ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آسیب دیدگی پرده بکارت چگونه اتفاق می افتد؟

پارگی پرده بکارت چگونه اتفاق می افتد؟ (زنانه)
 

دکتر الناز رفیعی  دومین همایش آموزش مسائل جنسی (گروه عاشقی برای تو) تیر ماه 85
پارگی پرده بکارت هیچ گونه قاعده و قانونی ندارد و ممکن است به هر شکل و اندازه و در هر جهتی از پرده بکارت ایجاد شود. در پرده بکارت نوع حلقوی معمولا 4 تا 5 پارگی شعاعی شکل بوجود می آید و انواع هلالی دو پارگی در طرفین پیدا می کنند.پارگی ها معمولا از کناره آزاد پرده بکارت شروع شده و تا جدار واژن کشیده می شوند. در مواردی که سن دختر کم بوده و دستگاه تناسلی زنانه رشد کافی نداشته باشد ممکن است پارگی در واژن و سایر نواحی تناسلی نیز ایجاد شود.معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.لازم است این خون را از خون قاعدگی تمیز دهیم.خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرترلخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.

معاینه پرده بکارت: خانمها به دلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ی پرده خود به پزشک مراجعه کنند و این در بسیاری از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های روحی در آنها می گردد.پرده ی بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست و در مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد.توصیه می شود که برای معاینه ی پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نمایید .18 سالگی سنی است که دختر جوان اولین چک آپ خودش را باید پیش یک پزشک یا ماما انجام بدهد

دکتر الناز رفیعی   تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 2/2/1386

نظرات 10 + ارسال نظر
مجید جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 03:09 http://majid-voroojak.blogfa.com/

سلام من از مشتریهای پرو پا قرص وبلاگت هستم
خواستم نظرت رو راجب تبادل لینک بدونم

سلام جهت تبدل لینک از رطیق ایمیل مشخصات و توضیحاتی راجع به پایگاه فعالیت خود اعلام کنید .

رکسانا زارعی جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 18:09

با سلام خدمت شما و با تشکر فراوان از وبلاگ بسیار خوبتون.
اگر امکان داره درباره ی نقاط حساس بدن مرد و این که زن چه کار هایی حین برقراری رابطه جنسی انجام بده تا رضایت مرد رو جلب کنه توضیح بدید.
با آرزوی موفقیت روز افزون.

سلام چشم حتما قرارا میدم

کیمیا جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 22:14

سلام جناب مجدعزیز!خوبین شما؟اول ازهمه عذرمیخوام به دلیل تاخیرم بعدا ممنون از مطلب جدید وهمه مطالبی که این مدت قراردادید همه رو خوندم مفیدبودندمثل همیشه پیروزوسلامت باشید انشالله.

سلام ممنونم از لطف شما

فروزان شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 20:40

سلام من با اینکه ۲ماهه که ازدواج کردم هنوز نتونستم رابطه جنسی کاملی داشته باشم هنوز باکره هستم چون درد زیادی دارم از کرم لیدوکایین هم استفاده کردم ولی موثر نبود . می شود راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنید . متشکرم

سلام دوست عزیز در قسمت نظرات به سوالات پاسخ داده نمی شود

محمد ( shalamsholba) شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 12:44 http://shalamsholba.blogfa.com

سلام مرسی از مطالب مهمتون امیدوارم که این نکات همیشه ادامه داشته باشد تا جوانان ما از این قبیل مسائل روشن شوند . با تشکر

سلام مرسی از نظر شما ما هم امیدواریم

مریم دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 13:57

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین
یه دختر ۲۱ ساله و مجرد که به استمنا دچار شده اگه زمانی که روز ۴ ام پریودش هست دست به استمنا بزنه و بعد به مدت کمی دچار خونریزی بشه آیا خطرناکه ؟ممکنه پرده بکارت اون مشکل پیدا کنه؟ این خونی که آمده مال پریودش بوده یا چیز دیگه ای بوده؟
از شما ممنونم

سلام لطفا سوال خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح نمائید

مریم دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 14:00

خواهش می کنم به سوال من جواب بدین خیلی مهم

رضا سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 19:49

لطفاْ جواب بدهید واسم خیلی مهمه!!!!!!!!!
من با یک دختر رابطه جنسی داشتم در یکی از ارتباطاتم ناخواسته مقداری از آلتم وارد واژن او شد نمی دانم آیا پرده او پاره شده است یا خیر چطور می توانم بفهمم آیا پاره شده یا نه ؟ در ضمن تقریباْ چند قطره خون از او خارج شد. ولی خودش چیزی حس نکرده و خبر ندارد!
خواهش می کنم جواب بدهید

سلام
در قسمت نظرات به سوالات پاسخ داده نمیشود از طریق فرم ارسال سوال اقدام نمایید.

نغمه پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 15:26

سلام خسته نباشید
من سوال خصوصی دارم
اما به دلیل موقیت خاص خودم نمی توانم به ماما یا زنان مراجعه کنم در حالی که سوالی از دکتر رفیی دارم
اگر mailخانم رفیعی در اختیار بگذارید ممنون می شوم

سلام ممنون
لطفا از طریق فرم ارسال سوال اقدام نمائید

رویا سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 10:20

سلام.خانم رفیعی سلام من یه دختر ۱۸ ساله هستم .من حدود ۳ ماهه رزمی کا میکنم. تکواندو کار هستم .ولی به علت دختر بودنم مادرم نمیذاره ادامه بدم میگه ممکنه پرده ی بکارتت اسیب ببینه.میخواستم منو راهنمایی کنید که ایا واقعا ممکنه با چند ضربه یا زمین خوردن آسیب ببینه یا اصلا ممکنه موقع اسیب خونریزی نکنه.تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم.

از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد