ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چرا نباید قبل از رابطه جنسی ادرار کرد

چرا نباید قبل از رابطه جنسی ادرار کرد

عوارض ادرار کردن قبل از رابطه جنسی

طبق نظر دیوید کوفمان متخصص اورولوژیست، ادرار کردن پیش از رابطه جنسی یکی از بزرگترین اشتباهات رایج زنان است که باعث به وجود آمدن عفونت ناحیه تناسلی آنها می‌شود. او مدعی است که بلافاصله قبل از رابطه جنسی به هیچ وجه زنان نباید ادرار کنند و یک نه محکم و قاطع به باورهای اشتباهی که تا به حال در این مورد بود می‌گوید.

ادرار، پیش از رابطه ی جنسی یا بعد از آن؟!

برخلاف عقیده ی عامّه، ادرار پیش از آمیزش، عفونت های زنانه را در شما افزایش می دهد.
همیشه به زنان توصیه می شود که قبل و بعد از آمیزش ادرار کنند. اگر با منطق این گفته آشنا نیستید، بدانید که عقیده بر این است که خالی کردن مثانه قبل و بعد از آمیزش از ابتلا به عفونت های ادراری جلوگیری خواهد کرد.
این کار، نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه از نظر کارشناسان، ممکن است احتمال پیشرفت عفونت ها را در شما افزایش دهد. ادرار قبل از رابطه جنسی یکی از بزرگترین باورهای غلط است که موجب از بین رفتن شکیبایی زنانه می شود. در حالی که ادرار بعد از آمیزش بسیار مهم است، رفتن به دستشویی قبل از رابطه ی جنسی کاملاً اشتباه است.

 

آیا ادرار کردن قبل و بعد از رابطه بر بارداری تاثیر دارد ؟

 

 میخواستم بدونم ادرار کردن قبل و بعد نزدیکی برای باردار شدن، تاثیری در باروری داره؟ 

 

دوست عزیز، هچگونه ارتباطی بین تأثیر بارداری و ادرار کردن قبل و بعد از نزدیکی وجود ندارد. 

 


چرا پیش از آمیزش ادرار نکنیم؟!

باکتری های واژینال در حین آمیزش می تواند وارد مجرای ادرار شما بشود. اگر صبر کنید و ادرار خود را تا پس از رابطه جنسی نگه دارید تا حجم ادرار زیاد شود و با فشار بیشتری خارج شود، این جریان قدرتمند کمک می کند تا این باکتری های مضر نیز از بدن دفع شوند. اگر این حجم بالای ادرار برای دفع باکتری وجود نداشته باشد، این باکتری ها در بدن تولید عفونت خواهند کرد.
ادرار قبل از رابطه جنسی به این دلیل نهی شده است که منجر به عفونت های ادراری پس از مقاربت موسوم به عفونت ماه عسل (عفونت ادراری متعاقب نزدیکی) خواهد شد. از آنجا که این باکتری ها به سختی از جای خود بیرون رانده می شوند، جریان شدید ادرار بعد از رابطه ی جنسی ضروری به نظر می رسد.
این باکتری ها زین های کوچکی دارند که مانند قلاب عمل می کنند و به قشر داخلی مجاری ادرار می چسبند. اگر این باکتری ها به بیرون دفع نشوند، به داخل مثانه راه پیدا می کنند و سریعاً رشد و تولید می کنند و تبدیل به عفونت اداری خواهند شد.
متاسفانه خانم ها به خصوص، مستعد پرورش عفونت ادرار بعد از مقاربت هستند زیرا مجرای ادرار آقایان تنها ۵۰ میلی متر طول دارد که مساحت کوتاهی برای رشد و انتقالات باکتری ها است. به علاوه، احتمال ابتلا به این مسئله در برخی بانوان نیز بیشتر است زیرا دهانه ی مهبل آنان نزدیک مثانه قرار گرفته است. بیمارانی که بیشتر دچار این مشکل شده اند، کسانی هستند که رابطه ی جنسی بیشتری داشته اند.

 

جلوگیری از عفونت های ادراری

اگر باکتری ها موفق شوند خود را به جایی که نباید باشند، برسانند، علائم این عفونت تنها ظرف ۲۴ ساعت خود را نشان خواهند داد.
به هر حال جارو و شستشوی باکتری ها از داخل بدن، قبل از رابطه جنسی برای کاهش احتمال سرایت به عفونت ادراری کاری است که عملی به نظر می رسد. اما بهتر بدانید که مهبل زنان سطحی مخاطی دارد که برای ترشحات لزج و چرب مناسب است و دارای باکتری های سالم و مفید خود است . بنابراین هیچ یک از پزشکان شستشوی واژن را در هیچ صورت توصیه نمی کنند.
راهکارهای دیگری برای جلوگیری از ابتلا از این بیماری عفونت ادرار وجود دارد مانند فراگیری مهارت های کنترل مثانه و جلو عقب دادن عضلات شکمی و زیر شکمی می تواند در بیرون راندن این باکتری های ناخواسته از فضای مهبل کمک کند. بهتر است از کرم های چرب کننده، اشیای جنسی که با مهبل برخورد دارند و ابر حمام مخصوص مهبل که می توانند مخفی گاه خوبی برای باکتری ها باشند، کمتر استفاده کنید. ترشحات بدن و ادار بعد از رابطه ی جنسی هنوز هم از مهم ترین راه های مقابله با عفونت ادرار به شمار می روند.
البته، فکر کردن در مورد اینکه نباید قبل از رابطه جنسی ادرار کنید ممکن است نتیجه ای معکوس داشته باشد: از آنجایی که به خود می گویید نباید به دسشویی بروید باعث می شود حتی بیشتر به آنجا بروید. اگر نمی توانید خود را نگه دارید، بعد از رفتن به دسشویی حریصانه و به دفعات آب بنوشید تا بتوانید جریان شدید ادرار بعد از مقاربت را داشته باشید.
با این ایده که نباید قبل از رابطه ی جنسی ادرار کنید احساس ناراحتی می کنید؟ ناگفته نماند، برخی از زنان اعلام می کنند که با مثانه ی پُر، ارگاسم بهتری را تجربه می کنند.


 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد