ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

شناخت مزاج جنسی همسر

شناخت مزاج جنسی همسر

تدابیر لازم برای انواع مزاج جنسی

 
هر انسانی مطابق با مزاجی که دارد باید از تدابیر متناسب با مزاجش برای تقویت بدنش استفاده کند تا بتواند رابطه زناشویی مناسب، سلامت و متعادلی را در طول زندگی متاهلی تجربه کند.
برای مثال فردی که گرمی و‌ تری مزاج دارد باید از تدابیر و دستوراتی بهره بگیرد که مزاجش را با کمک آن معتدل‌تر کند. تمامی افراد با مزاج‌های مختلف می‌توانند با مشاوره با متخصص طب سنتی از تدابیر ویژه استفاده کنند.

مزاج سرد و خشک

اگر زن یا شوهر به تشخیص متخصص طب سنتی مزاج سرد و خشک دارد باید مواد غذایی مانند کباب و انواع خوراک‌هایی را که با گوشت گوسفند جوان تهیه می‌شود مصرف کند یا در برنامه غذایی‌اش از ادویه‌هایی مثل زنجبیل و دارچین استفاده کند و صبحانه تخم‌مرغ نیم‌بند شده میل کند و از مصرف ترشی‌جات و خوراکی‌هایی که طبع سردی دارند، پرهیز کند. این فرد باید در طول هفته تنها یک‌بار حمام کرده و سعی کند با روغن‌هایی که طبعی گرم دارند بدنش را ماساژ دهد و در فضا وبستری گرم بخوابد.

مزاج سرد و تر

 افرادی که مزاج سرد و ‌تر دارند نیز می‌توانند از همان غذاهای مزاج گرم و خشک استفاده کنند و بیشتر زنجبیل به غذاهای‌شان اضافه کنند. نوشیدن شربت ماءالعسل و جایگزین کردن آن به عنوان آب و نوشیدنی نیز می‌تواند به بهبود رابطه زناشویی این افراد کمک کند.بوییدن عود یا روغن‌هایی که طبع گرمی دارند نیز در طول روز به ایجاد تعادل مزاج این گروه کمک می‌کند.

مزاج گرم و خشک

در مقابل افرادی که مزاج گرم و خشک دارند می‌توانند با اصلاح برنامه غذایی‌شان برای ‌تری مزاج‌شان و اصلاح آن اقدام کنند. خوراک‌ اسفناج، کدو، ماش و غذاهایی که با گوشت بزغاله، مرغ و ماهی تهیه می‌شوند و گنجاندن انگور در برنامه غذایی عصرانه می‌تواند در اصلاح مزاج این افراد موثر باشد.از طرفی حکمای طب سنتی بر این باورند که حمام کردن با آب گرم و نشستن در وانی که آب گرم در آن قرار دارد و ماساژ اندام‌ها با روغن‌هایی مثل روغن بنفشه می‌تواند به اصلاح مزاج این گروه و بهبود رابطه زناشویی‌شان کمک کند
منبع: سیب سبز
 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد