ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آنچه درمورد ارگاسم زنان باید بدانید


آنچه درمورد ارگاسم زنان باید بدانید

نکات مهم در مورد ارگاسم زنان

بسیاری از زنان خجالت می‌کشند تا در این مورد صحبت کنند. اما واقعیت این است که لذت جنسی بخشی از زندگی است که همه آن را درک می‌کنند و جای هیچ خجالتی نیست. واقعیت‌هایی در زمینه‌ی ارگاسم در زنان وجود دارند که ممکن است دانستن آنها به بهتر شدن رابطه‌ی جنسی شما کمک کند.



ارگاسم می‌تواند به کاهش درد کمک کند


انتشار  یک ماده شیمیایی به نام اکسی توسین در هنگام ارگاسم می‌تواند بسیاری از دردهای زنان را از بین ببرد. تحقیقات نشان می‌دهد که حتی فکر کردن به رابطه‌ی جنسی نیز باعث کاهش احساس درد می‌شود.



استفاده از کاندوم در کیفیت ارگاسم تاثیری ندارد


علم نشان می‌دهد که زنان به همان میزانی که از کاندوم استفاده نمی‌کنند، در استفاده از ان نیز لذت می‌برند. حتی استفاده از کاندوم به زوجین اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری رابطه داشته باشند، بدون اینکه از بارداری زن نگران باشند.



۳۰ درصد از زنان در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند


ناتوانی جنسی در میان درصد بسیاری از زنان معمول است. در برخی موارد، می‌توان ناتوانی جنسی در زنان را با استفاده از داروهای مخصوص تجویزی درمان کرد. ولی اغلب درمان موفقیت آمیز نیاز به دارو ندارد.



نقطه G خود را پیدا کنید


اگر داشته باشید، نقطه جی  ۲/۵ تا ۵ سانتی‌متر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد. وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می‌تواند به شما لذت بدهد یا برای‌تان آزاردهنده است. مالیدن بهترین راه برای تحریک این نقطه است.



با بالا رفت سن کیفیت ارگاسم در زنان بهبود می‌یابد


حدود ۶۱ درصد از زنان در سنین ۱۸ تا ۲۴ سالگی به اوج لذت جنسی می‌رسند اما این عدد برای زنان در سنین ۳۰ سالگی به ۶۵ درصد می‌رسد.



اعتماد به نفس جنسی می‌تواند در کیفیت ارگاسم او تاثیر بگذارد


تحقیقات نشان می‌دهد که نظر یک زن در مورد بدنش، تاثیر زیادی روی ارگاسم او دارد. برای همین است که همیشه باید در مورد خود مثبت بیندیشید. این فکر می‌تواند شما را برای رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کند.



می‌توان بدون لمس ناحیه تناسلی نیز به اوج لذت جنسی رسید


روی هم رفته این امکان وجود دارد که بدون نزدیکی هم، رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشید. این نوع رابطه که در حین انجام آن هیچگونه دخولی صورت نمی‌گیرد، روشی بسیار فوق‌العاده و شگفت‌انگیز برای شناخت و چگونگی انجام گفتگو و بحث جنسی با همسرتان است.

 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد