ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چطور زنان را راضی به رابطه کنیم


چطور زنان را راضی به رابطه کنیم

زنان چگونه راضی به رابطه جنسی می شوند

بسیاری از مردان نمی دانند که چگونه می توانند همسرشان را راضی به برقراری رابطه جنسی کنند و یا  چطور او را به ارگاسم لازمه برسانند. برای بسیاری از مردان، این سوال، دغدغه ذهنی  مهم و همیشگی است "آیا با برقراری رابطه جنسی، به حقیقت توانسته اند باعث ارضای جنسی همسرشان شوند یا آن که ایشان فقط تظاهر به ارگاسمنحوه راضی و ارضا می کند"؟!
تمایل به تشفی نیاز همسر و ابراز خشنودی و لذت از جانب ایشان، از نظر مردان به معنای قدرت جنسی و جذابیت بسیار است، اگر مردی در این باره احساس ضعف و ناتوانی کند نه تنها نسبت به مردانگی خود شکاک خواهد بود بلکه به موجب یاس و ناامیدی بسیار، نسبت به برقراری رابطه جنسی، احساس سردی و یا بیزاری خواهد داشت.
حال شما به عنوان مرد زندگی یک بانو، چه باید انجام دهید تا همسرتان از برقراری رابطه جنسی با شما، احساس رضایت و کفایت کند:

آرامش او را تضمین کنید

آرامش زن، مقدمه ورود او به رابطه جنسی است، یادتان باشد زنان برخلاف مردان، به صورت فیزیولوژیکی دعوت به رختخواب نمی شوند بلکه عاطفه مثبت فی مابین زن و شوهر نسبت به همدیگراست که زن را با رویی خوش و رضایت قلب، تن به تن مردی می کند که ارزانی محبت و عشق به او ، جز خشنودی و شادی معنای دیگری برایش ندارد. معمولا مردان موفق، کلید صندوقچه دل همسرشان را همیشه به دست دارند، از ابراز محبت و بیان آن هیچ ابایی ندارند، بارها و به کرات عشق و علاقه خود را به کلام و عمل، به اثبات رسانده اند و از همه مهمتر همسرشان را به این یقین، دعوت کرده اند که او را برای خود و شخصیت والایش دوست دارند و خواهان بودنشان چیزی فراتر از یک رابطه مکانیکی و تشفی شخصی صرف نیاز مردانه شان است.

علایقش را بشناسید

برای آن که مردی جذاب برای همسرتان باشید، لازم است گوشی شنوا و دیده ای بینا برای شنیدن و دیدن خواسته ها و تمایلاتش داشته باشید، اجازه دهید از آنچه که ناگفتنی است برای تان سخن بگوید و یا بدون ترس و واهمه ای، علاقه مندی هایش را به رخ تان بکشد. بهتر است او را شریک جنسی بدانید که حق دارد به مانند خود شما، لذت ببرد و  یا حتی از ناخشنودی هایش با شما درددل کند.

زبان به گله را شیرین بگشاید

مردان نابلد، همیشه در انتهای مسیر عشق ورزی قدم می زنند و از همان ابتدای رابطه، به انتهای آن رسیده اند، دخول می کنند و سریع به انزال می رسند و خفته به خوابی می شوند که شاید شریک جنسی شان، به طول آن خواب، به بیداری  بنشیند
اگر همسرتان آن طور که شاید و باید نمی تواند موجب تحریک تان شود و یا اسباب آرامش تان را فراهم نماید، هرگز به طور مستقیم او را مورد مؤاخذه و تخطئه قرار ندهید،اگر چه شاید حتی حق با شما باشد. تلخی کلام، عصبیت نگاه، رفتارهای ناپخته و خام مردانه، نه تنها زنان را مرعوب  و دلسرد به رابطه می کند بلکه با از بین بردن اعتماد به نفس، موجب ناتوانی و عدم تمایل به مرد می شود ، اگر چه گاه، برخی از زنان نیز، از این ور بام می افتند و با لجبازی کردن و سماجت بسیار تلاش می کنند از مردشان انتقام بگیرند. برای پیشگیری و یا مواجه با این مشکل، بهتر است مهربانی کنید و با  قاطعیت مردانه اما  از سر شیرین زبانی ، انتظاراتتان را یک به یک برای او توضیح دهید، بی گمان به این طریق، دلی از او نرم خواهید کرد که ناگفته، هر گونه به سازتان خواهد رقصید.

اندام زنانه را بکاوید

مردان نابلد، همیشه در انتهای مسیر عشق ورزی قدم می زنند و از همان ابتدای رابطه، به انتهای آن رسیده اند، دخول می کنند و سریع به انزال می رسند و خفته به خوابی می شوند که شاید شریک جنسی شان، به طول آن خواب، به بیداری  بنشیند. برای راضی کردن همسرتان، باید او را آن گونه که هست و دوست دارد، بشناسید، آشنایی با علایق جنسی همسر و شناخت نقاط حساس جسم او، اولین گام مهم است. با نوازش و تحریک لبها، سینه ها، نوک سینه ها، گوش، گردن، ران ها، روی شکم و کلیتوریس (بخشی از اندام تناسلی زن)، او را به عالم لذت پروازش خواهید داد و با بوسیدن و چنگ زدن به موهایش می توانید او را آماده ورود به مرحله  جدیدی از لذت کنید.

چون مرغ عشق، نوایی سر دهید  

برای آن که مردی جذاب برای همسرتان باشید، لازم است گوشی شنوا و دیده ای بینا برای شنیدن و دیدن خواسته ها و تمایلاتش داشته باشید، اجازه دهید از آنچه که ناگفتنی است برای تان سخن بگوید
برای تبدیل هیجان مثبت همسرتان به شعف بسیار،لازم است در گوش او محبت و عشق را زمزمه کنید. کلام شیرین نمایید و از اندام و زیبایی های جسم او  بسیار سخن به میان آورید و ستایشش کنید، حتما به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید و از این که در کنارش هستید، احساس غرور و آرامش می کنید.

ارگاسم همزمان، تجربه ای شیرین است

وقتی همسرتان آماده نزدیکی شد، تلاش کنید انزال خود را منوط به انزال او نمایید. برخی از مردان، به محض انزال خویش، به کناری می روند و کاملا ناشیانه زن را رها می کنند و این، دردناک لحظه ای است که به روح لطیف زن، آسیب بسیار می زند. معمولا از نظر زنان، مردانی موفق و قوی در رابطه جنسی هستند که بتوانند پا به پای همسرانشان پیش بروند و یا برای ارگاسم آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند. بهتر است عجله را کنار بگذارید، آهسته و پیوسته پیش بروید، پس از انزال هم، همسرتان را سخت در آغوش بگیرید و او را میهمان نوازش دست های مهربان اما مردانه تان کنید و با کلامی از صمیمیت و مهر نیز، سکاندار قلب و روح او شوید. یادتان باشد زنان عبد مهر و عطوفت مردانه ای می شوند که بیش از جسم، روح شان را برای شان عریان کرده باشند.
منبع: تبیان
 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد