ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چه نوع پرده بکارتی با رابطه جنسی خونریزی ندارد

پرده بکارتی که پاره نمیشود و خونریزی ندارد

چه دخترانی در اولین رابطه جنسی خونریزی ندارند
  
برخی دختران بطور مادرزاد فاقد بکارت هستند از طرف دیگر معمولا بکارت از نوع حلقوی ارتجاعی با خونریزی همراه نیست
پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع کشسانی است و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد، پاره نمی شود یا به طور جزئی پاره می شود.ولی بطور کلی بکارت حلقوی ارتجاعی یا اتساعی درهنگام دخول خونریزی ندارد ولی حتما درهنگام معاینه اثر دخول ونزدیکی معلوم میشود.
گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده ، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت و یا بسیار مختصر در حد خونابه یا لک خواهد بود. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند و عضلات واژن را منقبض کند ، دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد بیشتری خواهد داشت.
از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سکس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. در صورتیکه، اگر زن هنگام سکس آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.چون پرده بکارت یک پوسته نازک است که فقط کافیست در چند ناحیه چاک بخورد .
در نتیجه :

عدم مشاهده خون هنگام برداشتن بکارت به منزله سابقه رابطه جنسی در آن فرد نمی باشد

 

 نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است. مختصر دردی که در اولین دخول ایجاد میشود مربوط به اعضای دیگر از جمله واژن است.
عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.
زنان بهتر است قبل از نزدیکی، نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند. زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی دارد.
در صورت احساس تنگی در دهانه واژن، بهتر است از کرم و ژلهای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. ضمن اینکه تحریک زن وخروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.
گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود وهر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند. یعنی در تمام نزدیکی های اولیه ، مقداری خونریزی یا لک دیده می شود. در این موارد فرد در 5-6 بار نزدیکی اول ش لک می بیند.
 
سایت تنظیم خانواده
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد