ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

تاثیرات منفی و مخرب تماشای تصاویر و فیلمهای غیر اخلاقی

تاثیرات منفی و مخرب تماشای تصاویر و فیلمهای غیر اخلاقی

نویسنده : علی سلطانی مجد

آیا دیدن فیلمهای غیر اخلاقی یک کلاس آموزشی برای رابطه جنسی ما در اینده با همسرمان است ؟

هر فیلم از چند بخش تشکیل شده یک فیلمنامه یک کارگردان چند بازیگر و تصویر بردار و ...  و البته در کنار همه اینها یک  منشی صحنه نیز وجود داره . امروز قصد باز کردن تصاویر پشت صحنه فیلمهای غیر اخلاقی رو دارم  همان فیلمهایی که برای اکثر جوانان یک الگوی اساسی برای سکس شده فیلمهایی که عموما ساخته و تولید کشورهای اروپایی همچون فرانسه ایتالیا و ... میباشد البته برخی کشورهای عربی نیز به این سمت و سو کشیده شده اند . اما بهتره بدانید که ساخت اینگونه فیلمها هم همان ابزارهای سایر فیلمها را نیاز دارد یک فیلنامه تهیه می شود و نقش آفرینان این فیلمنامه در سکانسهای مختلف باید  صدا و حرکاتی که در فیلمنامه درج شده را  به اجرا بگذارند شاید به نظر شما در اینگونه فیلمها دو نفری که در حال انجام رابطه جنسی هستند واقعا دارند این رابطه را بر حسب میل خود انجام میدهند اما بهتره سری به پشت صحنه این فیلمها بزنید که برایگرفتن یک صحنه تحریک امیز برداشتهای مختلفی انجام میگیرد شاید طرفین 3 روز برای ساخت یک رابطه جنسی باید تلاش کنند تا مطابق فیلمنامه پیشروی کنند و قتی از یکی از بازیگران  مشهور مرد  اینگونه فیلمها سوالی پرسیده شد  که ایا واقعا  انجام حرکات بر عهده شماست در پاسخ  گفت حتی کوچکترین حرکت و حرفها و حالات در فیلنامه قید شده و مگر با نظر کارگردان در صحنه یا فیلنامه تغییری ایجاد شود و ما فقط بازیگریم در حین انجام فیلم گاهی مجبوریم مواد غذایی یا پروتیئنی خاصی مصرف کنیم مدام برداشتهای مختلف گرفته میشود و من فکر میکنم بازیگری در اینگونه فیلمها سختر از سایر فیلمهاست  . جالبتر اینکه پخش اینگونه فیلمها برای شبکه های داخلی اصلی ممنوع میباشد و تنها شبکه های خصوصی یا محلی مجاز به پخش اینگونه تصاویر هستند و البته شبکه های ماهواره ای محدودیتی ندارند .

بر میگیردیم به ایران اگر از یک مرد ایرانی یا یک زن ایرانی بپرسیم در سکس چه کارهایی انجام میدهند به زور 4 تا حرکت جنسی و حالت سکسی رو که یا تو گوشی موبایل دیده یا از فیلمهای غیر اخلاقی و اینترنت دیده نام میبره و در همین حدم خودش رو راضی نگه میداره اما در همان کشورهایی که این فیلمها ساخته میشود فیلمهای اموزشی نیز ساخته میشود . سازندگان این فیلمها فقط به دنبال کسب تجارتی سودمند هستندو انحرافات فکری دیگر جوامع  پس تماشای فیلمهای غیر اخلاقی را به منظور آموزش سکس برداشت نکنید .

تقریبا 90 تا 95 درصد افراد با دیدن فیلمهای  غیر اخلاقی تحریک می شوند که ابلته اگر یکبار پشت صحنه ای از این فیلمها ببینند دیگه تحریک نمی شوند چون میدانند که همه صدا ها حالات و حرکات بر اساس فیلمنامه پیش روی میکند  وقیت فردی تحریک شود  هورمونهای جنسی ان برانگیخته میشود در این صورت عطش جنسی انها بیشتر میشود تماشای مکرر این تصاویر بر روح و روان انسان تاثیر گذار است چرا که وجود غریزه جنسی عاملیست طبیعی و البته مقدس  اما با تماشای اینگونه تصاویر تنها باعث تحریک قوای جنسی خود شده ایم و نهایاتا به دنبال تخلیه و ازاد سازی غریزه خود میرویم تاثیرات  روانی این اینگونه تصاویر  برخی مواقع به قدریست که میتواند انسان را از خود بیخود کرده و نهایتا پدیده تجاوز و یا روابط نا مشورع در جامعه گسترش یابد  .

سخن اخر

غریزه جنسی در  سنین جوانی بسیار  غریزه قوی میباشد و مبارزه با آن و یا خویشتن داری بسیار سخت میباشد اما اگر واقعا در شرایطی به سر میبرید که قادر نیستید غریزه جنسی خود را تخلیه کنید چرا کاری کنیم که عطشمان بشتر شود ؟ مثل این میمونه که ما گرسنه باشیم و دسترسی به هیچ غذایی نداشته باشیم اما مدام به فکر مثلا یک غذای لذیذ باشیم و بگوییم اگر این غذا اینجا بود چه خوب می شد اگر اینکارو بکنیم باعث شدیم تا گرسنگی بیشتر بر ما فشار بیاورد .  موفق و پاینده باشید

با تشکر از شما علی سلطانی مجد

نظرات 16 + ارسال نظر
ا.م پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 01:00

با سلام و خسته نباشید خدمت شما و سپاس برای آگاهی مردم از حقایق جنسی
در بین صحبت هاتون گفتین که غریزه جنسی عاملی طبیعی و مقدس است ، فکر می کنم اگر درباره فلسفه این غریزه و دیدگاه ادیان مختلف الهی (نه فقط اسلام) در این باره و حکمت وجود آن بیشتر صحبت کنید ، بسیاری از افراد دید بهتر و عاقلانه تری نسبت به مسائل جنسی خواهند داشت. با تشکر

سلام سپاسگذارم از نظر و تذکر شما

مهدی پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 15:52 http://lordweb.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم
خوشحال میشم بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم
ممنون

ebho جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 15:36

salam.vaghhean tamame matalebetoon aliye.ye soal dashtam
man pardeye ertejai midoonam chie
ama tahla nime ertejayi nashnidam.age mishe tozih bedin.bazam mamnoonam

هاله جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 17:34

سوالارو خوب همین جا جواب بدهید برای عضویت آخه باید۶۰۰۰ تومان پول بدهیم خیلی که

گروه پزشکی طرف قرار داد سایت از ما حق ویزیت دریافت میکنند ما هم بودجه ای نداریم پس به ناچار مجبوریم از کاربران پول اخذ کنیم.

امیر.س سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 21:09

نویسنده محترم در قسمت آخر به نکته جالبی اشاره کرد... من بالاخره نفهمیدم غریزه جنسی خودمان رو چطوری تخلیه کنیم ؟ برداشت من بعد از خوندن این مطلب این بود که خیلی بهتره یک خانوم خراب پیدا کنیم و خودمان رو تخلیه کنیم... بنده شخصا شاید موافق نباشم از برداشتم ولی این برداشت من از این مطلب بود... با تشکر

سلام
در قسمت اخر اتفاقا اشاره شده کاری نکنید که غریزه جنسی شما برانگیخته شود و از تماشای تصاویری که باعث تحریک میشود خودداری کنید تا برای تخلیه غریزه خود به سمت روابط نا مشروع کشیده نشوید این دقیقا بر عکس برداشت شما میباشد.

ماهان شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 15:33

با سلام می خواستم از این اطلاعات شما تشکر کنم.

سلام ممنونم از نظر لطف شما

بلوط سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 22:21

مرسی . خیلی مفید بود.

ممنون از نظر لطف شما

کمند دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 17:50

من وقتی فیلمهای .... می بینم یا مطالب پور.... می خونم خیلی تحری... می شوم و فکر می کنم این حالت به نفع رابطهمون با همسرم است آیا این درست؟

اگر به مقاله توجه کنید پاسخ سوالتون درج شده خیر درست نیست شما باید از همسرتان تحریک شوید نه از فیلمهای پورنو

س پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 23:08

کلی براتون نوشتم
ولی شما به خاطر بعضی کلمات نتونستید نظر منو قبول کنید
پس نظر گذاشتن برای شما هم فایده نداره
بای

به علت بکار بردن واژه های رکیک توسط برخی کاربران واژه های مورد نظر بلاک شدند یعنی فقط واژه های رکیک و غیر اخلاقی قفل شده اند پس اگر متن شما اراسل نمی شود به علت آن است که از اینگونه واژه ها استفاده کردید .

محسن دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 00:20

اول ازشماوسایتتان متشکرم دوما که واقعا سخته به آدم فشارمیاد چیکارکنیم بالاخره دستورغذایی هست ؟داریم تباه میشیم ازشهوت واقعا چیکاربایدکنیم؟

hossein شنبه 25 آبان 1387 ساعت 00:31

متشکرم خیلی عالی و مفید بود .
پشت صحنه این جور فیلم ها را باید از کجا به دست اوریم.














مینو شنبه 14 دی 1387 ساعت 23:44

ممنون از نوشته های مفیدتون.
این وبلاگ واقعا جامع و مفیده.
یک سوال: من با دیدن فیلم پورنو و صحنه های جنسی هیچ احساس خاصی پیدا نمی کنم. ولی میل جنسی به شریکم دارم. به نظرتون مشکلی دارم؟

وفا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 17:40

سلام واقعا ممنونم از مطالبی که نوشته اید در کشور ما بسیاری از مردم به پیری می رسند اما آگاهی کافی از ساده ترین مسائل روز مره زندگی ندارندچه برسد به ارتباط هاو درست رفتار کردن ها چه خوب که شما تونستید مجوز بگیرید و مردم را آگاه کنید

حسام یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 06:44

************************************
************************************
سلام
با اینکه خودم با مشاهده اینگونه فیلمها موافق نیستم، اما فکر میکنم این دلیل که ممکن است جملات، اعمال و ژستهای این بازیگران جملات، اعمال و ژستهای واقعی خودشان در حین مقاربت نباشد؛ دلیل منطقی برای عدم تماشای این فیلمها نمیباشد. بنا به گفته شما باید اط مشاهده هرگونه فیلم و سریالی خودداری کرد چرا که بازی بازیگران تمامی فیلمها نشات گرفته از زندگی واقعیشان نیست!!!
من چنین برداشتی از این قسمت از مطلبتون داشتم.

با تشکر از مطالب خوب و آموزنده سایتتون.

dany جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 23:13

من که نتوانستم تشخیص بدهم تفاوت فیلم غیر اخلاقی و آموزش چیه یعنی شما میگویید این فیلمهای آموزشی مثبت هستند

فیلمهای غیر اخلاقی صرفا جنبه تحریک افکار و موجبات انحرافات اخلاقی را فراهم می آورد فیلم اموزشی در جهت کمک به بهتر شدن انجام روابط برای زوجین میباشد حتی در فیلمهای اموزشی نحوه فیلمبرداری به گونه ایست که دستگاه تناسلی زن و مرد پیدا نباشد .

Gisoo دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 06:45

mamnoon :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد