ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

اشتباهات د ردوران آشنایی

اشتباهات د ردوران آشنایی

رفتار غلط رایج در رابطه عاطفی

رفتار غلط رایج در رابطه عاطفی، اشتباهاتی که در دوره شناخت مرتکب می شوید


در دوره شناخت مهم است که ...
 


نپرسید

چرا زنگ بهم نمیزنی


چرا بهم اس ام اس نمیزنی


چرا وقتی آنلاینی بهم پیام نمیدی


چرا همش اشغالی


چرا همش آنلاینی


انتظار دارید پاسخهای کلیشه ای دریافت کنید ؟

کار داشتم


گوشیم پیشم نبود


گوشیم سایلنت بود


تلگرامم باز بود اما خودم متوجه نبودم


و از این قبیل



هر فردی لحظاتی اختصاصی در طول شبانه روز دارد،نیاز به تنها بودن ، نیاز بف فکرک ردن و خلوت با خود دارد اما اگر به شما بگوید دوست دارم تنها باشم شما چه فکری میکنید ؟



آیا نمیپرسید

چرا چیزی شده ؟


از من ناراحتی ؟


من کاری کردم؟


کسی بهت چیزی گفته ؟


میخوای باهم صحبت کنیم آروم بشی ؟

میگوید نه چیزی نشده ازت و ناراحت نیستم فقط میخواستم تنها باشم 

چند دقیقه بعد باز دوباره اس ام اس میزنید خواستم ببینم بهتر شدی 

این رفتارهای شما طرف مقابل را کلافه میکند

مقاله از علی سلطانی مجد ( محقق و پژوهشگر )

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد