ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چرا مردان به سینه های زنان علاقه دارند


چرا مردان به سینه های زنان علاقه دارند

دلیل علاقه مردان به سینه زنان



انسان ها تنها گونه ای از پستانداران هستند که علاقه ای جنسی به پستان های زنانه دارند.

اکنون دو محقق تلاش کرده اند که زمینه های فرگشتی این علاقه قدیمی را رمزگشایی کنند. آنها متوجه شده اند که انسان ها تنها گونه ای هستند که مونث ها حتی بدون بارداری هم پستان های شان بزرگ می شود و در زمان رابطه جنسی، تمرکزی دایمی بروی این عضو وجود دارد. علاقه به این عضو در هنر یک صد هزارساله بشری هم کاملا پیداست. اما محققین می گویند این تمرکز، نه نتیجه یک فرهنگ ابزار ساز بر زن بلکه نتیجه انتخابی ژنتیکی است.

یک تئوری می گوید که چون پستان بخش عمده اش بافت چربی هست، برای نر ها علامتی بر سلامت ماده بوده است.

 در واقع، دلیل این کشش به سینه، ارتباطی ست که میان مادر و بچه از لحاظ عاطفی ایجاد می شود. نوزاد با مکیدن پستان، اعصابی را تحریک می کنند که باعث ترشح هورمونی در مغز مادر می شوند که جاری شدن شیر را تسهیل می کند.

این هورمون اکسی توسین است که فعالیت بسیار مهم تری دارد: ایجاد علاقه عاطفی . وقتی این هورمون در بدن مادر ترشح می شود، مرکز توجه او در دنیا می شود نوزاد. به علاوه اکسی توسین در همراهی با ماده ای دیگر به نام دوپامین در مغز، بو و صدا و حس لمس نوزاد را در مغز مادر با خاطره ای شیرین و پاداش دهنده حک می کند و اثری دیرپا بر مغز مادر می گذارد.

اینگونه است که وقتی مردان بالغ پستان های زنان را نگاه یا لمس می کنند، آن خاطره شیرین محبت مادری زنده می شود. این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد شما با جستجوی واژه سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو ور ورود به سایت تنظیم خانواده میتوانید اطلاعات جامع تری کسب کنید، این کلک طبیعت بوده است که از علاقه مادر و فرزندی برای ایجاد کشش جنسی هم استفاده کرده است. علاقه به پستان ، نه یک انحراف جنسی، بلکه استفاده از یکی از پایه ای ترین مکانیسم های ایجاد علاقه عاطفی است.

ضمن آنکه  لمس این عضو برای زنان نیز محرک و لذتبخش است ، همانگونه که شیر دادن به فرزند برای زنان آرامش بخش است ، بد نیست بدانید مردان بالغ در اولین نگاه به اندام زنان ، اولین عضوی که از بدن زنان بررسی میکنند برجستگی سینه ها میباشد چرا که مغز مردان به گونه ای طراحی شده که به این برجستگیها واکنش نشان میدهد

 

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد