ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دخترانی که مجذوب افراد سن بالا و دارای موقعیت های خاص می شوند

 

دخترانی که مجذوب  افراد سن بالا  و دارای  موقعیت های خاص می شوند .

مقاله از علی سلطانی مجد

خیلی وقتها اتفاق می افته که  دختر خانمها عاشق دبیر خود ، استاد خود مدیر محل کار خود و ... می شوند افرادی که شاید بیش از 12 سال اختلاف سنی با آنها داشته باشند حتی افرادی هستند با 25 سال اختلاف سنی  معمولا اکثر این دخترها در سنین 18 تا 23 سال هستند و در جامعه ما این امر رواج پیدا کرده که خیلی از دانشجوان دختر عاشق و مجذوب استاد خود می شوند  . پس از بررسی هایی که انجام دادیم دلایل زیر از برجسته ترین آیتمهایی بوده که باعث پیدایش اینگونه عشقها شده که بعضا به روابط نامشروع نیز کشیده شده و اغلب سرانجامی در پی نداشته .

الف) اکثر دخترها احساس می کنند در کنار این شخص بهتر می توانند پیشرفت کنند و به اهداف خود دستیابند

ب) دسته ای از این دخترها شیفته موقعیت اجتماعی  و ثروت  طرف می شوند

ج) دسته ای دیگر جذب رفتار و اخلاق این اشخاص می شوند ( او همچون یک جنتلمن رفتار می کند)

د) دسته ای از دختران بواسطه تفکرات و فانتزیهای جنسی که دارند به مردان سن بالا گرایش بیشتری دارند .

آنچه که مسلم است به جز مورد آخری در همه موارد ( موارد الف - ب - ج) هویت اجتماعی طرف عاملی برای جذب این دخترها شده و متاسفانه این اشخاص معمولا از این دخترها سو استفاده می کنند نکاتی که مهم است اولا دانستن این مسئله ضرور ت دارد که این دختران باید هوشیار باشند که تنها فردی نیستند که عاشق استاد خود یا ... شده اند  آیتم بعدی  اینکه برای  رسیدن به اهداف خود نباید آویزون فردی شوید و بواسطه ارتباط  احساسی با آن به اهداف خود برسید    و اما مهمترین آیتم نگاه به اخلاق و رفتار طرف نکنید نگاه به تیپ و جنتلمن بودنش نکنید نگاه به دانش وی نکنید نگاه به موقعیت او نکنید نگاه به نوشته های او نکنید  برای رابطه احساسی هویت فردی را ملاک قرار دهید نه هویت اجتماعی  ممکنه یک نفر بیرون از منزل بسیار عالی رفتار کنه اما اگر از همسر و فرزندان وی نظرخواهی کنید نظر مثبتی نداشته باشند

مشکلاتی که باید در روابط با افراد سن بالا  انتظار آن را بکشید :

ارائه پیشنهاد سکس در اینگونه روابط تا حد زیادی از سوی همان جنتلمن یا استاد یا مدیر - عدم تامین نیازهای روحی و احساسی  - شما  نمیتونید از فردی که 15 سال از شمابزرگتر است انتظار داشته باشید همانند یک جوان 25 ساله  عاشق عمل کنه فراموش شدن تاریخ تولد -و سایر مناسبتها - عدم درک احساسی شما نمیتوانید جلوی هر فردی با شوهرتان راه بروید چون حرفهای دیگران باعث نگرانی شما میشود - خیلی از نیازهای عاطفی خود را باید سرکوب کنید . آن زمان که شما 30 ساله هستید و سرشار از نیازهای احساسی و جنسی نباید انتظار تامین آن را از طرف مقابل خود داشته باشید . معمولا اینگونه افراد با یک نفر ارتباط ندارند و دنبال ازدواج هم نیستند و فقط قصد دارن تا جای یکه امکان دارد ارتبط را ادامه دهند تا به سایر نیازهای خود دستیابند مثلا اگر به آنها بگویید برای شما خواستگار آمده  خیلی راحت میگویند بهش فکر اگر بگویید پیش قدم بشوند بهانه می آورند - شما در اینگونه روابط دچار ردرگمیهای بسیار می شوید چون خودتان مدانید که این ارتباط درستی نیست اما باز ادامه خواهید داد . زودرنج و حساس می شوید چون نمیتوانید طرف را برای  خود نگه دارید حتی نمیتوانید در خانه موضوع را مطرح کنید که با فردی که 20 سال از شما بزرگتر است ارتباط احساسی دارید . اگر ازدواجی صورت پذیرد انتظار افسردگی زودرس را داشته باشید به همان دلیل که شما عاشق این آقا شدید دیگران نیز خواهند شد .

 فراموش نکنید معمولا در اینگونه روابط دخترها ارزشهای خود را نادیده میگیرند به ارزشهای خود فکر کنید در این رابطه اون آقا بیشتر از شما سود می کند . فکر کنید مردی که 45 سال سن دارد یک عاشق 20 ساله دارد بریا مردان این یک قدرت محسوب میشه و بیشتر از اینکه به شما نگاه کنند به نیروی خود فکر میکنند و تقویتش می کنند این تقویت باعث جاذبه بیشتر از سوی سایرین می شود پس باید دیر یا زود منتظر رقبا نیز باشید .

فاکتور استثنا : به نظر شخصیه من اگر دختری 22 ساله به مردی 40 ساله دلببنده خوده اون مرد باید از این ارتباط اجتناب کنه چرا که ایندو پاسخگوی نیازهای هم نخواهند بود و کم اتفاق می افته اینگونه ازدواجها موفق باشه به هر حال طرف دختر باید حداقل از 50 درصد  نیازهاش دست بکشه  یا اینکه اون مرد خودش رو سازگار با روحیات اون دختر کنه که خیلی سخت و نادره همچین پدیده ای .

پس قبل از پیدایش اینگونه روابط به این فکر کنید که در ازای بدست آوردن اون فرد  چه چیزهایی رو باید از دست بدهید  .

با تشکر از شما علی سلطانی مجد

موفق باشید     .

نظرات 13 + ارسال نظر
تماشا چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 13:59

سلام مقاله خوبی بود
ولی خیلی مشکل تایپی داشت

احسان پنج‌شنبه 22 اسفند 1387 ساعت 12:55 http://loveeee.blogsky.com

سلام واقعا جالب بود مرسی و خسته نباشی
میتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
منتظر نظرتون هستم
مرسی

تینا دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 08:06

سلام ممنون از راهنماییهاتون. ولی کاش می گفتید چطوری خودمون را بکشیم کنار و دل بکنیم. من خیلی سعی کردم ولی واقعا نشد. منم می دونم این کار چه ضررهایی داره لطفا راهکارهاشو بگید.

امن دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 12:41

جالب است
چقدر خوب که شما به این موارد اشاره کردید برخی آقایان فکر میکنند در هرسنی باشند میتوانند با یک دختر جوان ازدواج کنند
ممکنه لطفا در آینده در مورد سن کمتر مرد از زن هم صحبت کنید

سلام
چشم نظر شما اعمال میشود

سمیه چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 20:14

ممنون از این سایتِ پر محتوا..

فریبا شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:28 http://www.heghoogh21o.blogfa.com

سلام من مردیو دوس دارم که میگه زن داره عقیم بوده زنش ازش جداشده الان میخاد برگرده ولی چون من خیلی تنهام تحمل ندارم روزی ازم جداشه میخام هر جور شده باهاش ازدواج کنم به نظر شما چیکار کنم؟

* سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 14:12

عالی بود

mona یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 23:01

salam. az matalebe gofte shode matalebe kheili khubi man az shoma ye soal dashtam age momkene gavabesho baram imail konid

manam ye hamchin moshkeli daram(asheqhe ostadam shodam) ama man nemitunam faramushesh konam to ra khoda komakam konid

شادمهر چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 17:42

مطلب بسیار جالبی را مشاهده کردم
متأسفانه ما هم با اختلاف سنی 30 سال عاشق هم هستیم
بارها تصمیم گرفتیم عاقلاقه این موضوع را به فراموشی بسپاریم ولی تا کنون موفق نشدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم با وجود همه پیش بینی ها . چون تا عاشق نشی نمیفهمی!

میترا از شیراز یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 09:58

سلام... منهم به مردی متولد 1344که 12 سال از من بزرگتره علاقمند شدم و اون قبلا ازدواج کرده و جدا شده ... من خیلی دوستش دارم و اونهم همینطور.. همه با این ازدواج مخالفن و من نمیدونم چه خواهد شد... از نظر ظاهری 35 ساله نشون میده ... به نظر شما چیکار کنم

pardis دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 15:07

salam, manam asheghe ostadam shodam... ama ostade man hamsar dare o man kheili ehsase azabe vojdan mikonam... ama nemitunam faramushesh konam.. man 19 salame va un 37 sale hast...chikar konam..??

E13918 سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 21:33

سلام،مقاله خیلی خوبی بود خواستم ازتون تشکر کنم،منم همچین تجربه ای داشتم که هویت فردی اون شخص با هویت اجتماییش خیلی متفاوت بود و من فقط به این خاطر خیلی عذاب کشیدم،به قول نیچه همان کسی باشید که هستید.

سایه پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 13:40 http://sayeee.blogfa.com

سالمهکار کنم عاشق پسرا نمیشم دست خودم نیس همشون بچه ان به خدا تا الان خیلی جلوی خودمو گرفتم که از سن بالا ها فاصله بگیرم و همه خواستگارامو به خاطر عدم علاقه رد میکنم
خب من چی کار کنم که مرد سن بالا دوس دارم
خب من مردونگی رو تو اونا بیشتر مبینم تا یه جوون ساله که جین میپوشه و ارایش میکنه میاد بیرون
من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد