ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آیا زنان هم مانند مردان شبها خواب میبینند و ارگاسم میشوند؟

 

آیا زنان هم مانند مردان شبها خواب میبینند و ارگاسم میشوند؟

برگرفته از مجله Asheghi4u

مطمئن باش! در سال 1953 یکی از مشهورترین پژوهش گران جنسی ، دکتر آلفرد کینسی دریافت که نزدیک به 40% از 5628 زنی که با آنها مصاحبه شده بود و در آن زمان حدود 45 سال سن داشتند، دست کم سابقه یکبار ارگاسم در خواب را تجربه کرده بودند

یک پژوهش کوچکتر دیگری در همین زمینه که در مجله ژورنال پژوهشهای جنسی در سال 1986 منتشر شد اذعان داشت که 85 درصد زنانی که سابقه دیدن خواب و ارگاسم را داشتند عموما این اتفاق در سنین 21 برای آنها بوقوع پیوسته است

بعضی ها هم در این تحقیق ادعا کرده اند که حتی هنوز 13 سال آنها شروع نشده بوده که این تجربه را یافته اند.در اضافه باید گفت که عموما زنانی که در خواب ارگاسم میشوند ، این اتفاق را چندین بار در سال تجربه میکنند.دکتر  کینسی و شاگردانش مدعی هستند که ارگاسم شبانه در زنان هم نتیجه تحریک و برانگیختگی جنسی در خواب می باشد.

دختران و زنانی هم که تا به حال این مسئله را تجربه نکرده اند و یا کسانی که حتی نمی دانند که آیا ارگاسم شده اند یا خیر ، باید بدانند که آنها نیز کاملا طبیعی هستند.تشخیص ارگاسم در مردان بسیار ساده تر از زنان می باشد چراکه خروج فیزیکی مایع منی کاملا قابل تشخیص می باشد اما در زنان حدس زدن مشکلتر است..از جهتی خود ترشحات زنانه در زمان خواب می تواند دلیلی بر ارگاسم شبانه برای زنان باشد. در میان زنان ممکن است تا اندکی پس از بیدار شدن از خواب همچنان انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد.

تحقیقات دیگری در همین زمینه نشان می دهد که ارگاسمهای شبانه در میان مردان بسیار بیشتر از زنان دیده می شود و اگر این مسئله را با تمرکزی که به روی مسائل جنسی در مردان چه از نظر علمی و چه از نظر اجتماعی می شود ادغام کنیم در میابیم که چرا ما کمتر چیزی در مورد ارگاسمهای زنان می شنویم.

برگرفته از مجله Asheghi4u تاریخ قرارگیری مطلب بعدی 4/4/86

 

نظرات 16 + ارسال نظر
پارمیس جمعه 1 تیر 1386 ساعت 00:35 http://apadana2006.blogsky

سلام. خوبین؟ مرسی. بازم مثل همیشه عالی. این مطلب کاملا برای من تازگی داشت مرسی. موفق و شاد باشید. یا حق.

سلام خانم پارمیس. ممنونم از نظر لطف شما بله این مقاله کمی متفاوت بود . شما هم موفق باشید یا حق

[ بدون نام ] جمعه 1 تیر 1386 ساعت 00:50

سلام
من مفهوم اصلی ارگاسم رو از بلاگ شما فهمیدم.۲۳ سالمه و از دوران نوجوانی وسن ۱۳ سالگی همیشه با خودم فکر میکردم که چرا بعضی شبها من با شبهای دیگه متفاوتم.حالا میفهمم که دلیلش چی بوده.یه سؤال بزرگ رو تو ذهن من حل کردید.واقعا ممنونم.
موفق باشید.

سلام
خوب خوشحالم. خواهش می کنم وظیفه بود ممنون از نظر شما

آیدا جمعه 1 تیر 1386 ساعت 07:03

.....نمی دونم چرا سوالم نیست.............چند روز پیش رفتم دکتر برای معاینه.دکتر بهم گفت وضع پردت خیلی خرابه...وقتی مامانم ازش توضیح خواست گفت از دو الی سه ناحیه پارگی می بینم .ولی دکتر دیگه بهم گفت ارتجاعی هستی..ازدواج نکردم..یا کسی هم رابطه نداشتم....زمین خوردن و ورزش آنچنانی هم نداشتم!!فقط نمی دونم حرف کدوم درسته.ممنون می شم جوابم رو بدین!می شه پرده ی بکارت از چند جا پاره بشه؟!!ممنون..خوش باشین

سلام از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید در قسمت نظرات فقط به نظرا ت پاسخ داده می شود پس لطفا عضو شوید سپس از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید.

Sharifi جمعه 1 تیر 1386 ساعت 13:14 http://iraneariayi.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی خسته نباشید
امروز که اومدم ر یزنم و مطالب جدیدتون رو بخونم
دیدم که نظر سنجی گذاشتید
میخواستم بگم شما بدون نظرسنجی هم عالی هستید
نمیدونم اونایی که نظرشون ضعیف بوده دنبال چی هستند ؟
شما به خیلی ها مخصوصا خود من کمک کردید
با زم خیلی خیلی ممنونم
امیدوارم هرزوربهتروموفق ترازقبل باشید
و مصمم تر امیدوارم این سایت همیشه باشه و شماازتعطیل کردنش صرف نظرکنید
موفق باشید

سلام
مرسی از نظر شما خوب دوست من واقعا شاید در بعضی جاها نقاط ضعفی هم داشتیم البته بماند که دو نفر هستند که هر کدوم حدود ۱۵ نظر ضعیف دادن با یک آی پی شاید از رقبای ما باشند به هر حال نتایج این نظر سنجی تعیین می کنه که ما باشیم یا نباشیم . موفق باشید

رضا جمعه 1 تیر 1386 ساعت 18:37 http://www.raheravan.blogfa.com

سلام و خدا قوت
جالب و مفید.
راستی...
واقعا این درسته که اکثر زنان ایرانی نمیدانند که در روابط جنسی شان انها هم میتوانند ارگاسم شوند؟

سلام
ببینید متاسفانه به علت عدم آموزش و همچنین عدم شناخت زنان از خودشان به علت شرایط اجتماعی زن در جامعه ما خیلی مسائل در مورد زنان جامعه ایرانی همانند زنان جوامع دیگر نیست اما واژه اکثرا در این مورد درست نیست اما خیلی ها نمیدانند این مسئله رو البته داره یه اقداماتی جهت آموزش صورت میگیره اگر مسائل شرعیشو برطرف کنند .

عاطفه جمعه 1 تیر 1386 ساعت 22:35

سلام و تشکر از وبلاگ مفیدتون
من عادت به خود ارضایی دارم.حدودا در هفته ۷تا۸بار و گاهی اوقات پشت سر هم به فاصله ی کم .با خوندن مطلب شما تصمیم به ترک آن را گرفتم ولی فکر نمی کنم بتونم.
و اگر ترک کنم چه طوری با این میل مقابله کنم.؟
من۱۷ سال دارم و از کودکی این کار را انجام داده ام و خیلی خوابم زیاده.
لطفا حتما به سوال من پاسخ دهید.مرسی.......

سلام دوست مرسی از نظر شما
خوب خوشحالم که قصد ترک آنرا دارید . و اینکه چرا میتونید ترک کنید البته نه اسینیکه به طور یکباره
اول دفعاتش رو کم کنید تا کم کم قطهع شود

اما میل جنسی شما این غریزه در همه هست زمانی که تحریک می شوید از تنهایی پرهیز کنید و همیشه سرگرمی بریا خودتون دست و پا کنید البته همیشه شرایط اینگونه نیست کمی هم باید مقابله ه کرد .

رضا جمعه 1 تیر 1386 ساعت 23:42

با سلام و خسته نباشید :
صمیمانه از زحماتتون تشکر می کنم.واقعا مقاله ی ۲۰ بود.
فقط یک سوال من زیاد شبا تو خواب ارضا میشم آیا این زیاد بودن غیر طبیی نیست؟و چرا همیشه با خواب های سکسی ارضا میشم؟

سلام مرسی از نظر شما اما دوست من لطف سوال خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید . ممنونم

مهدی شنبه 2 تیر 1386 ساعت 01:42

سلام
مقاله هاتون خیلی خوبه
من میدونستم که خانومها هم درخواب ارگاسم می شوند

سلام مرسی
خوب خیلی ها می دونن خیلی چیزا رو و خیلی ها هم نمی دونند

روح الله شنبه 2 تیر 1386 ساعت 09:38

سلام چرا مطالب آرشیو را می گذارید تو وبلاگ ما از اول با وبلاگ بوده ایم و همه برامون تکراری است.
قبلاْ قرار بود برای اعضای بالای ۱۳ سال مطلب به ایمیل بفرستید و برای ما که با خرید سی دی عضو بودیم قرار شد برای بعد پس کی این بعد می رسد.

سلام اگر مقاله ای از آرشیو انتخاب می شود سایر ین تقاضا کرده اند و به محض قرارا دادن مطلب جدید اون مقاله قبلی تکرارای حذف می شود
در ضمن هر کاربر عضو میتونه مقاله مورد نظر رو سفارش بده ما خودمون مقاله ای به ایمل خصوص ی ارسال نمیکنیم بر حسب نیاز یه مدت ۴ مقاله ارسال کردیم .

زری شنبه 2 تیر 1386 ساعت 14:17

فرم عضوتتون باز نمی شه. چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بررسی می شود

مصطفی شنبه 2 تیر 1386 ساعت 23:25

لطفا در مورد ارتباط چهره و اندام افراد و شدت امیال جنسی و اصولا اهمیت سکس برای افراد مختلف مقاله ای تهیه کنید با تشکر

پیشنهاد خوبیه چشم حتما

ساناز یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 12:39

ممنون. جالب بود. من اینو مطمئن نبودم نمیدونستم از کی هم باید بپرسم. ولی حالا فهمیدم . بازم ممنون

آهان خواهش می کنم هر وسالی دشاتید میتونید مطرح کمید ( از طریق فرم اراسل سوال)

era دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 18:20

باسلام
لطفاً‌در خصوص همجنس بازی و آمار و ارقام آن در ایران و جهان مطلب ارائه نمائید . خصوصاً در مورد آقایان . ممنونم

سلام در ایران آماری در این باره وجود ندارد .

رامین چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 09:02

با سلام مطلب جالب اما خلاصه ای بود
بعضی از زنها خودشون هم نمیدانند ارگاسم شدهاند؟
علامت ارگاسم زنان چیست؟

سلام از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید

زینب سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 01:16

جالب بود

سپاسگذارم

هدیه یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 17:31

سلام تشکر میکنم از مقاله های بسیار جالبتون

سلام متشکرم از نظر لطف شما . موفق و پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد