ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

عاشق دختری بزرگتر از خودم شدم

عاشق دختری بزرگتر از خودم شدم

ازدواج با دختر بزرگتر

پسری هستم 22 ساله به تازگی با خانمی 
آشنا شدم که از من 8 سال بزرگتر هستند ، البته از نظر ظاهری اصلا نشون نمیدن به حدی که من خودم تشخیص ندادم ، حدود سه ماه از رابطه ما میگذره و خدا رو شکر مشکلی نداشتیم البته ارتباط با بیشتر از طریق تلفن،چت و پیامکه و درا ین مدت 7 مرتبه هم دیگه رو ملاقات کردیم راستش احساس میکنم هر دو داریم وابسته میشیم من قصدم از آشنایی ازدواجه اما میخوام نظر شما رو در مورد این اختلاف سنی بدونم
؟؟

 

چرا بهتر است مرد بزرگتر از زن باشد

پاسخ علی مجد ( محقق و پژوهشگر )



اگر چه ملاک بلوغ فکری و عاطفی افراد لزوما سن شناسنامه ای نیست بدین معنا که ممکنه فردی با سن 20 رفتاری در حد 30 ساله از خود نشان دهد و بالعکس ، اما به لحاظ شرایط روحی و فیزولوژیک طبیعتا این عدد مهم میشه ، اولا شما در سنی هستید که بصورت طبیعی جذب دختری بزرگتر از خودتان می شوید میل به دختر بزرگتر در این سن و سال در 80 درصد از هم جنسان شما صدق میکند



اما این چرخه در سنین میان سالی دقیقا بر عکس میشود ، به نحوی که شما جذب دختران کم سن و سال تر از خود خواهید شد علت اینست که اکنون با جذب کردن دختر بزرگتر نا خودآگاه احساس غرور و بزرگی و اعتماد به نفس خواهید داشت و البته جاذبه جنسی دختران بزرگتر ، این متن از کانال تنظیم خانواده میباشد و در دهه چهارم زندگی این حس رو با جذب کردن دختران جوانتر تجربه خواهید کرد، حالا ما فرض را بر این میگذاریم که شما جزء این 70 - 80 درصد نباشید و جزء آن 30 درصد از آقایان باشید، با این فرض هم شاید در ابتدای ازدواج تا 5 سال یا ده سال اول مشکلی نداشته باشید ( شاید ) اما کم کم این اختلاف سنی باعث اختلاف در انرژی،درک و حتما در امیال جنسی خواهد شد ،



اساسا اختلاف سنی حتی اگر معکوس (پسر کوچکتر از دختر ) هم نباشد مشکلاتی را بهمراه دارد اگر زنی از همسر خود بزرگتر بوده و اختلاف سنی بالایی با همسر خود داشته باشد زمانی که سن وی بالاتر می رود به دلیل تغییرات فیزیولوژیکی که در بدن وی رخ می دهد در برقراری روابط جنسی با همسرش دچار مشکل می شود



اختلاف سنی بالا میان زوجین آنها را به هنگام بچه دار شدن نیز دچار مشکل می کند به این صورت که یکی از زوجین که سن بالاتری دارد تحمل سر و صدای نوزاد خود را ندارد حوصله رسیدگی ندارد انرژی لازم را ندارد



بحث مقایسه هست: شما خودتان را با دوستان خود مقایسه میکنید که همسری جوان تر و پر انرژی تر دارند

 


شما باید تابع قوانین طبیعت باشید ، اگر چه شاید از نظر فکری بهم نزدیک باشید و لی از نظر توانایی جسمانی و جنسی در آینده دچار مشکل خواهید شد ، زندگی مشترک یک فرآیند حدود 50 سالست و شما باید برای این 50 سال تصمیم گیری کنید نه فقط الان که با ایشان در ارتباط هستید و مشکلی ندارید.

منبع : تنظیم خانواده


 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد