ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

پاسخ کوتاه به سوالات محرمانه جنسی شما

 

پاسخ کوتاه  به سوالات محرمانه جنسی  شما

دکتر داود حق شناس  منبع : مجله الکترونیکی Asheghi4U نسخه 3  لینک : www.asheghi4u.net

 

برای چه من همیشه بعد از آمیزش جنسی با همسرم  از بدنم یک مایع بی رنگ و شفاف خارج میشه؟

این احتمالا بخاطر این مورد هست که شریک شما  داخل واژن خودش رو تخلیه می کنه. این تخلیه بصورت کم کم در طول مدت حداکثر 2 روز صورت خواهد گرفت

برای چی مردان این همه از رابطه جنسی دهانی  ( اورال ) لذت می برند و مدام در خواست اون رو دارند؟

جواب واقعی رو می خواهید؟ دهان شما قادر است یک مکش و ساکشن قوی ایجاد کنه که واژن شما چنین قابلیتی رو نداره.برای همین اکثر مردان از اورال سکس لذت می برند.

آیا بعد از تخلیه منی ، مرد اگر قرص ویاگرا مصرف کند می تواند سریعا برای بار دوم آماده شود؟

این قرص برای مردانی که دچار مشکل در آلت خود و عدم نعوذ هستند تجویز می گردد.اصلا صحیح نیست که بصورت خود سرانه مصرف شود چون بطور کامل با فشار خون سر و کار دارد و می تواند خطرناک باشد

چرا من و همسرم هر زمان که آمیزش جنسی داریم من در واژن خود درد احساس می کنم؟

مقاله مربوطه رو در لیست مقالات سایت بخوانید .  جواب کوتاه : ممکن است پوزیشنهایی که انتخاب میکنید مناسب شما نباشند و یا درست آنها را اجرا نمی کنید. می تواند بخاطر وجود استرس و مسائل جانبی در شما باشد که دلیل بر عدم مرطوب شدن واژن شما به اندازه کافی گردد

هر زمان که من ارگاسم می شوم دچار خونریزی می گردم. چرا ؟

ارگاسم بتنهایی نباید باعث خونریزی گردد. گاهی خشکی واژن و یا پوست حساس آن بخاطر فشار بیش از حد ممکن است دچار خونریزی شود اما ارگاسم خیر.بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا آزمایشات لازم بروی شما صورت پذیرد.

زمانیکه من همسرم را با تحریک دست به ارگاسم میرسانم ، منی وی بر خلاف تصور اصلا نمی پاشد و جهش ندارد و به سادگی و آرامی خارج می شود. آیا این مسئله ایرادی در وی است؟

مدلهای مختلفی از خروج منی می تواند وجود داشته باشد.مشکل همسر شما ربطی به منی ندارد بلکه در عدم نعوذ کافی و یا ضعیفتر بودن ماهیچه های دور آلت می باشد ... بهتر است  تمرینات لازمه را انجام دهد.

کلیتوریس من وقتی که خود ارضایی میکنم  کاملا بی حس می شود . آیا من به آن صدمه رسانده ام؟

اول ببینید پوست آن تاول نزده یا خیر .  در این صورت ممکن است سوزش هم داشته باشید . در غیر اینصورت احتمالا شما فشار بیش از اندازه ای وارد می نمایید. بهتر است حتما از مواد چرب کننده استفاده کنید و با آرامش بیشتری به ماساژ ادامه دهید و ماساژ را به یک نقطه ختم نکنید.

وقتی که قرص مصرف می کنیم برای تخمک چه اتفاقی می افتد؟

بستگی به نوع قرص دارد . عموما قرصها از شکل گیری تخمک جلوگیری می کنند اما مواردی هم هست که موفق نمیشوند. اما به هر حال تخمکها بارور نخواهند شد چون قرصها بروی تخمک هم تاثیر خواهند گذاشت و نقش ممانعت کننده دارند. از طرفی قرصها باعث پریود خواهند شد چراکه استروژن خون را بالا برده و بعد از پایین آمدن آن بدن دستور به پریود خواهد داد و قرص دفع خواهد شد. (توضیح مقاله کاملا ناقص و نا مربوط است - مترجم )

آیا ممکن است در طول عادت ماهیانه باردار هم گردید؟

بله - مقاله لازمه درون سایت است

منی در اصل چی هست ؟

یک مایع لزج و تقریبا سقید رنگ که یک درصد آن را اسپرم تشکیل میدهد و در باقی آن سدیم ، سیتریک اسید ، مواد قندی ،  آمونیاک ، کلسیم ، کلسترل و چیزهای دیگر یافت خواهند شد

 شناس  منبع : مجله الکترونیکی Asheghi4U نسخه 3  لینک : www.asheghi4u.net

 

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 12:35 http://amir64.blogsky.com

با سلام

دوست عزیز

من مطلبی از وبلاگ شما کپی نکردم . در صورتی که مطلبی را از سایت و یا وبلاگی برداشت کرده باشم که اون سایت از شما کپی کرده و منبع را ذکر نکرده

ضمنا من هیچ اخطاری از شما دریافت نکردم تا به حال اگر مطلبی فکر می کنید مربوط به شما هست بگید تا پس از بررسی حذف شود از وبلاگ ما.

ضمنا وبلاگ ما فیلتر و یا مسدود نشده و تازه به رتبه بالا گوگل هم دست یافته.

با تشکر

بنده پیشنهاد مذاکره می کنم.

سلام
دوست من
من چندین مقاله که از شخص خوده بنده بوده رو در وبلاگ شما مشاهده کردم در مورد وبلاگتونم باید عرض کنم احتملاا از آی اس پی که استفاده می کنید فیلتر نیست چون وبلاگ شما فیلتر شده میباشد .

من آی پی شما رو بررسی کردم
شما از آی اس پی شرکت : پارس سایبریان - گسترش ارتباطات مبنا در تهران استفاده می کنید که احتملا دیر به دیر رفرش می کنند .

قرار گیری رتبه در گوگل رو نیز به شما تبریک میگم
اما استفاده از مقالات ما بدون تکمیل نمودن فرم مجوز و رعایت قوانین آن کاریست غیر اصولی
منظور شما رو از مذاکره متوجه نشدم امری بود از طریق پست الکترونیکی ما به نشانی info@tanzimekhanevadeh.ir اقدام کنید.

علیرضا سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 14:23 http://alishear1.blogfa.com

سلام
یکی از بازدید کنندگان وبلاگ از من سئوالی پرسید و من هم اونو به این وبلاگ راهنمایی کردم نمیدونم سئوال کرده یا نه ولی اگه سئوال نکرده من سوال او را کپی میکنم و شما جوابش را بگویید تا من به او ایمیل بزنم و جوابش را بگو یم
ممنون

*******************************************
با سلام

من یک مشکلی دارم خواهش می کنم شما بتوانید راهنمای کنید؟

من حدود 22 سال سن دارم و با دختری جهت ازدواج آشنا شدم متاسفانه در سالهای قبل در دیدن فیلم ها و عکس های اینترنتی باعث تحریک من می شده و خود را ارضا می کردم الان که این فعالیت ها را کنار گذاشته ام اما غیر طبیعی از آلت من در هنگام صحبت با عشقم یا حتی یک فیلم که ممکنه صحنه آنچنانی نداشته باشد آب شهوت خارج می شود بدون هیچ تحریکی و غیر طبیعی بوده لطفا راهنمای کنید که این مشکل من حل شود چرا می ترسم در ازدواج و هنگام نزدیکی با همسرم مشکل بوجود آید؟

منتظر جوابتان هستم

******************************************
با تشکر

با سلام دوست عزیز
هر سوالی دارید از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید در قسمت نظرات به سوالات ترتیب اثر داده نخواهد شد
ممنون
موفق باشید

فرهاد سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 15:07

با سلامی دوباره
آیا میتوانید در همین بخش به سوالم ولو کوتاه جواب دهید؟ سوالم این بود که از نظر پزشکی لیس زدن اندام جنسی زنان چه حکمی دارد؟
با تشکر و امتنان

با سلام دوست عزیز
هر سوالی دارید از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید در قسمت نظرات به سوالات ترتیب اثر داده نخواهد شد
ممنون
موفق باشید

کیمیا سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 23:08 http://kimia-web.blogsky.com

سلام .خسته نباشید.امیدوارم حالتون خوب باشه.بازم ممنون بابت مطلب جدید.وجداخسته نباشید ومرسی که مرتب مطلب جدید میذارید.وقت کردین یه سری هم به من بزنید خوشحال میشم.براتون آرزوی موفقیت وکامیابی دارم.

سلام
مرسی از نظر شما
راه اندازی وبلاگتون رو تبریک میگم چشم حتما سر میزنم

۱۱۱۱ شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 11:54

با سلام امیدوارم هرگز خسته نباشید.ممنون از وبلاگ زیباتان به من که خیلی کمک کرده واقعا اطلاعات کاملی را دراختیار میگذارید باز هم متشکرم

سلام ممنونم از نظر شما
موفق باشید.

۱ شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 12:46

سلام شوهرم کشتی گیریه حرفه ایه. نمیخوام نام ببرم ما در کل زیاد رابطه جنسی نداریم به خاطر اینکه اون باید حرفه ای تمرین کنه و زیاد نباید سکس داشته باشیم حدودا نزدیک به ۳ ساله که ازدواج کردیم در ۲ سال اول اون بی جهت در خواب انزال میشده شایدم به خاطر این باشه که ما محدودیت سکسی داشته باشیم حدودا چند ماهه که کمتر شده ویا این مورد اتفاق نمیفته میخوام بدونم برای چی این حالتو داره و آیا سکس زیاد یعنی هر دو روز یا سه روز باعثه این میشه که به شوهرم لطمه بزنه در ورزش حرفه ای البته بعضی از محلول یا قرص ویتامینی هم مصرف میکنه مثل سی یا فرماتون یا گلو تامین که پزشک تیم تایید میکنه . با تشکر

سلام لطفا از طریق فرم ارسال سوال اقدام نمائید.

قاصرک سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 01:20

علی یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 23:25

سلام خسته نباشید . واقعآ مطالبتون عالیه . من به استمنا عادت (اعتیاد) داشتم . ولی حدود دو ماه پیش وقتی مطالبتون را در مورد استمنا (اونانیسم) خوندم اراده ام برای ترکش صد چندان شده و فکر میکنم دارم موفق می شم . البته با کمک شما که اگر شما را نمی یافتم ................/خدا می داند/ باز هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد