ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

پاسخ به سوالات رایج زناشویی

پاسخ به سوالات رایج زناشویی

پاسخ به مسائل زناشویی
#سوال


پاسخ به سوال زناشویی شماره21


سلام خواستم بدونم مکیدن سینه ی زن باعث بزرگی آن میشودیانه.اگ اره چه مدت طول میکشه تا بزرگ بشه؟؟ وقتی بخوادبزرگ بشه چه حالت های داره؟؟و اینکه تا چه سنی مکیدن پستان توسط مرد باعث بزرگی میشه؟؟این مطلب از کانال تنظیم خانواده میباشد ویه سوال دیگه اینکه اختلاف سنی زنوشوهر۹سال باشه توزندگی مشکل بوجودمیادیانه؟شوهرم رو توفامیل هرکی میبینه هی میگه اینکه خیلی سنش بالاس بهم نمیاین وقتی بگن منم علاقم بش کم میشه.راستش اخلاق رفتارشوهرم خیلی خوبه اماوقتی هی بگن سنش زیاده تودلموخالی میکنن.راستش من قبلاتجربه عشقی روداشتم امااینوعاقلانه انتخاب کردم چون میدونستم باهاش ارامش پیدامیکنم اما وقتی راجب ظاهرشوهرم اطرافیان حرف میزنن اذیت میشم


پاسخ 
در خصوص سوال اول مکیدن سین ها به شرط مالش همزمان آن بله میتواند باعث افزایش سایز شود ورازنه 10 تا 15 دقیقه ماساژ سینه میتواند در افزایش سایز موثر باشد 
در خصوص سن همسرتان ، شما انتخابتان را کردید و حتما دلایلی هم برای این انتخاب داشتید که به دیگران ارتباطی ندارد ، مهم اینست که شما کنار ایشان احساس رضایتمندی از زندگی داشته باشید ، کسانی که به خودشان اجازه دخالت و نظرات در خصوص زندگی شخصی شما می دهند هر کس دیگری هم انتخاب کرده بودید مطمئنا حرفهایی به شما میزدند ، قرار نیست شما برای جلب رضایت دیگران زندگی کنید



 پاسخ به سوال زناشویی شماره22


سلام سه سال پیش ازدواج کردم پرده بکارتم ارتجاعی غیر مدخوله بوده طلاق گرفتم با شوهر دومم دخول انجام شده وفوت شد الان ی خاستگار خوب دارم میگه اگه پزشک قانونی نامه بده غیر مدخوله است عقدت میکنم ایا راهی هست که ترمیم کنم یا حداقل نشون بده غیر مدخوله است سنم 20 سال در ضمن من به خواستگار الانم گفتم با دومی هم دخول انجام نشده لطفا راهنماییم کنید سرنوشتم خراب نشه چون خیلی دوستش دارم ممنون


پاسخ

سلام کسی که حرف شما رو قبول نداره و به شما اعتماد نداره لازم است کمی در موردشان بیشتر بیاندیشید و احساسی تصمیم گیری نکنید 
دوم پزشکی قانونی به خواستگار شما گواهی نمی دهد و اینطورم نیست که شما تشریف ببرید پزشکی قانونی و بگید من گواهی می خواهم ، پزشک قانونی روال مشخصی برای صدور گواهی مکتوب دارد 
شفاها به شما اعلام میشود اما برای اخذ گواهی مکتوب روال دیگری دارد 
سوم هر گونه تغییر شکل و عمل ترمیمی توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است 
چهارم شما با شوهر خودتان رابطه داشتید خلاف عرف و شرع که نکردید



آیا انحراف آلت تناسلی در رابطه جنسی اشکالی ایجاد میکند


پاسخ
بستگی به شدت انحراف دارد ، کمی انحراف معمولا طبیعی است تا زمانی که برای دخول ایجاد مشکل نکند طبیعی است

پاسخ به سوال زناشویی شماره24


سلام من دختری ۲۱هستم من زود وابسته میشه میخاستم بدونم چرا اینجوری هستم جدیدا ب هیچ پسری اعتماد ندارم چند ماهی با ی پسر۲۸سالی دوست شدم دوبار همو دیدیم خیلی حساسم دوست دارم خیلی برام وقت بزار ولی اینجوری نیست این مطلب از کانال تنظیم خانواده است شبا فقط نیم ساعت چون روز سر کار میره میگه خسته است ولی من همش فک میکنم دروغ میگه یا ازم خوشش نمیاد نمیدونم چیکار کنم
میخاستم بدونم ایا انگشت میتونه ب پرده بکارت اسیب برسونه؟

پاسخ
با سلام ، وقتی شما با فردی که چند سال از شما بزرگتر است وارد رابطه عاطفی میشوید خیلی ازا نتظارات را نباید داشته باشید ، همچنین در نظر داشته باشید ابراز احساسات مردان و زنان متفاوت است ، از طرف دیگر مسلما دغدغه های فکری و کاری پسر 28 ساله با پسر 22 ساله ( بسته به سبک زندگی آنها ) متفاوت است طبیعتا هر چه به دهه سوم نزدیکتر شوند نگرانی درباره آینده بیشتر و در نتیجه تلاش آنها برای بهبود شرایط مالی و کاری بیشتر میشود


در ثانی هدف از رابطه شما و ایشان چیست ؟ اگر رابطه دوستی است که طبیعی است که از اولویتهای پسری در آن سن و سال نخواهد بود اما اگر برای ازدواج است تا زمانی که رابطه رسمی نشده حسابی روی این طور روابط باز نکنید 
سوم در خصوص احساسات و انتظارات صحبت کنید تا از شرایط یپاسخ به سوال زناشویی شمارهیگر بیشتر مطلع شوید بهر حال دو طرف نسبت به هم وظایفی دارند و اینطور نمیشود که یک طرف رابطه همیشه بخاطر شرایط طرف مقابل برخی انتظارات را نادیده بگیرد و طرف مقابل همیشه انتظار درک کردن داشته باشد هر دو باید برای یک رابطه تلاش کنند 
در خصوص سوال دوم بله وارد شدن هر چیزی به داخل واژن می توان به بکارت آسیب بزند حتی انگشت

پاسخ به سوال زناشویی شماره25


من جوانی 19ساله مجرد هستم"تاحالا ازدواج نکردم" که الان یک ساله عاشق یه دختر شدم که17سالشه"یه بار ازدواج کرده تو نامزدی طلاق گرفته"
من قصدم با این دختر ازدواجه چند روز پیش بهم گفته که من پرده بکارتم رو تو ازدواج اولم از دست دادم،ایا با این دختر ازدواج کنم صحیحه یا نه؟چرا؟

پاسخ
با سلام نخست اینکه همین پرسش شما نشان دهنده اینست که بهتر است در سن و سالی که هستید برای ازدواج اقدامی نکنید ، عاشق شدن صرفا یکسری تغییرات در بدن شما میباشد که آنچنان هم ماندگار نیست خصوصا در شرایط سنی که شما هستید ، البته من میدانم بنا بر همین شرایط سنی علاقه مند هستید به دوست داشته شدن و دوست داشتن این طبیعیست اشکالی هم ندارد اما عشق و دوست داشتن تنها یکی از ملزومات ازدواج موفق است و به تنهایی تضمین کننده ازدواج موفق نخواهد بود 
در خصوص باکره بودن یا نبودن ، اولا گذشته این خانم متعلق به خودشان است مگر گذشته ای که بر زندگی زناشویی آینده تاثیر داشته باشد ، نه باکره بودن تضمین کننده زندگی موفق و عدم خیانت در دختران است و نه عدم باکرگی به مفهوم زندگی نا موفق و یا خیانت آن دختر در آینده است اما اگر تنها دغدغه ذهنی شما اکنون برای ازدواج این مسئله است توصیه میکنم فعلا به فکر ازدواج نباشید و به خودتان فرصت بدید تا معیارها و ملاکهای شما به ثبات برسد تا درک بهتری از زندگی مشترک و انتخاب همسر حاصل کنید

 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد