ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

تاثیر روابط جنسی بر زیبایی پوست و مو


تاثیر روابط جنسی بر زیبایی پوست و مو

تاثیر رابطه جنسی بر پوست
در این مقاله 5 راه که روابط جنسی بر زیبایی پوست و موی شما اثرگذار است را خواهید دید.
داشتن روابط جنسی سالم برای زیبایی شما فواید بسیاری دارد. در این مقاله 5 راه که روابط جنسی بر زیبایی پوست و موی شما اثرگذار است را خواهید دید.



درخشش بیشتر پوست


مانند هر فعالیت فیزیکی دیگر، رابطه‌ی جنسی نیز گردش خون را بهبود می‌بخشد که این کار میزان اکسیژن در پوست و اندام‌های دیگر را افزایش می‌دهد. این افزایش گردش چیزی است که رنگ چهره‌ی شما را روشن‌تر کرده و به آن درخشش می‌دهد. همچنین ضربان قلب افزایش می‌یابد که باعث گردش خون خواهد شد.



جوان‌تر دیده شدن پوست


استرس بدترین چیز برای پوست شماست. در حقیقت هورمون‌های استرس مانند کورتیزول با چین‌وچروک‌های پوستی در ارتباط‌اند. داشتن روابط جنسی مرتب تأثیر مخرب استرس بر پوست را کاهش می‌دهد. برخی تحقیقات نشان داده‌اند استروژن آزادشده در حین ارگاسم می‌تواند سطح کلاژن را افزایش دهد که این ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد. فعالیت فیزیکی محرک هورمون رشد در بدن انسان است که باعث می‌شود پوست قابل ارتجاع‌تر به نظر برسد.



مو و ناخن‌های قوی‌تر


رابطه‌ی جنسی تنها برای پوست شما خوب نیست. تحقیقات نشان داده‌اند رابطه‌ی جنسی توانایی بدن برای جذب و سوخت‌وساز مؤثر مواد غذایی را افزایش می‌دهد. ارتقا در این ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری یعنی داشتن موهای سالم‌تر و ناخن‌های قوی‌تر در درازمدت.

لب‌های پرتر

افزایش گردش خون باعث می‌شود لب‌های شما پرتر دیده شوند. رابطه‌ی جنسی ضربان قلب را افزایش می‌دهد و در نتیجه جریان خون زیاد می‌شود. این افزایش باعث پرتر شدن لب‌ها خواهد شد.

خواب بهتر

بزرگ‌ترین مزیت داشتن خواب بهتر است که باعث ظاهری بشاش و شاداب‌تر در روز بعد خواهد شد. برای این ظاهر شاداب شما مدیون هورمون اکسی توسین هستید، هورمونی که نقش اساسی در روابط جنسی دارد. در زمان برقراری رابطه‌ی جنسی هورمون اکسی توسین از مغز آزاد می‌شود. ترشح این هورمون باعث احساس راحتی و خواب‌آلودگی در ما بعد از ارگاسم خواهد شد
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد