ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

5 اشتباه بزرگ مردان در اولین ملاقات

5 اشتباه بزرگ مردان در اولین ملاقات 

با کلی امید و آروز به خواستگاری دختر رویاهایتان رفته  و پس از تشریفات و مراسمات فراوان تصمیم به ملاقات  او میگیرید. قرار را تنظیم کرده و با اشتیاق فراوان در روز  تعیین شده به سراغش میروید. ولی در هـمان لحـظات ابتدایی متوجه تغییر ناگهانی در طرز برخورد او نسـبـت  به خود میشود.

 ممکن است هرچه بافته اید پنبه شده باشد. اما چـرا؟  متاسفانه برخی از افراد تـا مـحـوطـه هـجده قـدم خـوب  جلو میروند ولی در ضربه نهایی مرتکب اشتباه شـده و همه تلاشها را بر باد میدهند.

در این قسمت پنج اشتباه بزرگی که مردان هنگام ملاقات اولیه شریک زندگی آینده خود مرتکب میشوند را میخوانید.

1- او را لمس نکنید

چه از لحاظ شرعی و چه از لـحاظ اجـتـماعی نباید تا زمانیکه با همسر آینده خود محرم نشده اید او را لمس نمایید.سعی نکنید دست او را بگیرید و یا چسبیده به او بنشینید. برخی مردان به اشتباه تصور می کنند که لمـس کردن باعـث روشـن شـدن موتـور طرف مقابل شـده و وی نـیـز  همان کار را انجام خواهد داد. در حالی که برعکس این مسئـله درست میباشد.  هرقدر بیشتر سعی کنیـد دسـت او بـگیرید، بـه همان اندازه تمایل وی برای گرفتن دست شما کمتر خواهد شد.

یک مرد عاقل خودش را کنار کشیده و به همسرش اجازه میـدهد که در صورت تمـایلـش دسـت او را بـگیرد. بـه ایـن تـرتیب انسانی باکلاس و متشخص در نظر وی جلوه خواهید کرد.

2- درباره زنان دیگر صحبت نکنید

درمورد همسر یا نامزد قبلی خود حرف نزنید. در مورد دختر شگفت آوری که روزی خیال ازدواج با او را داشتید و در رویاهای خود او را می پروراندید، سختی به میان نیاورید. فکر کنید. وقتی زنی از مرد دیگر پیش شما تعریف میکند، دچار پریـشان حالـی مـی شوید. فضای اولین دیدار خود را با همسر آینده تان با صحبت نکردن درباره زنان دیگر رومانتـیـک و جذاب نگاه دارید.

فخر فروشی نکنید

همه زنان بارها و بارها شندیده اند، صدها و یا هزاران مرتبه.هرقدر بیشتر به لاف زدن و بالیدن به خود بپردازید، از جذابـیت کـمـتـری بـرخوردار خـواهیـد گشت. اجازه دهید او به تدریج به محاسن شما پی ببرد.بجای بیان قابلیتهای خود برای تحت تاثیر گذاشتن وی، بگذارید شما را به عنوان انسانی مبهم و اسرار آمیز که نمی تـواند درکـش کـنـد، تجربه نماید. این عمل باعث خواهد شد که او میزان علاقه اش برای خبردار شدن از وضعیتهای گوناگون شما از قبیل شرایط پولی، ورزشی، کاری و غیره افزایش چشمگیری بیاید.

4- گفتگو را ملایم و مثبت نگاهدارید

برخی اوقات مردان بدون فکر کردن و حتی بدو ن اینکه بدانند چه کار میـکنند، صحـبت را به موضوعاتی سـنگین و منفی می کشانند. هیچ دلیل مفید و سازنده ای بـرای اینـکار وجود نداشته و تنها باعث از بین بردن لطف گفتگو و کاهش اشتیاق طرف مقابل خواهد شد. این کاری روماتیک نیست! در مـورد تـروریسم، ویـروس سارس و یا اینکه مدیر شما آدم بداخلاقی است،صحبت نکنید.جزئیات دلایل جدا شدن از همسر یا نامزد قبلی خود را بازگو ننمایید. موضوعات سنگین را کنار بگذارید!

5- در مورد مسائل جنسی صحبت نکنید

زنان از شنیدن صـحبـتهای جنسی متنفرند. برخی از مردان اینکار را انجام میدهند ولی شما قرار نـیـست بـه ایـن عـمـل مـبـادرت ورزیـد چون می خواهید متفاوت باشید. مایل نیستید از طریق گفتن اینکه چقدر به مسائل جنسی اهمیت میدهید او را تـحـت تاثـیـر قرار دهید. دوسـت ندارید به برخی چیزها تلویحا" اشاره کنید تا این تصور را در او بوجود آورد که میتوانید قهرمان رویاهای جنسی او باشید. خیر. شما میخواهید آرام و با کلاس باشید. اگر در ملاقات آغازین با شریک آینده زندگی خود مسائل جنسی را پیش بکشید در حقیقت به میزان احساس راحتی و آرامش او حمله خواهید کرد.

نظرات 15 + ارسال نظر
ونوس شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 00:20

سلام
با امید به اینکه همه آقایون این مطلب رو خیلی جدی بخونن و به کار ببندن.واقعا تمام مواردی که گفتید برای یه خانوم زننده هستن.
موفق باشید.

سلام ببخشید من آقای مجد نیستم ایشون بیمار هستند و نمیتونند به نظرات پاسخ بدهند ممنونم از نظر شما .

پارمیدا شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 00:26

با سلام خدمت اقای مجد من بطور اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم که خیلی جالب بود شاید نزدیک به نصف مقالات شما رو خوندم و بسیار استفاده کردم درطی این خواندن ها میخواستم سوالم رو مطرح کنم که خیلی بدنبال پاسخش میگردم ( البته شرمنده ربطی به این کامنتتون نداره) . میخواستم بدونم ایا دختران هم دچار بیماری عفونت لگنی میشوند؟ و اینکه ایا خودارضایی به ایجاد این عفونت کمک می کند یا خیر ؟ البته میبایست این موضوع رو درهمان کامنت می نوشتم اما چون زمان گذشته بود شک بر ان بردم که شاید نخونید البته جسارت کردم منرو میبخشید . درضمن در مورد این کامنتتون باید بگم که دقیقا دو مورد برای پیش امده بود که طرف در اولین دیدار برای ازدواج از مسایل جنسی صحبت کرد که بلافاصله همان مسئله منجر به انتقال پاسخ منفی از جانب من بود چرا که انسانر و بیشتر منزجر کرد
با سپاس فراوان

سلام ببخشید من آقای مجد نیستم ایشون بیمار هستند و نمیتونند به نظرات پاسخ بدهند ممنونم از نظر شما .

ف شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 01:15

سلام

اینکه مقاله هاتون جالبه شکی نیست
مطالب جدید رو هنوز نخوندم می خونم فکر می کنم جالب باشه


ولی من هیچ فقط انگلیسی تایب نمی کنم مگر اینکه انگلیسی هم حرف بزنه

این رو قابل توجه یه دوست دیگه گفتم فکر نمی کنم انتخاب یه اسم کار مشکلی باشه مگر اینکه خود آدم مشکل داشته باشه

در ضمن من خودم مقالاتی که واسم جالب باشه رو حتما می گم

ببخشید...... این چندخط آخر واسه یه نفر دیگه نوشتم که حتما اینجا رو می خونه

سلام ببخشید من آقای مجد نیستم ایشون بیمار هستند و نمیتونند به نظرات پاسخ بدهند ممنونم از نظر شما .

مانی شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 01:18

سلام
آره درسته
اما کمتر کسی به این موضوعات توجه می کنه
ممنون از مقاله
موفق باشید

سلام ببخشید من آقای مجد نیستم ایشون بیمار هستند و نمیتونند به نظرات پاسخ بدهند ممنونم از نظر شما .

ف شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 01:41

سلام
الان این مطالب اخیر رو خوندم جالب بودند



بابت نظر قبلی هم عذر خواهی می کنم کسی دیگه به اسم من در یه بست نظر گذاشته فقط خواستم بهش همین چند خط اخر نظر قبلی روبگم


برای شما هم آرزوی موفقیت می کنم

سلام ببخشید من آقای مجد نیستم ایشون بیمار هستند و نمیتونند به نظرات پاسخ بدهند ممنونم از نظر شما .

chornless.blogfa.com شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 21:25

سلام

خیلی خوبه


من همه مطالبو نخوندم ولی فکر کنم به درد هممون بخورو چون فکر کنم هممون مشکل داریم

سوالهامونو باید کجا برسیم؟؟


ممنون

سلام مرسی از نظر شما
سوالات هم باید از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید.

ف یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 11:04

سلام

امیدوارم حال آقای مجد هر چه زودتر بهبود بیدا کنه و دوباره ایشان رواینجا ببینیم


خب آقایون تا آقای مجد تشریف بیارند بفرمایید ..... کلاس آموزشی تون تعطیل
(چون این چند بست اخیر فقط کلاس خصوصی واسه آقایون بود)



واما
((از بین ۱۱۰۰ برونده موجود در زمینه بی وفایی و خیانت فقط ۲۶۰ برونده موجود بود که در آن بسر، دختر را ترک کرده بود .............. ....و ۷۰۰مورد دختر خانم ها .....))

ببخشید آقای مجد ولی مطمئن باشید در جامعه ما ( البته به طور کلی خانم ها) اگر کسی به انها خیانت کنه می تونم بگم بیشتر انها این موضوع رو شاید واسه نزدیکترین افراد شون هم بازگو نکنند. اما در مورد آقایون فکر می کنم قضیه بلعکس باشه . و فکر می کنم این امار که (۲۶۰ برونده موجود بود که در آن بسر، دختر را ترک کرده بود) باید در یه عدد دیگه ضر ب بشه چون این تعداد مطمئنا نماینده عدد واقعی دیگری ست که در جامعه هست ولی بنهانه


با آرزوی سلامتی کامل برای شما

سلام
مرسی از احوالپرسی شما مشکل خاصی نیست
اما در مورد نظر شما من اجازه پاخ دادن ندارم اما از درج نظرتون ممنونم.

نوید یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 18:54

سلام

با عرض احترام به نظر من اصلا این راها تاثیری نداره

دخترا یا به فکر هوی و هوس خودشونن یا می خوان یه جوری

مشکلاتشونو حل کنن یا یه مدتی سرگرم باشن.

سلام
به هر حال اینم نظر شماست و قابل احترام . ممنونم

آریو یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 20:30 http://sotb.persianblog.ir

خسته نباشید.مطلب جالبی بود.یادم باشه همه این مسائل تا سوتی ندم بعدها.

متسکرم و ممنون از نظر شما

مهدیه سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 15:04

به نظرم مطلب خیلی جالبی بود
متشکرم

سیامک شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 16:04

والا چی بگم؟

صادق یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 21:42

من از طریق دکتر اوحدی با پدر روانشناسی یعنی فروید آشنا شدم.وهمین علاقه منو به این سایت کشوند.من خوشحالم که انسانهایی امثال دکتر اوحدی در مملکت ما هستند.ومن همیشه از خوندن کتاب های دکتر لذت می برم.من به نوبه خودم از شما دوستهای خوبم کمال تشکر رو دارم.ودرآخر چیزی ندارم بگم جز اینکه برای شما آرزوی سلامتی و سعادت بکنم.....

سلام
دوست عزیز ممنونم و سپاسگذارم از نظر لطف شما امیدوارم از وارد شدن به این پایگاه هرگز پشیمان نشوید . موفق و پاینده باشید.

شادی شنبه 28 مهر 1386 ساعت 21:58

ا من با این مواردی که شما اونها را اشتباه می دونید مخالفم .اینکه هر یک از دو طرف خودشان رو مجهول نگه دارند باعث سو تفاهم می شه آدمی که مریض نباشه باید حقیقت وجود خودش رو بدون هیچ هراسی نشون بده .
در صورتی که هر دو طرف از ابتدا خود واقعی خودشون رو نشون بدهند اگر مناسب هم باشند جذب همدبگر می شوند در غیر اینصورت از همان ابتدا می فهمند که بدرد همدیگر نمی خورند و وقت و زندگی خودشون رو صرف حل مجهولات هم نمی کنند!!!!

اولا سلام و ممنونم از انتقاد و نظر شما

پویا چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 02:48

من با لمس نکردن تو اولین ملاقات کاملا مخافم

به نظر من تو ملاقات اول هر حرفی زده شه تو همون زمینه دوستی شکل میگیره و جلو میره

سانسور کردن که عذز بدتر از گناهه

ارش پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 22:34

سلام
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد