ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

ارتباط بین اندازه انگشت و اندازه آلت تناسلی

ارتباط بین اندازه انگشت و اندازه آلت تناسلی

رابطه بین طول انگشت و طول آلت تناسلی

رابطه بین طول انگشت و طول آلت تناسلی

از آنجایی که دستگاه تناسلی مرد به عنوان سمبل مردانگی جایگاه ویژه در ذهنیت عامه رجل بازی میکند لذا سلامتی فیزیکی  ، کیفیت ظاهری و نیز کارکردی این عضو موضوع مورد توجه اکثر تحقیقات جنسی قرار گرفته است. صرف نظر از پاره ای از اظهارات نه چندان علمی که مثلاً در مورد رابطه بین سایز پا، طولانگشت وطول آلت جنسی  ، سایز گوش و اندازه آلت تناسلی و … به گوش میرسد ، دسته دیگری از اطلاعات معتبر علمی  موجودند که معتقد به وجود رابطه بین طول انگشت دست و طول آلت تناسلی میباشند.

طول انگشت و اندازه آلت جنسی

 درتحقیقی که از سوی جامعه اورولوژیستان کره ای منتشر گردیده آمده است : در مردانی که طول انگشت اشاره ( انگشت دوم ) از انگشت انگشتری ( انگشت چهارم ) کوتاه تر است آلت تناسلی در ایندسته از مردان در وضعیت نعوظ بلند میباشد . این نظریه براین باور مطرح گردیده است که در دوران حاملگی مادر و زمانیکه جنین در دوره خاصی از شکل گیری در معرض میزان متغییری از هورمون هایی چون تستسترون و استروژن قرار میگیرد ، در صورت بالا بودن میزان تستسترون  طول انگشت چهارم از انگشت دوم بلند تر خواهد شد و در صورتیکه بنا بر دلایلی در این دوره حساس جنینی میزان استروژن در بدن بالا باشد و جنین با استروژن بیش از تستسترونبرخورد داشته باشد میتوان پیش بینی نمود که در این افراد  انگشت اشاره بلند تر از انگشت اشاره باشد.لازم به ذکر است هورمون جنسی تستسترون در تولید صفت های مردانه مانند تنومندی ، ماهیچه پذیری ، رفتار های رقابت طلبانه ، توانمندی جنسی نقش  بازی میکند  و بالا بودن میزان این هورمون در دوره جنینی در شکل گیری بدن و رفتار مردانه تاثیرگذار است و یکی از راه های تشخیص کمیت وجود این هورمون علاوه بر فیزیک بدن ، حالت چهره  و رفتار جنسی طول انگشت دست است که خود نشانگر طول الت تناسلی میتواند باشد.

تستسترون صرفاً هورمون مردانه نیست و در زن نیز وجود دارد لیکن انچه تظاهرات زنانگی را در زن  بیشتر محرض میگرداند استروژن است لذا نماد این تفاوت هورمونی را در زن میتوان به شکل هم اندازه بودن انگشت اشاره و انگشت انگشتری رویت نمود.در بعضی تحقیقات  ، نسبت طول انگشت زنان هم جنس گرا و نیز زنانی که مایل به تغییر جنسیت بوده اند مورد بررسی قرار گرفته است و نتیجه گیری دال بر تغییر این تناسب داشته و در ایندسته از افراد  انگشت اشاره کوتاه تر از انگشت انگشتری میبوده است .

علاوه بر رابطه پیشگویانه ای که بین طول انگشت و طول آلت تناسلی میتوان متصور شد  ،از این باور در راه  پیش بینی امکان موفقیت ورزشکاران در رقابت های ورزشی نیز میتوان استفاده نمود. پرفسور جان منینگ که یدی طولا در  انجام این نوع از پژوهش ها داراست معتقد است قبل از مسابقه ورزشی صرفاً با اندازه گیری طول انگشت بازیکنان میزان احتمال موفقیت ورزشی را میتوان پیش بینی نمود . لازم به ذکر است که در  حال حاضر در ورزش فوتبال و نیز ورزش  دو  ، بیش از سایر زمینه های ورزشی میتوان به نتیجه این نوع از پیش بینی خوش بین بود.

در آنسوی منحنی نیز باید اشاره ای بر زنگ خطر برخورد با تستسرون زیاد در دوران جنینی داشت چرا که بر اساس تحقیقات دانشگاه آلبرتا در کانادا کودکان مبتلا به اوتیسم  4 برابر بیش از کودکان دیگر مغز مردانه دارند که منظور از  مغز مردانه را میتوان برخورد مغز با درصد بالای  تستسترون در دوره جنینی  تعریف نمود . ( اوتیسم 4 برابر در مردان بیشتر از زنان است) که به اعتقاد متخصصین  شاید با عنایت بیشتر والدین به کیفیت اندازه طول انگشتان با یکدیگر در دوره نوزادی بتوان گامهای تشخیصی سریعتری در زمینه درمان ایندسته از کودکان برداشت.

بلند بودن انگشت انگشتری در مرد به نسبت انگشت اشاره همچنین میتواند هشداری باشد برای مردانی که بنا بر دلایل ژنیکی ، محیطی و … در ابتلا به سرطان پروستات مستعد تر میگردند . بنا بر پژوهشهای  15 ساله دانشگاه بریتانیا که نتایج آن در ژرنال بیماریهای پروستات  منتشر گردیده است بیمارانی که برای مداوای مشکلات پروستان به کلینیک های درمانی مراجعه نموده اند دارای انگشت انگشتری بلندتری میبوده اند و در این راستا اذعان شده مردانی که انگشت اشاره آنان بلندتر از انگشت چهارم باشد یک سوم احتمال ابتلا به سرطان پروستات در آنها کاهش میابد.

از سویی از انجایی که بالا بودن میزان تستسترون نشانه های جذاب مردانه ای را سبب میگردد که به موازات ان فرد بدن عضلانی  ، صورت استخوانی چهار گوش ، لبهای باریک ، چانه پهن پیدا کرده و در کنش جنسی نیز متمایل به برقراری رابطه جنسی متناوب تری میگردد لذا در انتخاب شریک جنسی جسورتر عمل کرده  شرکا جنسی  بیشتری در اطراف  داشته و در این راه معمولاً زنان نیز دست رد بر سینه  انان نمیزنند. بنا براین میتوان میزان احتمال ارتکاب خیانت را در ایندسته از افراد بیش از سایرین محتمل دانست . بنا براین به  عنوان یکی از شاخص های  تعیین میزان وفاداری زوجین در زندگی زناشویی اندازه  گیری میزان تستسترون موجود در بدن مرد میتواند  باشد.که شاید بتوان با اندازه گیری طول انگشت و ضریب تناسب دو انگشت اشاره و انگشتری اطلاعاتی در این راستا پیدانمود . لیکن گفتنی است صرف داشتن انگشت بلند انگشتری نمیتواند توجیهی باشد برای برچسب به کل پیکره شخصیتی فرد تحت عنوان “فرد خیانت کار”،  ویا توجیهی در جهت ژنتیکی بودن رفتار های خیانت امیز در مرد گردد که  از این پس فرد بنا بر دلایل بدنی  خود را مجبور به تبعیت از الگوی ژنیکی قلمداد کرده و مسئولیتی در مقابل کنترل پذیری و پرهیز رفتار بردوش نگیرد. مضافاً به اینکه مجموعه این تحقیقات هنوز در حال بررسی بوده و رابطه علت و معلولی و قطعی را نمیتوان برای آن متصور بود.

مطلب از دکتر مریم محبی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد