ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

نحوه بهبود کیفیت رابطه زناشویی


نحوه بهبود کیفیت رابطه زناشویی

روش‌های شفاهی و فیزیکی در رابطه جنسی

اگر می خواهید رابطه جنسی تان را کیفیت ببخشید بهتر است کمی تغییرات در نزدیکی تان بدهید و با این کار تمایل به برقراری رابطه جنسی را در همسرتان بالا ببرید می خواهیم روش های موثر در این زمینه را برایتان توضیح دهیم با ما همراه باشید.
 

رابطه جنسی خوب

 
این را حتما شنیده‌اید که رابطه جنسی خوب در گرو ارتباط مناسب است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ نشان داد زوجی که هنگام برقراری رابطه جنسی با یکدیگر تعامل می‌کنند اضطراب کمتری داشته و به طور کلی رضایت جنسی بیشتری داشتند. خوشبختانه روش‌های شفاهی و فیزیکی برای برقراری ارتباط با شریک زندگی وجود دارد. برخی از این روش‌ها را می‌خوانید.
 


اجازه دهید دستانتان صحبت کند


ارتباط غیرکلامی در برخی مواقع می‌تواند قدرتمند و کمتر تهدید کننده باشد تا ارتباط کلامی. سعی کنید ترکیبی از این دو روش را استفاده کنید.



هیچ وقت درباره ارگاسم سوال نکنید


بدون شک رسیدن به اوج لذت جنسی عالی است اما کاهش دادن ارتباط جنسی تنها به لحظه ارگاسم به هر دو طرف فشار زیادی وارد میکند. بدتر از آن سوال در این مورد است که شریک زندگی را دچار اضطراب و حس بد می‌کند.
 

وقتی از چیزی خوشتان می‌آید نشان دهید

 
برقراری ارتباط با آنچه احساس می‌کنید شگفت انگیز است، به طرف مقابل‌تان احساس خوبی می‌دهد. با هرچیزی که در لحظه می‌توانید ابراز علاقه کنید. برای افرادی که با صحبت کردن عصبی می‌شوند بهتر است از بیان فیزیکی استفاده شود تا کمتر تهدید کننده باشد و حتی مستقیم‌تر از بیان کلامی به نظر برسد.



از کلمات منفی استفاده نکنید


باید تلاش کنید از اظهارات مثبت استفاده کنید. اگر از کاری که شریک زندگی‌تان انجام می‌دهد خوش‌تان نمی‌آید نباید این را به وضوح بیان کنید. مثلا اگر از بوسیدن گوش خوش‌تان نمی‌آید، زبان همسرتان را به سمتی جایی که دوست دارید، ببرید، نه اینکه به او بگویید «این بدترین کاری است که انجام دادی» ذهن جنسی نیاز به تشویق و ایجاد اطمینان دارد. بنابراین بهتر است اول از اظهارات مثبت و دلگرم کننده استفاده کنید چون در ابتدا هر دو طرف نسبت به اظهار نظر جنسی حساس و آسیب پذیر هستند و بنابراین باید از بیان واضح نارضایتی خودداری کنید.



تلفن‌تان را چک نکنید


بخش ضروری برقراری ارتباط جنسی، حاضر بودن در حال است. چک کردن تلفن یا نگاه کردن به آن می‌تواند هر دو طرف را از لذت در لحظه بودن خارج کند و خلق و خوی مناسب آنها را به هم بزند. اگر منتظر تلفنی هستید بهتر است کمی صبر کنید و ارتباط جنسی را به بعد از تماس تلفنی موکول کنید.



از «نه» می‌توانید استفاده کنید


درست است که در بیان آنچه دوست دارید یا خوش‌تان نمی‌آید باید با احتیاط عمل کنید اما به خاطر داشته باشید که هر زمان و به هر دلیلی چیزی را نمی‌خواهید یا احساس راحتی نمی‌کنید بدون ناراحت کردن خودتان از کلمه «نه» استفاده کنید چون قرار است هر دو طرف از این ارتباط لذت ببرند.
منبع: همکار تنظیم خانواده
 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد