ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

اگر 7 روز رابطه جنسین داشته باشیم چه می شود


اگر 7 روز رابطه جنسین داشته باشیم چه می شود

اگر زوجی رابطه جنسی نداشته باشند چه می شود

اگر ۷ روز رابطه جنسی نداشته باشید چه می شود؟


برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.

همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی برای بدن

به گزارش healinglifeisnatural پزشکان معتقدند که توقف رابطه زناشویی مضراتی جدی برای بدن به همراه دارند که در این بخش از نمناک به آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱- افزایش استرس با کاهش رابطه جنسی:

داشتن رابطه عشقی با شریک زندگی یکی از بهترین شیوه های رهایی از استرس است . در شرایط پر اضطراب زندگی های امروزی داشتن رابطه زناشویی به صورت منظم توصیه می شود. رابطه جنسی با ایجاد تعادل در عملکرد مغز و تقویت توانایی فیزیکی بدن قدرت بدن را در برابر دفع استرس بالا می برد و به طبع با توقف این رابطه فرد در این شرایط ضعیف تر خواهد بود.

تاثیرات منفی ترک رابطه جنسی و زناشویی روی اعصاب و روان

۲- کاهش خودباوری و اعتماد به نفس با قطع رابطه جنسی:

مطالعات گسترده و دقیق نشان می دهد که رابطه جنسی باعث افزایش اعتماد به نفس شده و فرد را به حس خوبی در رابطه با خودش می رساند.

در طول زمان انزال، تستوسترون، استروژن و پرولاکتین به سرعت منتشرمی شود که تمام آنها حس مثبت اندیشی را در فرد ایجاد می کند.

۳- رابطه کاهش رابطه جنسی با مشکل قلبی:

یکی از اصلی ترین عوارض توقف رابطه جنسی برای زنان و مردان ایجاد ضعف در قلب است. از آنجایی که رابطه جنسی یک فعالیت جسمی مفید تلقی می شود قلب بدین وسیله به نوعی ورزش می کند .

جالب است بدانید مردانی که در طول هفته بیشتر از دو بار رابطه جنسی سالم داشته باشند خطر حمله ها و بیماری های قلبی را در خود تا حد قابل توجهی کاهش داده اند.

۴- انزال زودرس و نعوظ بعد از کاهش رابطه جنسی :

در توصیف این گزینه باید گفت بررسی ها ثابت کرده اند افرادی که به طور طبیعی در هفته بیش از یک مرتبه رابطه جنسی داشته باشند از نعوظ و انزال دیررس در امان خواهند بود . به طبع اگر رابطه زناشویی با وقفه طولانی تری تکرار شود نعوظ را نیز تشدید خواهد کرد.

۵- ضعیف شدن بدن در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا بعد از توقف رابطه جنسی

با توقف رابطه زناشویی بدن در برابر میکروب ها ضعیف تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خود راه خواهد داد به خصوص ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا . محققان دانشگاه “ویل بیر” در پنسیلوانیا دریافتند که افرادی که هفته ای ۲۲ مرتبه رابطه زناشویی دارند بدن مقاوم تری در برابر ویروس ها خواهند داشت.

۶- افزایش احتمال ابتلا به عفونت ادراری با کاهش رابطه جنسی:

بعد از نزدیکی عفونت های دستگاه ادراری فرصت این را دارند که با وارد شدن به مجرای دفع از بدن خارج شوند اما با توقف این رابطه امکان دفع عفونت ها بسیار کمتر خواهد شد.

منبع : گروه ترجمه نمناک /ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد