ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

بهترین حالات جنسی برای زوجین

بهترین حالات جنسی برای زوجین 

یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟

بهترین راه برای توضیح مسئله این است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این، به ۵ مورد از اشتباهات آقایون در مسائل جنسی اشاره می کنیم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید

.اشتباه اول: تقلید همه چیزهایی که در فیلم های پورنو می بینید.این می تواند بزرگترین اشتباه آقایون در مسائل جنسی باشد. مردان بی تجربه ممکن است تصور کنند که فیلم های پورنو می تواند الگوی خوبی برایشان باشد اما با واقعیت مسئله آشنا نیستند. مشکل اینجاست که آن دسته فیلم ها تلاش می کنند که صحنه خوبی را برای بیننده بسازند نه اینکه لذت و میل هنرپیشه ها را بیشتر کنند.و درواقع، یکی از بدترین راه های تحریک اندام جنسی خانمها، زمانی است که وی پاهایش را روی شانه هایتان بگذارد. در این حالت که لگن او آنقدر به عقب خم شده است، ممکن است در گردنه رحم احساس درد کند. همچنین این وضعیتی است که فشار زیادی به زن وارد می کند.

اشتباه دوم: تلاش زیاد برای نینداختن وزنتان روی زن، در هر وضعیتبرای خانم ها رابطه جنسی راهی برای نزدیکتر شدن به آقایون است. وقتی وزنتان را روی بدن او می اندازید او لذت زیادی می برد. پس دفعه بعد که با همسرتان رابطه جنسی برقرار می نمایید سعی کنید وزنتان را بیشتر روی او بیندازید. همانطور که می بینید، طی رابطه جنسی، تقریباً همه خانم ها از اینکه بدن مردشان به بدن آنها بچسبد بسیار لذت می برند.اما چه مقدار از وزنتان را باید روی آنها بیندازید؟ آنقدر که بعد از تمام شدن رابطه جنسی خانمتان نگوید احساس می کند که تریلی از روی او رد شده و صافش کرده! حد و مرز را نگه دارید. چون اگر به مدتی طولانی همه وزنتان را روی او بیندازید برای او دردناک خواهد بود. اما واقعیت این است که اکثر خانم ها دوست دارند که طی رابطه جنسی کمی از وزن همسرشان روی آنها بیفتد

.اشتباه سوم: اینکه وقتی همسرتان روی شماست، اجازه بدهید همه کارها را او انجام دهد.تقریباً برای همه خانم ها، رابطه جنسی عملی پویا است. به همین خاطر اگر شما هم بی حرکت باشید و هیچ کاری انجام ندهید، رابطه جنسیتان کاملاً برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه جنسی برای او تغییر خواهد کرد. صحبت های تحریک کننده و آرام در حین رابطه جنسی نیز تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت که نباید از آن غافل شوید.

اشتباه چهارم: منفعل بودنخیلی از آقایون انواع کتاب های”آقایونی مریخی” را خوانده اند و به همین خاطر تصور می کنند که زن ها دوست دارند که همه چیز را به او بسپارید و برای هر کاری که می خواهید بکنید اجازه بگیرید. به جای این روش فقط هر کاری که می خواهید را انجام دهید. حتی وقتی می خواهید حالتتان را تغیر دهید، خشن رفتار کنید و به اینطرف و آنطرف پرتابش کنید و مطمئن باشید که عاشق این رفتارتان خواهد شد. اصلاً نگرانش نباشید. اگر چیزی اتفاق بیفتد که همسرتان دوست نداشته باشد، مطمئناً به شما خواهد گفت.

اشتباه پنجم: تصور اینکه حالت های عجیب و غریب بهتر عمل می کندلازم نیست معکوس از سقف آویزان شوید و کاری دیوانه وار انجام د هید. فقط طبیعی باشید. قدیمیترین حالت رابطه جنسی (مرد روی زن خوابیده) برای اکثر افراد بهترین حالت رابطه جنسی است.

حالت های عجیب و غریب فقط بدنتان را خسته می کند و روحیه تان را هم برهم می زند چون گمگشتگی در این حالت ها هم زیاد اتفاق می افتد و نمی دانید دستتان را کجا بگذارید و پایتان را کجا

نظرات 20 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 01:54 http://valedein.ir

با عرض سلام.از سایتی این چنین وزین.کپی کردن بعید بود.این مطلب یک هفته ی قبل در سایت حقیر و ۱سایت دیگر آمده.لطفا با ذکر منبع نقل بفرمایید.ممنونم.

با سلام

دوست عزیز این مقاله قبلا در تاریخ 26 / 4 / 1385 دوسال و اندی پیش در همین سایت منتشر شده بوده که در ارشیو سایت موجود است و بر حسب تقاضای کاربران مجددا در سایت قرار گرفت شما اگر به پایین صفحه مراجعه کنید و روی گزینه ادامه مقالات درج شده قبلی کلیک کنید متوجه این مسئله می شوید حالا سوال اینجاست مطمئنید شما از سایت ما کپی بردرای نکرده اید با توجه به تاریخ اولیه درج مقاله در استی ما که مربوط به دو سال پیش است ؟؟؟

یک خواننده چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 03:21

با سلام. فقط می تونم بگم خدا خیرتون بده. امیدوارم موفق باشید.

سمیرا چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 03:21

تکراری و تکراری....

نسترن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 08:47

مرسی .خیلی مفید بو د. براتون سال خوبی رو آرزو دارم .
پیروز باشید

خواهش می کنم
ما هم سال خوبی برای شما ارزومندیم

سید مهدی چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 12:21

سلام آقای مجد
خوش حالم که آخرین مقاله سال 87 را هم خواندم . مثل اغلب مقالات خوب بود . شاید بسیاری از این مطالب را عموم بدانند ولی همواره انسان به تذکر و یاد آوری دانسته هاش احتیاج داره.
راستی میشه مقاله ای هم در ارتباط با جنبه های مثبت و منفی فیلم های پورنو بنویسد. چون به هر حال شاید محاسنی هم داشته باشن و بعضی از مشکلات تعدادی از همسران را برطرف کنه.(نمی دونم این فیلم ها چنین قابلیتی دارن یا نه و شاید ضررشان بیشتر از منفع تشان باشه)
مجددا سال نو و عید نوروز را بهتون تبریک میگم.

سلام ممنون از شما
مقاله ای در ارشیو موجود است با عنوان تاثیرات منفی و مخرب فیلمهای غیر اخلاقی
ما هم متقابلا سال خوبی برای شما ارزومندیم

حمید م چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 16:29

بابا اینو که قبلا نوشته بودین که!نمیدونم شاید هم یه جا دیگه خونده بودم!تازه کامل ترش رو

محمدرضا پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 04:16 http://valedein.ir

با عرض سلام مجدد.حقیر این مطلب را از سایت ۴loveme.persianblog.irانتخاب کرده ام و با ذکر منبع در سایتم گذاشتم.
ضمنا قصد بی ادبی هم نداشتم.!

سلام
خواهش میکنم

سینا جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 00:59

(و بر حسب تقاضای کاربران مجددا در سایت قرار گرفت....) ببخشید این کاربرانی که گفتین حالشون خوب بوده؟؟؟ خوب می رفتن تو آرشیو می خوندن اینو!!=)))))))))) ببخشید منم تقاضا دارم مقاله ی دوم ۲ ماه پیشتون رو که خیلی دوست دارم دوباره بنویسید=))))))

نه دوست عزیز اولیه که در ارشیو بود با سانسور بود

dany جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 16:04

مقالتون خیلی ناقص بود بهتر بود اسمشو عوض میکردید در مورد هر چی بود ربطی به حالات جنسی نداشت

ف جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 21:16

سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه
دنباله یه بهانه دیگه بودم تا از زحمات تون تشکر کنم
وخسته نباشید
در بنا ه حضرت دوست موفق و سر بلند باشید

سلام

ممنونم از شما
من .سایر همکارانم نیز سال خوبی برای شما و خانواده محترمتان ارزومندیم

هیوا شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 01:11

با سلام و تقدیم صمیمانه ترین و نا قابل ترین تشکر ها و عرض تبریک سال جدید با موفقیت های عالی برای شما
من یکی از اعضای سایت هستم ولی احتمالا فقط بعضی از مقاله ها را برایم پست می کنید.
می خواستم اگر امکانش هست هر مقاله ی جدید رابعد از آپ شدن به ایمیلم ارسال بفرمایید.
با تشکر

سلام
سال نو شما هم مبارک

دوست عزیز از ابتدای اذر ماه یک نسخه از هر مقال های که در سایت درج شده توسط خبرنامه به صورت فایل پی دی اف بریا کاربارن ارسال می شود شما اسپام لیست ایمیل خودتان را چک کنید شاید ایمیل ادرس سایت را بلاکه کرده است .

هیوا سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 01:01

با سلام مجدد
ممنون از اینکه پیگیر سوالات کاربران هستید و زحمت می کشید
من ایملم رو چک کردم بعد از اینکه با آرشیو وبلاگ کنترل کردم ؛متوجه شدم که بعضی از مقاله ها ارسال می شن و بعضی ارسال نمی شن یا شاید من دریافت نمی کنم!!
حیفم میاد بعضی از مقاله ها رو که می دونم براش خیلی زحمت می کشید رو از دست بدم.
خیلی متشکرم.

سلام
برخی مقالات با تاخیر اراسل می گردند اما به هر حال ارسال می شوند البته این مشکل از جانب ما میباشد که انسالله برطرف می شود .

موسی دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 13:53

بسلام من تازه باسایت آشنا شدم و ازاین بابت خوشحالم مطالب خوب است وقابل استفاده .متشکرم

سلام
ممنون از لطف شما

gelare سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 17:01

سلامو خسته نباشید. من به تازگی با سایتتون اشنا شدم. خیلی عالیه. ممنون از شما. ولی بهتر میشد اگه مقاله ها و تمام زحماتتون یه جورایی در دسترس همه قرار میگرفت. نه اینکه فقط عده ی محدودی که اونم اتفاقی با سایتتون برخورد کنند و از این مطالب بسیار اموزنده و جالب استفاده کنند. ای کاش تموم این زحمات در اختیار عموم قرار بگیره. تا خیلی ها مشکلشون رو زودتر از زود برطرف کنند. باز هم ممنون از تمام زحماتتون.

سلام ممنونم از شما سی دی مقالات ما براحتی قابل دستسی است و می توانید تهییه کنید .

کمال یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 16:12

با سلام.خیلی جالب بود.اگر اسم سایت راعاشقان زندگی بنامید.ویااسمی بامسما .بنظرم کارشما صوابی کمترازتبلیغات مذهبی ندارد.( بعلت عدم اشنائی غیرصحیح زوجین بامسائل جنسی که منجر به طلاق میشود جلوگیری میکند).لذا لازمست تبلیغات زیادی انجام نمائید.بصورت کتاب جیبی درمحضرهای ازدواج .مکانهای ازمایشات قبل از ازدواج.بفروشید

سلام
ممنون از پیشنهاد شما این اقدامات مشروط به حمایت از سازمان دولتی میباشد که ما از هر حمایتی محروم هستیم و در همین حدم بطور کامل نمی تونیم پاسخگوی نیاز کاربران باشیم . اما در مورد عنوان سایت با توجه به ثبت دامنه با مشکلاتی روبرو هستیم .
در زمینه تبلیغات هم درخواست مجوز تبلیغ به صورت زیر نویس از شبکه سراسری را ارائه داده ایم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم .
ممنون از حسن توجه شما

وحید یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 01:42

واقعا مطلب جالب و آموزنده ای بود
من که خیلی برام مفید بود
ازتون ممنونم که به فکر برطرف کردن مشکلات جنسی جوانان و زوج های جوان هستید
با تشکر
براتون آرزوی موفقیت دارم
بدرود

ممنون از نظر لطف شما

بهار شنبه 13 تیر 1388 ساعت 16:20

سلام آقای مجد.
نزدیک چهار سال پیش خواهر و شوهر خواهرم قبل ازدواج به شما مراجعه کردن.و از راهنمایی های شما خیلی راضی بودن.راستش وقتی با این سایت و مقالات شما آشنا شدم فهمیدم دروغ نگفتن.
حرفتونو میفهمم و این خیلی برام لذت بخشه.ازین به بعد بیشتر به سایت سر میزنم.البته به همراه نامزدم.
با تشکر.

سلام
خب ممنون و سپاسگذارم زا نظر لطف شما

احسان جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 13:46

آیا دیدن آن فیلم های کذایی( پورنو ) اشکال شرعی ندارد!!!!!!
حتما ای را هم ذکر کنید.سایت شما که بعضی مسائل شرعی رو هم می گه.
یاعلی

سارا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 14:46

مرسی خوب بود

امیر علی پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 21:15

انچه من در مورد مسائل زناشویی میدانستم بر عکس گفته های شما بود.اطلاعاتی که شما به من دادید خیلی مفید بود .براتون موفقیت روزافزون را از خداوندمنان خواستارم.

ممنون از لطف و دعای خیر شما . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد