ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

رابطه جنسی با همسر زمانی که آمادگی آنرا نداریم

رابطه جنسی با همسر زمانی که آمادگی آنرا نداریم

تامین نیاز جنسی همسر مواقعی که آمادگی ندارید

بازی برد-برد در سکس

در روابط جنسی هم، اگر هرکس بخواهد رابطه ای باشد، که طرف مقابل خواهان آن نیست، بازی می شود برد-باخت. 

شاید توانستید راضی اش کنید با شما باشد و لذت تان را ببرید، اما وقتی یارتان احساس باخت کرد، مخصوصا اگر شد الگویی مکرر، نتیجه این است: یا کناره می گیرد (کاهش میل جنسی نسبت به شما) یا تلاش می کند جایی دیگر، شما ببازید و او ببرد. (پرخاشگری بیرون از اتاق خواب)



اما می شود در اتاق خواب هم بازی برد-برد شکل داد:



- عزیزم من امشب به تو نیاز دارم. فکر می کنی آمادگی اش را داری؟


- چه خوب. چقدر خوشحالم که این را از تو می شنوم. همیشه وقتی این طور به من ابراز تمایل می کنی، به خودم افتخار می کنم؛ اما امشب خسته ام... فکر می کنی بتوانی تا فردا شب صبر کنی؟


- نمی خواهم چیزی را به تو‌ تحمیل کنم عزیزم. اگر امشب دوست نداری، باشد... اما من واقعا دلم میخواست...


- خواستن ت را دوست دارم... می توانم امشب کمک ت کنم جور دیگری لذت ببری و راضی شوی... قبول؟

بازی برد-برد یعنی من ۱۰۰ خودم را نمی خواهم و تو هم به ۱۰۰ خودت اصرار نکن. این جوری می توانیم روی ۵۰-۵۰ به توافق برسیم.

مقاله از دکتر شکیب


 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد