ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

ملاک دختران برای انتخاب همسر


ملاک دختران برای انتخاب همسر

ملاک زنان برای ازدواج و انتخاب همسر

معیارد ختران برای ازدواج

محققان می گویند نه شنیدن از یک زن، همیشگی نیست. از نظر آنها کافی است کمی شانس با مرد خواستگار همراه باشد و زن رویاهایش، تا 10 سال دیگر ازدواج نکند. چرا که به گفته پژوهشگران، نظر زن ها در مورد ازدواج هر ده سال یک بار زیر و رو می شود.

اگر یکی از مردهای فامیل تان شکست خورده از خواستگاری برگشته، خواندن این صفحه را به او پیشنهاد کنید. محققان می گویند نه شنیدن از یک زن، همیشگی نیست. از نظر آنها کافی است کمی شانس با مرد خواستگار همراه باشد و زن رویاهایش، تا 10 سال دیگر ازدواج نکند. چرا که به گفته پژوهشگران، نظر زن ها در مورد ازدواج هر ده سال یک بار زیر و رو می شود و ممکن است زنی که در دهه سوم زندگی اش به یک خواستگار نه گفته، ده سال بعد پشیمان شود و تصمیم بگیرد با همان مرد ازواج کند. دیلی میل می نویسد مردها در دنیای زنان به 5 دسته تقسیم می شوند و خانم ها هر 10 سال یک بار، آرزوی ازدواج با یک گروه از این افراد را در سرشان می پرورانند. اگر هنوز هم نمی توانید چنین ادعایی را باور کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

معیار دختران برای ازدواج

1- 18 تا 24 سالگی: مرد باید خوش تیپ باشد

خانم ها در این سنین احساساتی ترند و بیشتر به دنبال یک همدم و همفکر می گردند اما هرگز از اصل خوش تیپ بودن کوتاه نمی آیند. از نظر زنی که 18 تا 24 سال دارد، همسر ایده آل باید:
- موسیقی را که او می پسند دوست داشته باشد.

- عاشق کتاب ها و فیلم هایی باشد که او دوست دارد.
- ظاهری امروزی داشته باشد و یک سر و گردن از آنها شیک تر باشد.
اولین دلیلی که یک زن 18 تا 24 ساله را به بله گفتن ترغیب می کند، تصور مثبت دیگران نسبت به خواستگارش است. برای دخترها در این گروه سنی، قضاوت دوستان از هر چیزی مهمتر است. آنها دوست دارند وقتی با مردی ازدواج می کنند، حیرت و حتی حسادت را در چشم دوستانشان ببینند و به آنها فخر بفروشند. بررسی ها ثابت کرده است که 47 درصد زنان 18 تا 24 ساله، دوست دارند با کسانی ازدواج کنند که دوستانشان آنها را تایید می کنند.
2- 25 تا 34 سالگی: مرد باید همه فن حریف باشد

خانم ها در این سنین به موقعیت اجتماعی شان اهمیت می دهند و در آرزوی ازدواج با مردهای موفق و تاثیرگذار هستند. از نظر زنی که 25 تا 34 سال دارد، همسر ایده آل باید:
- ظاهری جذاب و اندامی متناسب داشته باشد.

- جاه طلب و بلندپرواز باشد.
- در محیط کاریش مهره ای تاثیرگذار باشد.
زنان در این سنین به کارشان به عنوان یکی از مهمترین داریی های زندگی شان نگاه می کنند. به همین دلیل دوست دارند با مردهایی ازدواج کنند که به پیشرفت شغلی شان کمک می کنند. گرچه زنان 25 تا 34 ساله هم دوست دارند با مردی ازدواج کنند که به خاطر ظاهر خوبش حرفی برای گفتن دارد اما در کنار مهم دانستن تیپ و قیافه، به جایگاه اجتماعی هم اهمیت زیادی می دهند.
3- 35 تا 44 سالگی: مرد باید خوش اخلاق باشد
محققان می گویند خانم ها در این سنین به خلق و خو اهمیت زیادی می دهند و کمتر از یک درصد خانم ها در این سنین حاضرند با مردهای بد اخلاق ازدواج کنند. از نظر زنی که 35 تا 44 سال دارد، همسر ایده آل باید:
- رفتار و ویژگی های شخصیتی شایسته ای داشته باشد.

- از او بزرگتر باشد.
- کوله باری از تجربه داشته باشد.
73 درصد خانم ها در این دوره سنی دوست دارند با مردی که حداقل 5 سال از آنها بزرگتر است ازدواج کنند. مردهایی که در شغل شان به جایگاه مناسبی رسیده اند، تعادل روانی دارند، موفق هستند و تجربه های زیادی دارند، جذابترین مردها از نظر این گروه از زنان به شمار می آیند.
4- 45 تا 54 سالگی: مرد باید جوان باشد

خانم ها در این سنین به منطق و خرد خود می بالند و دوست دارند شریکی برای سال های میانسالی شان پیدا کنند. به همین دلیل از اینکه در جستجوی همسر باشند هراسی ندارند. از نظر زنی که 45 تا 54 سال دارد، همسر ایده آل باید:
- درآمد بالا و وضعیت اقتصادی ایده آلی داشته باشد.

- به او احساس امنیت بدهد.
- کوچکتر از او باشد.
امنیت برای این خانم ها در این دوره مهمترین اصل است. 95 درصد آنها می گویند به دنبال همسری می گردند که این احساس را در آنها ایجاد کند. مردی که از نظر مالی قوی باشد، می تواند تا اندازه ای به همسرش احساس امنیت بدهد اما گذشته از این موارد، بررسی ها نشان داده که اغلب خانم ها در این محدوده سنی، دوست دارند با مردانی که تا 5 سال از آنها کوچکترند ازدواج کنند.
 
5- بالای 55 سال: مرد باید جوک بگوید
خانم ها در این محدوده سنی به دنبال دلخوشی می گردند و دوست دارند با کسی زیر یک سقف زندگی کنند که خستگی شان را بگیرد و حالشان را خوب کند. از نظر زنی که بیشتر از 55 سال دارد، همسر ایده آل باید:
- باهوش باشد.

- ارزش هایش مشابه ارزش های او باشد.
- شوخ طبع و سرگرم کننده باشد.
حال خوب برای این گروه از خانم ها حرف اول را می زند. به همین دلیل ازدواج با مردی که احساس مشابهی با آنها دارد و با شوخ طبیعی هایش خانه را شاد و سرشار از هیجان می کند، می تواند امیدی دوباره را به زنگی شان بیاورد.
گذشته از تمام این موارد، خانم ها در این محدوده سنی هنوز هم به رابطه زناشویی اهمیت می دهند و 45 درصد آنها معتقدند چنین رابطه ای، یکی از موضوعات مهم بعد از ازدواج است.
 
منبع:مجله تندرستی / بازنشر بستوته
گرداوری از تنظیم خانواده

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
 
 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد