ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی

پاسخ به سوالات زناشویی و مشاوره جنسی

#سوال زناشویی و مشاوره

 

 

کد سوال زناشویی و مشاوره 2

من دختر ۲۶ساله هستم تاحالا عاشق شدم ولی هیچ وقت رابطه جنسی نداشتم وتا حالاحس ارضا شدن یا خود ارضایی نداشتم
دوماهی میشه که نامزد دارم باز هم این حسو هنوز تجربه نکردم آیا من مشکل دارم این حس رو دارم که رابطه جنسی داشته باشم ولی تا حالا ارضا شدن را تجربه نکرده ام لطفا راهنمایی بفرمایید

 

پاسخ :

مشکل شما باید از دو جنبه مورد بررسی قرار بگیرد اول اینکه بررسی کنیم آیا در تحریک جنسی مشکل دارید یا در ارگاسم شدن  در این فرآیند هم مسائل روحی و روانی دخیل است ، هم عملکرد شریک جنسی شما  و هم مسائل جسمانی و هورمونی که نیازمند اینه که شرح حالی از شما بدونم برای راهنمایی مطلوب 

اما بطور کلی عواملی نظری استرس اضطراب ، عدم تمرکز حین رابطه ، عوارض مصرف برخی دارو ها ، اختلالات هورمونی ، شرایطی که رابطه جنسی در آن انجام میشودرفتار جنسی شریک جنسی شما  ، مدت زمان کم معاشقه و پیشنوازی ، سابقه حوادث جنسی ( مورد تجاوز قرار گرفتن یا دیدن چنین صحنه ای ) می تواند در تحریک پذیری و ارگاسم موثر باشد  که بسته به شرحی که از مراجعه کننده داریم مورد بررسی قرار میگیرد لذا اطلاعات ارسالی شما برای ارهنمایی مطلبو کافی نیست

 

کد سوال زناشویی و مشاوره 3

من عادت خودارضایی دارم شاید در طول هفته ۷ تا ۱۰ بار اتجام بدم راه حل چیه ؟

پاسخ

نخست باید بررسی شود این اعتیاد شما برگرفته از نیاز جنسی است یا جهت به آرامش رسیدن

اگر بر گرفته از نیاز جنسی است  از انجا که ذهن شما در فرآیند تحریک شدن بیشترین نقش را دارد باید ذهن خودتان را از موضوعات محرک جنسی منحرف کنید که با ایجاد دغدغه جدید ذهنی این عمل میسر میشود

دوم باید دسترسی به عوامل محرک نظیر داستان ها و فیلم های پورن را از خود دور کنید وگرنه اعتیاد هب خودارضایی شما میتواند مبدل به اعتیاد به پورنو گرافی شود

سوم از شرایطی که میتوانید در آن خودارضایی کنید دوری کنید مثلا درا تاق تنها نمانید و موقعی که تحریک شدید محیط را ترک کنید و به محیطی بروید که دیگران هستند

ترک هر اعتیادی نیاز مند اراده فرد است شما ابتدا باید تعداد دفعات را کاهش دهید مثلا از روزی یکبار به دو روز یکبار  بعد از دو هفته از دو روز یکبار به سه روز یکبار مجدد بعد از دوهفته از سه روز یکبار به هفته ای یکروز تا از حالت اعتیاد خارج شود

 

کد سوال زناشویی و مشاوره 4

من قبلانامزد داشتم باهاشم رابطه داشتم حتی براباراول گف رابطه واژینال همون باراول که رابطه داشتیم التش رف داخل بدون اینک خون یادردی بیاد دیگ تانصفه کامل رفت داخل چند باردیگ هم داشتم اخه رفتم دکتر معاینه کرد گفت اسیب دیده نیازبه عمل داره منم دیگ زدم بیخیالی گفتم اخرش که بایدعمل بشه اینم ک دکترگفت بازه دیگه چندباردیگ هم رابطه داشتم خلاصه اون نامزدی بهم خورد من دوباره نامزدکردم خیلی ترسیدم رفتم پیش یه دکتر دیگ معاینه کرد گفت هیچ نیازی به عمل ترمیم نداره بروباخیال راحت ازدواج کن حالاهم عقدکردم خیلی میترسم اگ خونی نیاد یا راحت بره داخل چکارکنم ابروم میره؟؟حتی دکترنامه سلامت هم بم دادنوشته نوع پرده حلالی ولی میترسم اگ نامه رونشون شوهرم بدم بیشترشک میکنه بهم..توروخدابگین راه حل چیه؟؟بنظرتون عمل ترمیم انجام بدم یانه.اخه هزینه عمل هم زیاده؟درضمن شوهرم اصلا ازرابطه ی من ونامزدقبلیم خبرنداره نمیخوام هیچوقتم بفهمه؟؟یه روشی هم دکتربهم گفت خودتوسفت بگیر که بافشاربره داخل بعدباتیغ یکم تیغ بزن خون بیاد این روش خوبه یانه؟

پاسخ

اولا  شما برای معاینه بکارت باید نزد متخصص زنان بروید که با تجربه باشد  چون ممکن است در تشخیص دچار اشتباه شوند  و برخی ( تاکید میشود برخی )  پزشکان متخصص متاسفانه فرد را ترغیب به عمل بخیه می کنند برای درامد زایی ،

دوما اگر تشخیص این بوده که بکارت شما هلالی است   باید بدانید که عدم مشاهده خون به منزله عدم باکرگی نیست  و در پرده از نوع هلالی خونی مشاهده نمیشود ، خیلی افراد هستند علیرغم باکره بودن ممکن در نخستین رابطه جنسی خون مشاهده نکنند همانطور که ممکن است برخی افراد علاوه بر رابطه اول در رابطه دوم و سوم هم خون مشاهده کنند

شما در مورد روابط قبلی نباید با شوهرتان صحبت کنید / در خصوص برگه سلامت ، معمولا اکثر پزشکان به بکارتی که از بین نرفته اما اسیب دیده گواهی سلامت  میدهند ( به جز پزشکی قانونی )

 

کد سوال زناشویی و مشاوره 5

سلام، ایامصرف قرص ویزارسین برای بهبودنعوظ درفرد۴۰ساله عوارض بد ایجادمیکند؟ برای نعوظ پایدارچه توصیه ای دارید، سپاسگزارم

پاسخ

سلام ، قرص ویزارسین  دارای عوارض زیادی است  وحتما تاکید میشود حتما باید با تجویز پزشک مصرف شود چون پزشک قبل از تجویز شرح حال شما را بررسی میکند این دارو با داروهای  زیادی تداخل دارد و خودسرانه نباید مصرف شود

در خصوص نعوظ  ابتدا باید  علت اختلال نعوظ بررسی شود  ممکن است روحی رواین باشد ممکنم هست جسمانی باشد من نیمتوانم همینطوری برای شما چیزی تجویز کنم تا علت را ریشه یابی نکنم و بهتر است به اورلوژیست مراجعه کنید

کد سوال زناشویی و مشاوره 6

دختری هستم (متولد بهمن 70)  با پسری( متولد اسفند 61)در کلاس کنکور ارشد بهمن 93آشناشدم از آشناییمون 3سال داره میگذره

هر دو قصد ازدواج داریم من اصرار دارم زودتر تحقق پیداکنه
اما ایشون مشکلات مالی دارن و بیشتر سرمایشون کلاهبرداری شده و بانک های کاسپین و ...از دست دادن قبل کلاهبداری شدن سرمایه خوبی داشتن
اما الان نه  رابطمون نرمال و بدون تنشه اما من وقتی بهشون میگم پول برام کارت به کارت کن  ناراحت میشن و دعوامون میشه من توقع دارم که بعد سه سال آشنایی منو شناخته باشه و نیاز مالی در حد خیلی کم کمک کنن نیاز میلیونی ازشون نخاستم درحد 100-200 تومان از یکطرف بخاطر این مشکلات مالی شون  میخام کات کنم


ازباب دیگه دلبستشم...

پاسخ

سلام، فارق از 9 سال اختلاف سنی شما و ایشان ، که خود  جای بررسی دارد ،  اگر رابطه شما بعد از سه سال هیچ پیشرفتی نکرده و هنوز همانجای نخست هستید ( اقدام رسمی صورت نگرفته ) این رابطه به سمت ازدواج پیش نرفته

از طرف دیگه در دوره شناخت شما نباید از طرفتان انتظار داشته باشید نیاز های مالی شما را رفع کنند  مگر اینکه خود آن فرد به صورت خود خواسته بخواهد برای شما اینکار را انجام دهد یا از شما  سوال زناشویی و مشاوره بپرسد مثلا پول لازم نداری و از این قبیل اگر شما در دوره شناخت از هر پسری طلب پول کنید به هر مقدار دیدگاه آن پسر را ممکن است نسبت به خودتان تغییر دهید

اگر کسی شرایط ازدواج ندارد به هر دلیلی نباید وارد رابطه عاطفی با هدف ازدواج شود

 

کد سوال زناشویی و مشاوره 7

 وقتی بکارت زده میشه چقد خون میاد


و میشه ک خون نیاد؟

 

پاسخ

مقدار خون در افراد مختلف متفاوت است اما معمولا در حد یکی دو قطره

بله ممکنه بکارت از بین برود و خونی هم نیاید  بسته به نوع بکارت دارد

 

کد سوال زناشویی و مشاوره 8

اینکه اقایی ک قرار ما با هم ازدواج کنیم ازم خاستن عکس برهنه اما کامل نه واسشون بفرستم من سخت بود واسم ازم دلگیر شدن و به عبارتی قهر کردن ، به نظرتون چکار کنم و چطوری مشکل رو حل کنم

پاسخ

با سلام ایشان چه اقدام عملی برای ازدواج با شما انجام داده اند ؟ مثلا به خواستگاری آمده اند ؟ یا اینکه قبل از اقدام رسمی از شما چنین خواسته ای داشته اند ؟

 اگر قبل از هر گونه اقدام رسمی بوده خواسته ایشان کاملا غیرمعقول بوده و اگر بابت خواسته غیر معقولی که داشتن و شما رد کردید قهر کردن بهتر است در مورد انتخاب ایشان  کمی بیشتر دقت بفرمایید

اما اگر در دوره نامزدی هستید  ایشان حق دارند اندام شما را بعنوان همسر آینده مشاهده کنند که برای دیدن اندام هم اگر صیغه محرمیت خوانده نشده شما میتوانید از پوشش چسبان استفاده کنید تا اندام شما نمایان باشد

عکس نیمه برهنه تا زمانی که تکلیف شما با فرد مورد نظر مشخص نشده نباید ارسال کنید فرض بر اینکه رابطه به ازدواج منجر نشد

 

سوال 9

من ۲۲سالمه و تقریبا یک ماهه که عقد کردم ومدت آشناییمون بانامزدم تقریبا۳هفته ای بود ولی به شناخت کامل ازهمدیگه رسیدیم..دقیقا ازروز عقدمون نامزدم احساس پشیمانی میکنه وهیچ گونه دلیلی هم نداره وبه طورعجیبی این حس رو پیداکرده وباوجوداینکه خیلی بهم علاقه داشتیم ولی الان کوچکترین حسی ازهیچ لحاظی بهم نداره...به نظرشما منتظربمونم که حالشون بهتربشه یا ازهمدیگه جدابشیم؟به نظرتون ازدواج موفقی میشه وامیدوارباشیم؟

پاسخ

سلام نخست باید علت این پشیمانی مشخص سود  گاهی وقتها برخی آقایان پس از عقد رسمی همینکه متوجه بار مسئولیتشان می شود بعلت ترس ناشی از آن کمی احساساتشان تغییر میکند که اگر این مورد باشد بعد ازمدتی مرتفع میشود ، اساسا این احساس میتواند بارها و بارها برای یک مرد اتفاق بیفتد و بعد از مدتی خود به خود مرتفع شود

دوم ازدواجهایی که تنها دلیل آن نیاز جنسی است ، فرد بعد از یکی دوبار رابطه جنسی ممکن است دچار احساس پشیمانی شود

اما اگر پشیمانی دلایل دیگری داشته باشد باید جداگانه بررسی شود  نخست باید  علت را ریشه یابی کرد سپس راهکار ارائه کرد  ، و هنگامی که شما خودتان براحتی از جدایی وطلاق صحبت میکنید  انگار که احساس خودتان هم تغییر کرده است و پشیمان هستید  طلاق آسیبهایی بهمراه دارد خصوصا برای طرف دختر  پس راحت درم ورد طلاق و جدایی فکر نکنید  بهتر است هر دو جهت مشاوره حضوری اقدام نمایید

 

 

سوال زناشویی و مشاوره 10

من ی دختر با اعتقادات مذهبی و تفکرات سنتی هستم.نامزدم خیلی سریع با همه گرم میگیره از جمله با دخترا و خانومها. بهشون دست میده تو محل کارش باهاشون بگو و بخند داره و از مسائل شخصیشون باهم حرف میزنن و حتی سوار ماشینش میکنه و هرجا بخوان میبرتشون و نامزدم این مسائل رو با من درمیون میذاره و تا حد زیادی پنهان نمیکنه. معتقده که مخالفت با این رفتارها نشون دهنده عقب ماندگی و روشنفکر نبودن هست.من از این رفتاراش خیلی اذیت میشم و آرامش خیال ندارم چون معتقدم خیانت از چیزای کوچیک شروع میشه
اگه هم بگم لطفا حد و حدود رو رعایت کن میگه چقدر غر میزنی یا چقدر نصیحتم میکنی.میترسم اگه بهش بگم اینجور روابط رو ازم پنهان کنه.
بنظر شما من چیکار کنم؟چجوری بهش بفهمونم که متوجه رفتارای نادرستش بشه و حدود و حدود رو رعایت کنه و از طرفی هم ازم فاصله نگیره؟

پاسخ

سلام از ارکان روشنفکری  انتقاد پذیری و احترام به عقاید دیگران است ، یعنی ممکن است فرد شخص مذهبی هم باشد اما روشنفکر باشد  و ممکن است غیر مذهبی باشد و تصور کند روشنفکر است اما نباشد ،  بنا بر این اگر همسر شما اعتقادات شما را نشانه عقب ماندگی میدانند یا درا ین خصوص در مقابل انتقاد برخورد  پرخاشگرایانه دارند یا نقد پذیر نیستند ، پس قطعا روشنفکر نیستند

متاسفانه ( منظور من همسر شما نیست کلی عرض می کنم  چون کاربران دیگر این متن را نیز مشاهده می کنند ) برخی افراد در جامعه ما بی بند و باری یا در جهت عکس دیگران حرکت کردن یا حرف زدن و تحقیر کردن دیگران   را نشانه روشنفکری می دانند   و معقوله روشنفکری بحثی جداگانس که خارج از بحث ماست

همینطور رفتار شما هم نادرست است ،  شما هر دو در تلاشید که عقاید یکدیگر را به هم تحمیل کنید  و هر کدام دیگری را متهم میکنید به رفتار اشتباه   ،این در آینده در تبیت فرزندتان هم ایجاد مشکل میکند ،   من چون نمیدانم منظور شما از نامزدی قبل از عقد است یا بعد آن توصیه به مشاوره حضوری میکنم

 

سوال زناشویی و مشاوره 11

سلام خسته نباشید من با نامزدم رابط جنسی داشتم اما پرده بکارتم رو هنوز پاره نکرده فقط چند باری ابی که از التش خراج میشد روی واژنم ریخت ایا از طریق اسپرم حامله میشم با این که پرده بکارتم سالمه

پاسخ

سلام باکره بودن مانعی برای بارداری محفوظ نمیشود و اسپرم میتواند از منافظ بکارت عبور کند بارها در کانال به این مهم اشاره شده مطالب را دنبال کنید

 

 

سوال زناشویی و مشاوره 12

خسته نباشید..میخواستم بدونم برای لیز کردن واژن از اب دهن استفاده میکنم مشکلی نداره..

پاسخ

با سلام به هیچ وجه این کار توصیه نمیشود بزاق دهان حاوی باکتری هایی هست که میتواند منجر به عفونت واژن شود از روان کننده های آمیزشی  استفاده کنید

 

سوال زناشویی و مشاوره 13

خانمی هستم 20ساله 7ماهه ازدواج کردم عفونت داشتم الان بهتر شده  ولی موقع دخول بدنم خشک با وجود پیشنوازی های شدید طوری ک خودمم کلافه میشم بخاطرتایمی ک میبره واقعا خشکی واژن خیلی سخته از طرفیم فک می کنم شوهرم اونقدری ک باید لذت ببره نمیبره و اعتماد به خاطر این موضوع اعتماد به نفسم و از دست دادم البته از ژل روان کننده ام استفاده می کنم ولی این رو هم نه من دوسدارم نه شوهرم باید چیکار کنم

شوهرم موقع ارضا شدن بادخول آروم اصلن صداش در نمیاد ولی گاهی اوقات که با دست ارضاش می کنم خییییلی آه وناله می کنه ومیگ که چون واقعا به اوج لذت میرسه می خواستم ک دلیلشو بدونم محیط داخل واژن که بهتر از انگشتای دسته

 

پاسخ :

سلام نخست باید تست هورمونی بدید شاید خشکی واژن ناشی از اختلال هورمونی یا عوارض مصرف برخی دارو ها باشد / دوم موقع معاشقه آیا تحریک میشوید ؟ اگر ذهن شما درگیر مسائل دیگر باشد تحریک پذیری ممکن نخواهد بود و واژن ترشح نخواهد داشت

در خصوص بخش دوم فشار انگشتان دست شما چون بیشتر از فشار واژن بر آلت است  برای همسرتان ملموس تر است  این مسئله در افرادی که در دوران مجردی اعتیاد به خودارضایی داشتند محسوس تر است / همچنین ممکن است تصورات ذهنی جنسی ایشان موقعی که با دست برایشان اینکار میکنید متفاوت با زمانی باشد که دخول دارند

 

سوال زناشویی و مشاوره 14

من یکسال و خورده ای که عقدم ،اوایل چند بار خواستیم که دخول داشته باشیم و نشده ، همسرم از این قضییه خیلی کلافه میشد و عصبی میشد ، و منم کارم شده بود فقط گریه کردن ، بعدش من ناخوداگاه ترس دارم و پاهام قفل میشه ، دست خودم نیست ، خیلی اذیت میشم وقتی حتی خودم نمیتونم پاهامو باز کنم ،ضمن اینکه یخورده الت تناسلی همسرم منحنیه ، ما با اطلاعاتی که تو کانال شما و جاهایی دیگه کسی کردیم ، ترجیح دادیم که دخول تو خونه خودمون اتفاق بیافته ، اما من واقعا نمیدونم چطور باید اینکارو کنم ، خودمم خیلی آدم گرمی هستم ولی همش ترس دارم ، انگار تو اون لحظه که الت تناسلی همسرم به پاهام نزدیک میشه میترسم ، باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟یبارم خیلی نزدیک شد احساس سوزش خیلی بدی داشتم .
بعد خودمم هر از گاهی اعصابم خورد میشه و دلم میخواد رابطه کامل داشته باشیم .
میخواستم بدونم بعد ازدواج کی دخول داشته باشیم بهتره ؟
قرص بارداریو تو چه زمانایی باید مصرف کنم ؟غیر این قرص ، قرص دیگه ایم هست ؟خطرناک نیست این قرصا ؟

ما الانم که باهم در حد مالشی که خودتونم عرض کردید رابطه داریم ولی همسرم همش اضطراب اینو داره که نکنه من حامله بشم .

 

پاسخ

سلام در خصوص دخول غیر ممکن واکنشهایی که دارید میتواند نشانه اختلال واژینیسموس باشد ( رایج است ) و نیاز به مشاوره درا ین خصوص است 

در خصوص اینکه بعد از دواج کی دخول داشته باشید ، پاسخ واضح هست هر موقع دو طرف آمادگی آنرا داشتید و طالب بودید

قرص های ضد بارداری ا نواع مختلفی دارند که شما باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا برایتان تجویز کنند ممکنه بخری هاش به یکی ناسازگار باشد / هر داروی شیمایی عوارضی دارد

در صورتی که مایع منی روی واژن ریخته نشود جای نگرانی در رابطه مالشی نیست


رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد