ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

تاثیر دیابت بر کاهش میل جنسی و اختلالات نعوظ

تاثیر دیابت بر کاهش میل جنسی و اختلالات نعوظ

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز   پژوهشگران در شیگاکو میگویند مردان مبتلا به دیابت علاوه بر اینکه احتمال بیشتری دارد که عدم ابراز علاقه به جنس مخالف داشته باشند بلکه ممکن است اختلالات نعوظ را هم تجربه کنند.

این دانشمندان که آزمایشات خود را بر روی حدود ۲۰۰۰ نفر در سنین ۵۷ تا ۸۵ ساله انجام دادند کشف کردند که حدود ۷۰ درصد مردان و ۶۲ درصد زنان مبتلا به دیابت فقط حدود دو تا سه بار در ماه میل به فعالیت جنسی دارند .

این مطالعات همچنین نشان میدهند که مردان دیابتی احتمال بیشتری دارد که عدم ابراز علاقه به داشتن رابطه جنسی داشته باشند.

همچنین مردان احتمال بیشتری دارد که به اختلالات نعوظ دچار شوند.

زنان و مردان مبتلا به دیابت با درصد بالاتری نسبت به افراد سالم دچار مشکلات ارگاسم میشوندو فقط ۱۹ درصد از زنان و ۴۷ درصد از مردان در مورد مشکلات جنسی خود با پزشک مشورت میکنند.

پژوهشگران می گویند  نقش بیماری های جسمی در بروز اختلالات جنسی، بیشتر در آقایان و عمدتا در اختلال نعوظ، بررسی شده بود؛ چنان که تحقیقات نشان داده است که بیش از ۷۰ درصد موارد اختلال در نعوظ در مردان، به دلیل بیماری های جسمی، شامل دیابت، بیماری های کلیه، مصرف الکل، بیماری های عصبی، MS، بیماری های عروقی، تصلب شرائین و مانند آن رخ می دهد.

آگاهی داشتن خانواده ها از تاثیر دیابت و سایر بیماری های جسمی ایجادکننده اختلالات زناشویی، سبب می شود که به محض بروز اولین علائم، برای پیگیری و درمان آن، و گرفتن خدمات مشاوره ای، مراجعه کنند و نگذارند مشکل از آن چیزی که هست، پیچیده تر شود و نهایتا به فروپاشیدن بنیان خانواده بینجامد.

متاسفانه در کشور ایران نه تنها مردم در مورد رابطه بین بیماری های جسمی و اختلالات جنسی اطلاعات درستی ندارند، بلکه متخصصان غدد و دیابت، و سایر متخصصان هم آن چنان که باید در این مورد بیماران شان را آموزش نمی دهند و مشاوره های لازم را به آنها نمی دهند و در صورت ردیابی مشکل ویژه جنسی، آنها را به مراجع معتبر ارجاع نمی دهند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 12:42

سلام، ضمن عرض تبریک به مناسبت ششمین سال فعالیت پربار سایت
به نظر شما علت اینکه گفته شده تعیین سرنوشت جنین و جنسیت آن در ماههای دوم به وقوع می پیوندد و غذا های ماه اول و دوم در این مساله تاثیر بسزا دارد چیست؟
مگر جنسیت بعداز لقاح و ترکیب دوکروموزوم xباy یا xباx تعیین نمیشه؟ پس چگونه امکان تغییر وجود دارد؟

سلام ممنون از نظر شما
لطفا سوالات خود را از رطیق فرم ارسال سوال مطرح نمائید با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد