ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چکار کنم همسرم دوستم داشته باشه

چکار کنم همسرم دوستم داشته باشه

رفتارهایی برای عاشق کردن همسر

 

رفتارهای خاصی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا عشق خود را به همسرتان ابراز کنید. وقتی شما عشق تان را به همسرتان ابراز می کنید، او هم عشق شما را جذف کرده و بیشتر از قبل عاشق شما می شود.

برای عاشق کردن همسر با همسرتان بازی کنید

هر بازی را که به آن علاقه دارد مثل تنیس انتخاب کنید و باهم بازی کنید. اگر اضافه وزن دارد، به همراه او در خانه یا بیرون ورزش کنید. انجام دادن فعالیت های مورد علاقه همسرتان شما را به هم نزدیک تر می کند. او از کارهای شما قدردانی خواهد کرد.

برای عاشق کردن همسر لباسی را که دوست دارد بپوشید

تعدادی از لباس های خود را به انتخاب او بخرید. از او بپرسید که دوست دارد شما چه نوع لباسی بپوشید. در هنگام خرید لباس از او کمک بخواهید. همچنین چند لباس جذاب هم بخرید تا در لحظه هایی که باهم تنها هستید بپوشید. همه این رفتارها نشان دهنده عشق شما به همسرتان است.

برای عاشق کردن همسر همسرتان را با یک هدیه شگفت زده کنید

همیشه منتظر نباشید تا کسی برای شما هدیه بخرد، یکبار هم شما برای کسی هدیه بخرید. برای همسر خود چند هدیه بخرید. ببینید چه چیز احتیاج دارد. حتما از هدیه شما خوشش خواهد آمد.

برای عاشق کردن همسر نامه های عاشقانه برای همسرتان بنویسید

آخرین بار که چیزی را از همسر خود پنهان کرده اید چه زمانی بوده است؟ شاید نوشتن نامه های عاشقانه ایده قدیمی باشد، اما هنوز ثاثیر دارند. یک نامه عاشقانه دست نویس می تواند احساسات شما را منعکس کند در حالیکه هیچ اپلیکیشنی نمیتواند این کار را انجام دهد.

برای عاشق کردن همسر همرا با همسرتان چیزی را یاد بگیرید

خوب، علاوه بر یاد گرفتن درس های عاشقانه ، شاید بخواهید در کنار او هنر یا هر چیز دیگری را یاد بگیرید. این ایده به شما کمک می کند تا هم زمان بیشتری را کنار هم صرف کنید و هم باعث می شود قدر استعدادهای خود را بدانید.

برای عاشق کردن همسر واکنش نشان ندهید

وقتی همسر شما خشمگین و بسیار عصبانی است، با جواب متقابل به او واکنش نشان ندهید. بگذارید زمان بگذرد و او کمی آرام شود. در حقیقت، سکوت شما به او کمک خواهد کرد تا متوجه اشتباه خود شود. بعد از اینکه آرام شد می توانید با او صحبت کنید. این رفتار شما باعث خواهد شد تا بیشتر به شما احترام بگذارد.

لازم نیست برای در آغوش کشیدن و بوسیدن او دلیل داشته باشید

برای بوسیدن و در آغوش کشیدن او منتظر زمان خواب نباشید. می توانید وقتی از سر کار به خانه برمیگردد او را ببوسید. تماس جسمانی باعث افزایش صمیمت بین شما می شود.

منبع: سیمرغ


 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد