ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دلایل منطقی و غیر منطقی ازدواج

دلایل منطقی و غیر منطقی ازدواج

دلایل ازدواج کردن و ازدواج نکردن
متاسفانه برخی از دلایل برای ازدواج کردن مناسب نیستند و میتوانند تاثیرات منفی را بر زندگی مشترک یک زوج داشته باشد.
ازدواج کردن باید به گونه ای صورت گیرد که فوران احساسات و هیجانات مثبت و زیبا را برای هر دو نفر هم زن و هم مرد داشته باشد و این در صورتی اتفاق می افتد که دلیل منطقی و محکمی برای ازدواج کردن با طرف مقابلمان را داشته باشیم. 

دلایل منطقی برای ازدواج 

1- همراه بودن 
2- دل آرامی 
3- حمایت شدن 
4- داشتن شریک جنسی 
5- والد شدن 

دلایل غیر منطقی برای ازدواج 

1- فرار از خانه و تنهایی 
2- فراموش کردن یک رابطه عاطفی 
3- ازدواج اجباری 
4- مسایل اقتصادی 
5- رسیدن به استقلال 
6- کمبودهای شخصی 
7- رفع مشکل بیکاری 
8- بالا رفتن سن 
9- فرار از یکنواختی زندگی 

پیدا کردن شریکی برای همراه بودن و حمایت کردن، دلیلی منطقی برای ازدواج 

خیلی وقتها در زندگی به دنبال فردی هستیم تا به ما کمک کند تا پیشرفت کنیم و به کمال برسیم. دنبال فردی می گردیم که از ما در شرایط سخت و دشوار زندگی حمایت کند و امنیت را برای ما فراهم کند. امنیت یکی از نیازهای هر فرد سالم می باشد که باید تامین شدن آن را حس کند. قبل از ازدواج راجع به اینکه همسرتان با انجام دادن چه کارهایی می تواند در زمینه های مختلف برای شما امنیت ایجاد کند، صحبت کنید. همچنین راجع به آرزوهایی که نیاز به حمایت درباره آنها از سمت همسرتان دارید نیز صحبت کنید و در این مورد شفاف سازی نمایید.
داشتن یک همسر دل آرام، بهترین دلیل برای ازدواج 
یکی از نیازهایی که همه ی افراد به دنبال تامین آن هستند، نیاز به محبت کردن و محبت دیدن است. اگر به دنبال این هستید که با ازدواج این نیاز را در خودتان ارضاء کنید خیلی اقدام خوبی هست، منتهی باید قبل از ازدواج با طرف مقابلتان راجع به این مساله صحبت کنید. باید درباره اینکه دوست دارید چگونه مورد محبت قرار بگیرید و خودتان هم چگونه محبت می کنید صحبت کنید. محبت یا به صورت کلامی و نوشتاری هست و یا به صورت نوازش و لمس کردن و یا به صورت عملی و انجام دادن یک کار برای طرف مقابل. 
داشتن شریک جنسی و والد شدن، دلیلی زیبا برای ازدواج 
یکی دیگر از نیازهایی که افراد سالم به دنبال تامین آن هستند، نیاز جنسی می باشد. فقط دقت کنید که اگر ازدواجتان صرفا به این دلیل است که فقط رابطه جنسی داشته باشید و فرزنددار بشوید سخت در اشتباهید. زمانی می توانید نیاز جنسی خودتان را به خوبی برقرار کنید که ملاک ها و معیارهای دیگر ازدواج را نیز در نظر بگیرید. 
فرار از خانه و تنهایی، دلیلی غیر منطقی برای ازدواج 
خیلی وقتها برخی ها فکر میکنند که اگر ازدواج کنند دیگر تنها نیستند در صورتی که اگر ازدواج سریع انجام گیرد و هیچ تناسبی بین زوج ها وجود نداشته باشد، ممکن است که تنهایی این افراد بیشتر بشود. اگر فقط  به خاطر رفع تنهایی تان و یا خلاص شدن از دعواهای والدینتان تصمیم به ازدواج گرفته اید، ممکن است که به مشکل و تعارض با همسرتان برخورد کنید. چشم و گوشتان را باز کنید و سعی کنید که تصمیم درست بگیرید. 
داشتن یک همسر دل آرام، بهترین دلیل برای ازدواج‎

فراموش کردن یک رابطه عاطفی، بدترین دلیل برای ازدواج 

مراقب باشید اگر شکست عاطفی را تجربه کرده اید و یا همسرتان فوت کرده هست و یا از همسرتان جدا شده اید، هیچ گاه برای فراموش کردن این مشکلتان ازدواج نکنید. زیرا تا زمانی که نتوانید این مشکلات را برای خودتان هضم کنید، ممکن است همسر جدیدتان را مدام مورد مقایسه با آن فرد قرار بدهید و نهایتا با همسرتان به مشکل برخورد کنید. ابتدا سعی کنید روی خودتان و حل مشکلتان کار کنید و بعد از گذشت زمانی حدود 2 سال تصمیم به ازدواج بگیرید. 
رسیدن به استقلال و کمبودهای شخصی، دلیلی نا مناسب برای ازدواج
برخی از دخترها و پسرها فکر می کنند با ازدواج کردن از دست سوال و جواب های والدینشان راحت می شوند و می توانند به استقلال شخصی برسند. در صورتی که باید بدانیم ازدواج کردن چهارچوب های بیشتری را برای ما ایجاد میکند که اگر به آنها پایبند باشیم می توانیم زندگی خوبی را داشته باشیم. 
رفع بیکاری، چه دلیلی برای ازدواج؟ 
برخی از افراد به دلیل اینکه میخواهند در موسسه ای استخدام شوند و شرط استخدام آنها متاهل بودن هست، تصمیم می گیرند فی الفور با فردی ازدواج کنند تا اینکه شرایط کاری و استخدام خود را از دست ندهند. گوش به زنگ باشید این گونه ممکن است که استخدام شوید ولی به دلیل اینکه با همسرتان صحبت های منطقی قبل از ازدواج را نداشته اید ممکن است با هم به تعارض برخورد کنید. 
بالا رفتن سن 
اگر سنتان بالا رفته است و حاضرید به هر قیمتی ازدواج کنید، سخت در اشتباه هستید. به این که در این تصمیم تمام ذهنتان به دنبال این مساله هست که عمرتان در گذر زمان قرار گرفته است و ممکن هست که شرایط دیگری برای ازدواج نداشته باشید. دقت کنید انسان ها را نمی شود تغییر داد. اگر با دلایل منفی با فردی ازدواج می کنید به امید آن که او را تغییر دهید، سخت در اشتباه هستید. 
مسایل اقتصادی 
مسایل اقتصادی نیز از عواملی هست که می تواند در انتخاب افراد برای ازدواج تاثیر گذار باشد، ولی مراقب باشید که انتخابتان صرفا به دلیل مسایل اقتصادی نباشد و تمرکزتان را در انتخاب بر روی میزان درآمد طرف مقابلتان نگذارید زیرا باعث می شود که به ملاک ها و معیارهای مهم ازدواج بی توجهی کنید. 
فرار از یکنواختی زندگی زناشویی 
برخی از افراد برای اینکه زندگی با یک فرد جدید را تجربه کنند، اقدام به ازدواج می کنند. این تصمیم بسیار خطرناک هست . میتواند تجربه ای جبران ناپذیر باشد. 
منبع: تبیان 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد