ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دعواها وقهرهای پیاپی در دوره شناخت

دعواها وقهرهای پیاپی در دوره شناخت

بحث،دعوا،قهر در دوره آشنایی و شناخت


#ازدواج
مقاله از علی مجد ( محقق و پژوهشگر ) 
 


  • دختر خانم به من می گوید در دوره آشنایی هستیم و قراره با هم ازدواج کنیم



  • پسر مقابلم به من توهین و فحاشی می کند


  • بار ها با هم قهر کردیم


  • حرفهاش عوض میشه


  • حتی شده من رو بزنه


  • دوبارم مچشو گرفتم با یه دختر دیگه بوده


  • به حرفهای من توجه نمیکنه و فقط حرف حرف خودشه


  • می خواهیم با هم ازدواج کنیم چکار کنم تغییر کنه ؟



@tanzimkhanevadeh



آقا به من میگه با دختری هستم که دیر به دیر جواب تماس هامو میده


  • بی محلی میکنه


  • همه کاری براش میکنم اما اون اینطور نیست


  • هر طوری خواسته همانطور شدم


  • هر خواسته ای داشته عمل کردم


  • خیلی با هم دعوا کردیم


  • اما دوستش دارم



خب مشاور به شما چی بگه ؟



چه اتفاقی باید در دوره آشنایی بیفته که متوجه بشید خانم ، آقا انتخابتون صحیح نیست



خوشتیپی و خوشگلی و موقیت خوب و خوش اندامی و باکلاس بودن و اینا رو بذارید کنار

اخلاقش چطوره ؟ درکش چطوره ؟ فهمش شعورش ؟ شخصیتش چطوره ؟


تو زندگی با اینا کار دارید 

بعد ازدواج آدمها شاید بدتر بشوند اما از چیزی که الان هستند بهتر نمی شوند تازه در دوره شناخت بهترین رفتاراشونو دارند نشان میدهند تا شما رو جذب کنند به امید تغییر نباشید

سایت تنظیم خانواده


 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد