ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

زنان از چه مردانی خوششان نمی آید

زنان از چه مردانی خوششان نمی آید

زنان از کدام رفتار مردان متنفرند

زنان از کدام رفتارهای مردان بدشان می آید و برای آنها آزار دهنده است

 

1. مردهایی که هیچ سوالی در مورد شما نمی‌پرسند چون اصلا اهمیتی نمی‌دهند 

مردهایی هستند که از زمین و زمان حرف می‌زنند و در مورد هر چیز با‌ ربط و بی‌ربطی از شما سوال می‌کنند و حتی جواب تمام پرسش‌های شما را می‌دهند، درست مثل اینکه با آنها مصاحبه می‌کنید، اما هیچ سوالی در مورد خودتان نمی‌کنند و به خوبی نشان می‌دهند که اصلا اهمیتی نمی‌دهند شما چه کسی هستید و چه ویژگی‌ها و شخصیت و شرایطی دارید.

2. مردهایی که وسط حرف‌های شما به گوشی‌شان نگاه می‌کنند 

ادامه‌ی همان بی اهمیتی که در بالا گفته شد! شما حرف می‌زنید و فکر می‌کنید او حواسش کاملا به شماست، اما گرما گرم گفتگوی‌تان، به گوشی‌اش نگاه می‌کند و عملا اعلام می‌کند که اهمیتی به حرف‌های شما و حضورتان نمی‌دهد.

3. مردهایی که هیچ وقت از ته دل نمی‌خندند 

مردهایی که اصلا نمی‌خندند یا به ندرت می‌خندند، مثل یک عطسه‌ی کوچولو که ناگهان از دهان‌شان در برود! این احساس را به شما می‌دهند که از شما نفرت دارند یا اصلا اهل تفریح و شوخی نیستند، که در هر دو صورت غیر قابل تحمل‌اند!

4. مردهایی که وقتی با آنها حرف می‌زنید، هر جایی را نگاه می‌کنند غیر از شما 

این سناریو حتی خنده دار هم هست! شما با او حرف می‌زنید و چشمان او مدام این طرف و آن طرف می‌چرخد، انگار کسی را پشت سر شما می‌‌پاید یا لنز در چشمش جابجا شده و اذیتش می‌کند! مشکل چیست؟! آیا نمی‌تواند بیشتر از 30 ثانیه به شما نگاه کند؟! از حرف زدن شما خوشش نمی‌آید یا اصلا حوصله‌تان را ندارد؟!

5. مردهایی که بی‌وقفه در مورد موضوع بی‌اهمیتی حرف می‌زنند 

درست است که این مرد عاشق کارش است، در تمرینات بدنسازی‌اش پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته یا با خاطرات دوران دانشجویی‌اش زندگی می‌کند، اما اگر شما هیچ علاقه‌ای به شنیدن این حرف‌ها ندارید چرا او باید بی‌‌‌وقفه در موردشان حرف بزند؟ اگر موضوعی که مطرح می‌کند مورد علاقه‌ی شما باشد خیلی هم عالیست که درباره‌اش گفتگو کنید اما اگر عادت کرده که وقتی پیش شماست همیشه از چیزهایی حرف بزند که فقط برای خودش جالب هستند، احساس ناخوشایندی در شما ایجاد خواهد کرد.

6. مردهایی که انگار با دوش گرفتن غریبه‌اند 

درست است که بدن هر کسی، بوی خاص خودش را دارد و هیچ کس هم کامل و بی‌عیب نیست، اما بعضی از مردها انگار با بهداشت فردی غریبه‌اند! حوصله‌ی دوش گرفتن و مسواک زدن ندارند و فقط می‌خواهید هر چه زودتر از پیش آنها فرار کنید!

7. مردهایی که به شما می‌گویند : تو مثل زنهای دیگر نیستی چون ... 

هر چیزی که جای خالی جمله‌ی بالا را پُر کند همیشه دردناک است، چون همه‌ی زنها لزوما باهوش، پولدار یا زیبا نیستند، چون اساسا همه‌ قرار نیست ایده آل باشند. شما به اندازه‌ی خودتان خوب و زیبا و باهوش هستید و هیچ کس حق ندارد شما را با «همه‌ی زنهای دیگر» مقایسه کند.

8. مردی که در جمع جوری رفتار می‌کند که انگار شما اصلا وجود ندارید 

اصلا معلوم است شما چرا در این جمع حضور دارید؟! این مرد با دوستانش سرگرم است و بود و نبود شما برایش فرقی نمی‌کند.

9. مردی که نامزد یا همسر سابقش را احمق می‌نامد 

مردی که در مورد نامزد سابقش اینچنین حرف می‌زند، احتمال اینکه پشت سر شما، شما را هم چنین بنامد زیاد است. انگار نشان می‌دهد که در نظر او تمام زن‌‌ها احمق هستند! این مرد احتمالا فکر می‌کند با این حرفش شما را خوشحال می‌کند و یا با او هم‌نظر هستید!

10. مردهایی که متناسب و برازنده لباس نمی‌پوشند 

هیچ کس کامل نیست، اما همه می‌توانند متناسب با سن و اندام و شرایط خود بهترین نوع پوشش را انتخاب کنند. پوشش و تیپی که هم ارزش خودشان را نشان بدهد و هم به فرد مقابل احترام بگذارند. شلخته و بی‌ربط لباس پوشیدن یعنی ارزش قائل نشدن برای شما. مردی که بلد نباشد چطور لباس‌هایش را ست کند، خوشایند یک زن نمی‌تواند باشد.

11. مردهایی که ناخن‌های بلند و کثیف دارند 

نیازی به توضیح ندارد، اینجور مردها نه تنها نمی‌توانند از هیچ جهتی توجه یک زن را جلب کنند، بلکه هر زنی را از خود می‌رانند.

12. مردهایی که ظاهرا هنر و توانایی هیچ زنی را قبول ندارند 

مردی که در زمینه‌های علمی، هنری، ادبی و ... فقط و فقط طرفدار مردهاست و در نظر او هیچ زنی در این زمینه‌ها نمی‌تواند خودی نشان بدهد، یک زن ستیز است که شما نمی‌توانید از او انتظار داشته باشید توانمندی یا هنرتان را قدر بداند و به آن بها بدهد.

منبع: برترینها

 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد