنه و طرز بیان شما نشانه شخصیت شماست

بهار چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 00:10

با تشکر از شما
بهار جون

امیر پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 01:35

سلام... بعد از چند تا مقاله ی ضعیف که این اواخر تو سایت گذاشتین این یکی عالی بود. در ضمن این بهار چی قربون خودش میره. منم بلدم...مقاله توپی بود ممنونمممممممم.
امیر جون

یک دوست پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 08:42

آقای مجد سلام چرا این مقاله هایی که میگید قابل انتشار عمومی نیستن رو بصورت خصوصی برای اعضای گروه سایتتون نمیفرستید تا اونا انگیزه ادامه دادن با شمارو از دست ندن .

سلام
انتشار این دسته از مقالات مشروط به تاییدیه میباشد .

امیر علی د پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 09:15

ازین مقاله ها که چجوری باشینُ اینا خیلی زیاد دیدم

مهم نیست که طرف مقابل چی دوست دارد که ما اینچنین شیم
به نظر من آدم باید خودش باشه پسندیده شد که اوکی نه هم که نه!چون نمی تونه تا آخر عمرش فیلم بازی کنه!


دریا پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 09:30

با سلام و امید بهروزی . جناب مجد من با مقاله شما کاملا موافقم مقاله عالی و واقعی بود ولی اگه ممکن باشه راهکار هایی را برای ارتباط صحیح که مورد رضایت هر دو جنس باشد را هم برای من و کاربران عزیز ارائه دهید تا در راه این شناختها به مشکل برنخوریم. با تشکر

سلام
چشم بزودی منتشر می شود

dany پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 16:42

تو که درکت بالاست علامه دهر نگفتی از کدوم دسته هستی خودت به سه دسته مردها رو تقسیم کردی پس باید یکی از اون دسته هم شامل خودت بشه نه وگرنه ..
در هر صورت شخصیت من معلومه ولی تو نه داری خودت رو خوب جلوه می دی اونچه معلومه من از تو خیلی بهترم فکر کردی بهت می گم مثبت یعنی خیلی قبولت دارم نه تو یه آدم متظاهری
اینجا می خواستی بگی چه مظلومی نه.

ممنون نظرات شما باعث نشاط من و همکاران می شودادامه دهید.

مهدی جمعه 19 تیر 1388 ساعت 14:13

"مشکل اصلی اینجاست که دخترها تصور می کنند دیدگاه پسرها همانند آنهاست و همینطور بالعکس..."
با سلام و عرض خدا قوت.
به نظرم جمله کلیدی مقالتون جمله بالایی باشه که اگه همه دخترها و پسرها به اون توجه کنن، خیلی از سوء تفاهمات و مشکلات اینچنینی کمتر میشه.
بازهم ممنون

سلام ممنون از شما

سارا جمعه 19 تیر 1388 ساعت 17:04

سلام آقای مجد
مقاله ی خوبی بود. به واقعیت خیلی نزدیک بود. از نظر روانشناسی هم مورد تایید هست . مساله ی مهم اینه که باید دوجنس در کنترل احساس و غریزه ی جنسی تمام تلاششون در رسیدن به اعتدال باشه.
و اینکه عنوان میشه غریزه جنسی در پسرها شدتش بیشتر از دخترهاست بیشتر به بافت اجتماعی و عرف هر جامعه برمیگرده.چرا که این تفاوت دیدگاهی در جوامع پیشرفته دیگه کمتر دیده میشه.
دقت کنید می بینید که در کشورهایی که معمولا بدلیل سرکوب کردن غریزه جنسی در دختربچه ها از همون ابتدا این مساله رو براشون بصورت بحران مطرح می کنند و وقتی بزرگتر میشن به بهانه ی داشتن حیا(!!!) برای آنها بروز میل جنسی رو زشت عنوان می کنند، نتیجش همین میشه که در کشور خودمون هم می بینید. پسرها از بچگی در مورد مسائل جنسی منع نشده اند و بنابراین براحتی با این مساله و ارضا کردنش کنار میان درصورتیکه دخترها رو بدلیل تربیتهای غلط اجتماعی از این حق طبیعیشون محروم می کنیم و اینطوری تعبیر می کنیم که دخترها باید حیا (!) داشته باشند.و اینطوری شده که دخترها به پسرها با عینک بدبینی نگاه می کنند که فقط من رو واسه یک مساله می خواد! و پسرها هم احساس میکنند چون مثلا غریزشون بیشتر از دخترهاست باید در دوستیشون بیشتر بدنبال یک هدف باشند!

موفق باشید

سلام
من با بخشی از نظر شما موافق و جسارتا با بخشی مخالف هستم شما کشورهای غربی را مثال زدید در کشوری همچون امریکا و فرانسه باکره بودن یک دختر نشانه پاک بودن ان دختره به حساب میاد علت اینکه در ایران پسران بیشتر دنبال این مسائل هستند خلاء ذهنی انها از رابطه جنسیست در این صورت صبح تا شب به ان فکر میکنند در کشورهای غربی هم پسران نیاز جنسی زیادی دارند این در همه مردها صادق است ربطی به ملیت ندارد اما انها خلاء ذهنی در این باره ندارند از اینرو بهتر به سایر برنامه هاشون میرسند و کمتر به این موضوع فکر میکنند

زهرا جمعه 19 تیر 1388 ساعت 17:49

سلام
خسته نباشید
ممنون از شما
زری جون

سلام ممنون

مرجان شنبه 20 تیر 1388 ساعت 15:11

با سلام و خسته نباشد.
با توجه به اینکه در این شرایط خصوصاْ در شهرهای بزرگ و فرهنگ خانواده های ایرانی بدست آوردن شناخت به منظور ازدواج تنها از طریق دوستی امکان پذیر است لطفاْ راهکارهایی را بیان کنید که این شناخت به صورت صحیح صورت پذیرد و منتهی به نتیجه خوشآیند باشد.
از مقالات مفید شما آقای مجد تشکر می کنم و برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

با سلامو ممنون
در مورد نظر سرکار باید عرض کنم که ما در ارشیو مقالات متعدید بریاروند هرچه بهتر روابط دوستی درج کرده ایم و تاکید بر این است که این روباط با اطلاع خانواده ها باشد تا تضمینی برای هر دو طرف خصوصا طرف مونث باشد . اما چشم باز هم مقالاتی درج خواهیم کرد من هم بریا سرکارارزوی موفقیت دارم .

مسیح شنبه 20 تیر 1388 ساعت 17:21

سلام
مثل همیشه حرفاتون به دل میشینه
ممنون

سلام ممنونم از نظر لطف شما دوست عزیز

سارا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 13:42

سلام جناب مجد. تشکر از اظهار نظرتون
کشور امریکا کلا بافت مذهبی داره ولی با این احوال بازهم این مساله یعنی باکرگی برای دختر در اونجا بصورت بحرانی که در ایران هست مطرح نمیشه..درکشورهای اروپایی از جمله فرانسه این مساله مطرح نیست.
ولی حاملگی قبل از ازدواج در خانواده های مذهبی چه در اروپا و چه در امریکا براشون خیلی نامطلوبه .
در مورد این مساله که ذهن جوانها در ایران مشغول این قضیه هست و این باعث شده روی مسائل دیگه زندگیشون هم تاثیر بذاره کاملا درسته ولی مختص پسرها نیست!
در یک تحقیق که در یکی از خوابگاههای دختران انجام شده بود. معلوم شد که بالای 90% دخترها مثل پسرها عدم ارضا صحیح غریزه ی جنسی در اونها رو ی مسائل اصلی زنذگیشون ازجمله تحصیلشون اثر نامطلوبی گذاشته. با این تفاوت که برای پسرها این مسائل بصورت علنی مطرح میشه ولی معمولا دخترها تنها با دوستان خود در مورد این مسائل صحبت میکنند و اکثرا بخاطر عرف اجتماع ایران که مساله ی باکرگی برای دختران در بعضی از خانواده ها هنوز مطرح هست باعث شده این میل رو بیشتر سرکوب کنند.
موفق باشید

سحر دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 20:31

ببخشید نظر من کو؟؟؟ فقط تشکر ها رو درج می کنید؟؟؟

سحر دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 20:32

اگر نیومده می تونم دوباره بنویسم.

سحر دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 20:35

باکره بودن چه ربطی به پاک بودن داره ببخشید؟؟؟؟ یعنی از نطر شما کسی که عاشق کسی دیگه هست و از روی عشق با اون رابطه جنسی داره پاک نیست اما دختری که با 100 نفر مونده و همه کار هم کرده اما فقط بکارتش مونده پاکه؟؟؟ بعد پسر ها برای ازدواج دختر دوم رو انتخاب می کنند!! خیلی احمق هستند که همچین طرز تفکری دارن.میل جنسی در دختران به همون اندازه ی پسر هاست! کی گفته کمتره؟ تازه بعد از رابطه جنسی مرد خاموش میشه اما زن باز هم طلب میکنه اینطوری میلش کمتره؟؟ فقط اگه بیان کنه زشته! قباحت داره!! شما میگین کشور اروپایی!! بنده در اروپا هم بودم....اروپا که هیچی هیچ جای دنیا به جز ایران با این فرهنگ مسخره اینطوری نیست که دختر 27 ساله باکره داشته باشه!! باکرگی تا 21 سالگی...تا 24 سالگی...آخه کجای دنیا دختر بد بخت تا 29 سالگی نباید این رابطه رو داشته باشه هان؟؟؟اونم واسه چی!! واسه یه شوهری که قراره بیاد با آدم ازدواج کنه و خودش 500 بار این رابطه رو داشته!! این آدم ارزش داره که به خاطرش بهترین سال هایی که می تونی از این رابطه لذت ببری رو از دست بدی؟؟؟ اونم یک شبه؟؟؟ تو رو خدا بس کنید این مسخره بازی ها رو!!سن ازدواج بالا رفته مگه دختر چه گناهی کرده که باید تا ازدواج باکره باشه!اومدیم تا 30 سالگی ازدواج نکرد...آقای مجد شما بگید...اگه تا 30 سالگی ازدواج نکرد چی؟؟هان؟؟ باید میلشو سرکوب کنه؟؟؟یا خود ارضایی کنه؟؟؟تو رو خدا جواب بدین....مادران ما که این مسئه رابطه قبل ازدواج براشون تابو هست به این فکر کردن که همشون 20 سالگی شایدم کمتر ازدواج کردن و یک دختر 28 یا 29 ساله رو نمی تونن درک کنن! به خدا میل دخترا کمتر از پسر ها نیست....کاش این جا زندگی نمی کردیم...کاش...
با این مقالات مرد سالارانه و ناموس پرستانه شما همه چیز بد تر میشه...یه کم به داد ما دختر ها برسید...خواهش می کنم...

امیر علی د سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 09:29

خانوم سحر من 24 سالم هست و موقعیت و فضای همه کار رو هم دارم اما چرا همه ی مردها رو جمع می بندین که 500 بار اقدام به ... کرده اند
باور کنید توی ایران هم virginity پرای پسرها هم هست ! حالا شاید از نظر فیزیکی نتوان تشخیص داد !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 23:28

الزّانِی لا یَنْکِحُ إِلاّ زانِیَةً أَوْ مُشْرِکَةً وَ الزّانِیَةُ لا یَنْکِحُها إِلاّ زان أَوْ مُشْرِک
سوره نور آیه ۳

دو دوست پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 14:47 http://www.ayande13.blogfa.com

سلام جناب آقای مجد شخت در اشتباهین سخت اولا میل جنسی یه دختر علاوه بر احساساتی بودنش بسیار بیشتر از پسرهاست رابطه جنسی هم یک رابطه گناه آلوده نیست اما قائدتا شرایطی داره و حرمت هایی مثلا به قول امام صادق(ع)کلاغ باشیم هوس و شهوت را اشتباه نگیریم در کل قرآن میگه مردان پاک به زنان پاک مررسند وبر عکس نوشتتو اصلاح کن

رسپینا پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 23:28 http://dodoost.blogfa.com

آقای مجد سلام
من پسری هستم ۲۷ ساله از ۵سال پیس با خانمی آشنا شدم بعد از گذشت مدتی این خانم به من اعتماد کرد یعنی به این نتیجه رسید که من نمی خوام با ایشون یه رابطه جنسی برقرار کنم و بعد برم سراغ یه خانم دیگه و حالا کارمون به جائی رسیده که هردو تصمیم گرفتیم که با هم ازذواج کنیم البته هنوز خانواده من مخالفن و میگن که دختری که تن به رابطه دوستی بده بدرد زندگی مشترک نمی خوره در صورتی که خدارو شاهد میگیرم که در این ۵ سال نه من به این فکر بودم که از اون خانم لذت جنسی ببرم و نه اون خانم یعنی من هیچ چیزی رو در رفتار ایشون ندیدم حالا از شما می خوام که منو راهنمائی کنین که من چه کنم تا بتونم با دختر مورد علاقم ازدواج کنم؟

سلام
دوستعزیز مشکل خودتونو برام ایمیل کنید تا به مشاور ارجاع بدم . اگر از انتخاب خود اطمینان دراید و اگر به سنی رسدید که میتوانید روی ژای خود بایستید و مسئولیت قبول کنید مطمئنا توانایی راضی کردن خانواده محترمتان رادارید اما نه به هر قیمتی نباید مسئله به گون های ژیش بره که بینخانواده و همسر یکی را انتخاب کنید نقاط مشترک را بررسی کنید ایتم های مثبتی که در طرف مقابلتان هست و این ایتمها مد نظر خانواده شما نیز هست را پر رنگ کنید

رسپینا جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 22:26 http://dodoost.blogfa.com

سلام آقای مجد
مشکلم رو براتون ایمیل کردم و بی صبرانه منتظر جواب شما هستم

سلام
ایمیلهای مورخ ۲۴ /۵ /۸۸ حذف شده اند لطفا مججداد ارسال کنید با موضوع راهنمایی

[ بدون نام ] شنبه 12 دی 1388 ساعت 18:41

سلام آقای مجد مقاله خوبی بود می تونم بگم عین واقعیته. من ۱۷ سالمه تا به حال با پسری دوست نشدم ینی لزومی نمی بینم اولا من از مخفی کاری خوشم نی یاد وتا اونجاکه یادمه دوستام همیشه این موضوعو از خونوادشون مخفی می کردن و اگه یکی از اهالی محترم خونه این موضوعو می فهمید ... دوما زمونه خراب شده نمی تونم به پسرا اعتماد کنم سوما من دختر املی نیستم اتفاقا موهام بیرونه به خاطر همین موضوع دوستام اول باور نمی کردن که من با هیچ پسری دوست نیستم پس ارتباط دختر و پسر به با حجاب بودن نیست. من خیلی از باحجاب ها و چادری هارو دیدم (خیلی ببخشید) که از زیر کار می کنن(دوروان) چهارم من از دل خودم خبر دارم می ترسم که گرفتار بشم عاشقی دست خود آدم نیست منم به خاطر این موضوع می ترسم رابطه برقرار کنم پسرهای امروزه هم فقط بلدن عاشق کنن و برن اون موقع من می مونم وبا خاطراتمون.پنجم من حوصله دردسر ندارم بعضی ها رو دیدم چه بلایی سرشون اومده (بعد ازدواج و قبل ازدواج)
من از تجربه دوستام استفاده می کنم .بعضی وقتا دوستام می گن یه بار امتحان کن ولی من نمی تونم.(به دلایل بالا)
ممنون از مقاله خوبتون.بازم از این مقاله هاتون برامون بزارید تا استفاده کنیم ممنون.

علی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 18:22

سلام
اشتباه میکنید.خیلی از پسر ها هستند که اصلا اینطوری که شما میگید نیستن. خیلی ها فقط رابطه هدفمند میخوان.
گویا خیلی تحقیقاتتون درست نیست.
تحمل انتقاد رو هم داشته باشید.
ممنون

فروردین سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:24

نگفتین پسرایی که فقط دنبال رابطه ی جنسی نیستند دارای چه مشخصات رفتاری هستند؟

صابر دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 10:46

سلام
تو قسمت آخر مقالتون گفتید"هر ارتباط سالمی میتواند سازنده باشد به شرط انکه حد و حریمی بر آن قائل باشیم ...."
در این قسمت چند نظر و سوال داشتم.1. فکر نکنم تو این سن و سال ارتباط سالمی بتونه وجود داشته باشه. چون بنای این گونه ارتباطات(ارتباطات خارج از محدوده خانواده) بر اساس ناسالمی است در هر سنی حتی 40، 50 سالگی، چه برسد به اینکه این ارتباطات در این شرایط حساس سنی باشد که اوج غلیان احساسات است و اصولا هیچگونه منطقی وجود ندارد.2. منظورتان از کلمه "سازنده "را درست متوجه نشدم یعنی چی که این ارتباط میتونه سازنده باشه؟3. در مورد جمله"انسان از هر چه منع شود جذب آن می شود" را تا حدودی قبول دارم. ولی مگر فلسفه وجودی این دنیا غیر از اینه؟خوب در این دنیا چیزهایی وجود دارد که به ضرر انسان است و از اون منع شده است که عقل سالم حکم میکند که از انها دوری کنیم. و در قسمت دیگر که گفتید این ارتباط با نظر خانواده ها باشد بهتر است جسارتا به نظر من فرق چندانی نمی کند چون اگر مقصود از این رابطه دوستی چیزهای دیگری باشد که معمولا هست مطلع بودن خانواده ها تفاوت چندانی در نتیجه ندارد. و پیشنهاد آخر اینکه با توجه به اینکه ما در جامعه ای که تعداد زیادش مسلمان(به زعم عده ای مسلمان اسمی نه عملی)است زندگی میکنیم ولی در مطالب شما اصلا به وجوه مذهبی اشاره نشده است و اغلب نیز با آموزه های دینی تعارض دارد. با تشکر و امیدوار به اینکه رنجیده خاطر تان نکرده باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد