ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چطور درمورد عدم آمادگی رابطه جنسی با همسر صحبت کنیم


چطور درمورد عدم آمادگی رابطه جنسی با همسر صحبت کنیم

چطور به همسرمان بگوییم آمادگی رابطه جنسی نداریم

احساس می کنید آمادگی برای رابطه جنسی ندارید؟ عدم آمادگی برای رابطه جنسی، رابطه جنسی در زمان خستگی،نداشتن حوصله برای رابطه زناشویی
اوووه! شما خسته شده اید! اما هنوز کارتان تمام نشده است به نظر می رسد همسر شما برای یک کار دیگر انرژی دارد، رابطه جنسی. ولی شما خسته هستید و آمادگی برای رابطه جنسی ندارید، چه کار باید بکنید؟

بله، ما مسئله حساسی را مطرح کرده ایم. یک گروه افراطی کسانی هستند که می گویند هر وقت همسرتان خواست با او رابطه جنسی داشته باشید، مهم نیست که شما چه احساسی داشته باشید. در طرف دیگر کسانی هستند که می گویند اگر آمادگی ندارید، مجبور به رابطه جنسی نیستید، اما ما می خواهیم حد وسط را نشان دهیم.
پس در زیر ۴ راه حل آورده شده که می توانید وقتی برای رابطه جنسی آمادگی ندارید، انجام دهید.



۱- با همسرتان درباره رابطه جنسی صادق باشید:


مواقعی وجود دارد که شما واقعا نمی توانید رابطه جنسی داشته باشید، مثلا وقتی دچار میگرن شده اید، کم خواب هستید یا ضربه ای هیجانی مانند بیماری یک دوست نزدیک تجربه کرده اید. در زمان هایی مانند این موارد، با همسرتان در مورد این که چرا آمادگی برای رابطه جنسی ندارید، صادق باشید. به او بگویید که عاشقش هستید و او کاری نکرده که باعث رد درخواستش از طرف شما شود و سعی کنید به او بفهمانید که همین که آماده شوید، با او رابطه جنسی خواهید داشت. حتی می توانید قراری برای جبران بگذارید که متوجه شود نیت شما مثبت است و اگر مسئله بزرگتری در زندگیتان وجود دارد که باعث عدم رغبت شما به رابطه جنسی می شود، در موردش با همسرتان حرف بزنید.



۲- وقتی آمادگی برای رابطه جنسی دارید درخواستش را بپذیرید:


زمان هایی هم وجود دارد که آمادگی نزدیکی ندارید، اما می توانید رابطه جنسی داشته باشید. حتی اگر صد درصد هم آمادگی نداشته باشید، شاید فقط به خاطر انجام وظایف مادری خسته شده باشید یا مشغله ذهنی زیادی داشته باشید. در این موارد بهترین کار این است که تن به رابطه جنسی بدهید.



۳- تظاهر کنید، آماده رابطه جنسی هستید:


زن عاقلی می گوید برقراری رابطه جنسی را هر وقت که همسرش بخواهد قبول می کند، چرا که معتقد است این برای زندگیش مفید است، برای اینکه عاشق همسرش است و معتقد است نیاز های جسمی همسرش بیشتر از خود اوست. پس وقتی آمادگی برای رابطه جنسی ندارد چه کار می کند؟ یک لیوان نوشابه انرژی زا می نوشد و تظاهر می کند که کاملا آمادگی دارد. او می گوید اکثر اوقات خودش هم از نزدیکی احساس لذت و رضایت می کند.

و اگر هم احساس گناه می کنید که تظاهر کردن دور از صداقت و اخلاق است، به کارهایی که برای فرزندانمان انجام می دهیم فکر کنید، در چنین مواقعی علی رغم میل خود کاری را که میخواهند برایشان انجام می دهیم. انجام چنین کاری فقط از روی عشق و علاقه ممکن است.



۴- به خاطر زندگیتان این کار را انجام دهید:


مطالعات نشان می دهند زوج هایی که رابطه جنسی منظم دارند، شادترند. محققی به نام دنیس دانلی در گزارشی که در مجله نیویورک تایمز منتشر کرده، می گوید: زوج های شاد نزدیکی بیشتری دارند و هرچه زوجین رابطه جنسی بیشتری داشته باشند، زندگی شادتری را گزارش می کنند. پس اگر هم آمادگی ندارید، رابطه جنسی برای زندگیتان خوب است. پس این رابطه برای خانواده و فرزندانتان هم مفید است.
منبع : mamanam.com
 

 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد