ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

نظر سنجی در مورد روند فعالیت پایگاه

 

نظر سنجی در مورد روند فعالیت پایگاه

 

با  عرض سلام خدمت کاربران گرامی 

بدینوسیله از کلیه بازدید کنندگان گرامی تقاضا می شود تا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق قسمت نظرات این پست به اطلاع ما برسانند و ما را در جهت هرچه بهتر شدن روند فعالیت سایت یاری کنند

اگر این پایگاه چه امکانی داشت بهتر بود ؟

و تا به حال ارزیابی شما از فعالیت سه ساله این مجموعه چه میباشد ؟

با تشکر منتظر نظرات شما در قسمت نظرات این پست هستیم

www.asheghi4u.net         www.tanzimekhanevadeh.ir

به همه نظرات پاسخ داده می شود

 

نظرات 26 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 17:24

سلام من دو ماهه که با این سایت اشنا شدم فقط میتونم بگم خیلی به روابط زناشویی من و همسرم کمک کردید و ایمدورام هر رزو بهتر از روز قبل ادامه دهید . موفق باشید

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

بطور کلی یکی از اهدفا راه اندازی این مجموعه برپایه کمک به بهتر شدن و بهبود روابط زناشویی بودن پس هر چه بوده انجام وظیفه در جهت رسیدن به یکی از اهداف اصلی این وبلاگ و مجموعه سایتهیا وابسته بوده است .
ممنونم از لطف شما

smeophiadmeahd یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 17:47

سلام
نظر شخص من اینه که اگه ازمون ها رایگان بود بهتر بود

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

در مورد آزمون سنجش امادگی ازدواج و کلا برخی قسمتهای سایت نظیر ارسال سوال و ... باید عرض شود گروه مشاوره و پزشکی سایت در عوض پاسخگویی به سوالات و مشاوره از ما معادل ۲۵ درصد حق ویزیت یک پزشک متخصص را برای هر سوال و بخش مشاوره سالیانه ۷۰۰ هزار تومان از ما اخذ میکنند اگر چه قیمت هر مشاوره را اگر بخواهیم جداگانه حساب کنیم با توجه به نرخی که در حال از مراجعه کنندگان به مشاور اخذ می شود بسیار ناچیز میشود شما با ۳۰۰۰ تومان یک مشاورهکامل ازدواج میشید در ضمن با مشاهده سوالات ازمون و پاسخهای که ارائه می دهید بهتر با شرایط خود آشنا میشوید این در حالیست که اگر نزد یک مشاور بروید حداقل باید مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان بریا شاده ترین مشاوره اونم هر جلسه پرداخت کنید . ما هم اگر مجبور به پرداخت وجوح نبودیم مسلما این ازمون و برخی قسمتهیا سایت را رایگان در دسترس کاربران قرار میدادیم.

ss یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 21:24

salam

behtare ke ghesmati baray ezdevaj movaghat begzarid


ke az rabetey namashro jologiri beshe

va kasani ke tamaul daran ozv beshan

az beseyari az bimariha ham jologiri mishe

ya hagh

by

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

معمولا به علت عدم فرهنگ درست برخی کاربارن در استفاده از ایننگونه سایتها نمیتوان در جهت راه اندازی آن اقدام نمود.
گذشته ازاین ازدواج موقت صرفا برای غریزه جنسی نیست اصل مهم ازدواج موقت حمایت از زنان بی سرپرست بوده .

مینا دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 09:09

سایت خیلی جالبیه و فوق‌العاده کاربردی ...
من به شخصه تاحالا نشده مطلبی در خصوص مسائل جنسی بخونم و به صحتش شک نکنم ولی اینجا همه چی رو اصول وعلمی مطرح شده ... که خیلی کمک می‌کنه ...
فقط اگر که موضوعات دسته بندی داشت که مراجعه کنندگان می‌تونستند به صورت موضوعی دنبال مطلبی که می‌خوان مطالعه کنند راحتتر می‌شد از امکانات این سایت استفاده کنند

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

ممنون از نظر لطف شما اما راجع به دسته بندی موضوعات قبلا این اقدام انجام شده و شما اگر از قسمت سمت چب وبلاگ کمی اسکرول بار را به سما پایین حرکت دهید موضوع بندی سایت را مشاهده میکنید .

صادق دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 11:23

خیلی عالی و مفید
اما اگه میشد کپی کرد خیلی بهتر بود مثل قبل
من کلیه مطالبتون رو مطالعه میکنم
بیشتر مطالب رو پرینت می کردم و به نامزدم هم می دادم توی رابطه مون خیلی تاثیر داشت اما الان دیگه نمیشه
من خیلی وقت که کاربر سایت شما هستم اما عضو نیستم
امید وارم که یه ره حلی باشه

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

در مورد کپی برداری از مطالب متاسفانه به علت سو استفاده از مقالات و نقض کپی رایت به ناچار مجبور به جلوگیری از کپی مطالب شده ایم اما برای اینکه برخی کاربارن بتوانند به صورت افلاین مطالب را مشاهده کنند سی دی مقالات سایت را اماده ساختیم که نسخه نهایی ان قابلیت بروز رسانی و دریافت مقالات روز سایت را نیز دربر دارد به شما توصیه می شود این سی دی را تهیه فرمائید.
و اما ممنونم از نظر لطفی که نسبت به این مجموعه داشتید .

صادق دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 11:30

خیلی عالی و مفید بود
من خیلی وقته که کاربر سایت شما هستم اما عضو نیستم
مطالب شما را مطالعه می کردم و بیشتر آنها را برای نامزدم پرینت می کردم و توی رابطه ما تاثیر بسزایی داشت اما دیگه نمیشه کپی کرد .
کاش که می شد یه راه حلی ارائه بدید

زری دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 12:12

سلام
قسمت مسایل اجتماعی روابط جنسی رو بیشتر کنید.موضوع هایی که تکراری نباشه بعد در عین حال مشکل روز جامعه هم باشه.
البته موضوع خاصی به نظرم نمیاد پیشنهاد بدم.............
موفق تر و موفق تر باشید :)

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

ممنونم از پیشنعادی که ارائه دادید اگر محدودیتهای کنونی این امکان را بریا ما فراهم آورد حتما چنین اقدامی میسر میشود .
بنده هم بای شما متقابلا آرزوی موفقیت روز افزون دارم

ایمان دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 14:35 http://ikanani.blogfa.com

این پایگاه مطالب بسیار جالبی داره
ازشون خیلی استفاده کردم از شما ممنونم

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

فقط میتوانم عرض کنم متشکرم از نظر شما .

nm دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 20:55

vaghan ali o khili mofide
mamnun az shooma
khaste nabashid

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

تشکر میکنم از نظر لطف شما .

s دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 21:11

سلام به نظرم اگر بخشی در آن وجود داشت که امکان همسریابی وجود داشت خیلی خوب بود چون من اصلا خواستگار ندارم در عین این که موقعیت خوبی دارم . ممکنه خیلی ها مثل من باشند .

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

را اندزای بخش همسریابی تنها پیشنهاد شما نبوده اما دوست من به علت عدم فرهنگ درست برخی کاربران اینتنتی در استفاده از اینگونه سایتها راه اندازی چنین سایتهایی تحت شرایط خاص و با نظارت محتوا محقق میشود چرا که برخی افراد تنها به نیت یافتن پارتنری بریا ارضای غریزه جنسی خود در اینگونه سایتها عضو میشوند و نهایتا باعث میشوند سایت از اهداف خود منحرف شده و تبدیل به محیطی برای ایجاد روابط نا مشروع شود که در اینصورت مشمول قوانین فیلترینگ میشود و برخی افراد هم که به نیت ازدواج در این سایتها عضو میشوند به آتیش دیگران خواهند سوخت . گذشت از این امار موفقیت در ازدواجهای اینترنتی کمتر از ۳۰ درصد میباشد .

خیلی افراد هستند که همانند شما از موقعیت خوبی بریا ازدواج برخوردار هستند اما راه مناسب یافتن همسر مورد نظر استفاده از دنیای مجازی نیست .
امیدوارم همسر دلخواه خودتان را بیابید و در کنار وی احساس خوشبختی کنید .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 13:34

سلام

سایت واقعآ خوبه

اما موضوعات در آرشیو دسته بندی کنین

قسمت همسر یابی و ازدواج موقت هم بزارید چون دختران

بالغ می تونن بنا به احکام اسلام وفتوای بعضی از مراجع بدون

اجازه پدر ازدواج موقت انجام بدن سایت مربوط به ازدواج موقت

http://www.movaghati.com

امیدوارم به این امر مهم در سایت توجه بشه

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

دوست عزیز در سمت چپ صفحه سایت موضوع بندی سایت قرار داده شده .

در مورد راه اندزای سیستم همسریابی و یا ازدواج موقت نیز لطفا توضیحاتی را که به نظرات کرابران در همین موضوع ارائه شده است را مطالعه نمائید .

ف سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 20:46

سلام
منم به نوبه خودم تشکر می کنم وبه شما خسته نباشید دوباره می گم
واینکه منم دوست دارم یه روز یه محقق برجسته در این زمینه بشم( ! ) (همه بگند ان شا الله)
و یکی از چیزایی که باعث شد من مصمم تر بشم ، خوندن مطالب خوب وعلمی همین جا ست والبته یک سری دلایل دیگه
واستون ارزوی موفقیت دارم

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

ممنون از نظر لطف شما خب خواستن توانستن است اما سختیهای انرا باید به جان بخرید و من شخصا بریا شما ارزوی موفقیت دارم امیدوارم به هدفتون برسید.
انشالله

سروناز پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 00:14

سلام
وبتون واقعا عالیه.من که هنوز ازدواج نکردم خیلی از مطالبش استفاده کردم.از نیازهای جنس مخالفم اطلاعات بیشتری به دست آوردم و خیلی راضیم.مطالب رو دسته بندی کنید و بیشتر به راه حل هایی برای جلوگیری از یکنواخت شدن رابطه جنسی بعد از چند سال از زندگی بپردازید.همچنین راهکارهایی برای بیشتر کردن جذابیت جنسی برای هم مردان و هم زنان ارائه بدید.ممنون.موفق باشید.

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

ممنونم از لطف شما اما دوست عزیز مطالب سایدت در قسمت موضوع بندی سمت چپ وبلاگ دسته بندی شده ارائه شده است .
و در مورد پرداختن به مضوعاتی در جهت جلوگیری از یکنواخت شدن روباط جنسی پس از ازدواج مقالاتی در ارشیو موجود میباشد اما مطمئن باشید در ادامه فعالیت از اینگونه مقالات درج خواهیم نمود چرا که از اهداف و برنامه های سایت میباشد.
پاینده باشید

رویا پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 00:34

با سلام.من به تازگی با این سایت آشنا شدم و متاسفانه هنوز کاربر این سایت نشده ام.به نظر من مطالب سایت شما علمی و مناسب میباشد.آموزش درست مسائل جنسی برای جامعه ما بسیار لازم و مفید است. خدا شما را یاری کند.
مسئله دیگری که به خاطر آن بسیار بسیار از شما تشکر میکنم این است که شما برخلاف بعضی از سایت ها زیان های رابطه از راه مقعد را به خوبی توضیح دادید.متاسفانه و در کمال تعجب عده زیادی از این عوارض اطلاعی ندارند.

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

مرسی از نظر لطف شما . اما در مورد رابطه جنسی از راه مقعد بر حسب بیماریهای مقاربتی و تقاضای کرابران در جهت مطرح کردن موضوع مذکور نهایتا تصمیم به درج مقالاتی در مورد رابطه جنسی از راه مقعد پرداختیم و ابعاد مختلف آنرا با معیاب در سایت درج کردیم هر چند که عمده روابط جنسی پیش از ازدواج رابطه جنسی از راه مقعد میباشد و این در حالیست که اکثر این افراد از اسیبهای جسمانی ان و بیماریهای عفونی و مقاربتی ان بیخبرند .

ممنون از شما

زیبا پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 08:30

عالی است
موفق باشید
سایتتون مستدام

علی سلطانی مجد :

سلام با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی

سپاسگذارم از نظر لطف شما موفق باشید.

مریم جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 00:37

سلام ممنون از سایت خوبتون من واقعا با یک دنیای دیگه آشنا شدم با اطلاعات خوبی که در اختیار ما گذاشتید.میخواستم بدون قسمت مشاوره چی شد قرار بود راه اندازی بشه؟من واقعا احتیاج دارم دوست دارم از طرف شما معرفی بشه

سلام

ممنون از شما
فعلا مشاوره آنلاین در حال راه اندازیست اما مشاوره حضوری فعلا تنها یک مرکز اعلام امادگی کرده در تهران که هنوز بر سر مباحث مالی به نتیجه نرسیده ایم متاسفانه همه به دنبال منفعت مالی هستند و ما نیز بودجه ای نداریم اما چون ۳ شماور طرف قرار داد فعلا خارج از کشور هستند امکان مشاوره انلاین تا مهر ماه فعال میشود هر چند برای مشاوره مراجعه حضوری لازم است که اگر مشکلات بر طرف شود فعال میشود مطمئن باشید ما پیگیر هستیم .

مریم شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 00:42

سلام من فراموش کردم بپرسم و ممنون از پاسختون.درخواست مقالات به چه شکل است ؟فقط مطالبی که در سایت نمیتوانید قرار بدید را ما کاربران بعدا میتونیم درخواست کنیم یا مقالات غیره ام درخواست کنیم هم میفرستید؟چون من در خواست کردم و شما نفرستادید میخواستم خودتون توضیح بدید.ممنون

سلام به علت دسترسی همه گروه های سنی به اینترنت از درج کامل برخی مقالات و نمایش انها در سایت معذوریم از این جهت اینژونه مقالات تنها در اختیار کاربران عضو قرار گرفته که از طریق فرم سفارش مقاله برای کاربران عضو قابل دسترسی میباشد.

حسین دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 08:33

با سلام و احترام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر مجد
من تقریبا ۲ ساله که مشتری دائم سایت شما هستم و واقعاْ از مطالب سایتتون استفاده کردم و می تونم بگم با دیده باز ازدواج کردم.من ۵ ماهه که عقد کردم و تا اینجا از زندگیم کاملاْ‌راضی هستم. و اما بنظر من اگر کمی هم در مورد چگونه رابطه برقرار کردن زوج های جوان با والدین همسرانشون هم صحبت کنید ممنون می شوم. فکر کنم خیلی از جوان ها بدلیل جوانی و کم تجربگی برخورد صحیح با پدر و مادر طرف مقابلشون را بلد نباشند.
با تشکر

سلام دوست من
اولا من پزشک نیستم و صرفا یک محقق هستم
دوما تشکر میکنم از نظر لطف شما و خوشحالم از انتخاب خوبی که داشتید
سوما به خاطر مطلب مهمی که اشاره فرمودید هم جای تشکر و قدردانی هست به روی چشم حتما در استفاده از اینگونه مقالات در سایت اقدام خواهد شد . موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 19:24

اقای مجد عزیز سلام:
سایت خیلی پر محتوا, جالب, و به روزی دارید برام خیلی جالبه که یک اقا اون هم قبل از تشکیل زندگی مشترک به این چیزها فکر کنه چون به نظر می رسه اقایون تا قبل از تشکیل زندگی به این چیزها فکر نمی کنند, به هر حال خوش به حال خانومتون هیچ چیز برای یک زن با ارزش تر از این نیست که احساس کنه همسرش تمام سعی خودش رو می کنه که اون رو درک کنه امیدوارم با همسری از جنس خودتون اشنا شید همسری که تمام تلاشش رو برای درک کردن شما انجام بده, براتون ارزوی موفقیت و ارامش در زندگی می کنم. راستی کاش می شد بعضی وقتها می تونسیم دور هم جمع شیم و درباره این مسائل حضورا با هم صحبت کنیم دوست دارم نظرتون رو بدونم . ممنون

سلام
سپاسگذارم از نظر لطف شما مسلم بدونید هر انسانی هم خوبی داره و هم بدی هیچ کس خوب مطلق نیست و هیچ کس هم بده مطلق نیست من هم مثه همه انسانها نقاط ضعفی دارم که برخی از انها را میدانم و برخی دیگر را نمیدانم شاید بواطه این نقاط ضعف همسر اینده من ناراحت شود یا حتی دچار مشکل بشویم مثه همه زندیگ های زناشوئی دیگر .
من نمیدانم مجرد هستید یا متاهل اما اگر مجردید امیدوارم فردی راکه مکمل شماست بیابید و اگر متاهل ارزومند تجربه بهترین لحظات را در زندگی زناشوییتان دارم .
در مورد صحبت های گروهی من و دوستانی که با ما همکاری دارند از طریق چت و اتاق گفتمان اختصاصی تبادل نظر و گفتگو داریم و برخی از جلسات هم حضورا انجام می شود البته به ندرت چون اکثر همکاران ما مقیم ایران نیستند که در هر دو صورت حضور دیگران مانعی ندارد و ما خوشحال میشویم نظرات دیگران بدانیم

موفق و پایدار باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 00:21

اقای مجد:
ممنون از اینکه نظرتون رو گفتید راستش رو بخواهید خیلی دلم می خواد از طریق چت با شما تبادل نظر کنم اما اگه بهم نخندید نمی دونم چطور این کار رو انجام بدم, لطفا راهنماییم کنید. متشکرم

با سلام خواهش میکنم

ای دی من در سایت هست ali_soltani_majd

رومینا چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 01:07

سلام
یک دنیا ازتون قدر دانی می کنم
مشکل اساسی زوجین را مورد بررسی قرار دادید مشکلی که در ایران اموزش داده نمی شود و همه از توضیح صحیح ان شانه خالی می کنند به خوبی از عهده ان بر امدید
دست مریزاد اجرا عند الله

سلام ممنونم از نظر لطف شما

مریم شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 15:52

سلام میشه لطف کنید و از قبل ایمیل بزنید که تا کی عضویت داریم چون من اصلا خاطرم نیست که عضویت یک سالم کی تمام میشه.ممنون

سلام حدودا ۱۵ روز قبل از اتمام عضویت ایمیلی بای شما ارسال میشود تا اگر تمایل به تمدید عضویت داشتید با برخورداری از تخفیف نسبت به تمدید عضویت خود اقدام نمائید.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 17:49

اقای مجد عزیز سلام:
امیدوارم بیشتر لحظات زندگیتون توی شادی و موفقیت سپری بشه، به نظر شما اگه دو تا ادم که می خوان با هم زندگی کنن با رعایت کردن این نکات و موارد می تونن عاشق هم باقی بمونن و یا اگه قبل از ازدواج علاقه چندانی به هم نداشته باشند با رعایت این موارد می تونن عاشق همدیگه شن و شرایط اقتصادی و اجتماعی چقدر می تونه موثر باشه در دوام و یا از بین رفتن ارتباط بین دو نفر ممکنه نظرتون رو بدونم.
متشکرم

سلام
دوست عزیز این سوال رو شما باید از واحد مشاوره ( ا طریق فرم ارسال سوال ) مطرح کنید تا اهل فن پاسخگو باشند. نه من

dany جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 22:32

سلام میخواستم بگم سایت نسبتا خوبی دارید
اگر میخواهید پیشرفت کنید باید انتقاد پذیر باشید

dany دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 21:30

خب گفته بودی جواب همه رو میدی پس چرا جوابه منو ندادی زیر حرفت نزن

dany چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 19:15

تا حالا سه تا جواب بهم بدهکار شدی این سومین نظرمه خب برای اینکه گفته بودی جواب همه رو میدهی اما جواب منو ندادید برای اینکه بد نشه خودم جواب میدم ببین اصلا سخت نیست
پاسخ: انتقاد بایستی سازنده باشد بهرحال از شما ممنونیم
dany : خواهش میکنم قابل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد