ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

قدرت بی نهایت بشر

 

قدرت بی نهایت بشر

این مقاله به صورت خلاصه درج گردیده است وبر حسب مقتضیات با کمی سانسور

قبل از خواندن این مقاله لازم است توضیحاتی مختصر به استحضار شما برسانم این مقاله کاملا متفاوت از سایر مقالات درج شده در این پایگاه میباشد که همزمان در 13 سایت معتبر به زبانهای عربی ، انگلیسی ، آلمانی و ایتالیایی درج گردیده . زمانی که قصد خواندن این مقاله را دارید کاملا روی نوشته ها تمرکز کنید و از انحراف افکار خود پرهیز کنید چراکه اثربخشی این نوشته ها از بین خواهد رفت.  با تشکر  از شما علی سلطانی مجد

برای خواندن ادامه مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

http://asheghi4u.net/shop/god.htm

نظرات 13 + ارسال نظر
sharifi چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 08:52 http://iraneariayi.bolga.com

salam doste aziz
man be tazegi ba webloge shoma ashna shodam
mikham be khatere entekhabeton tabrik begam
shoma ba estefade az in rah mitonid pasokhe koli az soalate o afkare majholo bedin va be kheli zendegia komak konid.
omidvaram roz be roz be elme bishtari dast peida konid va movafagh tar az ghabl bashid
bazham be khatere matalebe amozandaton tashaakor mikonam va arezoye movaghtiate sad chandan baraye shoma va hamkaraneton daram

سلام دوست من مرسی از نظرتون شرمنده کردید انشالله لایق اینهمه لطف شما دوستان بود هباشم بریا شم اآرزوی سعادت و خوشبختی دارم . موفق باشید .

مانی چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 09:07

سلام مطلب فوقالعاده ای بود اما منظورتون از اثر بخشی مطالب چی بود؟ ((من می توانم))؟
و خیلی دوست دارم بدونم چرا این مقاله ی کاملآ متفاوت از موضوع سایت رو درج کردید؟
ممنون و موفق باشید

مقاله مورد نظر در ۱۸ صفحه میباشد که ما به اختصار برخی مطالب را گلچین و برخی دیگر را سانسور کردیم . بزودی مقاله اصلی پس از تایید در سایت درج می شود مطمئن باشید نمونه مقاله اصلی در هیچ سایتی موجود نخواهد بود.

فائزه چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 09:48

سلام؛
در ابتدا یک خسته نباشید به خاطر زحمت نوشتن این مطالب مفید و سازنده از شما دارم و همچنین آرزوی توفیق و موفقیت در تمامی مراحل زندگیتان را از خداوند منان خواهانم.
متن مورد نظر را مطالعه نمودم اما به نظر می رسد مطالب درج شده در آن از انسجام و پیوستگی برخوردار نمی باشد. گویا هر پاراگراف از کتابی درج شده و یا خاطره ای از شخصی خاص... در کل نتوانستم ارتباط مورد نظر را با آن برقرار نمایم.
از شما ممنونم و باز هم از وبلاگتان بازدید خواهم کرد:)
پایدار باشید.

سلام
مرسی سلامت باشید ممنونم ازوقتی که بریا درج نظر گذاشتید اما در پاسخ به نظر شما مقاله درج شده از نظر ترجمه ناقص بوده و البته با توجه به شرایط و جو داخل ایران همه مطالب درج نشده هر چند مستنداتی در دست میباشد که تمامی مطالب را اثبات می کند اما ...
بهر حال ممنونم از نظر شما .

نسیم چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 11:23

سلام جناب آقای مجد
مقاله منحصر بفردی نگارش نمودید. همیشه موفق باشید. خدا نگهدار شما باشه انشاا...

سلام ممنونم از شما خانم نسیم من هم امیدوارم شما در تمامی مراحل زندگی موفق باشید .

حیدری چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 14:08

سلام
مطلب عالی بود.در احادیث هم داریم که هرکس خودش را بشناسد خدا ی خود را خواهد شناخت .ولی واقعا خودشناسی سخت است.
در مورد پست قبلی و نظر قبلی هم که گذاشته بودم باید عرض کنم درست هم این است که مرد میزانی را که میخواهد هدیه بدهد تعیین کند.در روایاتی هم که از ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا گفته میشود این حقیقت وجود دارد.
برای خود من همسرم گفت من ۷۲ سکه بیشتر نمیتونم مهریه کنم و من این رو قبول کردم.
البته باید گفت که آقایون هم مقصرن .موقع خواستگاری اینقدر هولن و دوست دارن زود کار تموم بشه که هرچی خونواده عروس میگن قیول میکنن و این اشتباهه.
نمیدونم چقدر این رو قبول دارین؟ولی نظر شخصی بود.
خسته نباشین
یاعلی

سلام مرسی از نظر شما بله متاسفانه آقاین بریا اینکه زودتر به مراسم و حالا این رسم و رسومات پایان بدهند تا تکلیفشون روشن بشه زود همه چیز رو قبول می کنند که این اشتباه است . مرسی از نظر شما . من فکر می کنم ارزش همسری که آدم انتخاب می کنه هیلی باید بیشتر از ارزش سکه های طلا باشه و با این معیار قابل سنجش نیست مهریه یک جور چشم رو هم چشمی هم شده بزودی مجلس به این مسائل خاتمه میده.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 15:16

سما چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 18:02

سلام آقای مجد
تعطیل نکنید یه وقت
من خیلی از مشکلاتمو با این مطالب شما حل کردم
راستش تا حالا ضرورتی احساس نکرده بودم که نظر بدم
نظر که داشتم ولی گفتم سرتونو درد نیارم
بعد از این مینویسم
موفق باشید که به جوونا کمک میکنید

سلام اتفاقا ما هم ضرورتی برای ادامه فعالیتمون احساس نمی کنیم موفق باشید.

عکاس کوچولو چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 23:23

سلام ...

حقیقتا جواب تمام سؤالاتی که دارم رو از مطالب شما پیدا می کنم . ولی باید پای تمام پست ها تون بنویسم :

با تشکر واقعا عالی بود ... خیلی مطلب شما به دردمون خورد!!

به شما حق میدم که تا نظری نباشه انگیزه پیدا نمیشه ولی انصافا تنها نظری که میشه داد همین بود . یا باید تشکر کرد که واقعا تکراری میشه . یا سؤال کرد که شما به سؤالات ما جواب نمیدید (مگر عضو باشیم)

ولی قول میدم این دفعه ادای دین کنم :) به شرطی که شما زکات علمتون رو بدید (منظورم نشر اون هست)

با تشکر - عکاس کوچولو

سلام
خوب واقعا در مورد اینکه باید مطالب رو از سایت بخونید رته دیگه ای به فکرم نمیرسه البته روی سی دی آموزشیمون موجوده
اما در مورد عدم نظردهی خوب ببینید ما قصدمون از اینکه میگیم نظر یدین تشکرو قدردانی نیست ما میخواهیم از مطالبمون آمارگیری کنیم تا در تحقیقات خودمون استفاده کنیم بدین ترتیب باز آخرش به نفع خوده آنکسی میشه که وبلاگو میخونه و نظر میده

ونوس چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 23:37

سلام
مطلب خوبی بود ولی یکم تکراری شده
اما شاید لازم باشه برای باورکردن و به کار گیری ان چند باره گفته و شنیده بشود
ممنون و دلسرد نشید

سلاک تکرااری نشده بیشتر کلیشه ای شده اما با این حال کسی توجه نمی کنه

ونوس پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 00:08

بشر واقعا شگفت انگیزه.دست خدا جون درد نکنه.دست شما هم درد نکنه که بلاگو تعطیل نمیکنید!

بله شگفت انگیز بودن بشر اما ربطی به نبستن وبلاگ نداراه و ما همچنان بر تصمیم خود مبنی بر حذف وبلاگ اصرار داریم

s.s پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 02:17

سلام.نظراتی که خوشتون نمیاد و نمیزارید!!!!سانسور میکنید..به هر حال نظره!ممکنه از اول تا آخر قربون صدقه نرفته باشه..ولی دلیل نمیشه نزارید به نمایش برسه! نقد بد نیست آقای مجد..خیلی مواقع سازنده است!

دوست عزیز ما همه نظرات رو تایید میکنیم اتفاقا یکی از دلایل اینکه مثر هستیم بازدید کنندگان نظر بدن انتقادات و پیشنهادات این عزیزانه تعجب میکنم از این نحوه قضاوته شما ما حتی بریا بعضی پستها به من و همکارانم ناسزا گفتند و فحاشی کردن حتی ما اون نظرات هم حذف نکردیم و جوابی در خور نظرشون دادیم حالا شما اینگونه ما رو زیر سوال میبرید ؟

رضا پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 08:36 http://www.raheravan.blogfa.com

مقاله جالبی بود
من با اجازه شما از اون در وبلاگم با ذکر منبع استفاده کردم.
خوشحالم که تنوع در نوشتهاتون دارید.
ما همیشه همراه شما هستیم

سلام دوست من خیر مشکلی نیست درج مقالات با ذکر منبع مانعی نداره . ممنونم از لطف شما انشااله موفق باشید

سید مهدی چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 13:24

سلام آقای مجد
چرا فرم سفارش مقاله با نمی شه؟
من عضو سایتتون هستم و مقاله کامل " قدرت بی نهایت بشر " را می خواهم. باید چکارکنم؟
موفق و پیروز باشید

با سلام

به پشتیبانی سایت ایمیل بزنید احتمالا مشکل از عدم نصب فلش پلیر روی مرور گره شما باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد