ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

سه اصل مهم در ارضا کردن زنان


سه اصل مهم در ارضا کردن زنان

سه اصل ساده برای ارگاسم زنان

رابطه زناشویی باید هردوطرف را راضی نگه دارد و با ارگاسم و ارضای طرفین همراه باشد.
 ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانید
علاوه بر تولید مثل، لذت بردن نیز هدف رابطه جنسی است. مطالعات نشان می‌دهند، اکثر زنان واقعا از رابطه جنسی لذت نمی‌برند و یا به ندرت به ارگاسم می‌رسند. احتمالا دلیل به ارگاسم نرسیدن این است که واقعا نمی‌دانند چگونه این موضوع قابل دست یافتن است.  

زنان به پیش‌ نوازی نیاز دارند

برای تقویت ارگاسم‌، باید ریلکس کرده و فقط از لحظات صمیمانه بین خود و همسرتان لذت ببرید. نباید خیلی جدی روی رسیدن به ارگاسم تمرکز کنید. اگر ذهنتان خیلی درگیر افکار و نگرانی‌های این چنینی باشد، احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی کاهش می‌یابد. درعوض باید روی بدن همسرتان تمرکز کنید و اینکه چطور با شما پیوند می‌خورد و به شما واکنش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بیشتر روی حرکات و حس‌های بدنتان تمرکز کنید. ذات و ماهیت اصلی رابطه جنسی حس کردن، واکنش دادن و لذت بردن است. در اوج لحظات، شما و همسرتان حتی بدون پیش‌نوازی به سراغ رابطه جنسی می‌روید. گاهی‌اوقات هیجان رابطه آنقدر قوی است که به یک سکس سریع ختم می‌شود و درنتیجه زمان پیش‌نوازی کاهش می‌یابد. پیش‌نوازی نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم دارد زیرا می‌تواند شما را به اوج لذتی جاودان برساند. پیش‌نوازی شامل در آغوش گرفتن‌، نوازش کردن و بوسیدن می‌شود. در این لحظات، ضربان‌قلب شما افزایش یافته، دستگاه تناسلیتان متورم شده، تندتر نفس می‌کشید و ترشحات زیادی خواهید داشت. برای اینکه بتوانید ارگاسمی عالی داشته باشید، پیش‌نوازی در رابطه‌جنسی نباید فراموش شود.

بیان تخیلات جنسی

علاوه‌ بر این، داشتن تخیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات ‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است. جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌ هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

با همسرتان در حین رابطه صحبت کنید

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌ جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسم است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌ جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان ‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.  
منبع: سایت دکتر سلام

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد