ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

ازدواج با دختری که قبلا دوست پسر داشته

مشاوره ازدواج : ازدواج با دختری که قبلا دوست پسر داشته

ازدواج با دختری که قبلا دوست پسر داشته
 

من یه پسر 29 سالم با یه دختر 22 ساله دوست بودم چند سالی زمانی که دختر محصل بودن و پیش دانشگاهی خیلی رابطه خوبی داشتیم 
سر خواستگاری رفتن بحث افتاد بینمون و در ضمن اون موقع خدمت نرفته بوده دانشگاه تمام کرده بودم و اماده برا خدمت رفتن
نمیشد با اون شرایط برم خواستگاری برا همین یکم سرد شدیم و دختر تو دنیایی مجازی با یکی دیگه دوست شد حدود چند ماهی و من باخبر شدم
رابطشون تمام شد باز دختر برگشت پیش من 
یه مدتی باهم بودیم تا اخر خدمتی رفتم خواستگاریش چون اخر خدمت بود و بیکار بودم پدرشون جواب رد دادن و من دیگه نرفتم جلو تا اینکه کار پیدا کنم
ایا اگه باز برم خواستگاریش ازدواج ما باهام مشکلی نداره. چون من از رابطی دوستیش با کسی دیگه باخبر بودم یعنی تو زندگی اینده اختلاف ایجاد نمیشه
در ضمن فکر میکنم دختره هنوزم دوسم داره
ممنون میشم اگه جوابمو بدید برام خیلی مهمه
پاسخ :
با سلام و احترام
نخست باید بدانید ، شرایط روحی و بلوغ یک دختر در سن 18 سالگی با زمانی که  22 ساله هستند و بعدا با زمانی که 25 ساله میشوند خیلی متفاوت است  ، بنا براین اینکه همزمان با شما با کس دیگری هم در ارتباط بودند میتواند ناشی از هیجانات آن دوران باشد و یا از رابطه با شما نا امید شده بودند چون شما شرایط ازدواج نداشتید
از طرف دیگر فرض کنید رابطه شما با این خانم منجر هب ازدواج نشد ، پس فرد بعدی که شما برای ازدواج انتخاب میکنید هم این حق را دارد که در مورد شما چنین فکر کند که این پسر قبلا دوست دختر داشته
حال اینکه آیا در آینده دانستن این موضوع ایجاد مشکل می کند یا خیر ،  بستگی به طرز فکر و قضاوت خودتان دارد
اگر مدام به این فکر کنید که چون قبلا با یکی رابطه داشته پس ممکنه بازم با یکی دیگه رابطه داشته باشه
اگر مدام حس شک و بدبینی دارید
اگر  وقتی تماس میگیرید و بوق اشغال می خورد فکر میکنید نکنه با یکی دیگه داره صحبت میکنه
اگر مدام باید به شما اطلاع دهند که کجا هستند و برنامه هایشان چیست
و اگر های این چنینی
خیر این ازدواج به صلاح نیست
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد