ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آنچه در معاشقه اهمیت دارد


آنچه در معاشقه اهمیت دارد

نکات مهم در معاشقه
آنچه در عشق بازی مهم است و اهمیت دارد،نکته مهم در شروع به برقراری رابطه این است که باید توجه داشت، ممکن است شما برای رابطه جنسی آمادگی و تمایل داشته باشید ولی در طرف مقابل، همسر شما این آمادگی را نداشته باشد. پس در چنین شرایطی وضعیت او را درک کنید و از انجام عشق بازی پرهیز کنید؛ چرا که در این شرایط نتیجه مطلوبی از این رابطه حاصل نمی‌شود و خاطره آن تا مدتی در ذهن شما و همسرتان به صورت منفی باقی می‌ماند.

برای شروع به عشق بازی در ابتدا یکدیگر را ببوئید؛ بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که یک بدن تمیز و معطر، لازمه‌ی شروع یک معاشقه‌ی موفق است. سعی کنید به مرور زمان بوی عطر و اسپری بدنی که همسر شما را بیشتر به وجد می‌آورد انتخاب کنید؛ این نکته شما را یک قدم به معاشقه‌ی موفق نزدیک‌تر خواهد کرد. در قدم بعدی همسر خود را در آغوش بکشید و او را در سینه خود بگیرید، این کار باعث انتقال حس امنیت به او می‌شود و او شما را به عنوان تکیه‌گاه خود درک می‌کند. آرام آرام و نرم او را در بغل خود فشار دهید؛ برعکس آنکه ممکن است شما گمان کنید این عمل باعث درد و ناراحتی در او می‌شود، او از این فشار نرم و آرام لذت می‌برد و این کار باعث بروز عکس العمل‌های متقابلی که شما از او انتظار دارید می‌شود. حال نوبت به بوسیدن می‌رسد. بوسیدن و لیس زدن گردن، صورت و لب‌های همسرتان او را تا مرز آماده شدن برای رابطه جنسی نزدیک می‌کند. به آرامی گردن او را لیس بزنید و حرکات متقابل او را دنبال کنید شاید او نیز دوست داشته باشد به طور مقابل شما را ببوسد و سهم خود را در عشق بازی با همسر خود ایفا کند؛ بنابراین نباید شما تنها سوار بر عشق بازی باشید و باید به او نیز اجاز دهید تا وجود خود را به شما ابراز کند. گاز گرفتن آرام لب‌ها حس خوبی را بین شما منتقل می‌کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که زنان به حدود سی دقیقه عشق بازی قبل از شروع به رابطه جنسی نیاز دارند تا به مرز تحریک برسند. حتی در این مدت ممکن است زن ارگاسم شده و پس از شروع رابطه جنسی هر دو در یک فرصت کوتاه ارضا شوند. بنابراین، این فاصله زمانی فرصت مناسبی است تا مردانی که دچار انزال زودرس هستند رابطه طولانی‌تری را بهمراه داشته باشند. گاهی لازم است در حین عشق بازی با همسر خوب صحبت کنید و گاه باید سکوت کنید؛ اینکه در چه شرایطی باید چه کنید به فضای بین شما بتسگی دراد و نمی‌توان توصیه‌ی قطعی در این خصوص نمود.

نکته‌ی مهمی که زنان به هنگام عشق بازی باید به آن توجه کنند، زیبایی و آراستگی‌ است. اگر گردنبند نازک و ظریف دارید آن را به گردن خود بیندازید، لباس‌های زیبا و جذاب بپوشید. بافت موی شما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک بافت مناسب می‌تواند شما را به عنوان یک آدم منظم و موقعیت شناس جلوه دهد که این خود اثرات مثبتی بر روی همسر شما خواهد گذاشت. ممکن است همسر شما به هنگام عشق بازی دوست داشته باشد موهای شما را باز کند و دست در موهای شما ببرد؛ در مقابل این حرکت همسرتان مقاومت نکنید؛ مطمئن باشید که از این نوازش لذت خواهید برد.
گرداوری از : سایت تنظیم خانواده
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد