ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

روشهای بغل کردن همسر


روشهای بغل کردن همسر

http://www.tanzimekhanevadeh.com/picture/4186.jpg

آموزش بغل کردن و در آغوش گرفتن همسر،روشهای بغل کردن همسر
نوازش کردن و در آغوش کشیدن همسران می تواند به عنوان راهکاری برای نشان دادن تعلق پذیری همسران به هم و نشان دادن میزان عشق و محبت آنها به یکدیگر باشد. این حالت به ویژه در زنان می تواند آرامش زیادی را به همسران هدیه بدهد.
 
حس لامسه و لمس کردن از بدو تولد نیز منبع رسیدن به آرامش در افراد می شود. در واقع لمس کردن اساس ارتباط نوزاد با دنیایی است که تازه وارد آن شده است و می تواند با در آغوش گرفته شدن والدینش به آرامش برسد. این حس در سالهای بعدی زندگی نیز کاربرد قوی دارد و اوج شدت آن در مرحله ازدواج افراد است.

در آغوش کشیدن

بغل کردن و در آغوش کشیده شدن مسلما به همه آدم ها حس مثبت و خوبی را می دهد. در تحقیقی که در دانشگاه کارولینای شمالی انجام شده است، محققان نتیجه گرفتند که بغل کردن باعث ترشح هورمون اکسیتوسین در افراد می شود و ترشح این هورمون خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. در آغوش گرفتن همسران به مدت 20 ثانیه می تواند سطح اکسی توسین را بالا ببرد.
لمس کردن به تسکین درد ها و کاهش افسردگی و اضطراب های افراد نیز کمک می کند. زوجین با لمس شدن توسط یکدیگر می توانند نسبت به خودشان، همسرشان و محیط زندگیشان احساس بهتری را به دست بیاورند.

اثر آغوش گرفته شدن

از تاثیرات مهم در آغوش گرفتن همسر می تواند به موارد زیر اشاره کرد:
1- ایجاد احساس امنیت خاطر
2- به آرامش رسیدن
3-حس دوست داشتن
4- تعلق خاطر
5- احساس نزدیکی و صمیمیت
6- گرمی بخش زندگی
7- راحت تر حرف زدن
8- ایجاد حس مهم بودن برای همسر
9- ایجاد اعتماد به نفس
10- بدون استفاده از وسیله به راحتی انتقال عشق و محبت را می کند
11- حضور فیزیکی و روانشناختی همسران در کنار یکدیگر را تایید می کند
12- ایجاد روزهای شاد زندگی
13- پیشگیری از دعوا
14- و ... پس زوج های محترم با توجه به این اینکه در آغوش گرفتن همسرتان می تواند در زندگی تان و در روابط تان تاثیر مهمی بگذارد، بهتر است این فن را تمرین کرده و انجام دهید و معجزه آن را ببینید.


 انواع در آغوش کشیدن

*در آغوش کشیدن گونه ای

وقتی یک فرد همسر خود را در آغوش می گیرد احساس شادی، محبت، دوست داشتن و تعلق خاطر و توجه را به او هدیه می دهد
 در این حالت که راحت ترین حالت آغوش کشیدن است، شما در هر حالتی که هستید چه ایستاده و چه نشسته می توانید آن را انجام بدهید. در این حالت، زوج ها باید به سمت یکدیگر بچرخند و یک طرف صورت خود را از قسمت گونه به یکدیگر بچسباند و کمی فشار دهند به صورتی که گونه طرف مقابل را احساس کنند. می توان در این حالت یک دست خود را دور کمر همرتان بگذارید تا راحت تر بتوانید فشار گونه هایتان را احساس کنید.

*در آغوش کشیدن شانه به شانه

در این حالت که در موقع راه رفتن می تواند تاثیر فوق العاده ای را بگذارد، این گونه است که همسران آهسته در کنار هم راه می روند و دستان همدیگر را روی شانه ها یا دور کمر یکدیگر می گذارند و هر از چندگاهی فشار ملایمی با دستانشان به یکدیگر وارد می کنند.

*در آغوش کشیدن از پشت سر

در این حالت، بغل کننده از پست سر به فرد نزدیک می شود و با حلقه کردن دست هایش دور کمر طرف مقابلش و وارد کردن فشار ملایمی به او، می تواند حس مثبت بغل کردن را انتقال دهد. این نوع بغل کردن در زمانی که همسرتان مشغول انجام دادن کاری است می تواند مناسب باشد و حس مثبت را منتقل کند.

*در آغوش کشیدن سینه به سینه

در آغوش کشیدن همسر نشان دهنده محبت و تعلق پذیری و مهم بودن برای همسر بوده و احساس اعتماد به نفس زوج ها را بالا می برد
 این نوع در آغوش کشیدن بسیار رایج است و احساس رضایتمندی افراد را نشان می دهد. در این حالت، با تماس مستقیم بدنی دو نفر که رو به روی هم ایستاده اند، بغل کردن انجام می شود. هر دو نفر باید دو دست خود را دور کمر یا دور شانه های طرف مقابل خود بیاندازند و حلقه کنند و سرها را به هم نزدیک کنند. در این مدل تماس کامل بدنی وجود دارد. به دلیل راحتی انجام این حالت، ممکن است مدت زمان انجام آن طولانی تر از بیقه مدل ها باشد.

*در آغوش کشیدن خرس مانند

در این مدل آن همسری که قد بلندتر و یا جثه بدنی بزرگتری دارد همسرش را در آغوش می گیرد. بغل کننده صاف می ایستد کمی به سمت همسرش خم می شود و دست هایش را محکم دور شانه هایش حلقه می زند. زوج کوتاه قد تر نیز سرش را روی شانه یا قفسه سینه همسرش می گذارد.

احساسات همراه با بغل کردن

وقتی یک فرد همسر خود را در آغوش می گیرد احساس شادی، محبت، دوست داشتن و تعلق خاطر و توجه را به او هدیه می دهد. بغل کردن ممکن است بی صدا باشد و یا ممکن است همراه با ایجاد صدهایی و گفتن کلماتی نیز همراه باشد. اگر بتوانید در زمان بغل کردن همسرتان کلماتی را که او دوست دارد بیان کنید تاثیر در آغوش کشیدن را چند برابر بیشتر می کنید.
شما می توانید برای آشنایی بیشتر با تکنیک آغوش درمانی به کتاب آغوش درمانی نوشته کاتلین کیتینگ و ویلیام کاین و ترجمه دکتر فرشاد بهاری مراجعه کنید
منبع: تبیان
 
 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد