ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

9اشتباهی که نباید در رابطه جنسی انجام داد

 

9اشتباهی که نباید در رابطه جنسی انجام داد

منبع : مجله الکترونیکی Asheghi4U   پایگاه اینترنتی : www.asheghi4u.net

مسلما زمانی که می خواهید با فردی سکس داشته باشید آخرین چیزی که می خواهید این است که وی از حس رابطه جنسی خارج شود! برای اینکار 9 اشتباه وجود دارد که به هیچ قیمتی نباید آنها را انجام بدهید.

1-وی را نمی بوسید!

باور کنید یا نکنید حقیقت این است که درصد بالای 90 در مردان در هنگام رابطه جنسی زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور کامل فراموش می کنند. بعضی ها دلایلی نیز دارند مبنی بر اینکه ذهن آنها در آن لحظه به حرکتی و کاری که انجام می دهند مشغول است ، یا پوزیشنی را که انجام می دهند امکان برقراری بوسه در آن نیست. بعضیها در طول رابطه دهانشان خشک می شود و طعم ترشی می گیرد برای همین از بوسیدن و بوسیده شدن جلوگیری میکنند و مسائل دیگر. این اولین اشتباهی است که باعث می شود وی سیر صعودی را برای ارگاسم  به تاخیر بیاندازد.زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مکیده شوند. آنها بوسه می خواهند.

2-وی هنوز آماده نیست و شما شروع می کنید!

بسیار ساده. شما شدیدا تحریک شده اید و معاشقه می کنید . وی نیز با شما همراهی می کند اما وی هنوز کاملا تحریک نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.در این مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهیزد.زنان دوست دارند که در هنگام سکس سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید.کلیتوریس را لمس کنید و یا آنال را برای آنها ماساژ دهید. اما همین کارها اگر به اشتباه در زمانی شروع شود که زن هنوز کاملا تحریک نشده و شما رابطه را آغاز کردید ، می تواند کاملا دردناک باشد. زنان در این زمان بسرعت دچار درد و تیک های عصبی می شوند. این نیز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان می گردد. در نتیجه به هیچ قیمتی اگر حس نکردید که در زمان معاشقه وی به مرحله ای رسیده که بشما هجوم

می آورد ، رابطه را آغاز نکنید.

3-تنها سینه ها و جهاز جنسی زن نیست که حساس است!

این کار افراد بسیار ناشی در رابطه است! مردانی که زمان ندارند و یا حوصله ندارند و یا شدیدا تحریک شده اند و تحمل ندارند و یا وارد نیستند ، تماما اینکار را انجام می دهند! آنها برای آماده سازی زنان می دانند که لبها و سینه ها  و جهاز جنسی آنها حساس است و وقت خود را تنها بروی آن صرف می کنند و دیگر به سایر نقاط کاری ندارند! یک مرد نا آزموده فراموش می کند و یا نمی داند که تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس برای جذب لذت است.مردان فراموش می کنند که باید شانه های زن را ببوسند.پاهای وی را ماساژ دهند و ببوسند. از ماساژ عضلات ساق پا و تاثیرات آن خبری ندارند. از ماساژ عضلات کول که باعث می شود بدن وی کاملا شل گردد اطلاعی ندارند.از بوسیدن کمر و تاثیرات آن هیچ گونه برداشتی ندارند. در نتیجه بسیار ساده است که زنان را بصورت تیکهای عصبی تحریک کنند. نکته دیگر این است که توجه به نقاطی دیگر در بدن زنان باعث می شود که زنان تا حدی از خود بی خود گردند که اینبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعی کنند شما را نیز به همان شیوه به سطحی که در آن قرار گرفته اند برسانند

4-وزن خود را بروی وی نیاندازید!

این نیز کار دیگری است که افراد نا وارد انجام میدهند.اشکالی ندارد که در رابطه دیوانه شوید و یا بخواهید که مقداری به وی فشار آورید. فشار اوردن به زنان یکی از نکات کلیدی برقراری رابطه و خواست زنان است اما اصلا معنی فشار آوردن چنین چیز یا چیزهای مشابه این عنوانی که ذکر کردم نیست.مردان نا وارد خود را فراموش می کنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند. چنین چیزی تنها یک کابوس برای زنان است.بسیاری از زنان ترجیح می دهند که در طول رابطه تحت کنترل باشند و مرد باشد که آنها را در بر می گیرد اما تحمل کردن وزن مرد اصلا چیزی نیست که آنها خواستار آن باشند. مورد دیگر اینکه بخاطر تصور اینکه مرد بروی زن قرار  گرفته است بسیاری از پوزیشنها را نمی توانند انجام دهند.چراکه اصلا به زاویه مچ پاها و شکل سائدها در پوزیشنها توجه نمی کنند که باعث شده تمامی وزن بدن بروی زمین منتقل گردد و زن چیزی را حس نکند.

5- شما یا دیر ارگاسم می شوید و یا زود ارگاسم می شوید!

اینهم مورد عذاب آوری برای زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده بسیار شوک آور و عصبی است. اینکه شما نمی توانید ارگاسم خود را کنترل کنید باعث می شود که فقط چنین حسی را وارد کنید! باید ارگاسم خود را کنترل کنید و سعی کنید که در لحظه مناسب به ارگاسم برسید.اگر زود ارگاسم می شوید زمان خود را برای معاشقه بیشتر کنید تا وی نیز به مرز ارگاسم برسد.اورال را انجام دهید تا زمانیکه ببینید وی  وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در این زمان شروع به انجام دخول کنید.اگر برعکس دیر انزال هستید ، وی را ارگاسم کنید و دیگر به دخول ادامه ندهید چون برای وی لذت بخش نیست و درد آور است. به وی استراحت بدهید و از وی بخواهید که با  شیوه ای دیگر مثل  اورال  شما را تحریک و به مرحله ارگاسم برساند .

6-به وی نمی گویید که می خواهید ارگاسم شوید.

اینکه می خواهید چه کنید بسیار مهم است.در حال رابطه هستید و دیگر آماده تخلیه هستید . حال این تخلیه کجا قرار است صورت بگیرد ، مثل واژن ،  دهان ، بدن و یا هر جای دیگر بماند. در ابتدا باید حتما به وی بگویید که در حال ارگاسم شدن هستید و چه می خواهید بکنید.و اینکه آیا وی با این کار موافق است یا خیر.بحث نکنید و لازم نیست توضیح زیاد بدهید و یا اینکه توضیح بشنوید که چرا نه.اینکار مال الان نیست.تنها به وی اطلاع بدهید و بگویید چه می خواهید بکنید.بعد در صورت عدم موافقت سریعا  امکان  دیگر را به وی اطلاع بدهید.اما حرف بزنید.در سکوت کارتان را نکنید . وی باید بداند.

7- شماها به یکباره هنرپیشه فیلمهای پورن می شوید!

به خاطر داشته باشید فیلمهای مبتذل و غیر اخلاقی  به منظور آموزش تولید نمی شوند بلکه به منظور تحریک میباشد پس هرگز رابطه جنسی را از اینگونه فیلمها برداشت نکنید این هم عادتی است که یه تعداد از شماها دارید.به محض برقراری رابطه فکر می کنید که  کارتان خیلی درست است و سعی می کنید تمامی کارهایی را که دیده اید و خواسته اید روزی انجام بدهید انجام بدهید! بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پورن در رابطه استقبال می کنند اما بسیاری از آنها هم درگیر مسائل عاطفی بیشتری هستند و از چنین کارهایی اصلا استقبال نمی کنند.شما باید شریک خود را بشناسید.آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ آیا تقاضاهای شما در سکس با هم تناسب دارد؟ آیا وی فردی است که دلش می خواهد تحت فشار قرار بگیرد و یا خیر؟ تمام اینها باید در قبل از هنگام سکس شناسایی شود. قبل از اینکه وی شما را فردی وحشی خطاب کند! زنان زیادی از لحظات دیوانگی و فشار استقبال می کنند . اما این دلیل نیست که شما فردی را که ازشیوه ذهنی وی اطلاعی ندارید ناگهان تحت فشار بگذارید.موهایش را در زمان اورال سکس محکم بگیرید و  چنگ بزنید یا به باسنش با کف دست ضربه بزنید ، از وی بخواهید که کارهایی را انجام دهد که عموما مطلوب ذهنش نیست ، وی را بخواهید فینگر یا فیست کنید  ، حرفهایی بزنید که چندان دلپذیر نیست و یا هرچیز دیگری. اگر شما به چنین سکسی تمایل دارید بسادگی یا باید از رفتاری که خواستار انجام آن هستید با فرد مورد علاقه خود جلوگیری کنید و یا اینکه از وی جدا شده و به دنبال فردی باشید که با شما جور گردد. اما فکر نکنید که چون زنان زیادی بدنبال ماجراهای متفاوت در سکس هستند همه زنها  اینگونه اند!

8-ساکت هستید!

من مطمئن هستم که شما می خواهید زن در طول رابطه بلند بلند آه بکشد و چنگ بزند و سر و صدا کند. بگوید که تندتر یا آرامتر و مدام بگوید که خوبه و حرفهای دیگر...بسیار طبیعی است که زنان نیز در طول رابطه می خواهند واکنش شما را بدانند.آنها باید بدانند که کار خود را خوب انجام می دهند و یا خیر.اینکه بدانند قدرت ارگاسم کردن شما را دارند.شما اگر ساکت باشید فکر می کنند کارشان را درست انجام نمی دهند.اینکه شما هم صدا کنید و یا ساده اعلام کنید که چه حس خوبی دارید چیزیست که شما برای تبدیل از یک آماتور به یک حرفه ای  لازم دارید

9-نحوه حرکتی  شما بسیار نا بخردانه است!

بله. بسیاری از مردان فکر می کنند باید مثل چکش بروی هاون بکوبند  سرعت بالا داشته باشند و مدت طولانی! تمام اینها غلط است.زنان بسیاری از این وضع اصلا خوششان نمی آید ودرد باعث می شود که  زن " آه" را به " آی "  تبدیل کند. اما مردان همچنان گوششان بدهکار نیست! آنها فکر می کنند فقط زن صدا بدهد یعنی دارد لذت میبرد! آنها بخاطر اینکه نحوه عملکرد جنسی خود را عموما فارغ از درد میبینند اصلا متوجه نیستند که درد در این رابطه می تواند وجود داشته باشد.  این آن جایی است که که حرفه ای ها می دانند چگونه عمل کنند.آنها آرام  آلت را وارد می کنند و پمپ می کنند.سرعت و نفوذ خود را با شرایط پوزیشن و خواسته زن همراه می کنند. زن هرچه به ارگاسم نزدیکتر میشود سرعت و قدرت را بالا میبرند.نه اینکه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند!  آنها می دانند که زن اکنون در چه حسی و کجا قرار گرفته و اکنون چه میزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آیا شما هم می توانید زنان را بخوانید ؟

منبع : مجله الکترونیکی Asheghi4U   پایگاه اینترنتی : www.asheghi4u.net

 

نظرات 22 + ارسال نظر
رویای همیشگی جمعه 2 آذر 1386 ساعت 13:42

بار چهارمه سلام میکنم...!!!
باز هم سلام...
خوب هستید؟مطلب بسیار جالبی بود واقعا خسته نباشید...
مرسی....امیدوارم ملت فقط خواننده نباشن!!!

بنده هم باره چهارمه که عرض می کنم علیک سلام
ممنونم از نظرات شما
شرمنده کردید
من هم امیدوارم
موفق باشید

آوا جمعه 2 آذر 1386 ساعت 18:03

سلام.چه درست و دقیق.. ممنون. در مورد آقایون چی؟ ۹ اشتباه وجود نداره؟

سلام ممنونم از نظر لطفتون
در مورد آقایون هم جواب مثبت است .
موفق باشید

دکتر گمشده جمعه 2 آذر 1386 ساعت 18:57 http://drdarya74.blogsky.com

خسته نباشید.. سایت بسیار اموزنده وپر محتوایی دارید.. موفق باشید..با اجازه شما رو لینک کردم

درود بر شما سپاسگذارم از نظر لطف شما . در مورد لینک هم لطف کردید ممنونم موفق باشید

یوسف جمعه 2 آذر 1386 ساعت 22:29

با درود بیکران و خسته نباشید اینجوری که من متوجه شدم و کامنتهای اپهای قبلی شما رو خوندم فهمیدم که برای پاسخوگی سوالات از طرف شما باید عضو سایت بود و از طریق فرم ارسال سوالها رو مطرح کنم ولی من الان در شرایطی نیستم که عضو بشم (تا مدتی) ولی برای من حیاتی و مهمه و ضروری(اورژانسی) راستشو بخوای من الان نزدیک به ۲۰ روز هست که ازدواج کردم و میخوام اولین رابطه جنسی ام رو با خانمم شروع کنم اصلا این زمان یعنی ۲۰ روز بعد از ازدواج برای شروع همچین روابطی کافی هست یا نه باید بیشتر منتظر موند تا عروس خانم از اون حال و هوای خونه پدری و مجردی بیرون بیاد و سوال بعدی هم اینکه چون تا حالا رابطه ای با کسی نداشتم (جنسی) و این اولین هست چیکار باید بکنم البته میدونم چکار کنم و ازمقاله هاتون مثل همین ۹ اشتباه ...خیلی چیزا یاد گرفتم ولی میترسم از این که اون جور که باید و شاید از این نزدیکی هر دوتامون لذت نبریم به دلیل کم تجربگی و به قول شما اماتوری و یه جور هم حجب و حیا بین ما دو نفر که هنوز جراتشو پیدا نکردم اون درخواست رو از همسرم بکنم کلا توی اولین رابطه ی جنسی زن و شوهر چیکار باید بکنی که توی خاطرت بمونه و ازش لذت ببری نمیدونم به سوال من از طرف شما جواب داده میشه یا نه میدونم این کار من موجب ضایع شدن حق کسایی هست که عضو سایت نبودن و سوالی کردن که شما جوابشو ندادید یا بهشون گفتید از طریق فرم بفرستید ولی قبول کنید وضع الان من فرق داره با اون عزیزان به زندگیم بستگی داره.

درود بر شما دوست عزیز خب دلیله اینکه گفته میشه از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید به این علته که سوالات شما برای پزشکان و مشاورین طرف قرار داد ما ارسال بوشد و آنها پاسخگوی شما باشند و البته حفظ حریم خصوصی کاربران . اما با این حال تا حدودی که در توانم باشه راهنماییتون میکنم
اولا مدت زمان خاصی بریا رابطه جنسی تعریف نشده این بستگی به شرایط روحی و آمادگی جنسی و جسمانی زوجین داره دوما همیشه اولین رابطه جنسی معمولا همراه با استرس و کنجکاوی میباشد و واکنشها در اولین رابطه با سایر دفعات متفاوت است چرا که تجربه ای در کار نبوده پس نگرانی شما کاملا طبیعیست اما به آن فکر نکنید چرا که با آغاز رابطه همه چیز تغییر خواهد کرد . توصیه من به زوحهای که بریا اولین بار قصد انجام این رابطه رو دارند اینه که زمان زیادی صرف آن کنند و مستقیما سراغ رابطه جنسی نروند از معاشقه شروع کنید و ادامه دهید امکان دارد با واکنشهای عجیبی روبرو شوید که به علت ترس برخی از زنهای از اولین رابطه جنسی میباشد جای نگرانی نیست .
سوما مسلم بدونید اولین رابطه جنسی در خاطر شما خواهد ماند رمز موفقیت در اولین رابطه اینه که به خواسته های همسرتون عمل کنید و مسفقیما سراغ دخول نوید من بیشتر از این نمیتون در قسمت نظرات راهنماییتون کنم چون درج برخی عناوین بریا عموم ناشایست میباشد
به نظر من شما سی دی مقالات ما رو تهیه کنید خیلی میتونه به شما کمک کنه.

سامان جمعه 2 آذر 1386 ساعت 22:51 http://amirsaman2.blogfa.com/

اجازه دارم نظر بدم ؟!

صد در صد خوشحال میشم نظر شما رو بشونم

dj hadi جمعه 2 آذر 1386 ساعت 23:31 http://www.azizerahedoram.blogfa.com

salam
mer30 az zahamateton

سلام ممنونم از لطف شما .

امین شنبه 3 آذر 1386 ساعت 00:03

سلام آقای سلطانی مجد
امیدوارم که حالتون خوب باشه. مدتی بود که نمی رسیدم به وبلاگ زیباتون سری بزنم و کلی مطالب آموزنده یاد بگیرم. خلاصه سعادت نداشتیم. آقای مجد توی این مدت خیلی مطالب خوبی را گذاشته بودید و نظرات هم خیلی جالب بودن و جوابهای شما صد البته جالبتر و در عین حال دندان شکن. سامان نامی بود که دیدم حرفایی برای دل خودش زده بود. البته این هم نظر ایشون هست دیگه. قرار نیست که خدا به همه ی افراد به یک میزان عقل و شعور بده. ما در عصر تکنولوژی و ارتباطات به سر می بریم ولی هنوز حرفایی از بعضی هموطنامون می شنویم و کارایی ازشون می بینم که اون لحظه پی می بریم و به خودمون می گیم: ای داد و بیداد, بیخود نیست که ما روز به روز داریم پس رفت می کنیم. از دست این افراد به اصطلاح بفهم که حرفایی می زنن که خودشون هم منظورشو نمی دونن ناراحت نشید. تا بوده همین بوده. خب بگذریم . آقای مجد دستتون واقعا درد نکنه این چند وقتی که من سر نزده بودم خیلی مسائل خوب و مهمی را مطرح کرده بودید. پست آخرتون هم خیلی خوب بودن. اگه تونستید و اجازتون دادن در مورد چرائی و چگونگی رمانتیک بودن موشها و گرسنه بودن گربه ها (البته منظورم دخترا و پسرا هست) کمی بیشتر برامون توضیح بدید و مطلب بگذارید. ممنونم از زحماتتون.
یا حق....

سلام خدمت دوست عزیز امین آقا
امیدوارم خوب باشید کم سعادتی از بنده بوده
ممنونم از حمایت شما اما مسلما آقای سامان خیلی از دست ما عصبی بودند و خب حقوق بازدید کنندگان بریا ما اهمیت داره اگر اینطور نبوده اصلا نظرات ایشونو تایید نمی کردیم و خی کسی هم نمی فهمید کی چه نظری داده با این حال از حمایت قاطعانه شما دوست عزیز سپاسگذارم در مورد موشوعی که مطرح کردید تشبیه جالبی بود ( موشو گربه ) باور کنید حدود ۱۲۰ مقاله در حال ترجمه میباشد و در گیر تولید سی دی جدید نیز هستیم که بسیار وقت بنده و همکارانم رو به خودش اختصاص داده و با توجه به اینکه فعالیت اصلی من جای دیگست فرصت کم میارم اما چشم حتما پیشنهاد شما اعمال می شود موفق باشید .

مانی شنبه 3 آذر 1386 ساعت 10:58

سلام آقای مجد امیدوارم که خوب باشید
چند روزی اصلآ نتونستم که کانکت بشم و به وبلاگ سر بزنم اما حالا اومدم و همه ی پستهایی رو که نخونده بودم خوندم واقعآ ممنون بسیار پر بار و جالب بود
و اما یک سوءال گفتید که به زودی و بدون اطلاع قبلی این سایت فقط برای افراد عضو قابل استفاده خواهد بود پس اونایی که بعدن خواستند عضو بشن چه جوری ین کارو بکنن؟
و اینکه کاش میشد حداقل این یکبار تروخشک به پای هم نسوزن پس خوانندگان همیشگیه این سایت که به هر دلیلی امکان عضو شدن رو ندارند چی؟
این کارتون جنبه ی تنبیه داره؟یا ادب کردن؟
ممنون میشم که پاسخ بدید
با آرزوی سلامتی و مو فقیت برای شما و همکارانتون

با سلام
مرسی از درج نظرتون
در مورد عملکرد وبلاگ زمانی که ورود با شناسهتعریف شود فرم عضویت نیز فعال میباشد .
در مورد تنبیه هم ما کی هستیم که بخواهیم دیگران رو تنبیه کنیم برای اینکه بزودی قراراه مطالب اختصاصی در سایت درج شود که به علت خاص بودن مقالات شرایط سنی خاصی رو طلب میکنه پس از دسترس عموم خارج می گردد.

محسن شنبه 3 آذر 1386 ساعت 12:02

با سلام.
ممنون از مقاله آموزندتون.
انصافا بیشتر مقالات شما در مورد موضوعات مورد تیاز جامعه هست.
الان بسشتر سایتهایی که تو این زمینه هستن بیشتر یه چیزای تکراری که تقریبا همه میدونن می پردازن مثلا پوزیشن های مختلف رابطه.
البته اینها هم به جای خودش لازمه ولی مهم تر از اینها اصلاح نگرشهای غلط جامعه و دادن اطلاعات صحیح و منطقی هستش که شما خوشبختانه به این موضوعات بیشتر میپردازین.
راستی من میخواستم یه موضوعی رو پیشنهاد بدم که اگه موافق بودین در موردش مطالبی رو بذارین.برای پیشنهاد موضوع چیکار کنم؟
ممنون.

با سلام ممنونم از نظر لطف شما
ما از انتقادات و پیشنهاد کاربران استقبال می کنیم می توانید به ایمیل آدرس شخصی من با ایمل پشتیبانی پیشنهاد خود را ارائه دهید ممنونم از توجه شما موفق باشید

علیرضا یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 09:29 http://alishear1.blogfa.com

سلام اقای مجد
ببینم اگه مطالب وبلاگ شما باید طوری باشه که فقط عضو باشیم من چه جوری مطالب شما رو داخل وبلاگم بزارم (‌‌البته ببخشید که اینجوری حرف میزنم )‌شاید کار درستی باشه ولی خب اگه عمومی باشه و مطالب اختصاصی رو فقط برا اعضا ارسال کنید خیلی بهتره تا اینکه طوری باشه که عموم نتوانند از وبلاگ دیدن کنند و مطلبی را یاد بگیرند .
مطلب خوبی بود . امیدوارم موفق باشید اقای مجد

سلام
دوست عزیز جای نگرانی نیست چرا که ما از لینکهای زیر مجموعه حمایت می کنیم .

بهار یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 14:49

سلام و خسته نباشید خدمت آقای مجد
ممنون از این مقالتون واقعا جالب بود . مقالات این چنینی باعث میشه که درصد بیشتری از خوانندگان جذب بشن و نظر بدن .

بازم ممنون و امیدوارم هر جا هستید موفق باشید

سلام
ممنونم از نظر لطف شما

zari یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 16:16

سلام
خیلی عالی بود.مخصوصآ مورد۴و۶.این یعنی لذت وتعهد باهم.تعهد نسبت به روح وجسم همسرمون.کاش مسن
ترهاو پدر مادرها هم این جور مطالب رو بخونن که فکر نکن همه چی می دونم.البته به نظرم نقش ومسئولیت مردها کمی بیشتره چون اصطلاحآ فرمون دست اونهاست.

سامان یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 16:26

امین


سلام آقای سلطانی مجد
امیدوارم که حالتون خوب باشه. مدتی بود که نمی رسیدم به وبلاگ زیباتون سری بزنم و کلی مطالب آموزنده یاد بگیرم. خلاصه سعادت نداشتیم. آقای مجد توی این مدت خیلی مطالب خوبی را گذاشته بودید و نظرات هم خیلی جالب بودن و جوابهای شما صد البته جالبتر و در عین حال دندان شکن. سامان نامی بود که دیدم حرفایی برای دل خودش زده بود. البته این هم نظر ایشون هست دیگه. قرار نیست که خدا به همه ی افراد به یک میزان عقل و شعور بده. ما در عصر تکنولوژی و ارتباطات به سر می بریم ولی هنوز حرفایی از بعضی هموطنامون می شنویم و کارایی ازشون می بینم که اون لحظه پی می بریم و به خودمون می گیم: ای داد و بیداد, بیخود نیست که ما روز به روز داریم پس رفت می کنیم. از دست این افراد به اصطلاح بفهم که حرفایی می زنن که خودشون هم منظورشو نمی دونن ناراحت نشید. تا بوده همین بوده. خب بگذریم . آقای مجد دستتون واقعا درد نکنه این چند وقتی که من سر نزده بودم خیلی مسائل خوب و مهمی را مطرح کرده بودید. پست آخرتون هم خیلی خوب بودن. اگه تونستید و اجازتون دادن در مورد چرائی و چگونگی رمانتیک بودن موشها و گرسنه بودن گربه ها (البته منظورم دخترا و پسرا هست) کمی بیشتر برامون توضیح بدید و مطلب بگذارید. ممنونم از زحماتتون.
یا حق....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خواهش میکنم اینو تو سایت قرار بدید:
دقیقا همینطوره امین خان
قرار نیست خدا به همه شعور یکسان بده
یه عده مثل من مفهوم جملات رو میفهمن
و یه عده هم مثل شما که از شعور پایین تری بر خوردارین فکرشون همش تو سکسه
در مورد پیشرفت صحبت کردی ؟!
به قول شاعر منو نخندون
دیگه کم مونده آدمای خزو خیلی مثله تو از پیشرفت حرف بزنن
تو هم بگو

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اولا سلام
دوما لطفا طرز بیان خود را تغییر دهید درصورت تکرار نظرات تایید نخواهند شد.

امین دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 00:17

امین


سلام آقای سلطانی مجد
امیدوارم که حالتون خوب باشه. مدتی بود که نمی رسیدم به وبلاگ زیباتون سری بزنم و کلی مطالب آموزنده یاد بگیرم. خلاصه سعادت نداشتیم. آقای مجد توی این مدت خیلی مطالب خوبی را گذاشته بودید و نظرات هم خیلی جالب بودن و جوابهای شما صد البته جالبتر و در عین حال دندان شکن. سامان نامی بود که دیدم حرفایی برای دل خودش زده بود. البته این هم نظر ایشون هست دیگه. قرار نیست که خدا به همه ی افراد به یک میزان عقل و شعور بده. ما در عصر تکنولوژی و ارتباطات به سر می بریم ولی هنوز حرفایی از بعضی هموطنامون می شنویم و کارایی ازشون می بینم که اون لحظه پی می بریم و به خودمون می گیم: ای داد و بیداد, بیخود نیست که ما روز به روز داریم پس رفت می کنیم. از دست این افراد به اصطلاح بفهم که حرفایی می زنن که خودشون هم منظورشو نمی دونن ناراحت نشید. تا بوده همین بوده. خب بگذریم . آقای مجد دستتون واقعا درد نکنه این چند وقتی که من سر نزده بودم خیلی مسائل خوب و مهمی را مطرح کرده بودید. پست آخرتون هم خیلی خوب بودن. اگه تونستید و اجازتون دادن در مورد چرائی و چگونگی رمانتیک بودن موشها و گرسنه بودن گربه ها (البته منظورم دخترا و پسرا هست) کمی بیشتر برامون توضیح بدید و مطلب بگذارید. ممنونم از زحماتتون.
یا حق....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خواهش میکنم اینو تو سایت قرار بدید:
دقیقا همینطوره امین خان
قرار نیست خدا به همه شعور ی***ان بده
یه عده مثل من مفهوم جملات رو میفهمن
و یه عده هم مثل شما که از شعور پایین تری بر خوردارین فکرشون همش تو س***ه
در مورد پیشرفت صحبت کردی ؟!
به قول شاعر منو نخندون
دیگه کم مونده آدمای خزو خیلی مثله تو از پیشرفت حرف بزنن
تو هم بگو
------------------------------------------------------
با سلام خدمت آقای علی سلطانی مجد
آقای مجد خسته نباشید. واقعاً با وجود همچین خوانندههایی آدم خسته میشه. میخوام یه سلام هم خدمت سامان خان عرض کنم. خوشبختانه ایشون اصلا بلد نیستن سلام هم بکنن. اونوقت دم از شعور و کمالات هم می زنن. خدا را شکر می کنم که بعد کلی فشار آوردن به ذهنش متوجه شد که من سطح شعورم پایین هست و خزو خیل هم که هستم توی عالم سکس هم که هستم و در ضمن خودشون هم خیلی معنی جملات را می فهمن و به قول معروف خیلی حالیشونه. آقای مجد این هم از همون کارایی بود که گفتم هموطنامون انجام میدن که آدم یه لحظه به خودش میگه: ای داد و بیداد. ایشون حتی عفت کلام هم ندارن. سامان خان به قول شاعر: دلایل قوی باید و معنوی......نه رگهای گردن به حجت قوی. بی احترامی کردن اصلا هیچ مایه ای نمیخواد, همه بلدن. ولی از صمیم قلب براشون متاسفم چون اینجور افراد دیگه قرنشون سر اومده. یه روز معلوم میشه که شما درست می گفتی یا ما ولی به قول شاعر :ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی......که این ره که تو می روی به ترکستان است. مرسی از زحماتی که میکشید. خدا قوت.
یا حق...


علی دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:49 http://www.csvb.blogfa.com

سلام آقای سلطانی
با عرض شرمندگی اومدم ازتون معذرت بخوام که از مطالب وبلاگتون بی اجازه استفاده کردم ُ من واقعا متاسفم من تازه وبلاگ درست کردم و خیلی وقتا مطلبی براش ندارم از مطلب وبلاگ شما خوشم اومد گفتم بزارم تا مردم استفاده کنن من معذرت می خوام امید وارم دوست کوچیکت ببخشی

سلام
دوست عزیز ما اعلام کرده بودیم که می توانید با تکمیل فرم مجوز و با رعایت مواد آن از مطالب ما استفاده کنید در حال حاضر هم وبلاگ شما در لیست معرفی شدگان به ما توسط کاربران اینترنیت قرارا گرفته تا کنون ۸۸ لینک که بدون اجازه از مقالات ما با اسم خودشون استفاده می کردند جمع آوری کردیم که این تعداد هر زمان به ۱۰۰ لینک رسید به صورت یکجا جهت مسدود شدن به سرویسهای بلاگفا - بلاگ اسکای - پرشین بلاگ و در نهایت امور فیلترینگ جهت مسدود شدن معرفی می گردند.

یوسف دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 19:33

اقا یک دنیا ممنون خیلی کمکم کرد ایشالا عضو سایت هم میشم که اگر بازم سوالی داشتم برای شما مشکلی پیش نیاد بازم تشکر میکنم

مونا پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 21:40

سلام آقای مجد ممنون از لطفتون.
می خواستم اگه براتون امکان داره در مورده روابط قبل از عروسی(دوران عقد) یه مطالبی رو بزارید که روابط باید تا چه حدی باشه.
مرسی از شما...

ارش پنج‌شنبه 29 آذر 1386 ساعت 19:15

ba salam.weblogeton harf nadare.man ye soal daram.man jargh mizanam aya vaseye ezdevaj lazeme ke in karo tark konam?va inke che zararhaey dare vase man va ahyanan hamsare ayandam?mercy

سلام . از طریق فرمارسال سوال اقدام کنید.

امیر پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 17:36

واقعن زشت و شرم آور که منبع درست مطلب رو که یک سایته خارجیه معرفی نکردید، ما از تلاش شما برای ترجمه مطالب ممنونیم ولی سرف فیلتر بودن یک سایت نباید...
گفتنیه که بسیاری از مطالب سایت مردمان هم از همین منبع تامین میشه.

http://www.askmen.com/love/love_tip_200/210_love_tip.html

معصومه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 14:41

ممنون از لحن ساده صمیمی مودبانه ودلسوزانه شما برای ارائه اطلاعات تشکر میکنم

گوناگون شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 02:36 http://gongon.blogfa.com

خدا قوت.

م ص ط ف ی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 16:16

عالی بود عین واقعیت بود ........

mostafavox@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد