ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

پاسخ به سوالات ازدواج و زناشویی

پاسخ به سوالات ازدواج و زناشویی

پاسخ به سوالات زناشویی و مشاوره ازدواج


سوال 1  مشاوره ازدواج



من تو کانال چند جادیدم که ذکر کرده بودید تودوران نامزدی سعی کنیم رابطه به دخول ختم نشه ...علت این حرف چیه؟؟آیابعدها امکان داره زوجین به سردی ازهم برسن یاواسشون یکنواخت بشه؟؟
باتشکر

پاسخ :
به دلیل انکه معمولا برخی مسائل نظیر ترس از بارداری و یا ترس از دیده شدن توسط دیگران میتواند بر کیفیت رابطه جنسی تاثیر بگذارد و دو طرف آن لذتی که فکر میکردند و انتظارش را داشتن از هم نبرند
دوم ممکن است دو طرف در نامزدی به این نتیجه برسند که مناسب هم نیستند اما ناچار باشند بخاطر رابطه جنسی کاملی که داشتند ( خصوصا از طرف دختر ) هر طور شده رابطه به ازدواج ختم شود 
سوم بهتر است لذت رابطه دخولی برای بعد از ادزواج باشد تا دوطرف نسبت به ان هیجان داشته باشند ( این الزامی نیست و زن و مرد خودشان میتوانند توافق کنند )



سوال 2 زناشویی


آیا ریختن منی در مقعد زن ، اشکال پزشکی دارد یا اشکال شرعی ؟

پاسخ
سلام از نظر شرعی رابطه مقعدی در صورت رضایت زن کراهت و در صورت عدم رضایت زن حرام است همچنین مایع منی از نجاسات است 
از نظر پزشکی نیز رابطه مقعدی توصیه نمیشود و وارد شدن منی در مقعد هم میتواند منجر به عفونت شود



سوال 3 مشاوره ازدواج


من وهمسرم حدود یک سالونیم ازدواج کردیم ولی شغل همسرم جوری هست ک ماه ب ماه همدیگرو نزدیک ده روزمیبینیم.واین که شما گفتین درهفته سه باررابطه داشته باشین ولی ما خیلی همدیگرو نمیبینیم.آیا این مشکل سازهست برای بچه دارشدن و اسپرم سالم تولیدکردن


پاسخ :
اولا در خصوص تعداد سه بار رابطه توصیه اینست که بهتر است اینطور باشد ،نه اینکه زوجین به هر ترتیبی شده هفته ای سه بار رابطه جنسی داشته باشند
رابطه جنسی زمانی مفید است که دو طرف اولا به لحاظ روحی آمادگی داشته باشند در ثانی به آن نیاز داشته باشند و شرایطش فراهم باشد حال ممکن است زوجی هر روز رابطه داشته باشند و زوجی هم مثل شما در ماه ده روز
مهم اینست که نیاز های یک دیگر را پاسخ داده و از رابطه جنسی با هم لذت ببرید



سوال 4 مشاوره ازدواج


از شیراز هستم.بده سه سالی هستش که نامزد کرده ام و در دو شهر دور از هم هستیم.
بنده و خانمم از هم دور هستیم و من هر دو یا سه هفته به مدت ۳ یا ۴ روز میتونم برم پیش ایشون و میل بسیار بالای جنسی دارم.
وقتی هم میرم شهرستان پیش ایشون پدر خانمم و مادر خانمم به دلیل ترس از باردار شدن و... اجازه نمیدن ما تنها بشیم به هیچعنوان. 
این فشارها باعث شده بنده حتی چند باری خودارضایی انجام بدم. 
لطفا راهنماییم‌کنید


پاسخ 
اگر شما عقد دائم کرده اید رسما زن و شوهر هستید و میتوانید رابطه جنسی داشته باشید و با آموزشهایی که در کانال هست میتوانید از بارداری جلوگیری کنید یا از روشهای غیر دخولی استفاده کنید 
در این خصوص مادر شما باید با مادر همسرتان صحبت کنند و این حق شماست و خیلی هم خوبه که تمیال دارید نیازتون توسط هسمرتان تامین شود این حق شماست مگر آنکه قبلا رسما توافقی کرده باشید در این خصوص




 سوال 5 زناشویی


من با شوهرم ی ازدواج سنتی داشتم و خیلی دوسش دارم . ۳ ماهی هم میشه ک عروسی کردیم دعواهامون روز بروز بیشتر میشه . رفتارای ی جوون و نداره قربون صدقه نمیره اهل پیاده روی و جاهای دو نفره نیس .همش پیش دوستان و خانوادش دعوا داریم و این منو آزار میده. سنی نداره ۲۵ سالشه ولی خیلی بی احساسه در عین حال ادعای دوس داشتنم میکنه میگه اونا ک قربون صدقه میرن پیش ما همش الکیه


پاسخ:
با سلام ، به نظر می آید دو طرف با دو فرهنگ و تربیت متفاوت هستید که این مسئله باعث بروز اختلاف بین شما و ایشان شده ، اختلافات فرهنگی بسیار پر اهمیت هستند برخی مردان این طور تربیت شدند که ابراز احساسات برای مرد زشته ، گریه کردن برای مرد زشته ، این زشته زشته از دوران کودکی بارها به پسر ها و دختر ها به غلط آموزش داده میشود مثلا به پسر بچه ای که گریه میکنه میگویند مرد که گریه نمیکنه و امثالهم 
نتیجه میشود که باور آن مرد در ابراز احساسات تغییر میکند 
از طرف دیگر ممکن است در ابتدای رابطه ابراز احساسات کلامی و ... دشوار باشد و اینم بدانید که اساسا مردها دوست داشتنشان را در عمل نشان می دهند نه در کلام 
راهکار چیست : 
نخست اینکه همسرتان را با کانال تنظیم خانواده آشنا کنید ما مطالبی در این خصوص داریم و موثر بوده است 
دوم تشویق کنید ، هر موقع همسرتان ابراز احساسات کردن با رفتارتون ایشان را تشویق کنید و عکس العمل نشان دهید 
سوم در خصوص بحث و دعوا لازم است مشاوره مشترک داشته باشید در همین ابتدی ا زندگی تا نکاتی با شما و همسرتان توسط مشاور مطرح شود


سئوال 6 مشاوره ازدواج



⁉️سلام من شدیدا بین دوخواستگارم واسه ازدواج گیر کردم
یکیش مردی هست که از من ده سال بزرگتره و یکی همسن خودمه
اقایی که 10 سال از من بزرگتره اعتیاد داره و ما دوساله باهم دوستیم و من وسطای رابطه فهمیدم اما باهاشون موندم وایشون درحال ترکن و خیلی بهتر شدن 
اما در جریان بهبودیشون من با این پسر همسن اشناشدم و واقعا بهش وابسته شدم
از طرفیم میترسم اگر اقای بزرگتر رو رها کنم دوباره سمت مواد برن و من با عذاب وجدان زندگی کنم چون بهشون امید دادم
من چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
 

پاسخ 
سلام اگر مورد اولی برای شما مناسب بودن و نیازهای شما را تامین می کردن شما همزمان به شخص دیگر نمیتوانستید فکر کنید و وارد رابطه بشوید 
هدف فقط ازدواج کردن نیست ، که شما بخاطر ترس از دست دادن موقعیتها همزمان با دو نفر وارد رابطه شوید که نه بتوانید از اولی دل بکنید و نه بتوانید دومی را انتخاب کنید 
شما باید ببنید چه معیارهایی دارید چه ملاکهایی دارید چرا نفر اولی را انتخاب کرده بودید ؟ و چرا نفر دوم را انتخاب کردید ؟ لذا توصیه به مشاوره میشود و یک پاسخ کلی نمیتوان ارائه کرد
 



سوال 7 مشاوره ازدواج


باسلام وخسته نباشیددرخصوص تفاوت سنی بین دخترپسرفرمودید سوالی داشتم من بااقایی مدتیست درباب اشنایی هستم قصدمون هم ازدواج است من ۲۵سال دارم حدود یکسال ازایشون بزرگ ترهستم به لحاظ ظاهری اصلا مشخص نیست ۱سال تفاوت سنی هم درآینده برامون مشکل سازمیشه؟


پاسخ
سلام اولا مهم تر از ظاهر بلوغ آن پسری است که شما با وی در ارتباطید که در این خصوص سن تقویمی مطرح نیست ممکنه یه نفر 25 ساله اندازه یک فرد 35 ساله رفتار و درک داشته باشد و بر عکس که از تصمیماتی که در زندگی گرفته ، سبک زندگی اهداف و رفتارها و درک فرد در دوره آشنایی می توان بررسی کرد و شما باید این موارد را در مورد ایشان بدور از احساسات در نظر بگیرید و ملاکتان الان نباشه ملاکتان 50 سال زندگی مشترک باشه




سوال 8  جنسی


سلام وخسته نباشید.ببخشید آلت من یخرده انحراف ب چپ دارد این مشکلی دررابطه ایجاد میکنه؟ وبرای بزرگتر شدن آلت مرد چ راهی وجود داره؟
ممنون از کانال خوبتون


پاسخ : معمولا کمی انحراف طبیعی است تا زمانی که براید خول فرد مشکلی نداشته باشد غیر طبیعی نیست و جای نگرانین دارد / موثر ترین راه برای افزایش طول آۀت عمل جراحی است



سوال 9 مشاوره ازدواج


ازدواج یک دختربیست ساله بایک پسربیست ساله که دخترفقط یکماه ازش بزرگ ترباشه بده؟؟واینکه پسراول میگفته قصدازدواج نداره فعلاتاسی سالگی و... ولی کم کم بعدتقریباشیش ماهی نظرش تغییرکرده 
ولی مستقیم نمیگه چیزی,ازتوحرفاش مشخصه ک داره درباره ازدواج بادختره فکرمیکنه وازدواج بااونو دوس داره یعنی اینو مستقیم گفته که ازدواج باهاشودوس داره ولی جلوخودش مانع هایی میبینه فعلا یکی درس سربازی و..


پاسخ 
در خصوص ازدواج در سنین زیر 24 سال براید ختران ، معمولا معیارها و ملاکهاید ختران در سنین 23 تا 25 سال به ثبات میرسد اما بسته به بلوغ فکری فرد هم داره و لزوما سن تقویمی ( شناسنامه ای) ملاک نیست 
اما در خصوص این آقا ، پسری که شرایطش فراهم نیست تا ده سال بعدش چه تضمینی برای اون دختر هست که این رابطه به ازدواج منجر شود ؟ اینکه فقط فکر میکنند به ازدواج مهم نیست اینکه چه اقدامی باری آن می کنند مهمه ، ضمن آنکه ممکنه وقتی شرایط پسر تغییر کند معیارهای وی هم تغییر کند و دیگر آن دختر را مناسب خود نداند یا حتی دختر چنین شود و البته الان ازا ین مسئله آگاه نباشند پس نباید وابسته شوندتا وقتی پسری اقدام رسمی نکرده دختران نباید دلبسته آن پسر بشوند و حسابی روی رابطه باز کنند


سوال 10 بارداری


درود بر بر شما ضمن تشکر از کانال محبوبتان سوال بنده در رابطه با قرص های ضد بارداری میباشد که تا چه مدت میتوان استفاده نمود با توجه به عوارض جانبی و اینکه خطر سکته دارند چون من همیشه استرس بارداری دارم اما با مصرف قرص خیلی راحت هستم میخواستم بدونم میشه همیشه استفاده کنم؟


پاسخ 
مصرف قرص ضد بارداری باید با تجویز پزشک باشد ، چرا که پزشک معمولا قبل از تجویز در خصوص بیماری های فرد سوالاتی میپرسد بیماری هایی مثل فشار خون دیابت بیماری قلبی و عروقی یا مصرف برخی دارو ها می تواند تداخل داشته باشد پس باید هر چند وقت یکبار چک کنید و آزمایش بدید
ضمن اینکه میتوانید روشهای غیر داروییهم امتحان کنید که عارضه ندارند
منبع: کانال تنظیم خانواده / جهت ارسال سوال یا مشاوره عضو سایت تنظیم خانواده شوید

 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد