ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

علت کم شدن جذابیت رابطه جنسی


علت کم شدن جذابیت رابطه جنسی

علت سرد شدن رابطه جنسی

برخی از دلایل سرد شدن روابط همسران به طور کلی تکراری شدن و نبود برنامه کافی برای رابطه زناشویی متنوع،‌خستگی، بی‌حوصلگی و دوست نداشتن بدن خود می‌تواند باعث شود تا زن و شوهر نسبت به این رابطه سرد شوند. اما تمام دلایلی که می‌تواند یک رابطه زناشویی را سرد کند، اینها نیست.
گاهی سردی روابط همسران از مرز یک بی‌علاقگی که با پوشیدن لباس محرک یا یک سفر دو روزه بدون بچه‌ها می‌تواند تا حد زیادی برطرف شود، می‌گذرد. در چنین صورتی مشکل جدی‌تر از این حرف‌هاست و آن زمانی است که زن و شوهر و در اغلب موارد یکی از آنها گرفتار مشکل سردمزاجی با ریشه جسمانی هستند که مفصل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
اما در این هفته و هفته بعد می‌خواهیم باز هم مسائلی را بررسی کنیم که در رفتار و زندگی روزمره می‌تواند باعث شود اتاق خواب شما از رونق بیفتد.
برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون این‌که متوجه شوید باعث می‌شود همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. از آنجا که خانم‌ها مقدم‌ هستند، این بار مسائلی را مطرح می‌کنیم که باعث می‌شود یک زن نسبت به رابطه جنسی سرد شود.
اگر شما هم فکر می‌کنید همسرتان اشتیاقی برای این رابطه ندارد، تا آخر این نوشتار با ما همراه باشید تا ببینید چه مردانی باعث سرد شدن همسرانشان می‌شوند.

فانتزی‌های غیرعملی


یکی از آسیب‌های جنسی که همسران را دچار مشکل می‌کند، وجود فیلم‌های پورن در بازار است که این روزها به مدد اینترنت و شبکه‌های مجازی خیلی راحت در دسترس قرار می‌گیرد، اما واقعیت این است که رابطه زناشویی را به‌گونه‌ای نشان می‌دهند که در واقعیت اتفاق نمی‌افتد و حتی گاه باعث می‌شود زن و مرد نسبت به رابطه خودشان سرد شوند و احساس کنند در اندازه‌های جسمی و فرم‌های مختلف رابطه، شریکشان مشکل دارد در حالی که چنین نیست. آسیبی که بسیاری از مردان با دیدن این فیلم‌ها و تقلید از حرکات آنها به رابطه زناشویی‌شان می‌زنند، علاقه نشان دادن به رابطه خشن است که حتی ممکن است به بدن همسرشان لطمه وارد و بار عاطفی رابطه را کم کند.
لازم به ذکر است برخی زن‌ها از خشونت در رابطه لذت می‌برند، اما مهم این است که شما از فیلم یا شنیده‌ها تقلید نکنید. بهترین فردی که می‌تواند در نحوه رفتار صحیح جنسی بدنی به شما مشاوره بدهد، همسر خودتان است. سعی کنید از او بپرسید که دوست دارد با چه روشی با او رفتار شود.

رابطه جنسی غیربهداشتی


زنان به نظافت همسرشان خیلی اهمیت می‌دهند همان‌طور که شما دوست دارید، همسرتان به لباس و ظاهر خود برسد، همسر شما هم همین‌طور است. اهمیت دادن به نظافت شخصی و مخصوصا رفع بوی بد دهان در جذب همسرتان خیلی مهم است. شما ممکن است از سر کار آمده و خستگی باعث شود حوصله حمام رفتن را نداشته باشید، اما یک مسواک و تعویض لباس را می‌توانید انجام دهید. مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش‌آور دارند‌ هم باعث بی‌میلی همسرشان می‌شوند. (دست کردن در بینی، گرفتن ناخن‌ها روی زمین و ... از جمله عادات چندش‌آور برای زنان است) پس مانند یک مرد کامل و باشخصیت رفتار کنید تا همسرتان به رابطه با شما علاقه‌مند شود.

لذت با چاشنی ترس


وقتی قصد بچه‌دار شدن ندارید، ترس همسرتان از رابطه جنسی بیشتر می‌شود مخصوصا اگر قرار باشد روش جلوگیری شما روش طبیعی بوده و در حقیقت ریش و قیچی به دستتان بیفتد، آن وقت همسر شما دلهره بیشتری دارد. یک اشتباه کوچک می‌تواند 9 ماه بارداری ناخواسته را به همراه بیاورد. پس بهتر است روشی را انتخاب کنید که همسرتان بدون ترس بتواند وارد رابطه شود و از آن لذت ببرد.

مرد باید مرد باشد


مردانی که اعتماد به نفس کمی دارند و مدام فکر می‌کنند که شریک جنسی خوبی نیستند، این حس را به همسرشان منتقل کرده و باعث می‌شوند که احساس بودن با یک شریک جنسی مقتدر را که برای زن بسیار ارضاکننده است از دست بدهند. در یک رابطه جنسی عالی اقتدار مرد بسیار مهم است، پس مقتدر باشید.

لحظات زیبای بعد از رابطه


مردهایی که بلافاصله پس از اتمام رابطه خود و ارضای شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور می‌شوند، برای رابطه بعدی کار خودشان را سخت می‌کنند. اگر بعد از اتمام رابطه 10 دقیقه کنار همسرتان بمانید، حسی را به او منتقل خواهید کرد که علاقه‌اش را به رابطه جنسی چند برابر می‌کند. بسیاری از زنان فکر می‌کنند که همسرشان آنها را فقط برای ارضای جنسی خود می‌خواهد و این کار شما (توجه بعد از اتمام رابطه) درست برعکس این حس را به آنها منتقل خواهد کرد.
منبع: press.jamejamonline.ir / بازنشر : بیتوته
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد