ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

 

آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

منبع : پایگاه مردمان

این می تواند احساس خیلی از شماها باشد: خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

اما اگر از دوستان دخترتان سؤال کنید، مطمئناً پاسخ دیگری دریافت خواهید کرد. درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآلشان دوست دارند، اما آنقدرها هم که شما فکر میکنید درگیر این مسائل نیستند. اگر میخواهید بدانید واقعاً به چه فکر میکنند، به مطالب زیر توجه کنید.

 

کمی احترام بگذارید. وقتی نوبت به احترام گذاشتن به خانم ها می رسد، مردهای ایرانی فرقی با بقیه مردهای جهان ندارند. خانم ها وقتی بشنوند که طرفشان در مورد زنان دیگر غیرمحترمانه صحبت می کند، خیلی سریع عقب می کشند. من با مردان زیادی روبرو بوده ام که به خاطر اینکه علاقه ای به من نداشتند، به خودشان اجازه میدادند که وقتی زن زیبایی می بینند آنها را جذاب قلمداد کنند یا زنانی که جذابیت کمتری دارند را به عناوین ناخوشایند بخوانند. حتی اگر این نحوه صحبت کردن به صورت شوخی هم بیان شود، باز اگر خانم ها ببینند که طرفشان زنان را نوعی شیء قلمداد میکند، آزرده خاطر خواهند شد.

مردها به صورت های دیگر هم می توانند احترامشان را به خانم ها نشان دهند. وقتی در را برای خانم ها باز می کنند، به آنها صندلی تعارف می کنند، یا او را تا اتومبیلش همراهی می کنند، در نظر خانم ها بسیار مؤدبانه می آید. اکثر مردها وقتی با یک خانم قرار ملاقات میگذارند، چنین رفتارهایی از خود نشان می دهند، اما با دوستان دختر معمولیشان چنین برخوردی ندارند.

با همه مهربان باشید. ممکن است تعجب کنید اگر بفهمید که خانم ها شما را حتی در عادی ترین برخوردهایتان با دیگران هم ارزیابی می کنند. آنها نه تنها به رفتار شما با خودشان، بلکه به نحوه برخورد شما با دیگران هم توجه می کنند. مهربانی، بخشندگی، و خدمت رسانی، از دیدگاه آنها خصوصیاتی قابل تحسین است.

به دنبال مشاوره و راهنمایی های معنوی باشید. خیلی از مردها از اینکه میبینند خانم ها به دنبال مردان باایمان و معنوی هستند تعجب می کنند. آنها تصور می کنند که ایدآلی که خانم ها دنبال آنند، وجود ندارد اما من از زبان خانم های زیادی شنیده ام که این ویژگی برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خانم ها معتقدند که افراد باایمان و متقی، در ازدواج هم کمتر مرتکب گناه می شوند و بیشتر می توان به آنها اعتماد کرد.

خانواده تان را دوست داشته باشید. خانم ها همچنین به نحوه برخورد آقایون با مادر، خواهر و حتی مادربزرگشان هم دقت میکنند. آنها از اینکه می بینند مردی با زنان خانواده خود نیز رفتار خوبی داشته و به آنها علاقه دارد، احساس امنیت بیشتری میکنند و تاحدودی مطمئن می شوند که با آنها نیز رفتاری پایین تر از آن نخواهند داشت.

ازدواج را جدی بگیرید. برای خیلی از آقایون، ازدواج چیزی است که هیچوقت از آن صحبت نمی کنند. حتی اگر در خیالشان باشد که یک روز ازدواج کنند، معلوم نیست که هیچ برنامه ای برای آن داشته باشند.

یکی از دوستان من یکسال پیش ازدواج کرد. کمی بعد از ازدواجشان اتفاقی برای آنها افتاد که مجبور می شدند به فرانسه رفته و آنجا زندگی کنند. بعد از سه ماه دیدم که آماده رفتن شده اند. وقتی از او پرسیدم که چطور به این سرعت توانستند مشکلات مادیشان را حل کرده و برنامه رفتن را جور کنند، دوستم رازی را با من در میان گذاشت. او گفت که همسرش از سالها قبل از ازدواج برای زندگی خانوادگی خود در آینده پس انداز میکرده است، به همین ترتیب بوده که توانسته بود بدهی شهریه دانشگاه او و همچنین ماشین های هردوشان را بپردازد.

من واقعاً چنین دوراندیشی را تحسین می کنم. بااینکه همه ی آقایون ممکن است قادر به رسیدن به چنین اهداف مالی نباشند، اما برداشتن قدم هایی کوچک هم که به خانم ها نشان دهد خود را برای ازدواج آماده می کنند،  هم خوب است.

یکی دیگر از نشانه های میل به ازدواح، آمادگی پذیرفتن مسئولیت است. خیلی از مردها می خواهند با همان آزادی و بی بند وباری که در دوران دانشگاه داشتند، تا آخر عمر زندگی کنند و از قبول مسئولیت های جدید سر باز می زنند. این آدم ها باید بدانند که خانم ها دنبال یک پسربچه نیستند، آنها دنبال مرد زندگیشان هستند، کسی که بتواند از آنها حمایت کرده و از خیلی جهات تامینشان کند.

پیشقدم شوید. وقتی از خانمی خوشتان می آید و احساس او را نسبت به خودتان نمی دانید، این شما هستید که باید پیشقدم شوید. خیلی از مردها را می شناسم که از روی غرور هیچوقت جلو نمی روند و از باب آشنایی را با زن مورد علاقه شان باز نمی کنند. خیلی دیگر از اینکه طرف مورد نظر دست رد به سینه شان بزند می ترسند و جلو نمیروند. گروه اول باید بدانند که با غرور هیچوقت به آنچه میخواهند، نمی رسند و گروه دوم هم باید به خدا توکل داشته باشند و بدانند اگر خواست خدا در آن باشد، حتماً موفق می شوند.

ریسک کنید. خیلی اوقات مردها باعث می شوند که رابطه شان بر هم بخورد چون وقتی که نوبت به تصمیم گیری می رسد، اقدامی نمی کنند. آنها باید بدانند که شجاعت و جسارت مردان برای خانم ها ارزش زیادی دارد. با طرفتان روراست باشید و حرفی که می خواهید بزنید را بدون این پا و اون پا کردن به او بگویید. رک و راست بودن همیشه مورد تحسین خانم ها بوده است.

 

شما آقایونی که فکر میکنید خانم ها به دنبال مرد کامل و رویایی توی قصه ها هستند، بدانید که اشتباه می کنید. شما تصور درستی از خواسته های خانم ها ندارید. آنها به دنبال مهربانی و محبت، احترام و توجه، و صداقت و ابتکار عمل هستند. آنها به دنبال آن مرد کاملی هستند که درون شما وجود دارد، پس معطل نکنید.
 

منبع : پایگاه مردمان   تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 19/4/86

نظرات 19 + ارسال نظر
عکاس کوچولو جمعه 15 تیر 1386 ساعت 01:00 http://cameraman.coo.ir

سلام ...

فکر کنم این مطلب یا تقریبا شبیه این مطلب رو در آرشیو خوندم . شاید هم تو سایت های دیگه. راستی خیلی از مطالب شما رو وقتی سرچ می کنم در وبسایت های دیگه هم می بینم . نمی خواید برخوردی کنید؟

یه چیز دیگه هم هست .. به نظرم اگه علاوه بر ذکر عنوان منبع لینک اون رو هم قرار بدید بهتره /.

امید وارم مثل همیشه موفق باشید.

سلام دوست عزیز ما از هر منبعی استفاده کنیم اسم منبع رو مینویسم و اگر مقا له ای از خوده ما باشه که به اسم شخصی بنده یا سایر عوامل درج می شود اگر لینک سایتهای منبع رو نمیزاریم یکی به خاطر اقدام متقابل اون سایتها هستند و دوم به خاطر اینکه برخی منابع فیلتر هستند که ما با گذاشتن لینک اونا باعث میشیم تا لینک خودمون در ربات فیلترینگ قرارا بگیره .

در مورد اینکه مطالب ما رو در سایتهای دیگر میبینید اگر با ذکر منبع و لینک بوده بلامانع است اما در غیر اینصورت از طریق ایمیل آدرس filter@tarhebartar.ir لینک مورد نظر را جهت اعمال فیلترینگ به ما معرفی کنید. ممنونم

واو. خ جمعه 15 تیر 1386 ساعت 01:04

سلام. از مطالب مفید وبلاگتان استفاده کردم.
اگر ممکن است مطلبی هم در مورد بهداشت بدن و به خصوص نحوه صحیح استفاده از پودرهای موبر در وبلاگتان قرار دهید. من به شخصه تا به حال از این مواد استفاده نکرده ام، چرا که آگاهی کاملی نسبت به آنها ندارم.
موفق باشید.

سلام چشم حتما انشالله در این هفته مطلبی تحت این عنوان قرارا میدهیم . موفق باشید

رضا ب جمعه 15 تیر 1386 ساعت 11:07 http://www.raheravan.blogfa.com

مطلب جالبی بود.
ولی باید مد نظر داشت که پسر ها بعد از اینکه مطمئن شدند فرد مورد نظر از لحاظ فرهنگی و سطح خانوادگی تفاوت فاحشی با انها ندارد اقدام به این مراحل کنند.( بهتر بگویم اگه به درد هم می خورند)
نظر شما چیه آقای مجد؟
موفق باشید

سلام دوست عزیز ممنونم از نظر شما . اما یه موقعه هایی احساسات کاذب باعث رفتارهای کاذب می شود و در اون لحظه ما متوجه این مسئله نیستیم . موفق باشید

ج.الف جمعه 15 تیر 1386 ساعت 15:57

با سلا
سایت جالب و مفیدی دارید.خسته نباشید. یک سوال: اگر سوالات بیشتر و مشروح تری داشته باشیم آیا می توانیم با ایمیل شخصی مسئولین و متخصصین دست اندرکار در سایت در تماس باشیم و جواب بگیریم؟
لطفا اگر در این مورد بیشتر توضیح دهید ممنون خواهم شد.

سلام سوال یا مشکلات خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید

موسا جمعه 15 تیر 1386 ساعت 16:22

سلام.می شه احتمال دیدن خواب های شهوانل را افزایش داد.؟

سلام اطلاعی در این مورد ندارم .

ونوس شنبه 16 تیر 1386 ساعت 01:40

سلام خسته نباشید
روز زن رو با کمی تاخیر به خانمهای فعال در گروه تبریک میگم زیــــــــــــــاد.
شده پشت تلفن یک ساعت بشینم ،تمام این مطلب رو برای نامزدم میخونم.چون کار داره و پای کامپیوتر نمیشینه.نزدیک هم نیست که بیاد پیش من نشونش بدم.درسته کارش از این حرفا گذشته.ولی مطلب جالب و خوندنی ای بود.
خیلی جالب بود.موفق باشید.

سلام .
مرسی از نظر شما من هم به مشا تبریک عرض میکنم
اما فکر کنم هزینه مکالمه مشا خیلی زیاد بشه ها
موفق باشید.

سارا شنبه 16 تیر 1386 ساعت 10:05

سلام و باز هم ممنون از محبت شما .
اگر قرار بود که همه این قدر ایده آل ببینن و انتخاب ها این طور باشه که اون وقت می شد مدینه فاضله ، در صورتی که همیشه هم این مدلی نیست و خیلی از طرز فکرها با اونی که تصور می کنیم متفاوته و چه خوبه که این را در نظر بگیریم که همه یکسان نیستن و دلیلی هم نداره که مثل هم فکر کنن و مثل هم عمل کنن و صد البته این که پس نمی شه یه راه و یه روش روی همه جواب بده . به نکته های خوبی اشاره کردید که اگر همه این ها درست و به جا استفاده بشه ، می شه امید داشت که روابط استحکام بیشتری داشته باشن .

سلام ممنونم از وقتی که برای درج نظر اختصاص دادید اما چقدر از واژه اگر استفاده کردید ما ها خودمون همه چیز رو مشروط می کنیم به اگر باید از باید استفاده بکنیم تا موفق شویم. موفق باشید.

احمد شنبه 16 تیر 1386 ساعت 10:09

سلام و خدا قوت.
کوشش و تلاش شما و دوستان ارزشمندتان در اطلاع رسانی و آموزش، که از ضروری ترین نیازهای جامعه امروز ایران مخصوصا برای جوانان است، شایسته تقدیر بسیار است. اگر کسانی مثل من تنبلی می کنند و بعضی اوقات نظر نمی دهند، نباید باعث رنجش شما بشه. البته که در هر صورت حق با شماست.
به امید پایداری و پویایی روزافزون!

سلام و درود
سپاسگذارم از نظر لطف حضرت عالی نسبت به بنده و همکارانم . امیدوارم موفق باشید .

زهره شنبه 16 تیر 1386 ساعت 11:29

سلام
خسته نباشید
موفق باشید

سلام سپاسگذارم.

بی نام شنبه 16 تیر 1386 ساعت 16:11

با سلام وخسته نباشید .مطلب خوبی بود ممنونم از زحماتتون .البته من هنوز کامل نخوندم چون معمولا آفلاین میخونم ولی تاجایی که خوندم مفید بود براتون آرزوی موفقیت وکامیابی دارم .یا علی

سلام ممنونم امیدوارم همانگونه باشه که شما میفرمائید. موفق باشید

مهدیه یکشنبه 17 تیر 1386 ساعت 16:51

سلام
به نظرم این مطلب خیلی جالب بود و به خوبی تونسته بود واقعیت رو مطرح کنه
از این دقت نظرتون خیلی متشکرم

سلام
ممنونم از لطف شما

مازیار جمعه 22 تیر 1386 ساعت 22:04 http://bestgarden.persiangig.com

سلام.
پیشنهاد :لطفا اگر مناسب می دانید در مورد دوران خستگی جنسی نیز مطلبی را در سایت قرار بدهید.

سلام ممنونم از پیشنهاد شما چشم حتما

میترا یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 09:26

سلام خسته نباشید
مطلبتون مثل همیشه عالی بود . دستتون درد نکنه امیدوارم که به درد آقایون هم خورده باشه

سلام. ممنونم
مرسی از نظر شما . موفق باشید

زینب سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 01:22

عااااااااااااالی بود.

ممنون از نظر لطف شما.

هستی دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 01:17

بازم همه چیvery goodبود

ممنونم

مهناز احمدی دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 17:06

سلام. واقعا تشکر
من از سی دی هاتون استفاده کردم
اومدم ببینم ایننترنت مطلبی زا شما گیر بیارم
که موفق شدم
مرسی از زحماتتون
شاید راه گشای منم شه

سلام
ممنونم از لطف شما
انشالله موفق باشید

ناهید سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 20:54

سایتتون جالبه ولی یه ایراد بزرگ داره.من عادت دارم با موسیقی با کامژیوترم کار کنم ولی این موسیقی سایت شما اعصابمو به هم میریزه .حتی یه جا برا مات کردنش نذاشتین.یه فکری براش بکنین.

آرش دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 10:01

سلام
دستتون درد نکنه من که امرزو از ساعت ۷:۳۰ دارم مقالات شمت را میخونم.دستتون درست ای ول خیلی عالیه
ای کاش ۱۰ سال پیش اینها میخوندم الان هم دیر نشده ولی باز هم ممنونم

یه سوال...
اگه یه پسر بخاطر خیانتی که قبلا کرده بود معذرت خواهی کنه... میشه بخشیدش؟ امیدی هست به اینکه دوباره تکرار نکنه یا نه؟
ممنون میشم جواب بدین چون واسم خیلی مهمه
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد