ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

سوالاتی در مورد پرده بکارت۲

سوالاتی در مورد پرده بکارت۲

دکتر رهام صادقی

 

خواهش می کنم از اندازه پرده بکارت از جنس اون وآیا استمنا تاثیری روی آن دارد یا نه؟؟؟؟و عکسی از ان متشکرم

پرده بکارت یا Hymen بر خلاف تصور عموم در خارج از واژن قرار گرفته و قسمتی از دستگاه تناسلی خارجی زنان به حساب می آید . پرده بکارت از جنس همان بافت ورودی واژن بوده و دورتادور ورودی واژن را گرفته است . ( بد نیست بدانیم نام این قسمت از یک خدای یونانی به نام Hymenaeus که خدای ازدواج و عروسی بوده گرفته شده است ) .
این پرده انواع مختلفی دارد :

* در تصویر بالا: مورد دوم از سمت راست نوع حلقوی و مورد دوم از سمت چپ دو قسمتی نام دارند.
این غشا در اثر ایجاد صدمه به شکلهای مختلف ممکن است در جاهایی دچار زخم و پارگی شود و دیگر ترمیم نشود . این پرده ممکن است به طور مادرزادی در افرادی وجود نداشته باشد ( اگرچه در اکثریت خانم ها هست ) و نیز ممکن است به طور مادرزادی کل ورودی واژن توسط این غشا پوشیده شده و سوراخی در آن وجود نداشته باشد .
حالا به هر نحوی ( ورزشهای مختلف ( چرخ سواری ، ژیمناستیک ، اسب سواری) ، استمنا و ... )به این پرده صدمه ای وارد شود باعث پارگی آن می شود.
پس به نظر می رسد بودن یا نبودن این پرده دلیلی قطعی بر باکره بودن یا نبودن فرد ندارد

--------------------


فاصله اولین نقطه ورود آلت تاپرده بکارت چقدر است؟


سلام ،
برای فهم بهتر لطفا به تصویر زیر توجه کنید (نمای شماتیک از دستگاه تناسلی زنانه):




در هنگام نزدیکی، آلت مردانه وارد واژن می شود (ناحیه صورتی). بالطبع برای رسیدن به ناحیه صورتی ابتدا می بایست از خطوط قرمز (پرده بکارت) رد شد و با توجه به اینکه قطر آلت مرد در هنگام نعوظ بیش از قطر ورودی واژن در هنگام وجود پرده بکارت هست، به دنبال ورود آلت به واژن این لایه نازک دچار پارگی می شود. پس برای «ورود» آلت، اولین نقطه عبور از پرده بکارت می باشد.

---------------------

آیا ممکن است با ورود آلت باز هم به پرده آسیبی نرسد؟و یا اگر پاره شد در د بسیار خفیف داشته باشد و هیچ خونریزی نداشته باشد؟


بله ، همانطور که در بالا هم دیده می شود، برخی از انواع پرده بکارت حالت حلقوی و ارتجاعی داشته و در هنگام ورود آلت مرد یا دچار پارگی نمی شوند و یا درحدی نیست که فرد متوجه آن شود . که البته تشخیص نوع پرده نیازمند تجربه بوده و معمولا متخصصین زنان در این زمینه تبحر دارند.

-----------------------


اقای دکتر من 20 سالمه و قبلا استمنا داشتم ولی مدتیه به خاطر ترس از پارگی پرده بکارتم از استمنا دست کشیدم ولی قبلا که خود ارضایی داشتم چون اطلاع زیادی در مورد پرده ی بکارت نداشتم و استمنایم با انگشت نبوده احتمال می دهم به پرده ی بکارتم اسیبی رسیده باشه البته هیچ خونریزی ودردی وجود نداشته خواهش می کنم کمکم کنید
چه طور می تونم از پارگی یا سالم بودن پرده ی بکارتم اطمینان حاصل کنم؟من جرئت مراجعه به متخصص زنان برای معاینه رو ندارم البته به خاطر نگرانی از سالم بودن پرده ی بکارتم و با وجود نیاز شدیدی که به رابطه جنسی احساس می کنم تمام موقعیتهایی رو که برای اشنایی و ازدواج پیش می یاد رد می کنم


سلام،
راهی نیست که «خودتان» این مساله را متوجه شوید و معاینه می بایست توسط فرد ماهر و متخصص انجام شود.
نقل قول: انتخاب باز
و اگه پرده ی بکارتم اسیب دیده باشه چی کار کنم؟خانوادم شدیدا تاکید به ازدواجم دارن من باید چی کار کنم؟اونا ادمی نیستن که اگه پرده ی بکارتم اسیبی دیده باشه قبولم کنن
خواهش می کنم جوابمو کامل بدین




متاسفانه پارگی پرده بکارت خودبخود ترمیم نخواهد شد. افرادی هستند که عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهند ولی این کار غیر قانونی بوده و عواقب خاص خود را دارد.

-----------------------


برای پارگی پرده ی بکارتم حتما باید خونریزی و درد اتفاق بیفته؟یعنی چون خونریزی اتفاق نیفتاده می تونم به سالم بودنش امیدوار باشم؟


حتما خونریزی به آن صورتی که انتظار می رود همیشه وجود ندارد و بسته به نوع پرده و خونرسانی ناحیه دارد و ممکن است تنها به صورت چند لکه کوچک باشد. شاید هم پارگی کامل به وجود نیامده باشد و تنها آثاری از ورود جسم خارجی در لبه های پرده دیده شود که تمام اینها باید توسط فرد متخصص و در وضعیت معاینه مناسب دیده شود. همیشه امید هست.


2)اگر پرده ی بکارت اسیب دیده باشد مرد هنگام نزدیکی غیر از خونریزی از روش دیگری می تونه متوجه بشه؟


خونریزی همانطور که در بالا هم گفته شد ، ملاک مناسبی برای وجد یا عدم وجود پرده بکارت نیست. اما چون قطر ورودی پرده بکارت از قطر آلت کمتر است معمولا مرد به دنبال اولین نزدیکی با مانعی در سر راه ورود آلت به داخل واژن مواجه خواهد شد. که این هم به نوع پرده و جثه زن نیز مربوط می شود.

نقل قول: انتخاب
3)فاصله ی پرده ی بکارت تا بیرون الت چقدره؟تو مطالب قبلی فاصله از وازن و رحم رو گفته بودین ولی به این مورد اشاره ای نشده بود


پرده بکارت اولین قسمتی است که در زیر لب بزرگ و کوچک قرار دارد، پس اگر از خارج به داخل در نظر بگیریم به این ترتیب خواهد شد: لب بزرگ- لب کوچک - پرده بکارت - واژن و رحم. که در صورتی که لب بزرگ و کوچک کنار زنده شوند اولین چیز بعد از آنها پرده بکارت یا دهانه ورودی واژن خواهد بود.

 
4)و حداقل قطر لازم برای پارگیه پرده ی بکارت چقدره؟


چیز ثابت و استانداردی وجود ندارد و به چثه و خصوصیات بدنی مربوط می شود ولی معمولا قطر آلت در حالت نعوظ از سوراخی که در پرده بکارت وجود دارد بیشتر خواهد بود

----------------------------

ایا باز کردن زیاد پاها و یا ارگاسم به هایمن اسیب میزند؟


خیر، با توجه به موقعیت آناتومیک پرده با باز کردن پاها در شرایط عادی هیچگونه آسیبی به پرده بکارت نمی رسد اما در برخی ورزشها مثل ژیمناستیک (که حرکات پا بیش از حد معمول و مکرر است) یا اسب سواری (که ضربات مکرر به ناحیه تناسلی در حالتی که پاها بازتر حد معمول هستند، وارد می شود) ممکن است به پرده آسیب برسد. .

ایا با زور زدن (مثل زمان دفع)میتوان سوراخ پرده بکارت را دید؟

خیر، می بایست معاینه در وضعیت مخصوص و توسط معاینه کننده متبحر انجام شود.

-------------------
جناب دکتر من سال گذشته جهت معاینه بکارت به دکتر مراجعه نمودم، دکتر پس از معاینه تشخیص دادند که از نوع کنگره ای می باشد. خواهشمند است در خصوص نوع و سختی این نوع بکارت توضیحی بفرمائید.


نوع پرده با توجه به شکل ظاهری آن تقسیم بندی می شود و نشاندهنده سختی و ضخامت پرده نیست. ضخامت پرده هم در افراد مختلف تفاوت می باشد ولی در هر صورت اگر جسمی دارای قطری بیش از قطر سوراخ موجود در پرده ، وارد واژن شود (بجز موارد خاص) باعث آسیب به پرده خواهد شد.

و سؤال دیگر اینکه من حدود به 1 سال هست که نامزد هستم و هنگام ارضا شدن گاهی دردی را در ناحیه آلت احساس می کنم و همین باعث می شود که کناره گیری کنم، چاره کار چیست و آیا باید به دکتر مراجعه کنم؟؟


علل مختلفی باعث آمیزش دردناک می شود که اینجا به طور کامل بحث شده است.


و سؤال آخر آیا در روز آخر پریود امکان حاملگی وجود دارد؟؟؟ با تشکر از راهنماییهای شما.


خیر، حاملگی با احتمال بالا در حوالی روزهای تخمک گذاری (میان دوره قاعدگی) رخ می دهد.

-------------------------------

 دختری هستم20 ساله و مجرد بی نظمی در زمان پریود (گاهی 28 وگاهی تا40روز) وجود ترشحات شفاف و رقیق و بی بو وخروج خون همراه ادرار در زمان پریود نشانه چیست آیا پرده بکارتم سالم است و چکار باید بکنم؟ با تشکر


ترشحاتی که ذکر کردید، معمولا در همه زنان وجود دارد و ترشحات طبیعی دستگاه تناسلی است. (مقدار این ترشحات در افراد مختلف متفاوت می باشد) خروج خون همراه ادرار در زمان خونریزیهای ماهیانه معمولا به دلیل خونریزی در دستگاه ادراری نیست و بیشتر ناشی از همان خونریزیهای ماهیانه می باشد. اگر پس از قطع خونریزیها باز هم خون مشاهده کردید به پزشک مراجعه نمایید.
پرده بکارت خودبخود آسیب نمی بیند. اگر کاری که باعث آسیب به ناحیه تناسلی شده و یا نزدیکی و رابطه جنسی نداشته اید، پرده شما سالم خواهد بود.

---------------------

 به نظر شما پزشکان قانونی نسبت به پزشکان زنان ارجحیت دارند برای مراجعه و معاینه و گواهی و ... ؟؟؟


تنها مرجع قابل استناد در این مورد پزشکی قانونی است.

شما که می گوئید با ورزش بکارت پاره می شه آیا با ورزشهائی مثل ایروبیک شنا یا ورزشهای دیگر احتمال پارگی برای همه وجود دارد یا نه ؟ لطفاً در این باره بیشتر توضیح دهید


قطعا و لزوما با انجام ورزش آسیب به پرده بکارت وارد نمی شود، بلکه ممکن است در ورزشهایی که پاها زیاد از هم باز می شوند (کاراته ، ژیمناستیک) و یا ناحیه نشیمنگاه در معرض آسیبهای جزئی و مکرر (اسب سواری) است، به پرده بکارت آسیب وارد شود ؛ البته تشخیص و افتراق آسیب به این صورت و ناشی از نزدیکی توسط مراجع قانونی امکانپذیر است.

---------------------------

ببخشید میخواستم بدونم بغیر از خودارضایی و نزدیکی چه عاملی می تونه باعث پارگی پرده بکارت بشه؟


وارد کردن هر چیزی به داخل واژن می تواند باعث آسیب رساندن و یا پارگی کامل پرده بکارت گردد
همچنین در بعضی مواقع ضربات شدید نیز میتوانند پدید آورنده این ضایعه باشند

میخواستم بدونم تعداد نزدیکیها در تشخیص بکارت اولیه توسط پزشک اثر میگذاره.
یعنی اگه تعداد نزدیکیها زیاد بوده باشه میتونه طوری باعث تغییر شکل بکارت شده باشه که تشخیص نوع اولیه غیر ممکن شده باشه در
حالی که حدود 1 سال از آخرین نزدیکی گذشته باشه.




بله این احتمال وجود دارد.

بنده تازه عضو سایت شما شده ام وتقریبا 3 سالی است که پرده بکارتم را ازدست داده ام ولی الان تصمیم به ازدواج گرفته وبه دکتری هم مراجعه کرده وپس از معاینه دکتر از من خواست که قبل از شب عروسی به یک یا 2 روز برای ترمیم پرده بکارتم به ایشون مراجعه کنم

میخواستم بدونم که ایا بعد از عمل جراحی میتون با خیال راحت شب عروسی را بگذرانم
لطفا جواب منو بدهید در ضمن من ساکن ایران نیستم ودر اروپا به دکتر رفته ام

ترمیم پرده بکارت برای گول زدن همسر اخلاقاً کار درستی نیست ولی در هر صورت وقتی ترمیم کنید مشکلتان حل میشود البته بهتر اینه که چند روز جلوتر این کار را انجام دهید
در ضمن پرده ترمیم شده توسط پزشک قابل تشخیص است

----------------------------------

در صورت پاره شدن پرده چه تغیراتی در دوره پریودی بوجود میاد؟

سلام،
هیچ تغییری ایجاد نمی کند.

 دیگه اینکه فاصله ابتدای وازن تا پرده بکارت به چند سانت می رسه؟؟؟؟


هیچ فاصله ای وجود ندارد، ابتدای واژن پرده بکارت قرار دارد

 آیا پاره شدن پرده بکارت همیشه همراه با درد و خونریزی است؟

خیر
3) آیا آب و شنا کردن در استخر یا دریا ممکن است موجب پارگی پرده بکارت شود؟

خیر

4) آیا خودارضایی ممکن است منجر به پاره شدن پرده بکارت شود؟

بله

5) آیا فشار آب در دستشویی می تواند به پرده بکارت آسیبی برساند یا منجر به پارگی آن شود؟


خیر

----------------------------

دکتر رهام صادقی

 

.

نظرات 38 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 16:19

سلام.

من میخاستم عضو بشم. اما در فرم عضویت ُ صفحه بعد را که میزنم هیچ گزینه فعالی نیس.؟؟؟

سلام
مشکل از سیستم شما میباشد باید فلش پلیر را روی سیستم خود نصب کنید یا از طریق ایمیل نسبت به عضویت اقدام کنید.

سمیرا جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 19:10

می خواستم یه سوال بیرسم.ایا ترمیم پرده با لیزر قابل تشخیصه؟
ممنون میشم جواب بدید

سارا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:16

سلام
تشکر از اطلاعات خیلی خو ب و مفیدتون

من یک سوال داشتم نمی دونم که از چه طریق باید بپرسم که بهم جواب بدید؟

وجودپرده بکارت تاثیری در دردهای پریودی داره ؟ مخصوصا موقع عبور تخمک .
ممنون میشم که بهم جواب بدید

سلام
سوال خود را از طریق فرم ارسال سوال در منو های بالایی سایت ارسال نمائید.

نیما سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:26

سلام
میشه بگید تو کدوم قسمت میشه سوال پرسید که مثل دوستان دیگه جواب سوالمون رو ببینم .

مردها پرده بکارت رو با چشماشون می توانند بینند ؟ چه جوری یک مرد می فهمه که خانمش باکره هست یا نه؟
لطفا بهم جواب بدید

آخه من تو زندگیم هیچ وقت هیچ رابطه ای نداشتم ولی استمنا می کردم اونم با بالش از وقتی فهمیدم ترک کردم ولی همش استرس دارم که نکنه نداشته باشم میشه بهم کمک کنید؟

سلام از طریق فمر ارسال سوال ( منوهای بالای سایت) اقدام کنید.

ش پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 23:28

سلام ممنون از سایت مفیدتون . ببخشید یه سئوال داشتم من تویه سایت دیگه خوندم که استمنا باعث می شه پرده عقب تر بره نه اینکه آسیب ببینه . آیا درسته ؟؟ بعد اینکه من به دلیل دردی که در زمان عادت ماهانه دارم از تشک های برقی برای کاهش درد استفاده می کنم اون رو بین پاهام قرار میدهم . البته لذتی ندارد فقط برای کاهش درد استفاده می کنم . و محک فشار دادن تشک بین پاهام و گرمایی که داره خیلی درد را آروم می کنه . آیا این می تونه یه نوع استمنا باشه و به پرده ام آسیب زده باشه ؟؟؟؟؟

سلام لطفا سوال خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید .

ستاره پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 12:03

سلام ممنونم وبلاگ خیلی خوبی دارین
امیدوارم همیشه موفق باشین
راستش چندتا سوال داشتم من بچه8-9 ساله که بودم مورد تجاوز قرار گرفتم و از اون به بعد همیشه یه جوری به سمت خود ارضایی و استمناء و...کشیده میشدم
خیلی نگرانم کرده این مساله و الانکه 22 سالمه همیشه ناراحتم میکنه،اگه اون موضوع اتفاق نیافتاده بود من الان....
بگذریم میخواستم بدونم احتمال اینکه پرده بکارت من پاره شده باشه چقدره؟ و دیگه اینکه آیا صحیح که با همسر آیندم در این رابطه حرف بزنم؟من چیکار میتونم بکنم؟
ممنون میشم جوب سوالات منم بذارین همینجا
خواهش میکنم سریع تر
در پناه خالق مهربان سربلند باشین و خوشبخت

سلام
لطفا از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید .

سس یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 20:16

سلام
من ۱۵ سالامه و چندین بار خود ارضایی داشتم
البته با بالشت ممکنه که اسیبی به پرده زده باشه؟ البته از وقتی که این موضوع رو فهمیدم دیگه این کارو نمی کنم
همش استرس دارم ترو خدا به دادم برسید
اگگه نداشتث باشم چی؟
حالا من چی کار کنم ؟
ترو خدا آقای دکتر صادقی اگه امکانش هست جوابمو از طریق ایمیل بدید

سلام
از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید

نادیا جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 09:15

سلام هنگامی که با همسرم نزدیکی می کنم بسیار درد دارم و وقتی به پزشک مراجعه کردم گفت که پایه ای را باید با عمل جراحی بردارد تا دردم کاهش یابد و لگنم هم بسیار کوچک است. سوال دیگر اینکه پرده من از نوع حلقوی است اما این پزشک ماما بهم گفت کاملا از بین رفته است این در حالی است که تاکنون فقط دوبار سابقه نزدیکی داشته ام لطفا پاسخم را بدهید. سوال بعدی اینکه من و همسرم قصد نداریم تا دو سال صاحب بچه شویم بهترین و کم عارضه ترین روش کدام است با تشکر

سلام
از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید

روشنک دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 13:08

سلام و با عرض خسته نباشید
آقای دکتر من چند وقت پیش به خانم مامائی مراجعه کردم در مورد پرده بکارت جهت اطلاع از نوع پرده و ایشان بعد از معاینه فرمودند که پرده من از نوع حلقوی می باشد اما یک ترک در یک سمت آن وجود دارد و این منو نگران کرد و گفتند که طبیعی نیست بار دیگر برای معاینه باز به ایشان مراجعه کردم و ایشان فرمودند که پرده من دو لایه می باشد که یک لایه آن بیشتر از لایه دیگراست و باز من نگران شدم و به متخصص زنان مراجعه کردم و ایشان بعد از معاینه فرمودند که پرده حلقوی است و از نوع دندانه دار و در مورد ترک چیزی نگفتند ولی وقتی من به ایشان گفتم که خانم ماما اینگونه گفته در مورد ترک پرده فرمودند که ترک هست ولی طبیعی است ولی چون من در شرف ازدواج هستم واقعا این مسئله منو بسیار آزار داده است که نکند غیر طبیعی باشد برای گرفتن برگه برای ازدواج البته من در قبلا خود ارضایی هم داشتم ولی تا به حال هیچ جسمی وارد واژنم نکرده ام فقط با انگشت آن هم فقط در قسمت بالای آلت ولی اون عملو کنار گذاشتم ولی این مسئله ترک در پرده منو خیلی ترسناده است آیا واقعا در نوع پرده حلقوی از نوع دندانه دار امری طبیعی است ؟ البته من در یک مقاله خواندم که در این نوع پرده ها ممکنه که سایش و خون مردگی هم مشاهده شود متشکر می شوم اگر جواب منو از طریق ایمیل بدهید و منو از نگرانی نجات دهید باتشکر .

سلام لطفا همه این مسایل را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید

روشنک دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 16:48

سلام من روشنک هستم اما متاسفانه ایمیلی که برای شما فرستادم دچار ایراد شده اگر اشکالی نداره به این ایمیلی که الان زدم جواب منو بدهید و واقعاْ‌ منو از نگرانی نجات بدهید خواهش می کنم این سوال من محرمانه بماند همین طور جواب آن

سلام از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید

رومینا سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 00:34

می خواستم بدونم محدودیت زمانی واسه ترمیم پرده هست و یک مرد چگونه می تواند باکره بودن را بفهمد

نیلو دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 13:29

شکل ظاهری پرده ای که پاره شده را نشان دهید ممنون میشم اگه این کارو بکنید؟

dany دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 13:53

اینجا نوشته نظرات نه سوالات !
راستی میگن خود کرده را تدبیر نیست بهتره با حقیقت روبرو بشی

س پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 22:59

سعید پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 23:06

سلام
ایا مرد میتونه بفهمه که زنش باکره هست یا نه؟چطوری؟؟
خواهش میکنم جوابش همین جا بدین

محمد یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 15:19

سلام ببخشید ایا با پاشیدن اسپرم رو ی پرده بکارت باعث باردار شدن میشود یا نه؟!
با تشکر.

وحید یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 02:54

سلام به همه و تشکر میکنم از نویسنده این مطلب.
اینجور که معلومه خیلی از دخترای ایران دست به خود ارضایی میزنن!! بدبخت اون شوهرشون...!!!
لازم به ذکرست که به همه دختر خانوم های عزیز باید بگم که آقایون خیلی راحت از باکره بودن همسرشون مطلع میشن و همین طور از پرده بکارت ترمیم شده ...
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!! دختر خانومای عزیز...
هیچ پسری حاضر نیست با دختری که پرده بکارت نداره ازدواج بکنه. همه پسرها دنبال یه دختر باکره و پاک هستن. که اولین رابطه جنسیشون رو فقط با شوهرشون داشته باشن.
در آخر از نویسندگان این سایت تشکر میکنم و براتون آرزوی موفقیت دارم
بدرود

زهرا شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 00:28

لطفا حرف بیخود نزن وحید .

ارزو یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 16:12

سلام اقای دکتر کسی که خودارضایی با بلشت داشته باشه بعد بخواد ازدواج کنه بعد بخواد بره گروه خون با مشکل بر میخوره یا نه ینی تو گروه خون چیزی مشخص میشه یا نه ممنون اگه راهنماییم کنید

سلام
خیر این مسئله ربطی به گروه خون و آزمایش خود ندارد

سارا چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 01:26

سلام میخواستم بدونم اگه پرده سالم باشه ولی نزدیکی را چند بار انحام داده باشم موقع گرفتن گواهی سلامت پزشک متوحه میشه که من قبلا نزدیکی داشتم؟ آخه من واسه معاینه رفتم و پزشک وقتی داشت نگاه میکرد پرسید نزدیکی داشتی؟؟!!البته گفت یه مقدار داخلش زخم شده میخوام بدونم به خاطر وحود این زخم این سوال را پرسید؟

برگه سلامت پزشکی در صورتی که به پزشکی قانونی مراجعه شود ارائه می شود وبرگه سلامتی که توسط پزشک معمولی ارائه شود قابل استناد نمیباشد . در پزشکی قانونی نظر دو یا سه پزشک شرط است تجهیزات و ازمایشات پزشکی قانونی با تجهیزات مطب پزشکان تفاوت دارد خیلی از وضعیتها که برای پزشکان معمولی قابل تشخیص نیست توسط پزشک قانونی قابل تشخیص است با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم ارسال سوال اقدام کنید .

زهرا سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 15:00

سلام
برای معاینه بکارت می خوام برم پیش دکتر
اما نمی دونم چی باید بگم؟

سارا یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 00:25

با سلام و خسته نباشید. دختری ۲۲ ساله هسته یه مدتی دچار خود ارضایی شده بودم ولی هیچ وقت به داخل وازن اسیب نرسوندم استمنا از طریق کلیتوریس ایا به پرده بکارتم اسیب رسیده یا نه خواهش میکنم جواب بدید.

ستایش چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 14:49

باسلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر.
دختری 20 ساله هستم وچون در موقعیت ازدواج قرار گرفتم چندروز پیش مجبور شدم بر خلاف میل طبیعیم برای معاینه به دکتر مراجعه کنم دکتر گفت[البته دکتر که نه کارشناس مامایی] پردۀ تو از نوع سادۀ رو به حلقو یه متوجه منظور ایشون نشدم چون تا حالا این اسم رو نشنیدم .ایشون فقط گفتن خونریزی کمی داره.
ممکنه شما اطلاعاتتون رو در مورد این نوع پرده در اختیار من قرار بدید.هم در موردمیزان درد و هم میزان خونریزی و هم اطلاعات دقیق تر در مورد این نوع پرده.
با تشکر

رویا چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:29

من می خواستم بپرسم اگر یک انگشت وارد واژن بشه و بدون درد و خونریزی باشه یعنی پرده وجود نداره؟ یا انکه امکان داره از میان پرده گذشته باشه؟

معصومه دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 13:33 http://sssz.parsiblog.com

میشه راهنمایی کنیدفرم بالای سایت کاست؟

در نوار بالای سایت
( با مرورگر اینترنت اکسپلورر چک کنید )

ساسان پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 22:48

عالیه اما همه ژسرها و دخترها اشتباه میکنن

هادی دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 17:14

سلام من با دختری عقد کردم که از زمان عقد تا حالا رابطه ی جنسی با هم داریم من با او در دفعات متعددی نزدیکی کردم و در اولین نزدیکی هیچگونه خونی مشاهده ننمودم ایا امکان دارد که او پرده نداشته یا اینکه از قبل پرده اش پاره بوده است اگر از قبل بوده ایا امکان تشخیص دارد که در چه زمانی و در چه اثری یا چگونه پاره شده است ازتون خواهش میکنم کمکم کنید دارم دیوونه میشم

سلام از طریق فرم ارسال سوال اقدام نمائید

ن.ن چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 21:54

سلام من چند سال پیش از روی حس کنجکاوی انگشت
اشاره ام را داخل کردم ولی اتفاقی نیافتاد نه خونریزی و نه درد
الان شک دارم که پرده بکارتم سالم باشه
ظاهرا سالم است. چون انگشتم کامل داخل رفته شک دارم

که اصلا وجود داره. نمیدونم.


مرا راهنمایی کنید

مریم شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 23:10

دختران عزیزم ( من سن مادر شما رو دارم و دیگه جوون نیستم ) ما تو دنیای عجیب و کثیفی زندگی میکنیم که بعضی از مردهامون به راحتی با هر زنی که بخوان ارتباط برقرار میکنن و برای ازدواج دنبال یه دختر سالم میگردن و نمیفهمن که با ارتباط با یه هرزه خودشون هم به یه هرزه و فاحشه بدل شدن . ما نمیتونیم دنیامون رو عوض کنیم پس لطفا با انواع خودارضایی آینده خودتون رو خراب نکنین . زمانی شاید با یکی از همون مردهایی که خودشون به راحتی یا هرزه بودن یا لااقل خود ارضاء ، ازدواج کنین و به خاطر خود ارضایی در ذهن اون به یک هرزه بدل بشین . رهایی از خودارضایی فقط یه یاعلی میخواد . اراده کنین و استارت بزنین . حیف بکارت و آینده خوش شماست . بپذیریم که ایرانی هستیم و عرف ما داشتن بکارته . حتی اگر گروهی از مردانمون هرزه و چشم چران و خودارضاء باشن .

yasna شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 00:13

Ba salam
khaste nabashid
man yek soali dashtam ke bavar konid modathas ke maRA AZAR MIDAHAD.
man modate 3-4sal be suarate parakande khoderzai mikardam, vali be modate 3sal hass ke in kar ra tark nomudeam, baraye in kar az balesh ya patoo estefade nomoode va ba gharar dadn e alate khod bar ruye an va khabidan bar ruyash va feshar vared kardan be alatam khod ra erza minoomudam, chand bar ham dar dorane periodi in kar ra karde va 1-2bar ham bad az in kar ehsas e suzeshe shadidi dashtam, va chand martabe ham dard e kamar ra ehsas nomudeam, albate man hamishe in kar ra az rooye lebas zir anjam dadeam, alan ke mikhaham ezdevaj konam tarse khyli shadidi daram va be khatere mogheiyate maKANI va shoghli nemitavanam be motakhases moraje konam, az shma khahesh mikonam man ra dar in zamine rahnemai konid, khahesh mikonam, aya asibi be pardeye man vared shode?
ba tashakor

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 13:16

سارا یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 14:12

من ۱ سال است که ازدواج کرده ام اما از نزدیکی از طریق واژن می ترسم می خواهم بدانم مشکلی برای باردار ژیدا می کنم وچطور بر ترس خود غلبه کنم

مارال دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 23:04

salam.khaste nabashid.man 18 salame va be khatere moshkele khod erzai ke az 7 salegi dashtam be khatere naboode bekaret tarse shadidi daram.chetoori bayad befahmam hanooz bekareti vojood dare ya na??????bavar konid daram divane misham behem javab bediiid merci

ستاره چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 14:54

زنی هستم جدا شده
در مدت دو سال اخیر به طرق مختلف خود ارضایی داشتم
و حدودا ۶ ماه گذشته ۱ مرتبه رابطه نزدیکی
این موارد توسط ژزشکی قانونی قابل تشخیص است و به
چه صورت
با سپاس

هستی چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 14:33

سلام میخوام بدونم که آزمایشی هست که مشخص کنه دختر از جلو یا عقب سکس داشته یا نه؟اگه هست تا چند مدت بعد از رابطه نشون میده؟ لطفا کمکم کنید من موقعیت ازدواج زیاد دارم ولی میترسم

ساناز یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 16:13

سلام.من شهریور عروسیمه . و پزشک قانونی که رفتم گفت مدل پردت حلقویه...من خیلی می ترسم هرکس یک چیزی به من میگه.یا میگن درد نداره یا میگن از درد نمی تونی تحمل کنی...من با شنیدنه ان حرفا یک جورای ترسیدم و از همسرم دوری می کنم.میشه راهنماییم کنین.نظر شما چیست؟

لطفا سوال خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح نمائید .

سامان چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 02:42

سلام میخواستم جواب ساناز خانم رو من بدم. سانار خانم تبریک میگم به شما به خاطر عروسی .اگر همسر شما پیشنوازی را خوب بلد باشد مشکلی پیش نمیاد.

رویا شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 22:34

باسلام خدمت شما
۱-میخواستم بدونم چطورمیتونم سوال خودمومطرح کنم
۲-چطورمیتونم سوالات وجوابهای دیگران رو بخونم
۳-ایا ارسال جواب به ایمیل امکان پذیراست یا خیر
باتشکر

با سلام
شما برای ارسال سوال و دریافت پاسخ باید عضو سایت تنظیم خانواده باشید واز طریق پنل کاربری اقدام نمائید جهت ورود به پنل کاربری و یا عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.tanzimekhanevadeh.com/membership/login

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد