ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دختری که نیاز جنسی زیادی دارد چکار کند

دختری که نیاز جنسی زیادی دارد چکار کند

دختر مجرد هستم که میل جنسی زیادی دارم چکار کنم
دختر مجردی هستم که خیلی زود تحریک میشوم چکار کنم


#سوال

با سلام و تشکر از کانال تنظیم خانواده و آقای مجد ، لطفا مرا راهنمایی کنید ،
 

 دختر 24 ساله ای هستم که علیرغم اینکه همیشه سعی کردم از عوامل و افکاری که باعث تحریک میشوند دوری کنم ولی باز خیلی زود تحریک میشوم و خیلی هم عذرخواهی میکنم ترشح دارم ، من سعی کردم با کتاب خواندن سر خودم را گرم کنم اما تاثیری نداشته آیا دارویی هست که من مصرف کنم 

 

پاسخ از علی مجد ( محقق و پژوهشگر )
 



با درود و تقدیم احترام ، در پاسخ به سوال شما ، با توجه به شرایط سنی که دارید و نیاز جنسی ، تحریک شدن امریست طبیعی ، هر چه میل جنسی بیشتر باشد نیاز به آن هم بیشتر در نتیجه دفعات و شدت تحریک هم بیشتر میشود و هر چه شدت تحریک بیشتر شود ترشح شما هم بیشتر میشود اینها همگی یک چرخه طبیعی هستند ، چون شما در شرایط سنی هستید که بدنتان نیاز به رابطه جنسی دارد 
 


حال شما برای یک چرخه طبیعی که دارید میخواهید دارو مصرف کنید که مانع این چرخه طبیعی شود ؟


دارویی که فقط برای کم کردن میل جنسی باشد وجود ندارد ، اما عوارض مصرف برخی دارو ها ( دارو های اعصاب - آرام بخش ( بنزودیازپین ها) آنتی هیستامین و برخی دیگر ) میتواند باعث کاهش میل جنسی شود ، ین مطلب از کانال تنظیم خانواده است یعنی دارو برای مشکل دیگری استفاده میشود اما عوارض آن میل جنسی را نیز کاهش میدهد که با توجه به عوارض دیگری که دارند توصیه نمیشود


بهترین راهکار که بدون عارضه است کنترل ذهن است ، وقتی ذهن شما در گیر مسائل دیگری باشد کمتر سراغ افکار جنسی میرود ، این مطلب از کانال تنظیم خانواده است ،هر موقع ذهن شما آرام بود و درگیر مسئله دیگری نبود سراغ افکار جنسی میرود ، بنا بر این بهتره فعالیتهای روزمره را افزایش دهید و درگیری ذهنی جدید برای خودتون فراهم کنید و وقت خودتان را با فعالیتهای مورد علاقه پر کنید ، از تنها بودن دوری کنید و فعالیت اجتماعی داشته باشید روی یک هدف متمرکز شوید

عوامل مذکور فقط برای  دوری ذهن شما از افکار محرک میشوند و گرنه از شدت نیاز شما کم نمیکند ، این یک نیاز است  که باید در جای خود و به درستی پاسخ داده شود و سرکوب آن جایز نیست ،  اما مصرف دارو میل شما را تحت تاثیر قرار میدهد و حتما عوارض دیگری هم دارد پس مصرف دارو صلاح نیست


همچنین تغییر در سبک زندگی و تغذیه هم میتواند تا حدی موثر باشد ، مصرف برخی خوراکی ها میتواند تحریک پذیری را افزایش دهد( مثل تخم مرغ-جگر-آجیل) و بر عکس برخی خوارکی های دیگر هستند که تحریک پذیری را کمتر می کنند ( مثل عدس،نعنا،انار ترش)
منبع : سایت تنظیم خانواده
 

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد