ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

احتمال بارداری بدون دخول

احتمال بارداری بدون دخول

باردارشدن بدون دخول و احتمال بارداری دختر باکره
آیا احتمال دارد بدون دخول هم بارداری ا تافق بیفتد ؟یا باردار شدن با وجود پرده بکارت و باکره بودن دختر امکان پذیر است ؟

احتمال بارداری بدون دخول و باردار شدن دختر باکره و حاملگی با پیشاب بدون پاره شدن بکارت و احتمال حامله شدن در صورت وجود پرده بکارت وجود دارد.

احتمال بارداری بدون دخول

برای وقوع حاملگی می‌بایست موارد زیر اتفاق بی‌افتد
1. رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از 36 ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از 72 ساعت قبل از تخمک‌گذاری برقرار شود.
2. کل روزهای احتمال تخمک‌گذاری در زن با توجه به سیکل قاعدگی تنها 10 روز در یک سیکل می‌باشد.
3. اسپرم بتواند خود را در این محدوده‌ی زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.
4. در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود را به داخل واژن برساند.

با توجه به موارد ذکر شده و احتمال‌های بررسی شده می‌بایست گفت که احتمال وجود حاملگی در صورت باکره بودن دختر وجود دارد ولی این احتمال بسیار کم است.

 این اتفاقی معمول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آنها را به تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر می کند و آنها در چرخه ای از استرس و نگرانی قرار می گیرند.
سوالات بسیار زیادی در رابطه با اینگونه روابط پرسیده می‌شود که با دانستن پاسخ آن‌ها می‌توان سردرگمی و استرس ناشی از احتمال بارداری در روابط بدون دخول را کاهش داد. کاربران گرامی می‌توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود به لینک زیر مراجعه نمایند.

سوالاتی در خصوص بارداری با وجود پرده بکارت

من بــا نامزدم رابطه ی جنسی(در حــده ....)دارم،نه سکس ِ کامل و دخول. دفعه ی آخر منی ِ نامزدم روی ِ آلت ِ تناسلیم ریخته شــد (در رابطه بدون دخول) . آیــا احتمال بارداری من،با وجود پرده ی بکارت و رابطه بدون دخول وجود داره؟ 
آیــا بایــد از قرص LD استفــاده کنم؟؟؟ چنــد تــا و به چه فاصله ای؟؟؟ 
ممنون میشم جواب ِ سوالمو بدین.

پاسخ پزشک در خصوص بارداری بدون دخول

اگرچه احتمال بارداری با وجود پرده بکارت و رابطه بدون دخول خیییلی کمه ، ولی محض احتیاط بهتره پیشگیری اورژانسی داشته باشی . ال دی و اچ دی که دیگه برای پیشگیری اورژانسی مصرف نمیشه . یه قرصهای نسبتا جدیدی هست به نام های : لوونورژسترول یا "اووسیز " یا " لونژیل " . شما می خری و تا 1-2 روز هم از رابطه گذشته باشه میتونی بخوری . اگه دوز 1.5 باشه ، یه دونه بخور . اگه دوز 0.75 باشه، 2 تا با هم بخور.
 
من و شوهرم جلوگیری طبیعی میکردیم اغلب هم از پارچه ای تمیز استفاده میکردیم ولی یه بار مقداری از منی روی آلت من ریخت ولی زود تمیزش کردم وسریع حمام کردم.من5هرماه پریود میشدم ولی الان7روز از پریدیم گذشته و پریود نشدم.از بی بی چک هم استفاده کردم و منفی بود ممکنه من باردار باشم؟؟

پاسخ پزشک در خصوص بارداری با وجود بکارت

شما باردار نیستید
سلام
من با نامزدم رابطه جنسی داشتیم اما نه کامل، بصورت لاپایی. دو هفته از پریودیم گذشته بود و نامردم هم به انزال نرسید فقط پیشاب داشت که روی آلت تناسلی من ریخته شد، احتمال بارداری وجود داره، اگه هست چیکار میشه کرد؟ چون ما بهمن  عروسیمون هست تا اون‌موقع از لحاظ ظاهری چیزی مشخص می شه؟
اگه ممکنه دیگران متوجه بشن چطوری میتونم این احتمال بارداری رو صفر کنم؟
چهار روز از رابطه مون گذشته
پاسخ پزشک
آزمایش بده . اگرچه احتمال بارداری در حد صفره .
منابع : ماما سایت-تنظیم خانواده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد