ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

اولین قرار ملاقات چگونه باشد


اولین قرار ملاقات چگونه باشد

اولین قرار ملاقات با همسر آینده چگونه باشد

اولین قرار ملاقات چگونه باشد

دراولین قرار ملاقات : وقت شناس باشید

سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که سر وقت به قرار خود برسید

دراولین قرار ملاقات : اگر دیر رسید بازخواست نکنید

اگر فرد مقابل شما بنا به دلایلی در اولین ملاقات دیر به سر قرار رسید او را مورد بازخواست قرار ندهید

مرتب و تمیز باشید

یکی از اصول احترام به طرف مقابل ، رسیدن به ظاهر و تیپ خودتان در زمان ملاقات است

موقع حرف زدن او سرتان را مدام تکان ندهید

اگر صحبتی میکند که شما نسبت به آن آگاهی قبلی دارید با حرکت تند سر اورا وادار نکنید که سریعتر حرفش را تمام کند

نگاهتان را کنترل کنید

مدام به این طرف و آنطرف نگاه نکنید ، موقعی که او صحبت میکند به چشمانش توجه کنید

چـگـونه می توانید در مقابل یک همسر آینده خود فرد ملال آور و کسل کننده ای جلوه نکنید؟ راههای زیادی وجود دارند که بسیار سـاده هـم می باشند. بهتر است از صحبت کردن در مورد مسـائلی که او را آزار می دهـد و یا حوصله او را به نحوی سر می برد، و وی را خسته می کند، خودداری کنید. فاصله بین حرف تا عمل بسیار زیاد است اما شما از پس آن بر می آیید.

 گاهی اوقات زمانی که می خواهیم خوش صحبت جلوه کنیم به طور نا خود آگاه برخی از عیوب شخصیمان را رو می کنیم. آنقدر خجالتی نباشید که اعتماد به نفستان از دست برود. در مورد حیوان خانگی خود صحبت نکنید. بهتر است که در اولین قرار ملاقات از به میان آوردن یک چنین موضوعاتی پرهیز کنید.

 خیلی تند تند و بی وقفه صحبت نکنید و تمام مدت در مورد خود تعریف نکنید، سعی کنید که از او نیز سوال بپرسید. به علاوه می توانید نصایح ما را نیز در پیش بگیرید و از موضوعاتی که در زیر به آنها اشاره می کنیم دوری کنید. البته ما به طور کامل استفاده از چنین موضوعاتی را ممنوع اعلام نمی کنیم بلکه شما باید موقعیت شناس باشید و خصوصیات اخلاقی طرف خود را محک بزنید تا بتوانید به نتیجه مثبت دست پیدا کنید.

 بیماری

برای یک خانم مشکلات جسمی شما اصلا سرگرم کننده نیستند. هیچ گاه تصور نکنید که با بیان بیماری های خود می توانید حس ترحم خانم ها را برانگیزانید و آنها را مجذوب خود نمایید. شما از این طریق صرفا وارد بیراهه می شوید. بیان ناراحتی مزمن کلیه شما، نه تنها کاری را از پیش نمی برد، بلکه زیان آور هم هست. همچنین جراحی روده بزرگ عموی شما هم به هیچ وجه برای او سرگرم کننده نمی باشد و سبب میشود تا احساس ناخوشایندی در او ایجاد شود.

 پس لطفا از بازگو کردن مسائل دردناک و مشمئز کننده بر سر میز شام خود داری کنید.

مسائل فنی

اگر از صبح تا شب بر سر یک پروژه حفاری هستید، برنامه نویسی کامپیوتر انجام مدهید، و یا 8 ساعت در روز مشغول قالب سازی هستید، بنابراین به طور حتم قادر نخواهید بود که تشخیص دهید بحث در مورد چنین مسائلی اصلا جالب نیست. صحبت کردن پیرامون این مطالب باعث می شود که قرار ملاقات شما از سه شنبه به جمعه و … انتقال پیدا کند و این چرخه همچنان ادامه می یابد.

 توجه داشته باشید که خانم ها هیچ علاقه ای به مسائل فنی ندارند به ویژه زمانی که هیچ گونه اطلاعی هم از مطلب مورد بحث نداشته باشند. تصور خانم ها از بحث های تکنیکی از دو حال خارج نیست: تصور خوب: شما تمام وقت و انرژی خود را وقف شغلتان می کنید. تصور بد: می خواهید او را دست بیندازید و ابله جلوه دهید. که به هر حال در هر دو مورد نتیجه مثبتی بدست نمی آید.

 نامزدهای قبلی

ما به شما تاکید می کنیم که از ذکر روابط قبلی خود جدا خودداری کنید. با این کار تنها می توانید سرنوشت رابطه جدید خود را به تباهی بکشانید. زیرا ممکن است در هنگام تعریف کردن جریانات گذشته عیوب و کاستی های شما آشکار شود. سعی نکنید که در لفافه به او بگویید که چگونه به نامزد قبلی خود خیانت کردید و اینکه او چقدر انزجار آور و آزار دهنده بود تنها به این دلیل که روزی 16 مرتبه با شما تماس تلفنی می گرفت.

 در مراحل اولیه باید روح خود را مانند یک لوح روشن و سفید رنگ جلوه دهید و رابطه خود را بر اساس پاکی ها بنا کنید. اگر او از نقاط ضعف شما با خبر شود تا حدودی علاقه نسبی خود نسبت به شما را از دست می دهد. او باید احساس کند که شما ارتباط خود را با مسائل گذشته به طور کامل قطع کرده اید و مانند یک فرد بالغ رفتار میکنید.

مسائل ورزشی

اگر تا به حال در یک منطقه سوت و کور زندگی می کردید و به عمر خود هیچ آدمی را ندیده اید و حالا تصمیم گرفته اید که به روال عادی زندگی باز گردید حقیقتی وجود دارد که دانستن آن برای شما ضروری است: اکثر خانم ها به اندازه آقایون به ورزش علاقه ندارند. پس خوب است که ملاحظه آنها را بکنید و جادوی آخرین بازی فوتبال را با آنها در میان نگذارید زیرا آنها نمی توانند آنرا احساس کنند.

 اطلاعات شما در مورد بازی های بیسبال و بازیکنان مختلف به شما هیچ کمکی نمی کند تا در نظر او با هوش جلوه کنید. اینکه شما توانستید در بازی های آبی 25 هزار تومان از آن خود کنید اصلا برای او جالب نیست. صحبت های شما در مورد بازی های دوره ای بیسبال باعث نمی شود که فرد قدرتمندی جلوه کنید و بهتر است که گفتگو در مورد تیم مورد علاقه خود را به کلی فراموش کنید و موضوع بهتری را برای بحث پیدا کنید.

داستان سفرهای پر دردسر

او یا حوصله خود را از دست می دهد و یا شروع می کند به جویدن ناخن هایش. این اتفاق که شما اتوبوس چالوس یا شیراز را از دست داده اید و یا در سفر هوایی، هواپیمای شما دچار توده های هوایی شده بود و برای مدت زمان 2 ساعت نتوانستید به دستشویی بروید برای او هیچ اهمیتی ندارد. داستان های معمولی و ملال آور و کسل کننده، شما را در دریای بی مزگی و بی نمکی غرق می کنند.

 اگر خیلی شانس بیاورید او هم پاسخ شما را با یکی از همین داستان های خسته کننده می دهد و خیلی زود هر دوی شما به سر حد بی حوصلگی می رسید و فرصت خود را برای داشتن ملاقاتی دلچسب و رویایی از دست می دهید.

امور روزمره زندگی

بهتر است که حقیقت را قبول کنید: بیشتر کارهایی که شما در طول روز انجام میدهید اصلا جالب نیستند حداقل برای خانمی که هنوز با او آشنا نشده اید. شاید احساس می کنید که فرد بذله گو و شوخ طبعی هستید اما باز هم شوخی شما در مورد دستگاه تهویه محل کارتان برای او جذابیت نخواهد داشت.

 در میان گذاشتن چنین اموری نیازمند صمیمیت بالا و آشنایی زیاد می باشد و تنها در صورت وجود شناخت کامل، شرح وقایع روزمره سرگرم کننده می شود. پس مسائلی از قبیل رفتن به خشکشویی، میزان گرمای قهوه، مدت زمان دوش روزانه و … را در حضور او بازگو نکنید. همچنین از صحبت کردن در مورد برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی نیز پرهیز کنید. البته مرور کوتاه شوی تلویزیونی شب گذشته چندان بد نیست اما بازآفرینی مجدد آن به همان اندازه که برای پسر خاله کوچک شما شگفت انگیز است برای خانمی که پیش روی شما نشسته است سرگرم کننده نخواهد بود.

افرادی که او نمی شناسد

راههای متفاوتی وجود دارد که می تواند از پیشبرد قرار ملاقات شما جلوگیری کند و یکی از آنها صحبت کردن در مورد افرادی است که او به عمرش آنها را ملاقات نکرده. اگر شما کسی را تحسین می کنید حال چه از دوستان و چه آشنایانتان او شروع می کند به تجزیه و تحلیل گفته های شما و نتیجه می گیرد که شما هم مثل آن شخص هستید.

 اگر از کسی متنفر هستید مثلا یک کارمند منحرف بخش لوله کشی یک شرکت او تمام عیوب شخص مورد نظر را به شما نسبت خواهد داد و شما از این طریق تنها کاستی های خود را نمایان می سازید.

اتومبیل

شما به وسیله یک کودک 5 ساله هم می توانید پی به این مطلب ببرید. پسر بچه ها با ماشین بازی می کنند و دختر ها با عروسک. موتور های پر سروصدای ماشینها و طرح های ابتکاری خودروها شاید آقایون را شیفته خود کنند و برای آنها بسیار تحریک آمیز باشند اما برای خانم ها چیزی بیش از شانه بالا انداختن و گفتن “چه اهمیت دارد” نیستند.

 چنین چیزهایی در فرهنگ لغت خانم ها تعریف نشده محسوب می شوند. می توانید با یک حرکت زیرکانه مثلا مقایسه ماشین های اتوماتیک و دستی موضوع بحث را تغییر دهید و یا اصلا به طور کامل از باز گو کردن چنین مسائلی خود داری کنید. همچنین بهتر است تا وانمود نکنید که اطلاعات شما در سطح یک مکانیک حرفه ای است.

علاقه به حیوان خانگی

معمولا تعریف از سگ خانگی زمانی مناسب است که با یکی از همسایگان خود، حیوان هایتان را برای گردش به بیرون برده باشید. شما به این خاطر قرار ملاقات نگذاشته اید که بگویید سگ شما تا چه حد با مزه است و چه کارهایی به او یاد داده اید. او هیچ گاه تصور نمی کند که شما چون یک سگ باهوش دارید پس آدم جذابی هستید.

 شاید تعداد بسیار زیادی از افراد به سگ های خود علاقمند باشند اما معمولا این امر نشاندهنده این حقیقت است که آنها در روابط خود با سایر مردم دچار مشکل هستند و به همین خاطر به سگ ها روی آورده اند. شما که نمی خواهید در اولین قرار ملاقات فقط نقص ها و کاستی های خود را رو کنید.

تمایلات جنسی

صحبت کردن در مورد نیازهای جنسی در اولین قرار ملاقات درست شبیه به این است که در مصاحبه شغلی خود در مورد بستنی مورد علاقه تان صحبت کنید! پای خود را بیشتر از گلیمتان دراز نکید. به واقعیت باز گردید چرا که او از طریق “صمیمیت بیش از حد” “حس کنجکاوی” و “تجربیات گذشته تان” به سمت شما جذب نخواهد شد.

 او افکار شما را کودکانه تلقی می کند و در نظر او منحرف جلوه می کنید. سعی کنید مانند یک فرد بالغ با مسائل جنسی برخورد کنید زیرا او یک چنین انتظاری از شما دارد.  شما جهت آشنایی با مسائل جنسی میتوانید با مراجعه به سایت تنظیم خانواده اطلاعات مفیدی کسب کنید فقط کافیست عبارت پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده را جستجو کنید ، این مطلب نیز از سایت تنظیم خانواده است  سعی کنید که همیشه طرف مقابل شما کسی باشد که بحث پیرامون این مطالب را آغاز می کند بعد هم خود را کنترل نموه و شان انسانی خود را حفظ کنید.

 پیشنهاد نهایی

تمام موارد ذکر شده جزء مسائل رایج به شمار می آیند و هیچ یک از آنها صد در صد نیستند. هر فردی دارای خصوصیات منحصر به فردی است و شما باید با توجه به شخصیت افراد نکات لازم را انتخاب کنید و آنها را رعایت کنید. از کارهایی که باعث میشود تا شما در نظر آنها کودن جلوه کنید به شدت بپرهیزید.

 برای رسیدن به موفقیت باید راه نفوذ به درون آنها را بیابید اما بیش از اندازه هم از مرکز اصلی خارج نشوید. در مقابل عیوب خود یک حفاظ محکم بکشید در غیر اینصورت خیلی سریعتر از آنکه بتوانید به او بگویید “روز خوبی بود، اینطور نیست؟” به سمت درب خروجی حرکت خواهد کرد .

 سیگار نکشید

به طرز شگفت آوری 51 درصد از افراد گفته اند که دیدن طرف مقابلشان در حال کشیدن سیگار حس منفی به آن ها دست می دهد، حتی حسی بدتر از چک کردن تلفن یا دیر رسیدن سر قرار. سال گذشته بیشتر از 1000 نفر طی ماه های نوامبر و دسامبر مورد بررسی قرار گرفتند که شامل هر دو افراد سیگاری و غیر سیگاری بودند.

 در پاسخ به این سوال که چرا سیگار کشیدن تا این حد بازده ی منفی دارد، 57 درصد از مجردان گفتند که آن ها دوست ندارند با افراد سیگاری ملاقات کنند و 60 درصد از افراد سیگاری گفتند که ترجیح می دهند طرف مقابلشان سیگاری نباشد. و از آنجایی که اولین حس به وجود آمده در قرار ملاقات به آخرین تبدیل می شود پس بهتر است در قرار اول محتاطانه عمل کنید. پس سیگار کشیدن نه تنها به بدن انسان ضرر می زند همچنان از محبوبیت او نیز می کاهد.

نیازی به بازگو کردن مسائل پزشکی نیست

مسائل مربوط به بهداشت و سوابق پزشکی خود را درونتان نگه دارید. نیازی به بازگو کردن مسائل پزشکی در اولین قرار ملاقات نیست؛ به غیر از اینکه خسته کننده می باشد، معمولا موضوعاتی از این قبیل ناخوشاینداند و شاید باعث شود تا اشتهای طرف مقابل از بین برود و احساس ناراحت کننده ای به او دست بدهد. اگر شما هر گونه بیماری جدی (مثل سرطان) دارید بهتر است بعد از قرار ملاقات سوم به او بگویید.

 در مورد پول و ثروت حرف نزنید

موضوعاتی در مورد پول و ثروت جو را سنگین می کند. و در آخر این طور احساس می شود که شما فردی خسیس هستید یا می خواهید پول و ثروت خود را به رخ او بکشید. پس بهتر است در مورد اجاره های عقب مانده و بدهی های خود بعدا فکر کنید و موضوعات جالبتری برای بحث پیدا کنید.

در این ملاقات عشق قبلی خود را کاملا فراموش کنید

در مورد عشق قبلی خود چیزی نگویید، چون اگر چیزهای خوبی بگویید این گونه به نظر می رسد که هنوز عاشق او هستید و برعکسش هم شما را خشک و خشن جلوه می دهد. پس بهتر است هیچ چیزی از عشق ناکام خود نگویید جو را گرم نگه دارید.

مطلب از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

http://www.tanzimekhanevadeh.com/picture/mataleb-pishnahadi.gif

نبایدهای اولین قرار ملاقات

 

7 انتظار خانم ها دراولین ملاقات

 

آیا نامزدتان از ملاقات با شما طفره میرود

 
 

آموزش رابطه جنسی - زوج خوشبخت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد