ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

وظیفه مردان در رابطه زناشویی



وظیفه مردان در رابطه جنسی

نقش مردان در رابطه زناشویی

مردان در رفتار با همسر خود باید مسائلی را رعایت کنند. رعایت این مسائل بسیار ضروری است. یکی از مهم ترین اشتباهات مردان این است که نوزاش را فقط در رختخواب شروع می کنند. اما باید بدانید که رفتار های شما در بیرون اتاق خواب و داخل اتاق خواب باید به یک گونه باشد.
زنان تلاش های شما را به خوبی درک میکنند و نسبت به آن پاس مثبت میدهند ، خواسته آنها پیچیده نیست ،

موارد زیر از مهمترین نقش مردان در رابطه زناشویی می باشد

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.
2- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند .آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد.
۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند .هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد.
4- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند . این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.
5- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند .فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در موهای سرش لذت نبرد !
این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است

فرض کنید می خواهید آتشی روشن کنید؛


هرگز نمی توانید که چند قطعه هیزم درشت را در شومینه بیاندازید؛ یک کبریت روشن کنید و انتظار داشته باشید که هیزم ها آتش بگیرند و زمان طولانی نیز بسوزند.

بلکه در عوض چند روزنامه بر می دارید؛ آنها را پاره می کنید و خوب روی هم لابه لای چوبها می گذارید و سپس با ملایمت اجازه می دهید که خوب آتش بگیرند.

آمادگی ارتباط جنسی


بدن زن ها هم درست به همین گونه است؛ هر ناز و نوازش کوچک و هر "دوستت دارم” گفتنی که در بیرون از اتاق خواب گفته می شود؛ آتش درون زن ها را به تدریج گرم و گرمتر میکند تا نهایتا از عشق و شهوت نسبت به شما در خود خواهند سوخت.

درست به طرز مشابهی که یک قطعه هیزم درشت را تنها با یک چوب کبریت کوچک روشن نخواهید کرد؛ هرگز نیز انتظار نداشته باشید که به پنجشنبه شب هنگامی که به یکباره در خود نیاز جنسی احساس میکنید؛ در حالیکه تمام هفته حتی یکبار هم ما را لمس نکرده اید و کوچکترین عشقی به ما نورزیده اید؛ آمادگی ارتباط جنسی با شما را در خود احساس کنیم.
منبع بخش اول : سایت تنظیم خانواده / بخش دوم الو دکتر
 
 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد